DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 5 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

 #680183  autor: macc
 05 gru 2013, 05:02
Chciałbym, żeby starter z Orange na kartę, przeniesiony za pomocą SMS-a do nju, znów był w Orange One. Jak to zrobić?
W celu powrotu do Orange One wyślij SMS, wpisując w treści ONE na numer 601.

 #684220  autor: DeNeB
 20 gru 2013, 12:30
Czy jest możliwość przejścia z orange na kartę do njumobile na kartę?
Jeżeli tak to jakim kodem?
Z góry dzięki za odpowiedź.

 #684230  autor: novy
 20 gru 2013, 13:29
Wyślij SMS o treści NJU na numer 601

lub

Za pomocą kodu USSD: *127*50#


Osobiście użyłem 1 opcji 8)

 #684270  autor: novy
 20 gru 2013, 16:31
no straci :) Ale pytanie było o kod 8), poza tym odpowiedz jest na forum chyba nawet Twoja.

 #684273  autor: DeNeB
 20 gru 2013, 16:39
Wielkie dzięki,o to mi chodziło,pozdrawiam :)

 #691544  autor: amigo007
 19 sty 2014, 13:45
Witam odkopuję temat. Kolega z orange na kartę za parę dni będzie chciał zmigrować do nju na kartę (musi środki wykorzystać). Czy nadal jest to możliwe za pomocą smsa? Czytałem gdzieś, że komuś nie udała się taka migracja. Czy czasem nie zmienili teraz tylko na opcję przeniesienia przez kuriera?

 #693725  autor: mjez1978
 27 sty 2014, 15:20
A da się powrócić do Orange z nju przy zerowym stanie konta bo smsem na numer 601 nie da się wysłać smsa

 #706425  autor: Emsi
 27 mar 2014, 12:46
Taka ciekawostka :mrgreen: Około dwóch tygodni temu przeniosłem numer od Orange na kartę (z wielkim trudem na kartę bo z uporem maniaka wciskali mi abonament). Zaraz po tym jak mój numer znalazł się u pomarańczowych, zleciłem migrację do Nju. Czyli nic nie doładowałem, byłem w Orange około doby.
Dziś dostaję telefon od Orange i poniżej pozwolę sobie zamieścić przebieg rozmowy:

- Witam, Orange Polska. Czy rozmawiam z głównym użytkownikiem numeru?
- Tak, numer jest zarejestrowany na mnie.
- Jako że jest pan naszym stałym klientem i regularnie pan doładowuję swoje konto ...
- Chwila moment, jaki ze mnie stały klient skoro ten numer jest w Orange Polska od dwóch tygodni?
- Ale regularnie pan doładowuje, prawda?
- Nie prawda, numer przeniosłem do Nju.
- (cisza i chwila dłuższego zastanowienia) ... Aha, dziękuję w takim razie, miłego dnia.

JEDEN WIELKI BAŁAGAN :-)

 #706430  autor: Niezgodna7
 27 mar 2014, 12:57
To nie bałagan, a stara, stała śpiewka dla wszystkich, co się do nich wydzwania
:- /

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis

 #706436  autor: JacekK
 27 mar 2014, 13:11
Bo dzisiaj na infolinii nie pracują specjaliści, tylko zaoczni studenci za 7zł/h. Mają kartkę z której czytają albo - to już bardziej specjalistyczne infolinie - tzw. "drzewo postępowania", które rozwija się zależnie od odpowiedzi klienta.

Zresztą w salonach wcale nie jest lepiej. Niedawno wszedłem do salonu jednej z sieci i zapytałem czy widoczny na wystawie modem obsługuje sieć UMTS w paśmie 900 MHz. Zrobiło się zamieszanie na całego. Chyba 10 minut czekałem, aż w końcu dostałem do ręki opakowanie i sprawdziłem sam.

Teraz ludzi szkoli się wyłącznie pod kątem sprzedaży. Bo liczy się "wynik".

