• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #757158  autor: hyniks
 20 paź 2014, 09:52
Witam
Czy ktoś wie co daje CP na przedłużenie umowy na int po złożeniu wypowiedzenia?

 #760979  autor: david4nal
 06 lis 2014, 09:04
Ja niedawno wypowiedziałem umowę. Chciałem początkowo przedłużyć, ponieważ posiadam u nich TV więc miałbym 50% taniej, ale chciałem mieć LTE bez limitu..

Niestety powiedzieli, że tylko nowy klienci mogą z tego skorzystać, więc stwierdziłem że jak takie mają podejście do klientów to papa i od miesiąca umowa jest rozwiązana.

 #760994  autor: lazaj007
 06 lis 2014, 10:08
odpusc sobie ten internet w plusie/CP. jak nie wierzysz to wejdz na plusforum i poczytaj. sam mam te dziadostwo od nich. nagminnie lamia regulamin, obnizaja predkosc.
ja teraz mam ten nielimitowany internet z predkoscia 1/0,5 mb/s a laczny transfer to lekko ponad 40 gb

 #761241  autor: david4nal
 07 lis 2014, 11:19
lazaj007 zgłoś to w takim razie do UOKIKu,
co prawda zastrzegają sobie prawo w regulaminie do zmiany parametrów technicznych, ale jeśli to robią tuż po przekroczeniu limitu to po prostu lecą sobie w kulki. Ludzie decydując się na tą ofertę myśleli, że nie będą mieli limitów, więc to po prostu wprowadzanie klienta w błąd. Im więcej takim skarg wpłynie tym większa szansa, że dostaną karę finansową.

 #761244  autor: lazaj007
 07 lis 2014, 11:48
Zgłaszałem to do UKE i na krótką chwilę pomogło. Teraz czekam prawie 3 tygodnie na odpowiedź na kolejną reklamację, jak będzie negatywna to znowu UKE i tym razem UOKIK.
W tyłku mają własny regulamin i robią co chcą :/

 #761284  autor: Lightman
 07 lis 2014, 14:33
Pewnie za chwilę zacznie się gównoburza, ale jak czytam takie komentarze jak powyżej to fejspalm nie wystarczy.

po 1. Internet w Plusie/CP jest bez limitu. Bez limitu danych. Jest to komunikowane wszędzie.
po 2. każdy, kto ma choć blade pojęcia jak działa internet bezprzewodowy to wie, że wpływ na jakość sygnału ma mnóstwo czynników. To, że nie działa u Ciebie, to nie znaczy, że nie działa w ogóle.
Inna kwestia, że istnieją sprzęty wspomagające odbiór sygnału.
po 3. oferta się zmieniła w stosunku do pierwszych wersji LTE bez limitu i tego też nikt nie ukrywa.
po 4. polityka FUP nie zawiera konkretnych ilości danych bo dla każdego obszaru i każdego nadajnika będzie to inna wartość. Dlatego jeden będzie miał lejek po 50GB, a drugi nie będzie go miał nawet po 250GB.

Jak ktoś tego nie pojmuje to zachęcam do założenia własnej sieci i konkurowania z CP/Plusem.

Druga strona biurka - wcześniej Plus, aktualnie T-Mobile

 #761354  autor: lazaj007
 07 lis 2014, 19:34
rozumiem ze masz u nich usluge?
mam dosc takich troli plusowych!!!! nie dziala u kilkuset osob i niezalezne jest gdzie sie uzywa, duze miasto czy wioska. wszedzie jest to samo, sam sprawdzalem. jak dadza lejek pomimo zapisow w regulaminie ze dac nie moga tak trzyma do konca okresu rozliczeniowego.nie masz rej uslugi i problemow z niej wynikajacych to zamilcz


Edit by Admin: Proszę o wyhamowanie z emocjami i słownictwem..
Ostatnio zmieniony 07 lis 2014, 23:59 przez lazaj007, łącznie zmieniany 1 raz.

 #761425  autor: Lightman
 08 lis 2014, 10:02
Korzystam w pracy z internetu Plusa i mam w telefonie LTE. Przemieszczam się po Szczecinie i poza nim i jakoś problemów nie napotkałem.
Kilkaset osób? W obliczu tysięcy kart sim z tą usługą? Nie rozśmieszaj mnie...
Jak nie działa "wszędzie" to znaczy, że jest problem - albo w urządzeniu, albo w karcie sim.
Jaki lejek mimo zapisów? Przed końcem pakietu podstawowego? To pisz reklamację.

Druga strona biurka - wcześniej Plus, aktualnie T-Mobile

 #761428  autor: david4nal
 08 lis 2014, 10:10
Akurat na różnych forach tysiące użytkowników się skarży, na to że niedługo po wyczerpaniu limitu nakładany jest lejek na prędkość. Sam rzecznik Plusa nie zaprzeczył tego, a tylko wyjaśnił że takie rozwiązanie będzie stosowany wobec "kopiujących internet". Jednak ze skarg ludzi wynika, że obejmują nim także zwykłych użytkowników.

