• Chińskie telefony i inne mniej lub bardziej egzotyczne marki, a także dyskusja ogólna, ponad podziałami według producentów.
Chińskie telefony i inne mniej lub bardziej egzotyczne marki, a także dyskusja ogólna, ponad podziałami według producentów.
 #687130  autor: aoti
 02 sty 2014, 14:25
Witam serdecznie. Mam problem z wyświetlaczem. Od kilku dni pojawiła mi się żółta plamka na wyświetlaczu ( telefon mi nie spadł, cały czas noszę go w pokrowcu ). Nie wiem skąd ona się wzięła. Jak myślicie co było powodem jej wystąpienia? Czy to są bad pixele? Czytałem trochę o tym i podobno pojawia się ona gdy tel się przegrzewa, ale myślę, że to nie jest główną przyczyną ( dużo tel się grzeje i nie ma takich objawów ). Poza tym mój jest delikatnie ciepły, a nie gorący. Może ktoś już zetknął się z takimi objawami?
Mam go na gwarancji u operatora, ale nie wiem czy mi ją uwzględnią.
Proszę o jakiekolwiek podpowiedzi i dziękuję za udzielone porady.
Ostatnio zmieniony 02 sty 2014, 14:45 przez aoti, łącznie zmieniany 1 raz.

 #687146  autor: pedro01
 02 sty 2014, 14:55
Myślę że powinieneś oddać do gwarancji bo raczej nic nie wymyślisz , jak dla mnie to jakiś defekt wyświetlacza , powinni normalnie uwzględnić :)

 #687149  autor: aoti
 02 sty 2014, 15:01
No i to mnie właśnie zastanawia czy uwzględnią gwarancję. Oddam go na pewno w tym tygodniu. A orientujesz się może czy dają telefon zastępczy?? Jaki jest w ogóle czas realizacji na naprawdę?
Sieć: Orange

 #687155  autor: pedro01
 02 sty 2014, 15:18
Nie wiem jak jest teraz ale oddawałem już kiedyś na gwarancję ale żadnego zastępczego nie dostałem (ale też nie pytałem o niego). Znalezione na stronie Orange:
Czy mogę dostać telefon zastępczy, gdy oddaję swój telefon do naprawy gwarancyjnej?
Przepisy prawne nie nakładają na sprzedawcę, ani na operatora obowiązku wydania telefonu zastępczego. Należy jednak pamiętać o tym, że pracownik punktu sprzedaży Orange powinien zaproponować Ci skorzystanie z telefonu zastępczego na czas naprawy.
Tak więc jak coś dostaniesz to daj znać:)
Szczegółowe informacje o deklarowanym czasie naprawy w ramach gwarancji znajdują się w Twojej karcie gwarancyjnej. - tak podają , jednak trzeba liczyć 10-14 dni roboczych.

 #687621  autor: cami159
 03 sty 2014, 23:20
Ja właśnie się zastanawiam, czy nie oddać telefonu na gwarancje ze względu na to że pojawiły się na nim głębokie rysy. Niby telefon ma dragontail, którym orange nawet się chwali na youtube a tu takie rysy można powiedzieć "nie wiadomo skąd się wzięły". Ciekawe tylko czy uwzględnią taką oto usterkę... ;x

 #687677  autor: aoti
 04 sty 2014, 09:26
No muszę Cię zmartwić, moim zdaniem nic z tego nie wyjdzie, bo producent telefonu nie daje Ci gwarancji na wyświetlacz, że nic nie jest w stanie go zniszczyć. Co innego jak miałbyć ubezpieczony. Szkło jest odporne, bo mój Idol też ma Dragontrail, próbowałem go rysować ( z wyczuciem ) kluczem i nic z tego. No ale wiadomo, zarysować się da, trzeba się "lekko" postarać :)

 #687705  autor: Jumperone
 04 sty 2014, 11:40
Nie jest on odporne na zarysowania. Ma tylko zwiększoną odporność co w praktyce po spotkaniu z np. ziarenkiem piasku daje przepiękne rysy. Nic nie uskutecznisz oddając go na gwarancję, a na przyszłość folia na ekran się kłania :wink:

 #687749  autor: Darecky
 04 sty 2014, 13:02
Ja się właśnie zastanawiam, czy nie kupić folii na mojego s3. Póki co żadnej rysy nie doswiadczylem przez dwa miesiące, wiec nie wiem czy jest sens

Obrazek
McDonald's Kupony na Androida!!

 #687759  autor: aoti
 04 sty 2014, 14:01
Folie zawsze jest lepiej mieć niż nie mieć. Jak umiesz ją nakleić precyzyjnie, to nie ma różnicy ani w poślizgu ani w jakości. Jest naprawde ok. Moja znajoma SIII wrzuciła do torebki i cały ekran miała porysowany przez pilniczek do paznokci. Więc " nic nie może przecież wiecznie trwać " :D

 #687770  autor: Jumperone
 04 sty 2014, 15:10
Wszystko zależy od szczęścia. Ja mając Note 2 nie zauważyłem małego prószka na palcu (możliwe, że ziarenko piasku) i ściągając belkę powiadomień zrobiłem piękną rysę na cały wyświetlacz.. :twisted: Tak to na gorilli raczej mikrorysy albo takie nieznaczne miałem, ale przy sprzedaży też klienci na to patrzą, więc lepiej zabezpieczyć.
Teraz odkąd kupiłem następny telefon mam folię z przodu, tyłu i jeszcze kupuję pokrowiec :)

 #687786  autor: Darecky
 04 sty 2014, 16:11
Muszę poszukać gdzieś w komisie na pewno zrobią to lepiej.

Obrazek
McDonald's Kupony na Androida!!

 #688993  autor: aoti
 09 sty 2014, 09:01
Dam znać jeśli telefon wróci z serwisu. Może komuś przyda się taka informacja jak Alcatel to rozpatrzył.

[ Dodano: 2014-01-14, 14:54 ]
Telefon już po tygodniu przyszedł, więc szybko gdzie czas realizacji naprawy to 14-21 dni. Nie jestem zawiedziony, wszystko jest jak najbardziej OK. Duży plus dla Alcatela za obsługę! Jedynie operator mnie zawiódł, telefon był już o 10.38 a nie dzwonili do mnie ani nie odbierali telefonów. Musiałem fatygować się, zrywać z pracy i sprawdzić czy numer listu przewozowego nie kłamał :D ale odpowiedni opieprz w salonie należał się dla pracowników.

Także jeśli decydujecie się na Alcatel'a polecam od strony obsługi, wszystko załatwione expresem!

Pozdrawiam