• Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #736266  autor: grzegorz0plonka
 30 lip 2014, 17:10
Witam. Od wczoraj posiadam już telefon Samsung Galaxy Ace 3 LTE GT-S7275R i niestety nie mogę logować LTE sieci T-mobile. Jak jest włożona kartę sim t mobile to nie ma opcji LTE.
Pomimo posiadam możliwość LTE.

Telefon był kupione w sklepie komputeroniku.

Czy ktoś spróbował odblokować LTE t-mobile?
Ostatnio zmieniony 01 sie 2014, 16:51 przez grzegorz0plonka, łącznie zmieniany 1 raz.

 #736269  autor: Kryniczanin
 30 lip 2014, 17:28
A masz kartę USIM T-Mobile i taryfę nową?

 #736274  autor: grzegorz0plonka
 30 lip 2014, 17:37
Tak posiadam i faryfe to data oraz aktywowane.

 #736381  autor: pakierhakierxd
 31 lip 2014, 06:53
Zaktualizuj soft ! ,jak wgrasz najnowszy brandowany T i nie będzie to wgraj nie brandowany przez Odin i będzie śmigać :)

 #736500  autor: grzegorz0plonka
 31 lip 2014, 14:32
Telefon kupiłem u komputeroniku sklepie i bez brandowany. Wersja jest najnowsza.

 #736533  autor: pakierhakierxd
 31 lip 2014, 15:49
To i tak zaktualizuj soft :)

Pozdrawiam :)

 #736557  autor: grzegorz0plonka
 31 lip 2014, 17:18
Napisałem ci posiadam najnowszy wersji w tej chwili.
Zobacz http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ac0 ... 30539.html oraz http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a14 ... 17134.html

Edit:
Jak włożyłem kartę sim normalnie sim bez USIM to pokazuje mi opcji LTE/WCDMA/GSM.
A jak włożę kartę usim t-mobile to nie znajduje. Cos jest blokadę jest albo nie zna. wiec proszę pomoc.

[ Dodano: 2014-07-31, 21:15 ]
No czekamy:(((

[ Dodano: 2014-08-01, 16:47 ]
Napisałem do samusng i dostałem odpowiedz.
Szanowny Panie Grzegorzu,

Rozumiem, że chciałby Pan korzystać z Internetu LTE w T-Mobile.

Uprzejmie informuję, iż na chwilę obecną oczekujemy na przesłanie odpowiednich danych od sieci T-Mobile. Po otrzymaniu tych danych w ciągu kilku dni zostanie udostępniona odpowiednia nakładka. Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, jak ważne jest aktualizowanie oprogramowania urządzenia na bieżąco, sam oczekuję na podobną aktualizację dla prywatnego tabletu Galaxy.
Sugeruję Pani obserwować wydania biura pasowego firmy Samsung na stronie:
www.samsungmedia.pl
Oraz w mediach związanych z telefonami komórkowymi, oraz profile firmy Samsung na portalach społecznościowych takich jak Facebook czy Twitter. Informacje tego typu są tam na bieżąco publikowane.

Z chęcią udzielę odpowiedzi na ewentualne następne pytania.