• Szukasz taryfy dla siebie? Nie wiesz, na którą ofertę się zdecydować? Zadaj pytanie tutaj.
    :?:
Szukasz taryfy dla siebie? Nie wiesz, na którą ofertę się zdecydować? Zadaj pytanie tutaj.
:?:
Regulamin forum: 
Przy zakładaniu tematu rozpocznij tytuł od:
[ABO] - jeśli szukasz tylko oferty na ABONAMENT
[KARTA] - jeśli interesuje Cię tylko oferta na KARTĘ
[DOWOLNY] - jeśli szukasz po prostu najlepszej oferty, niezależnie czy będzie to karta, czy abonament

Aby społeczność mogła coś Ci podpowiedzieć, musisz określić swoje priorytety, czy jest to np.:
- cena,
- zasięg,
- stabilność sieci,
- usługi dodatkowe, np. VoLTE, WiFi Calling, HD Voice,
- ważność konta (w przypadku usług na kartę),
- dobra apka do zarządzania kontem

KONIECZNIE NAPISZ TEŻ: ile miesięcznie potrzebujesz minut, SMS-ów, MMS-ów oraz Internetu
  • Strona 11 z 136
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 136

 #694690  autor: Dziedzic Pruski
 30 sty 2014, 14:45
Halset pisze: No i słuszna decyzja. Czasami warto dopłacić i mieć dobrą jakość.
Czasami warto mieć taką samą jakość bez dopłaty.

Używam: virginmobile.pl, klucz.net, nju.pl, happycall.pl, aero2.pl, RBM, alditalk.de, vipnet.hr, du.ae
Dawniej: Centertel, Era, Plus, Heyah, T-Mobile, Play
iPhone 6+128GB, iPhone 4, Nokia 6310 i 6230, HTC TD, iPad Air cellular

 #694691  autor: Dziedzic Pruski
 30 sty 2014, 14:45
To zależy ile minut rozmów i ile danych planujesz zużyć. Zwykle najtaniej będzie kupić telefon i usługi osobno.

Używam: virginmobile.pl, klucz.net, nju.pl, happycall.pl, aero2.pl, RBM, alditalk.de, vipnet.hr, du.ae
Dawniej: Centertel, Era, Plus, Heyah, T-Mobile, Play
iPhone 6+128GB, iPhone 4, Nokia 6310 i 6230, HTC TD, iPad Air cellular

 #694692  autor: Horacy
 30 sty 2014, 14:50
A te warunki były zaproponowane przez SUK? SUK daje najlepszą ofertę na utrzymanie, można z nimi trochę ponegocjować. A do jakich sieci mniej więcej wydzwaniasz?

 #694694  autor: Halset
 30 sty 2014, 15:18
Dziedzic Pruski pisze:
Halset pisze: No i słuszna decyzja. Czasami warto dopłacić i mieć dobrą jakość.
Czasami warto mieć taką samą jakość bez dopłaty.
Gadaj do słupa a słup jak D...
Kiedy ściągniesz te klapki albo pójdziesz do laryngologa ?
W roamingu TM nie masz HD Voice. - to raz
Roaming dobrze działa jak siedzisz na tyłku w jednym miejscu a nie gdy się przemieszczasz - to dwa.
To dwa inne światy, a Tobie ciężko to zrozumieć. To nie jest ta sama jakość.

 #694704  autor: Dziedzic Pruski
 30 sty 2014, 15:53
Halset pisze:To dwa inne światy, a Tobie ciężko to zrozumieć. To nie jest ta sama jakość.
Wiesz to z przeczytanych materiałów marketingowych, czy zrobiłeś test przenoszenia pasma?
Jakość T-Mobile jak jeszcze byłem na ich abonamencie, była gorsza, niż Skype i znacznie gorsza, niż Viber. Chcesz mi teraz wmówić, że przy jakości Vibera różnice pomiędzy jakością T-Mobile, a innymi są warte wspomnienia?

