• Chińskie telefony i inne mniej lub bardziej egzotyczne marki, a także dyskusja ogólna, ponad podziałami według producentów.
Chińskie telefony i inne mniej lub bardziej egzotyczne marki, a także dyskusja ogólna, ponad podziałami według producentów.
 #670409  autor: picia12
 26 paź 2013, 09:12
witam, posiadam telefon Kruger Matz Move od około 2 miesięcy, jedynymi problemami dotychczas była słaba bateria i czasem zawiasy na telefonie. Ostatnio wyjmuje telefon z kieszeni a on się włączyć wgl nie chce, jak podłącze do kompa to odpala sie napis producenta potem ikonka bateri i zaraz sam się wyłącza, chciałem przez tryb Recovery wgrać nowego softa ale nie odpala się nawet ten tryb, trzymam włącznik i Vol+ przez dobre 10 sekund i nic się nie dzieje.
Gwarancja jest ale paragon niestety się gdzieś zapodział.

Z góry dziękuje za pomoc

 #670421  autor: nemo2009
 26 paź 2013, 09:55
No to wszystkie opcje wykorzystałeś.Teraz tylko serwis.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #670435  autor: picia12
 26 paź 2013, 11:01
Hmm trochę lipnie bo zawsze sam naprawiałem swoje telefony, ale dziwna sytuacja bo pisałem sms było wszystko ok, włożyłem tel do kieszeni (nic innego w niej nie miałem) wyjmuje za kilka min sprawdzić godzinę i już nie działał ;/

a btw. Orientuje się ktoś może jeśli kupiłem ten tel ok. 2 miechy temu i znam mniej więcej którego to dnia było i o której godzinie to jest szansa że wystawią mi na nowo paragon ?

 #670453  autor: nemo2009
 26 paź 2013, 12:30
picia12 pisze: Orientuje się ktoś może jeśli kupiłem ten tel ok. 2 miechy temu i znam mniej więcej którego to dnia było i o której godzinie to jest szansa że wystawią mi na nowo paragon ?
To zależy od sklepu i ich dobrej woli. Jesli rolka z papierem zostala wyjęta z kasy fiskalnej,to nie ma problemu zrobić ksero.
Jak kupiłeś w Euro,to marnie to widzę.Oni kochają tylko klienta w dniu zakupu,jak wydajesz kasę.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #670459  autor: picia12
 26 paź 2013, 13:05
nie to nie było euro.
gwarancja miała być właśnie na podstawie paragonu a karta gwarancyjna nawet nie wypełniona jest.
ale teraz zauważyłem że problem siedzi w samym przycisku od włączenia

 #670494  autor: Niezgodna7
 26 paź 2013, 16:43
Nemo. Mi się wydaje, że kochają nas tylko w chwili zakupu! Towar za 2 h przynoszę - reklamacja, potwierdzają.. i spadaj kliencie do domu bez kasy i bez dysku zewnętrznego.
Za 2 tygodnie MOŻE będzie wiadomo co dalej!
:- (