• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 36 z 37
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37

 #754084  autor: waldix3
 06 paź 2014, 09:36
Dzięki za odpowiedzi. W takim razie trzeba się będzie przejść do salonu i zarejestrować. A coś oprócz nju ? Nie wiem jak teraz ale jak miałem jakiś czas temu abonament w orange to zasięg w domu kulał dość ostro. Nie wiem czy się coś zmieniło na lepsze.

 #754158  autor: delKichote
 06 paź 2014, 15:13
waldix3 pisze:Nie wiem jak teraz ale jak miałem jakiś czas temu abonament w orange to zasięg w domu kulał dość ostro.
Zasięgi nie są stałą wielkością fizyczną ;).
Zawsze można kupić starter za 5zł i sprawdzić :P.

[ Dodano: 2014-10-08, 11:16 ]
Gdy zostawiałem formularz rejestracyjny w punkcie sprzedaży dojcze-mobila (nie, w całej Polsce nie ma ani jednego "salonu" dojcze-mobila, nawet w warsiawce - sami se sprawdźcie na mapie ich strony w dziale "kontakt"; a kiedyś na tej samej mapie były...) zostałem "rozkosznie" poinformowany, że informację, czy numer został zarejestrowany otrzymam dzwoniąc do BOK-u.

Do konsultanta BOA mogłem się dodzwonić zawsze.
Do konsultanta BOU (bo teraz numer jest na kartę) jeszcze mi się nie udało ani razu, a sporo kasy już zeżarły próby dodzwonienia się tam (może to kolejna akcja dojcze-mobila "czy jest tu jakiś cwaniak? daj piątaka!" ;) ).
Udała się w ogóle komuś taka "magiczna sztuczka" porozmawiania z konsultantem BOU w dojcze-mobile? :angryfire:

 #754642  autor: mk888
 08 paź 2014, 12:08
Jestem z tych co dostali od września z klucza 5 zł podwyżki Wypowiedzenie które złożyłem w sierpniu kończy się za 2 dni. Ponieważ nikt nie dzwonił sam to zrobiłem. DUK mi zaproponował 39.90 zł no limit wszystko oraz 250 Mb (na necie mi nie zależy).Aneks miałby obowiązywać od teraz (nie końca umowy) przez 15 m-cy.
Do tej pory miałem 29.90 zł 400 min na wszystko jeślibym wycofał wypowiedzenie płaciłbym 34.90 zł przez jeszcze 12 m-cy (koniec umowy).

Po pierwsze wydaje mi się ze to niezła oferta ponieważ za dodatkowo 5 zł mam zobowiązanie tylko o 3 miesiące dłużej bez limitów. Tylko mam wątpliwości czy konsultant mnie nie wkręca (czy te 15 m-cy nie okaże się dopiero po zakończeniu aktualnej umowy ) no i w jaki sposób wymóc potwierdzenie tej oferty zanim podejmę decyzje (myślałem np. o mailu z oferta).Proszę Was o potwierdzenie czy dają teraz takie oferty (tylko na 15 mcy zaczynające się od teraz) no i jak to sprawdzić.

 #754713  autor: mk888
 08 paź 2014, 17:39
delKichote pisze:
mk888 pisze:Tylko mam wątpliwości czy konsultant mnie nie wkręca (czy te 15 m-cy nie okaże się dopiero po zakończeniu aktualnej umowy )
No i już ładnie widać, że nie przeczytałeś całego tego wątku... O ile posty nie zostały pokasowane/przeterminowały się, to ztcp było tam na ten temat.
W tym gąszczu konwersacji czy ktos przeszedł do Playa a inny ma problem z blokadami a ten zarejestrował karte a inny ... nic nie moge znaleśc oprócz tego ze pamietam ze na poczatku wrzesnia dwie osoby oszukali z terminami umów.Jak wiesz to napisz a jak nie to przynajmniej nie komentuj.