Różnica w jakości rozmów u tego samego operatora np. T-Mobile jest większa, niż średnia jakość rozmowy u dowolnego operatora. Napisz, czy zrozumiałeś to zdanie.

Używam: virginmobile.pl, klucz.net, nju.pl, happycall.pl, aero2.pl, RBM, alditalk.de, vipnet.hr, du.ae
Dawniej: Centertel, Era, Plus, Heyah, T-Mobile, Play
iPhone 6+128GB, iPhone 4, Nokia 6310 i 6230, HTC TD, iPad Air cellular

 #694706  autor: evelina19
 30 sty 2014, 16:00
Dziedzic Pruski pisze:
Halset pisze: No i słuszna decyzja. Czasami warto dopłacić i mieć dobrą jakość.
Czasami warto mieć taką samą jakość bez dopłaty.
Co do tej jakości to bywa różnie. Ogólnie jeśli chodzi o T-mobile jestem raczej zadowolona z jakości świadczonych usług.Tam gdzie przebywam zasięg TM jest bardzo dobry.
Drugi tel mam w orange i ogólnie jest ok chociaż często bywa tak iż telefon leży na stole a ja dostaje sms-a, że ktoś dzwonił więc czasami zasięg gubi.
Kiedyś miałam plusa ale nie wiem czemu u mnie w mieszkaniu zasięg miał bardzo słaby i aby porozmawiać musiałam często wychodzić na balkon.
Play mam służbowy i jakość połączeń czasami bywa fatalna, trzaski podczas połączenia i zrywane połączenia, aczkolwiek w ostatnim czasie zauważyłam poprawę.
Wracając do Twojego spostrzeżenia to uważam iż skoro jakoś jest prawdopodobnie taka sama a i cena jest zbliżona to w jakim celu zmieniać? W TM przynajmniej wiem jak jest a i przyznam, że jakość obsługi klienta (infolinia) jest na dobrym poziomie.Ostatnio miałam problem z przeniesionym nr taty (błędnie naliczone faktury za nr tymczasowy) i dość często dzwoniłam z reklamacjami do TM więc mimo tego iż też mają tam mały burdel to konsultanci są mili, rzeczowi i starali mi się pomóc.
Gdybym znalazła abonament w niższej cenie od TM (nie mówię o 1zł różnicy) z podobną "zawartością min i internetu" w innej sieci, która ma dobry zasięg i podobną jakoś to chętnie bym zmieniła :)

[ Dodano: 2014-01-30, 16:10 ]
Horacy pisze:A te warunki były zaproponowane przez SUK? SUK daje najlepszą ofertę na utrzymanie, można z nimi trochę ponegocjować. A do jakich sieci mniej więcej wydzwaniasz?
W przypadku abonamentu bez tel to chyba niestety za bardzo nie ma jak negocjować oprócz skrócenia umowy do 15-stu miesięcy. Rozmawiałam z działem utrzymania klienta i jeśli chodzi o abonament z tel to są jakieś możliwości negocjacji, ale niestety telefon, który ja bym chciała bardziej opłaca mi się kupić na wolnym rynku, zresztą przy drugim abonamencie tak zrobiłam i udało mi się jeszcze w grudniu wziąść abonament bez tel za 20zł gdzie minuty były także na stacjonarne do UE :)
Dzwonię do różnych sieci, najwięcej chyba orange.
 #694707  autor: XPiotrX
 30 sty 2014, 16:08
Chciałbym prosić o pomoc w wyborze oferty dla koleżanki, która jest obecnie abonentem sieci Play. Chciałaby przedłużyć umowę lub, jeśli nie otrzyma korzystnej oferty przenieść numer do innej sieci. Wymagania co do abonamentu:

-minimum 400 minut rozmów
-minimum 1GB internetu
-mile widziane wymienialne minuty na SMSy
-MAKSYMALNA KWOTA abonamentu to 60zł/miesięcznie

Ponadto do tego życzyłaby sobie smartfon za 1zł, który będzie szybko działał i nie będzie się wieszał, mile widziana dobra bateria (Wydaje mi się, że wszystkie z Androidem będą spełniać te wymagania).

