Witam
Jestem abonentem t-mobile i mam wykupioną w/w usługę. mam pytanie do osób które z niej korzystały albo może do pracowników t-mobile ponieważ mam problem z telefonu już raz był w serwisie na naprawie na ubezpieczenie i w tej chwili jest tylko możliwa wymiana. I teraz mam pytanie poniewaz regulamin nie jest do konca jasny jezeli chodzi o te kwestie telefon kupiłem w taryfie rodzina ktora juz nie jest dostepna zreszta nawet ja juz zmigrowalme do traryfy jump. W regulaminie pisze ze jak oferta nie jest dostepna to nowy telefon wybieram z nowej tary i teraz mam pytanie czy kupuje nowy ten sam model teleofnu czy moge wybrac inny ? (ten co mam jest nadal dostępny) w salonie zależy którego konsultanta spytałem uzyskałem sprzeczne informacje w regulaminie tez nie ma tego wprost napisane (wprost jest napisane jeżeli oferta nadal jest dostępna).
Jestem abonentem t-mobile i mam wykupioną w/w usługę. mam pytanie do osób które z niej korzystały albo może do pracowników t-mobile ponieważ mam problem z telefonu już raz był w serwisie na naprawie na ubezpieczenie i w tej chwili jest tylko możliwa wymiana. I teraz mam pytanie poniewaz regulamin nie jest do konca jasny jezeli chodzi o te kwestie telefon kupiłem w taryfie rodzina ktora juz nie jest dostepna zreszta nawet ja juz zmigrowalme do traryfy jump. W regulaminie pisze ze jak oferta nie jest dostepna to nowy telefon wybieram z nowej tary i teraz mam pytanie czy kupuje nowy ten sam model teleofnu czy moge wybrac inny ? (ten co mam jest nadal dostępny) w salonie zależy którego konsultanta spytałem uzyskałem sprzeczne informacje w regulaminie tez nie ma tego wprost napisane (wprost jest napisane jeżeli oferta nadal jest dostępna).