 #754795  autor: mk888
 09 paź 2014, 01:17
delKichote - dzieki, chyba jutro rzuce monetą ;)

 #754813  autor: ahmed
 09 paź 2014, 08:43
o 15 m-cach nie ma mowy dla tych co dostali podwyżkę 5zł, chyba że od zakończenia bieżącej. Ale dzisiaj to już nieaktualne, okresy rozliczeniowe dla podwyżek dobiegły końca.
mi proponowali ale 24 m-ce w fatalnej taryfie S na 2 lata od "dziś". Co prawda SUK oszukał mnie że do końca obecnej (ok. 14 m-cy), ale jak się o tym dowiedziałem - odstąpiłem od umowy i wszystkie numery przeniosłem na kartę.
Proponuję umowy zawierać w salonie tam przeczytasz do kiedy masz umowę.
Na 15 m-cy są ponoć umowy dla wymieniających telefon, ale czytając ciągłe zmiany cenników i sens kupowania na 24-30 miesiące S5 z 250mb netu - nie chcę się wypowiadać.
Skończyłem temat ze swojej strony.
Jestem w nju, jest dobrze, mam za 57zł 10GB netu, za 39zł 2 GB netu, za 47zł - 3GB netu, telefony kupuję w marketach, odliczam VAT dzieki uprzejmości mojego Szefa, nie podpiszę już umowy na 12/24/30 m-cy, bo jak jutro stracę pracę - ciężko będzie spłacić.
Jak nju zrobi mnie w ch... - prysnę... jak ktoś dobrze tu napisał.
pozdrawiam

 #754824  autor: mk888
 09 paź 2014, 10:02
ahmed pisze:o 15 m-cach nie ma mowy dla tych co dostali podwyżkę 5zł, chyba że od zakończenia bieżącej. Ale dzisiaj to już nieaktualne, okresy rozliczeniowe dla podwyżek dobiegły końca.
mi proponowali ale 24 m-ce w fatalnej taryfie S na 2 lata od "dziś". Co prawda SUK oszukał mnie że do końca obecnej (ok. 14 m-cy), ale jak się o tym dowiedziałem - odstąpiłem od umowy i wszystkie numery przeniosłem na kartę.
Proponuję umowy zawierać w salonie tam przeczytasz do kiedy masz umowę.
Na 15 m-cy są ponoć umowy dla wymieniających telefon, ale czytając ciągłe zmiany cenników i sens kupowania na 24-30 miesiące S5 z 250mb netu - nie chcę się wypowiadać.
Skończyłem temat ze swojej strony.
Jestem w nju, jest dobrze, mam za 57zł 10GB netu, za 39zł 2 GB netu, za 47zł - 3GB netu, telefony kupuję w marketach, odliczam VAT dzieki uprzejmości mojego Szefa, nie podpiszę już umowy na 12/24/30 m-cy, bo jak jutro stracę pracę - ciężko będzie spłacić.
Jak nju zrobi mnie w ch... - prysnę... jak ktoś dobrze tu napisał.
pozdrawiam
Wielkie dzięki za info.Zamieszałes mi ;).To jeszcze 2 pytania i nie męcze: 12go jest ostatni dzien wypowiedzenia umowy, jesli dzisiaj podpisze aneks a z tego co piszesz to na 100 % dowiem sie o przekrecie jak przyjdzie umowa,to czy jak wtedy odstapie od nowej umowy bede mogł przejsc na prepaida (stara wygasnie a nowej nie bede chciał)?
Drugie:jak przejde na umowe 24mce za 49.90 zł (ponoc mozna iphone 4s za 230 zł wyciagnac) to też mi ja wrzucą dopiero po zakonczeniu obowiazujacej? Prosze o pilną odpowiedz.

 #755919  autor: glock_45
 14 paź 2014, 15:48
Witajcie ponownie. Chwilę mnie tu nie było, ale sobie przypomniałem że coś tam naskrobałem i warto byłoby zajrzeć so się dzieje dalej w wątku.
pazera pisze:Koniec rozmowy z tobą. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 5 razy zwracałem ci uwagę, żebyś wreszcie przeczytał co jest napisane w tym dokumencie. Nie ma tam ani słowa o procedurze przeniesienia numery przy wypowiadaniu umowy z uwagi na brak akceptacji zmian regulaminu. Ten papier nie ma ABSOLUTNIE ŻADNEGO ZNACZENIA W TEJ DYSKUSJI.

Myślę, że wątek jest już wystarczająco przedyskutowany.

Ludzie mają 3 wybory:

1. Zrobić tak jak jak i tak jak poleca UKE i sam T-Mobile czyli po prostu iść do innego operatora i przenieść numer.

2. Tak jak zasugerował ciekawy, wysłać im pismo z wypowiedzeniem umowy i żądać potwierdzenia i dopiero wtedy iść do nowego operatora.

3. Iść do psychiatryka jako paranoik po wysłuchaniu Glocka, który wymyślił taką procedurę, w której on sam przyznaje, że operator niepotrzebnie wydłuża proces. Pewnie dlatego, że ludziom w punktach do głowy nie przychodzi wydawanie zapewnień i technicznych możliwościach przeniesienia numeru itd.