 #694708  autor: Halset
 30 sty 2014, 16:08
Dziedzic Pruski pisze:Zwykle najtaniej będzie kupić telefon i usługi osobno.
Hymmmm
Twoje reklamowane nju - 29zł połączenia + 9zł no limit smsy + 19zl 1GB neta = 57zł.
Lub 29 + 9 + 7 + 7 (1,4GB neta)=52zł

Mój abo w Plusie.
59.90zł - 400 + 400 min na połączenia, no limit w plusie, nielimitowane smsy do wszystkich + 2GB neta oraz SGS2 za 1zł.
Na jednym przypadku płacę 3zł więcej a na drugim 8zł więcej.
24x3=72zł w skali całej umowy
24x5= 120zł w skali całej umowy
SGS2 Plus (gorszy) w sklepach (nie na necie) kosztuje ok 800zł. To ile muszę dopłacić?

Fakt nie mam limitowanych do wszystkich ale wygaduje w miesiącu ok 600-650min do wszystkich i reszta do Plusa (razem ok 1000min na miesiąc).

A Ty myślisz, że Amerykę odkryłeś......

 #694710  autor: Halset
 30 sty 2014, 16:14
Jakość T-Mobile jak jeszcze byłem na ich abonamencie, była gorsza, niż Skype i znacznie gorsza, niż Viber. Chcesz mi teraz wmówić, że przy jakości Vibera różnice pomiędzy jakością T-Mobile, a innymi są warte wspomnienia?
Trzeba w telefon też zainwestować. Skoro twierdzisz, że w TM jest taka słaba jakość , to powiedz mi wtedy jak się czują ludzie w Orange albo w Plusie, nie wspominając o Play.
Wiesz to z przeczytanych materiałów marketingowych, czy zrobiłeś test przenoszenia pasma?
Z Dzień dobry TVN.
Nie moja wina, że masz problem ze słuchem. Każdy, kto miał przyjemność rozmawiać na HD Voice widzi różnicę, tylko Ty gumowe ucho nie.
Tłumacz sobie tak dalej. Mam też takich znajomych, co do dzisiaj mają antyki za telefony w technologii 2G i twierdzą, że mają super jakość. Jeden też się ostatnio upierał, to w końcu powiedziałem że jak nie zmieni telefonu nie ma co do mnie dzwonić (Play na 2G) Kupił jakiś tani Samsung Dual coś tam i od razu do mnie zadzwonił powiedzieć, że miałem rację

Więc się dalej okłamuj i przestać wciskać kitu ludziom, co przyszli tutaj o pomoc a Ty im sieczkę z mózgu robisz. Wystarczy, że ze swojego zrobiłeś.....
Co do tej jakości to bywa różnie. Ogólnie jeśli chodzi o T-mobile jestem raczej zadowolona z jakości świadczonych usług
Jakość usług w dużej mierze zależy od tego, z kim masz do czynienia po drugiej stronie słuchawki. Czasami i to w każdej sieci zdarza się jakiś "cymbał" który tylko człowiekowi ciśnienie podniesie.
O jakości którą pisałem - to jakość połączeń.
Drugi tel mam w orange i ogólnie jest ok chociaż często bywa tak iż telefon leży na stole a ja dostaje sms-a, że ktoś dzwonił więc czasami zasięg gubi.
Hmm....przecież w Wawie juz jest po modernizacji więc zasięg powinien być podobny jak nie taki sam jak w TM. Sprawdzałaś to ostatnio? Jeżeli tak, przełóż kartę do innego telefonu. Może telefon coś szwankuje? Albo Orange nic nie poprawił w Twojej lokalizacji....
Ostatnio zmieniony 30 sty 2014, 16:21 przez Halset, łącznie zmieniany 2 razy.