Więc to że Ty nie miałeś lejka nie oznacza, że taki proceder nie ma miejsca. Jak już pisałem, najlepiej żeby te osoby, które miały taki problem miały zgłaszały to do odpowiednich organów.

 #761481  autor: lazaj007
 08 lis 2014, 12:49
a o czym ja niby pisze jak nie o reklamacjach i przeciaganiu sie z plusem?!
karta sim jest dobra, malo tego raz po inwerwencji UKE w cudowny sposob przywrocili parametry lacza ale nie na dlugo, bo po 3 tygodniach znowu zaczeli swoje myki z obcinaniem transferu.
jak przychodzi nowy okres rozliczeniowy to w ramach limitu wszystkie problemy znikaja (poza chwilowymi drastycznymi spadkami predkosci ale za to plusa nie winie bo to kwestia przeciazonego bts'a) ale to co sie dzieje zaraz po limicie podstawowym to wola o pomste do nieba.
Wiem jedno, nigdy wiecej nic u nich nie wezme i mam nadzieje ze uda sie odstapic od tej umowy. Bo nie moze byc tak ze jedna ze stron lamie regulamin i robi cco chce a druga strona nie ma na to wplywu

 #761532  autor: danioooo
 08 lis 2014, 18:53
chwila
Sam napisales ze stosuja FUP czyli po wykorzystaniu powiedzmy max pakietu czyli 30gb to maja prawo nalozyc lejek do 32kb/s
Ty piszesz reklamacje do UKE czy do UOKiKu ze dokladnie co? dzialaja zgodnie ze swoim regulaminem?
I jeszcze po tym wszystkim Polsat z jakiegos powodu przywrocil normalna predkosc?
wtf

 #761535  autor: lazaj007
 08 lis 2014, 19:18
Wystarczy czytać regulaminy umów, które się podpisuje.
kolega @danioooo widzę, że chyba żadnego nie przeczytał i zachowuje się identycznie jak Polkomtel/Polsat - wszystkich do jednego wora.
Od wejścia usługi było kilka wersji regulaminu, mnie np. obowiązuje regulamin z czerwca, w którym wyraźnie jest napisane że FUP działa tylko dla połączeń 2G/3G a nie LTE!!!
Drugą sprawą, jest zapis że operator nie blokuje szybkości wysyłania - i tu Cie zaskoczę, blokuje!!!!!
Ja akurat mam power lte od plusa ale to jeden grzyb. A reklamowałem chociażby to, że po podstawowym limicie szybkość odrazu blokowana była na 5mb/s zamiast 10mb/s. Nawet przez sekunde nie było regulamiowej prędkości. Z max dostępnej czyli np 60mb/s scinalo odrazu do 5mb/s.

Długo by pisać ale i tak trole napiszą, że plus jest cacy a ludzie poprostu nie potrafia używać internetu. 32GB - lejek 5/2 mb/s, 45GB łącznego transferu (DL/UP) i lejek 1/0,5 mb/s - przecież jestem heavy userem, kopiuje internet, o co mi chodzi? Głupi jestem, że wierze reklamom, konferencjom prasowym, regulaminom.

Żal mi was, "adwokaci diabła"
Obrazek

 #761546  autor: Ruben
 08 lis 2014, 19:46
Temat dotyczy oferty przedłużeniowej na internet mobilny w Cyfrowym Polsacie a nie lejka w ofercie Power LTE.
lazaj007 pisze:Długo by pisać ale i tak trole napiszą, że plus jest cacy a ludzie poprostu nie potrafia używać internetu.
Rozumiem, że możesz być zawiedziony usługą ale przyjmij do wiadomości, że są też tacy abonenci, którzy są zadowoleni z tej usługi i nazywanie ich trolami jest nieuprawnione. Naprawdę mniej emocji.
Może załóż temat dotyczący limitów i lejka w Power LTE i tam będą się wypowiadać użytkownicy zadowoleni jak i Ci, którzy czują się oszukani.
A jeżeli chcesz przestrzec przed tą usługą innych, to chyba też będzie to lepszy sposób.

 #761560  autor: lazaj007
 08 lis 2014, 20:47
ja nie neguje tego ze sa osoby, ktorym dziala ten internet ok. ja mam to nieszczescie nalezec do drugiego grona klientow, tak jak wiele innych osob.
a on sam pierwszy wyjechal i jest trolem plusowym, sam w jednym poscie napisal ze pracuje dla plusa.
zwyczajnie nie lubie ludzi, ktorzy nie maja pojecia na czym sprawa polega ale swoje 3 grosze musza wtracic.
niestety ta usluga tak mocno podnosi mi cisnienie ze nie dziw sie ze tak reaguje, kiedy ktos wyjezdzam na mnie albo twierdzi ze klamie