Dziękuję wszystkim za uwagę.
@pazera. Radzę nabyć w życiu nieco więcej pokory, bo latka lecą a dla zrzędliwych starców którzy wszystko wiedzą lepiej i ich prawda jest jedyną prawdą (coby nie cytować mistrza Tischner'a) szacunku się łatwo nie doświadczy.
Gdybyś przeczytał (ze zrozumieniem) z jakiego powodu linkowane były regulaminy poszczególnych operatorów, zauważyłbyś że nie chodzi o sam powód rozwiązania umowy (brak akceptacji zmian - bo tą kwestie reguluje ustawa PT i regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych operatora zgodnie z ustawowymi wymaganiami), ale o sposób przeniesienia numeru bez udzielania pełnomocnictwa, co opisane jest dokładnie w §3 linkowanego przez ukefake regulaminu. Procedura bez pełnomocnictwa natomiast była istotna z tak prozaicznego powodu jak brak możliwości powołania się na powód wypowiedzenia umowy przy korzystaniu z procedury uproszczonej. Ale oczywiście Ty wiesz lepiej że nie ma (nie miało) to znaczenia.

Miło że coś tam wspominasz o psychiatryku, masz jakieś doświadczenia w leczeniu paranoi bądź innych zaburzeń psychicznych? Chętnie zdobędę nowe doświadczenia w tym zakresie, przydadzą mi się w pracy zawodowej. Gdzie wspomniałem że to operator niepotrzebnie wydłuża procedurę? Nie przypominam sobie abym to gdziekolwiek uczynił. Jedyne na co zwracałem uwagę to kwestia nieznajomości prawa bądź braku przygotowania na jego pełne przestrzeganie przez przedstawicieli operatorów.

Ja wybrałem drogę bez pełnomocnictwa i jestem u innego operatora, w sumie poświęciłem na wszystko ok. 45 minut, łącznie z czasem spędzonym w kolejkach w salonach play (3 wizyty - dwa salony jednego dnia + podpisanie umowy) i t-m (jedna wizyta) no i chwila rozmowy z konsultantem na infolinii play. Dodam, że nie musiałem bawić się w "prepaidy", ponowną rejestrację numeru, a na dodatek mam na piśmie przyjęcie i akceptację przez T-m powodu i trybu rozwiązania umowy, co w zupełności wyklucza prawo jakichkolwiek roszczeń z ich strony.

Ty wybrałeś drogę uproszczoną (z pełnomocnictwem) dla przeniesienia numeru - OK, czy ktoś ma o to do Ciebie pretensje? W perspektywie procedury "z pełnomocnictwem" można by napisać, że co wrażliwsi psychicznie mogą nabawić się paranoi że t-m przez nawet 10 lat ma prawo domagać się uiszczenia kary umownej . Ja nie twierdzę że będą to robić, ale mają takie prawo, przy niewskazaniu powodu rozwiązania umowy terminowej jakim jest brak akceptacji zmian (...). "Wśród prawników" toczy się spór o czas po jakim dochodzi do przedawnienia roszczenia z tytułu kary umownej zawartej w umowach o ŚUT, ale niestety okres ten wynosić może nawet 10 lat (optymistycznie 3 lata). Więc Twoja sytuacja różni się od mojej tym, że po pierwsze: T-m ma prawo żądać od Ciebie uregulowania kary umownej w wysokości proporcjonalnej do okresu przedwczesnego zerwania umowy - bo nigdzie nie mają Twojego oświadczenia o powodzie wypowiedzenia umowy, po drugie: to Ty będziesz musiał udowodnić że dokonałeś rozwiązania umowy w sposób wykluczający ich roszczenia. Tylko na co się powołasz??? A skoro połasili się na Twoje 5 PLN dopłacane do comiesięcznego abonamentu, to moim zdaniem jest prawdopodobne (nawet jeśli jak 1:10000000000000000000000) że mogą mieć zakusy połasić się na kary umowne w przyszłości, gdyż nie będzie to wojna o drobne 50 PLN od abonenta, tylko sprawa pójdzie w tysiące - a sumarycznie grube miliony złotych. A ile osób nie będzie potrafiło się wybronić? Ile osób odpuści? Hmmmm... A tak na marginesie dość sporo osób skorzystało z zaproponowanego przeze mnie sposobu, o czym sygnały otrzymałem nie tylko z tego forum, ale z innych miejsc gdzie ludzie udostępniali moje wypociny, więc grono potencjalnych krów dojnych dla T-m jest zmniejszone ;)