 #694711  autor: Dziedzic Pruski
 30 sty 2014, 16:16
evelina19 pisze:Wracając do Twojego spostrzeżenia to uważam iż skoro jakoś jest prawdopodobnie taka sama a i cena jest zbliżona to w jakim celu zmieniać? W TM przynajmniej
Po co zmieniać?
W moim przypadku dla obniżenia kosztów użytkowania telefonu. Płaciłem za niepotrzebne minuty, których nie używałem, a jednocześnie musiałem dopłacać za inne usługi nie będące w pakiecie.
Znajomy w Heyah mix koszt ma minuty to 49 groszy, a minimalna porcja danych, to 3MB za 60 groszy, więc przenoszę do Virgin i jest oszczędność.
Teraz abonament poza nielicznymi wyjątkami po prostu się nie opłaca. Rzadko się zdarza, że pod koniec umowy i sprawdzeniu cen konkurencji abonent jest zadowolony z obecnych cen i chce przedłużyć na podobnych warunkach. Umowy są atrakcyjne tylko na początku, a potem klienci żałują lub racjonalizując swoją decyzję sami się oszukują.

Używam: virginmobile.pl, klucz.net, nju.pl, happycall.pl, aero2.pl, RBM, alditalk.de, vipnet.hr, du.ae
Dawniej: Centertel, Era, Plus, Heyah, T-Mobile, Play
iPhone 6+128GB, iPhone 4, Nokia 6310 i 6230, HTC TD, iPad Air cellular

 #694712  autor: Dziedzic Pruski
 30 sty 2014, 16:20
W Nju podałeś cenę maksymalną. Jeżeli wyjedziesz na urlop i nie wykorzystasz, to zapłacisz mniej. Niewykorzystany abonament nie przepada w okresie ważności.
W Plusie płacisz nawet jak nie wykorzystasz, a minuty przepadają po miesiącu. Ponadto masz tylko 400 minut do innych sieci, więc jeśli zadzwonisz więcej, to płacisz więcej, a nie maksymalną stawkę jak w NJU.
W Twoim porównaniu popełniłeś błąd porównując stałą cenę 60 zł plus dopłata za przekroczenie minut do ceny wynoszącej od 9 do 57 zł bez ryzyka dopłaty. Jabłka i pomarańcze. Ciekawe czy za rok ta umowa będzie dalej atrakcyjna? Zwykle ludzie żałują, bo w trakcie ich umowy pojawiają się lepsze oferty, a oni są zablokowani.
W dodatku z Samsungiem na Androidzie, który już w sklepie nowy się zacina, a potem jest tylko gorzej.

Używam: virginmobile.pl, klucz.net, nju.pl, happycall.pl, aero2.pl, RBM, alditalk.de, vipnet.hr, du.ae
Dawniej: Centertel, Era, Plus, Heyah, T-Mobile, Play
iPhone 6+128GB, iPhone 4, Nokia 6310 i 6230, HTC TD, iPad Air cellular