 #761694  autor: danioooo
 09 lis 2014, 18:17
przejrzalem z ciekawosci 4 regulaminy power lte w polsacie ( w tym ten z czerwca) i w kazdym punkt odnosnie FUP jest niezmienny, nie ma zadnej wzmianki odnosnie 2g/3g
z plusa nie za bardzo mi sie chce ale podejrzewam ze maja taki sam

a odnosnie tematu
wypowiedzenie daje mozliwosc uzyskania 50% rabatu ( nie ze smartdomu) ale w starych taryfach( nie power lte)

 #761755  autor: lazaj007
 09 lis 2014, 22:34
Regulamin z plusa Regulamin z plusa
Pkt 7:W celu realizacji FUP w 2G/3G to Polkomtel zastrzega sobie możliwość zmiany parametrów technicznych transmisji danych GPRS, EDGE lub HSPA+ po przekroczeniu w jednym okresie rozliczeniowym
Pkt 9: Maksymalna prędkość wysyłania danych określona w Cenniku nie obowiązuje Abonentów zawierających Umowę w ramach Promocji. W przypadku Abonentów zawierających Umowę w ramach Promocji prędkość ta nie jest ograniczana przez Polkomtel, jest ograniczona wyłącznie technologią transmisji danych z jakiej korzysta Abonent.
Jak widać na zdjeciu z speedtesta ani jeden ani drugi punkt regulaminu nie jest respektowany.
Dodam, że nigdy nawet na sekunde nie polaczylem sie przez 3G, od zawsze na sztywno LTE. i To bez kopiowania internetu.
W polsacie tez jest ten sam problem, moze w mniejszym stopniu ale tez jest.
A mniejszy stopien to wydaje mi sie tylko dlatego ze wiecej osob zawarlo umowy z plusem a nie cyfrowym polsatem.
Chociaz to i tak jeden wór

ps. w czerwcu byly 2 regulaminy z takimi zapisami, w kolejnych miesiacach zaczeli to poprawiac pod siebie i faktyczne zapisy Fair Play zniknely z regulaminów. Teraz operator moze robic co chce i kiedy chce a wszystko w imie swietego FUPa (czyt. kupa). Konsument nie ma zadnego wplywu na dzialanie internetu, dla przykladu w tej chwili wiekoszsc osob jest przycinana w okreslonych odgornie granicach, tj. limit podstawowy, nastepnie lacznie 32GB, pozniej, 48GB a pozniej juz nie ma czego ciac, chyba ze do predkosci kiedy internet przestaje faktycznie dzialac czyli 32kb/s.
48GB lacznego transferu UP/DL w tym limit podstawowy to jest smieszna wartosc

 #761841  autor: Lightman
 10 lis 2014, 09:52
Pracuję w Plusie, ale nie jestem ślepym fanatykiem i wiele rzeczy mi się nie podoba w firmie...
A co do lejka, to mam prośbę - znajdź w jakimkolwiek regulaminie zapis gwarantujący prędkość minimalną.
Ograniczenie prędkości po wykorzystaniu limitu (w nowych ofertach) ogranicza prędkość maksymalną, ale to pewnie wiesz. Trolu :)

Druga strona biurka - wcześniej Plus, aktualnie T-Mobile

 #761846  autor: lazaj007
 10 lis 2014, 10:01
Jesteś fanatykiem bo zażarcie ich bronisz i nie rozróżniasz podstawowych pojęć.
Nigdzie nie ma gwarancji prędkości minimalnej ale za to jest zapis, że zależy ona od warunków technicznych, atmosferycznych itp.
To dlaczego np. kiedy wejdę na maszt i siedzę przy nadajniku LTE nie mam regulaminowych np. 10mb/s? Otóż dlatego, że operator sam ograniczył regulaminową prędkość!!!
Mało tego, na infolinii konsultanci sami przyznają rację, że nie powinno być limitowane w umowach np. z czerwca ale jest i nie mogą z tym nic zrobić.
To świadczy tylko o firmie i ludziach ich broniących.
Nie ważne co klient podpisał, ważne aby wszystkich wrzucić do wora i stosować wygodną dla nas wersję regulaminu. Aż ktoś podpisał umowę na innych warunkach? Nie ważne, jest w sieci to niech buli i płacze.

Jeszcze apropo predkosci, w poprzednim poscie podalem np. pkt 9 regulaminu. Nie ważne ze jest zapis ze operator nie bedzie go ograniczał, i tak to robi. Ucina to 5mb/s, pozniej do 2mb/s, a na koncu do 0,5 mb/s. a nie moze!!

Jeżeli chce wszystkich traktować wg tego samego regulaminu to powinien wyslac te regulaminy do akceptacji przez klientow. ale nie robi tego, poprostu stosuje najnowsza wersje dla wszystkich.

 #761910  autor: david4nal
 10 lis 2014, 14:12
danioooo pisze:a odnosnie tematu
wypowiedzenie daje mozliwosc uzyskania 50% rabatu ( nie ze smartdomu) ale w starych taryfach( nie power lte)
O niczym takim nigdy nie słyszałem a kilka rozmów z konsultantami Polsatu, także po wypowiedzeniu umowy przeprowadziłem.

 #762527  autor: danioooo
 13 lis 2014, 02:00
widocznie za mało
i na czym się skonczylo?