W każdym razie podsumowując, każda droga rozwiązania umowy i zmiany operatora jest dobra, byle skuteczna. Ja wybrałem może najmniej wygodną (3 wizyty w salonie do jednej przy pełnomocnictwie), ale przynajmniej nie będę leczył się z paranoi - jak to określił pazera, że ktoś przez 10 lat będzie czaił się na karę umowną ;)

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie, Pazera Ciebie szczególnie, żebyś nie wymagał w przyszłości opieki na oddziale geriatrycznym albo innym DPSie czy oddziale psychiatrycznym ;)

P.S. Należy się małe wyjaśnienie, otóż ostatecznie sprawę załatwiłem bez zaświadczenia o które robiłem burzę, ponieważ przeleciało ono do T-m drogą elektroniczną wraz z wnioskiem o wydanie numeru nowemu operatorowi. Przy czym zgodnie z ustawą PT powinienem dostać je fizycznie do ręki od nowego operatora (konsultanta :P) w sześć godzin od złożenia wniosku o przeniesienie numeru.

 #758925  autor: negate
 28 paź 2014, 13:53
UWAGA - dla wszystkich przenoszących numer z abonamentu na kartę - T-mobile złośliwie, bo nie znajduję innego wytłumaczenia, nie rejestruje automatycznie prepaida na dotychczasowego abonenta. Trzeba kontaktować sie z BOK w tym celu. I rejestrację prepaida na nazwisko trzeba zrobić, bo inaczej nie można przenieść numeru do innego opa.

Dzięki temu manewrowi T-mobile zatrzymuje nas u siebie na prepaidzie jeszcze nawet na dodatkowe 3 tygodnie, bo rejestracja prepaida trwa do 14 dni roboczych.

Dobre?

 #759034  autor: delKichote
 28 paź 2014, 23:39
negate pisze:Dobre?
Stare. Już tu było...
(Tak w ogóle to zapis o usunięciu danych osobowych jest w ich regulaminie przeniesienia numeru do systemu na kartę).
 #766197  autor: ukefake
 29 lis 2014, 21:07
kto z przenoszących dostał list z karą?
https://www.facebook.com/odchodzeztmobi ... 1846911810

to oczywiście jeszcze niczego nie przesądza, bo pozostają reklamacje, ale świadczy tylko o tym że timo prawdopodobnie nie potrafiło skutecznie zablokować w systemie automatycznego naliczania kar (przypadek?) i takie listy dostaną wszyscy którzy przenosili numer. I pewnie trochę z nich z rozpędu zapłaci.
Jestem ciekaw odpowiedzi operatora na reklamacje oraz co się stanie z tymi którzy się do opa nie odezwą - może zewnętrzna windykacja?

Re:

 #766210  autor: ciekawy
 29 lis 2014, 22:45
negate pisze:UWAGA - dla wszystkich przenoszących numer z abonamentu na kartę - T-mobile złośliwie, bo nie znajduję innego wytłumaczenia, nie rejestruje automatycznie prepaida na dotychczasowego abonenta. Trzeba kontaktować sie z BOK w tym celu. I rejestrację prepaida na nazwisko trzeba zrobić, bo inaczej nie można przenieść numeru do innego opa.

Dzięki temu manewrowi T-mobile zatrzymuje nas u siebie na prepaidzie jeszcze nawet na dodatkowe 3 tygodnie, bo rejestracja prepaida trwa do 14 dni roboczych.

Dobre?
dlatego póki jesteś w abonamencie w T to dobrze jest wyliczyć sobie kiedy złożyć wniosek w nowej sieci żeby przenieśli numer na koniec umowy w T i problem z głowy,

T postępuje zwyczajnie chamsko,

ukefake,

a pisałem wcześniej, że lepiej jest wysłać papier że się rozwiązuje umowę bo się nie godzi na nowe warunki i poczekać miesiąc, a raczej do miesiąca na odpowiedź z T, ci którzy się spieszyli mogą mieć teraz niespodziankę czyli karę do zapłaty, tylko proponuję, żeby tym którym naliczą kary doradzali jak sobie mają poradzić ci, którzy byli za przechodzeniem z T bez wysyłania do T papieru że nie akceptują nowych warunków,
ludzie piszą, że piszą odwołania, szkoda tylko że nie wiedzą, że jeśli nie wysłali papieru do T że się nie zgadzają na nowe warunki kiedy mieli na to czas to teraz tylko od dobrej albo złej woli T zależy czy darują karę bo uznają że papieru nie muszą mieć czy każą zapłacić karę zasłaniając się tym że nie dostali papieru że klient się nie zgadza na nowe warunki, a brak odzewu był uważany za zgodę więc to odwołanie może nie mieć żadnych podstaw bo od czego się chcą odwołać skoro nie było sprawy bo nie wysłali papieru

