• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #760089  autor: PawelPawel
 02 lis 2014, 19:14
Po włączeniu '39 za wszystko ' mam jeden licznik który cały czas stoi na kwocie 39 zł. Nawet dzień po rozpoczęciu nowego okresu rozliczeniowego , mimo ze nie wykonałem ani jednego telefonu , nie wysłałem smsy ani nie korzystalem z internetu. Dzis np dostałem smsa Ze kolejne mb bedą płatne mimo ze nie wykorzystałem nawet 500mb z 2gb(sprawdzone wg liczników w telefonie)

 #760096  autor: BUCKS
 02 lis 2014, 19:40
Jak masz problem z naliczaniem opłat, czy też nieaktualną prezentacją stanu konta w serwisie www to złóż reklamację, bo nie wiem po co ten post, a póki co odbieram go jako publiczne żalenie się.
Pamiętaj, że 100 MB to 19zł, więc wystarczy nieco ponad 200 MB transferu miesięcznie, aby zawsze nabić sobie 39zł.

 #760466  autor: PawelPawel
 04 lis 2014, 14:50
BUCKS pisze:Pamiętaj, że 100 MB to 19zł, więc wystarczy nieco ponad 200 MB transferu miesięcznie, aby zawsze nabić sobie 39zł.
w tej kwocie 39 zł jest wliczony pakiet 2gb...

 #760522  autor: BUCKS
 04 lis 2014, 17:56
Tak, masz 2GB ale 39zł zostanie naliczone za wykorzystanie nieco ponad 200 MB, za kolejne MB, rozmowy i SMS już nie zapłacisz dodatkowo.

Upewnij się, że masz włączoną ofertę za 39zł, może masz błąd w serwisie www, wyślij bezpłatnego SMS-a o treści ILE na numer 80144.

Nju to Orange, a Orange Online ma wiele błędów i nie działa tak jak powinien, dodatkowo system Orange też ma swoje za uszami, więc możliwości masz sporo.
Jeśli wykluczyłeś pomyłkę ze swojej strony to reklamacja i czekasz co Ci odpiszą itd.

 #761785  autor: nju mobile
 10 lis 2014, 00:20
W przypadku usługi „jeden do wszystko” płacisz za każde zdarzenie zgodnie z cennikiem, ale tylko do kwoty 39 zł. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj http://www.njumobile.pl/oferta/nju-z-rachunkiem

Jeśli coś nie jest jasne to pisz do nas https://www.facebook.com/Njumobile/app_509306092450458. Sprawdzimy to i wyjaśnimy wszystkie wątpliwości.

 #761917  autor: PawelPawel
 10 lis 2014, 14:25
Cały czas myślałem że ten pakiet 2GB internetu jest oddzielnym pakietem i płacę za niego dodatkowe 10zł ( biorąc pod uwagę fakt że w planie nju buzz płaciłem 29zł za wszystko bez pakietu neta) a rozmowy
i smsy naliczane są swoją drogą

 #762232  autor: BUCKS
 11 lis 2014, 23:05
nju mobile pisze:Jeśli coś nie jest jasne to pisz do nas https://www.facebook.com/Njumobile/app_509306092450458. Sprawdzimy to i wyjaśnimy wszystkie wątpliwości.
Mam nadzieję, że Ci od Facebooka to nie są Ci sami d*** co rozpatrują reklamacje, bo na ostatnią reklamację dostałem odpowiedź, że nie ma błędu i wszystko jest OK i nikt palcem nie kiwnął. A wystarczyło wspomnieć o tym samym "błędzie" kumatemu konsultantowi, rzucił okiem i stwierdził, że jest błąd i od ręki go poprawił, a specjalista o reklamacji nic nie widział, albo nie chciał widzieć. Sorry ale ekipa od Orange/Nju to w większości dla mnie fajtłapy, z łapanki z ulicy, którzy nie mają pojęcia o tym, czym się zajmują. Ale z drugiej strony domyślam się, że jaka płaca to tacy sami specjaliści. Ale nie martwcie się, Play zatrudnia chyba tych samych specjalistów na umowę zlecenie ;)
Żałuję, że nie zapisałem nazwiska ostatniego konsultanta, przynajmniej wiedziałbym kogo prosić jakbym miał faktyczny problem, bo kumatych to u Was jak na lekarstwo.