 #694714  autor: Halset
 30 sty 2014, 16:29
W Nju podałeś cenę maksymalną. Jeżeli wyjedziesz na urlop i nie wykorzystasz, to zapłacisz mniej. Niewykorzystany abonament nie przepada w okresie ważności.
Tak, raz w roku :) A dwa - przecież mam w suchym prawie 700zł ;)
Ponadto masz tylko 400 minut do innych sieci, więc jeśli zadzwonisz więcej, to płacisz więcej, a nie maksymalną stawkę jak w NJU.
800min :) Doczytaj jeszcze raz
W Twoim porównaniu popełniłeś błąd porównując stałą cenę 60 zł plus dopłata za przekroczenie minut do ceny wynoszącej od 9 do 57 zł bez ryzyka dopłaty.
Ani razu nie przekroczyłem. Tak tracę minuty bo do 800 nie dobijam. Sorry - raz przekroczyłem.
Zobacz tylko, że Nju 100 min to 19zł. Jedna rozmowa z bankiem i już kolejne 9zł za stacjonarne. Net - 19zł to 100MB danych. Zawsze te graniczne osiągam
Ponadto - mam telefon.
I nawet gdy przekroczę - co mi się raz zdarzyło - jestem zaoszczędzony ok 700zł.
Ciekawe czy za rok ta umowa będzie dalej atrakcyjna? Zwykle ludzie żałują, bo w trakcie ich umowy pojawiają się lepsze oferty, a oni są zablokowani.
Już rok minął i nadal jest ;)
Ponadto bonusy mam na cały czas umowy a nie na 24 miesiące. Po 2 latach staje się umową na czas nieokreślony a ja nadal mam to samo.
W dodatku z Samsungiem na Androidzie, który już w sklepie nowy się zacina, a potem jest tylko gorzej.
Haha. Teraz to juz pojechałeś. Ten Samsung jest chyba najlepszą Galaktyką. Powiedz lepiej jak Ci działa Twój Ajfon 4 po aktualizacji :)?

 #694715  autor: Dziedzic Pruski
 30 sty 2014, 16:36
NJU 100 minut to 19 i 10000 minut to 19. U Ciebie 60.
Ten Galaxy zacinał się już w 2011 roku, a iPhone zaczął się zacinać dopiero pod koniec 2013 tylko jeśli został zaktualizowany.

Zauważyłeś już, że piszesz nie na temat?

Używam: virginmobile.pl, klucz.net, nju.pl, happycall.pl, aero2.pl, RBM, alditalk.de, vipnet.hr, du.ae
Dawniej: Centertel, Era, Plus, Heyah, T-Mobile, Play
iPhone 6+128GB, iPhone 4, Nokia 6310 i 6230, HTC TD, iPad Air cellular

 #694716  autor: KA
 30 sty 2014, 16:51
@Halset: doczytaj najpierw warunki oferty, a potem tutaj wróć i nie wprowadzaj innych w błąd. Co znaczy "(w nju) jedna rozmowa z bankiem i 9zł za stacjonarne"???
Jest tak: do 19zł komórki, do 10zł (nie 9) stacjonarne, liczone osobno. Wydzwonisz 2 min na stacjonarne, zapłacisz 2x19gr - skąd Twoje 9zł ???

 #694717  autor: Dziedzic Pruski
 30 sty 2014, 16:55
KA - 9 zł to jest abonament minimalny, ale reszta wypowiedzi się zgadza. W Plusie jedna rozmowa i od razu płacisz 60.

Używam: virginmobile.pl, klucz.net, nju.pl, happycall.pl, aero2.pl, RBM, alditalk.de, vipnet.hr, du.ae
Dawniej: Centertel, Era, Plus, Heyah, T-Mobile, Play
iPhone 6+128GB, iPhone 4, Nokia 6310 i 6230, HTC TD, iPad Air cellular

 #694718  autor: KA
 30 sty 2014, 16:59
W Wa-wie w pewnych miejscach (np. u mnie na Bielanach) Orange ma gorszą jakość po modernizacji (zakończonej ponad pół roku temu), niż przed - to po pierwsze.
Drugie: HD Voice - mit, zabawka, gadżet, mało komu potrzebny, do tego telefony obu rozmówców muszą mieć tę funkcję i być w odpowiedniej sieci. Jakkolwiek to nazwać - na tej podstawie miałbym wybierać sieć??? :roll:

 #694719  autor: KA
 30 sty 2014, 17:03
Prostowałem bezsensowną wypowiedź, że oprócz 19zł na komórki, zadzwonisz raz na stacjonarne i wtedy doliczają jeszcze 9zł - takie cuda ludzie wypisują na poważnym forum.