Drzewo raczej nie przewidywało Twojej odpowiedzi;)

Pewnie dzwonili nadal z uporem maniaka namawiać na abonament. Klienci Pre-Paid nie są już pożądanymi klientami dużych sieci, no chyba że Ci, którzy regularnie wydają co miesiąc grube kilkadziesiąt zł. Tak zresztą są budowane dzisiejsze taryfy.

Pytanie, ile jeszcze trzeba im pieniędzy? Sieci mają po 14-15 mln klientów (jesteśmy przecież dużym krajem) i wcale ceny u nas nie należą do najtańszych.

Ostatnio jeden z portali branżowych opisał historię reklamacji wystosowanej do T-Mobile (w formie Video), która zrobiła furorę na YouTube. Automatycznie włączane usługi dodatkowe (oczywiście płatne), które trzeba wyłączać już we własnym interesie są dzisiaj prawdziwą plagą.

Usługę Norton Security włączą Ci nawet, jak nie kupujesz telefonu a kartę włożysz do starej Nokii. Potem oczywiście stara i bezwzględna odpowiedź, że "zgodnie z regulaminem, który klient zaakceptował...".

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.

 #706449  autor: Emsi
 27 mar 2014, 13:44
Wiem, że to wyuczona i powszechna regułka stosowana przez pracowników call-center we wszystkich sieciach, tak samo mówili w T-mobile. :-) Pisząc bałagan miałem na myśli, że mogliby uporządkować sobie kwestię przynależności Orange & Nju w bazach danych dla telemarketerów.

 #706458  autor: JacekK
 27 mar 2014, 13:53
To dorzucę coś jeszcze. Gdy przeniosłem numer z Orange do Virgin i potem jeszcze z Virgin do Klucz, to jeszcze przez wiele miesięcy co miesiąc rano ostawałem od Orange SMS, że niestety moje konto nie zostało w tym miesiącu doładowane wymaganą kwotą i niestety nie otrzymam bonusu...

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #750775  autor: jarnold
 22 wrz 2014, 18:42
Wczoraj wysłałem sms o treści nju na 601. Wczesniej miałem orange POP.
Od tamtego czasu nie mam zasięgu, nie mogę podłączyć się z żadną siecią.
Nie mogę sie zalogować do Orange Online (bo nie jestem klientem orange) i nie mogę zalogować się na nju z tego samego powodu.
Długo takie przeniesienie numeru może potrwać?

 #751056  autor: jarnold
 23 wrz 2014, 19:57
Włączanie, wyłączanie, wyciąganie karty nie pomaga.
Jak ktoś do mnie dzwoni to ma komunikat że nie ma takiego numeru.
NJU nie odpowiada na zgłoszenie. Mineło już ponad 48 godzin

 #751066  autor: Niezgodna7
 23 wrz 2014, 20:23
Zadzwoń z innego numeru do BOK, niech technicy popchną Twój numer do Nju. Wtedy będzie pewne, czy też karta sim sprawna.
PS. Po wysłaniu smsa, dostałeś zwrotnego? Czy natychmiast padł zasięg?

 #751247  autor: jarnold
 24 wrz 2014, 13:43
Nie dostałem nic zwrotnego, kilka minut po wysłaniu esa padł zasięg i nie ma do teraz.
Na razie nju odpisało mi że rozpatrują moje zgłoszenie

 #751287  autor: Orange Ekspert
 24 wrz 2014, 15:58
@ jarnold, posiadasz numer zgłoszenia? Czy sprawa jest nadal aktualna?

 #751295  autor: jarnold
 24 wrz 2014, 16:26
Tak, numer zgłoszenia to: INC000010536991
Telefon nie działa od niedzieli

 #751779  autor: jarnold
 26 wrz 2014, 13:12
Wczoraj napisałem. Czekam na odzew

[ Dodano: 2014-09-28, 14:07 ]
Chyba będę musiał zakupić kartę w innej sieci.

Co polecicie? Głównie sms(ok 1000), internet zawsze mi 300mb wystarczało i jakieś 30min rozmów.

Formula Play na kartę? 7zł sms + 5 zł pakiet neta
Ciekawi mnie jeszcze virgin mobile i wiking. Jak z zasięgiem tych sieci?
  • Strona 5 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7