Witam
Mam problem z telefonem Huawei Ascend y300. Od pół roku mam problemy z tym telefonem. Na początku było to sporadyczne teraz częściej. Mam abonament w play. Jeśli ktoś dzwoni również z play to słyszy normalny sygnał. Natomiast mój telefon nie wydaje z siebie dźwięku i nie wibruje. Czasami widać, że ktoś dzwoni bo się podświetla tak jakby miał jakiś profil wyłączony.
Niestety żeby było trudniej nie jest to regułą. Czasami może przez 2-3 dni działać bez problemów, a za 15 min. problem za problemem. Nie wiem czy problem dotyczy tylko play-a bo z innych sieci nie występował ale również 90% połączeń mam z play-a.
Ponieważ umowę podpisywałem we wrześniu tamtego roku więc przypuszczam, że jest jeszcze na gwarancji (myślę że rok jest muszę papierów poszukać) - jednak czy jest sens to reklamować?
Czytałem o problemach z tym telefonem ale to były problemy z zadzwonieniem z telefonu (problemy ponoć tylko w play). Tego typu problemy również miałem ale występowały rzadziej w dodatku nie były dla mnie strasznie kłopotliwe (reset i po sprawie). Na początku się tym nie przejmowałem bo myślałem, że to wina profilu - uśpienie ale po zmianie na normalny problem dalej występuje.
Telefon poza tym sobie chwalę działa ok - ale niestety ta usterka jest denerwująca.
Teraz pytania:
1. Czy jest sens iść i dawać na gwarancji - a jeśli tak to gdzie go mam zanieść (umowa przez telefon była zawarta)
2. Jeśli punkt 1 = nie to czy warto go zrootować czy to pomoże? i tak wcześniej czy później myślałem go rootować
Pozdrawiam