Re:

 #766768  autor: ciekawy
 01 gru 2014, 20:56
waldix3 pisze:Dzięki za odpowiedzi. W takim razie trzeba się będzie przejść do salonu i zarejestrować. A coś oprócz nju ? Nie wiem jak teraz ale jak miałem jakiś czas temu abonament w orange to zasięg w domu kulał dość ostro. Nie wiem czy się coś zmieniło na lepsze.

oprócz nju RBM na kartę no limit pakiet za 20 zł miesięcznie no limit komórki + no limit stacjonarne w jednym w tej cenie
 #766775  autor: kukuku2
 01 gru 2014, 21:05
Ja natomiast się na T wkurzyłem i przeniosłem teraz drugi numer do Orange .
Co prawda nie mam no limit bo nie potrzebuje , mam 250minut do wszystkich wimienne na sms i mms a w sieci no limite , internetu brak bo i telefon nie taki.
Kweatia ile płacę , i tu cały fan przez dwa lata 0 zł
:D :) :mrgreen:
 #766784  autor: ciekawy
 01 gru 2014, 21:35
kukuku2,

T i Orange łączy, że liczą sobie dużo za wszystko, jak się ma przejść do Orange z T to może lepiej zostać w T, chyba, że przysługują zniżki za wszystko co ma Orange w ofercie,

a tak w ogóle to ciekawe co T odpowie ludziom, którzy bez wysłania papieru że się nie godzą z nowymi warunkami przeszli do innej sieci
 #768371  autor: delKichote
 06 gru 2014, 23:23
Kryniczanin pisze:Ha ha ha
To "ha ha ha" jest trochę mało pomocne dla tych, którzy mają taki problem, i ździebko nie na miejscu.

ps.: Kwestia jest tylko taka, jak de-mobile podejdzie do reklamacji takich przypadków. (Swoją drogą ciekawe, czy nie jest przypadkiem tak, że de-mobil liczy na takich, którzy nie złożą reklamacji...)
 #768377  autor: ciekawy
 06 gru 2014, 23:40
ci, którzy nie wyslali papieru, że się nie godzą na nowe warunki i dlatego rozwiązują umowę będą zdani na dobrą albo złą wolę T, może myślą, że mają jakieś prawa ale jeśli nie skorzystali z niezgodzenia się i nie informowali T o tym pisemnie to nie mają żadnych praw i nic nie pomoże jeśli T będzie chciało zarobić, jeśli każą zapłacić karę i T będzie miało racje bo ci którzy.nie wysłali papieru nie wywiązali się ze swojego zobowiązania żeby poinformować tym T, a bez tego to standardowe przeniesienie numeru do innej sieci to zerwanie umowy za które należy się kara,

jest jeszcze inna opcja, może T strasząc karami chce, żeby ludzie wysłali papier i się określili jakie mają stanowisko,

no ale jak się ludziom tak spieszyło, że nie chcieli poczekać miesiąca na odpowiedź od T to teraz może się to ciągnąć miesiącami jeśli nie latami
 #768414  autor: Kryniczanin
 07 gru 2014, 09:32
delKichote pisze:
Kryniczanin pisze:Ha ha ha
To "ha ha ha" jest trochę mało pomocne dla tych, którzy mają taki problem, i ździebko nie na miejscu.

ps.: Kwestia jest tylko taka, jak de-mobile podejdzie do reklamacji takich przypadków. (Swoją drogą ciekawe, czy nie jest przypadkiem tak, że de-mobil liczy na takich, którzy nie złożą reklamacji...)
To ha ha ha jest jak najbardziej na miejscu. Kilkanaście stron kłótni w temacie i tłumaczenia. Teraz trzeba przyjąć na klatę brak słuchania dobrych rad.
 #768545  autor: ciekawy
 07 gru 2014, 18:02
zgadza się, trzeba ponosić konsekwencje, mnie wyśmiewali niektórzy, więc teraz tym którzy mnie wyśmiewali proponuję, żeby oni wyciągnęli z problemów osoby które ich posłuchały i które będą miały naliczoną karę albo już mają karę
  • Strona 36 z 37
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37