 #694723  autor: Halset
 30 sty 2014, 17:17
@Halset: doczytaj najpierw warunki oferty, a potem tutaj wróć i nie wprowadzaj innych w błąd. Co znaczy "(w nju) jedna rozmowa z bankiem i 9zł za stacjonarne"???
Jest tak: do 19zł komórki, do 10zł (nie 9) stacjonarne, liczone osobno. Wydzwonisz 2 min na stacjonarne, zapłacisz 2x19gr - skąd Twoje 9zł ???
Sorry mój błąd. Pisałem z pamięci i zamiast 10zł napisałem 9zł.
Jedna w cudzysłowiu - zanim się dodzwonisz, wyjaśnisz sprawę to 20minut z głowy. (a to tylko Bank a gdzie inne instytucje np hotel, lekarz itd)
Dziedzic Pruski pisze: Zauważyłeś już, że piszesz nie na temat?
Tak? Niemożliwe.
A na poważnie - Ty spójrz na siebie jak piszesz na temat. Nie znasz potrzeb użytkownika i już z góry zakładasz, że Twój patent (15 SIM :) ) i telefon z rynku jest najlepszy.
To jest mądre? Każdy ma inne potrzeby, każdy ma inne założenia.
Co z tego, że nju mobile powyżej 19zł ma milion minut skoro tak tego nie wykorzystam?! Dopasowałem sobie abonament w którym się mieszczę, w którym się nie ograniczam i do tego mam telefon i do tego - jeszcze zaoszczędziłem. A Ty wciskasz, że się przepłaca.
Więc przestań pisać nie na temat i wciskać wszystkim Twoje NAJLEPSZE rozwiązanie, które uratuje świat.

Samsung sie nie wiesza. Po to było aktualizacji pierwsza do lodowej kanapki aby telefon działał lepiej.

 #694725  autor: Halset
 30 sty 2014, 17:28
Drugie: HD Voice - mit, zabawka, gadżet, mało komu potrzebny, do tego telefony obu rozmówców muszą mieć tę funkcję i być w odpowiedniej sieci. Jakkolwiek to nazwać - na tej podstawie miałbym wybierać sieć??? :roll:
A kto powiedział, że masz zmieniać?
Mi chodzi o to zdanie, ciągle powtarzane przez @Prusaka "Taka sama jakość a cena mniejsza"
Nie nie nie nie.....jakość nie ta sama.
Cena - możliwe, ale każdy ma inne wymagania co do operatora. Wystarczy mieć większość znajomych w jednej sieci i konkurencja nic nie wskóra, jak klient dostanie przy niskim abo niewielką ilość minut do wszystkich i no limit w sieci.
@Prusak płaci mniej i sobie wmawia, że ma podobną jakość jak sieci macierzyste.
Mimo wszystko HD Voice czy nie HDVoice - lepiej się gada na TM nawet bez tego niż w Play czy w Orange. W Plusie raz osiąga poziom Play/Orange a raz TM.
Ponadto wiem jak się gada w Play na roamingu i to w dużej sieci - i nie zawsze jest kolorowo.
I nie wymieniam tutaj miejsc mojego zamieszkanie ale mam porównanie w wielu miejscach w Polsce.

Co do Play:
Wypowiedź Guru Grucha dla komórkomanii
- Dlaczego pomimo umów z pozostałą trojką na korzystanie z ich infrastruktury Play nie słynie z jakości połączeń i zasięgu?

Cały czas nad tym pracujemy budując równocześnie naszą własną sieć. Jest jeszcze sporo do zrobienia, ale jest coraz lepiej.
Ciekawe, że pierwsi krzyczą jak ma dojść do badania jakości sieci w ruchu....Przypadek czy boją się o ocenę?

 #694738  autor: buba1234
 30 sty 2014, 18:20
Mozesz jej dopytac w jaki sposób uzywa internetu, bo to ma znaczenie czy same strony do czytania czy duzo streamingu.

________________________________
  • Strona 11 z 136
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 136
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 136