DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #659855  autor: Kinguuuu11
 05 wrz 2013, 17:04
15 dni temu w playu oddałam telefon na gwarancje, mieli go trzymać 14 dni... nie zostałam po informowana o sttanie jego naprawy.. i co? i kiedy go dostane? jeżeli spóźniaja sie, nie poinformowali mnie moge żądać wymiany na nowy telefon? albo cos ?

 #659866  autor: user_delete34
 05 wrz 2013, 17:51
Oddałaś telefon w PLAYu, a nie bezpośrednio do serwisu (zamówienie kuriera) - to już trochę opóźnia. Serwis ma chyba miesiąc na naprawę, ale pewny nie jestem. Co to za marka telefonu? Być może wiemy, do jakiego mógł trafić serwisu i nakierujemy na jego stronę. Tam sprawdzisz dane kontaktowe, zadzwonisz i może się dowiesz. Tylko wcześniej naszykuj sobie IMEI oddanego telefonu, by nie opóźniać, jeśli spytają podczas rozmowy.

PS: Akurat w PLAY to powinnaś dostać telefon zastępczy. Idź w salonie i pogadaj, czemu nie dali. Tylko nie kłóć się zaraz ze sprzedawcą, jeśli nie da.

 #660373  autor: wook
 07 wrz 2013, 22:59
14 dni ale roboczych, za robocze (serwis nie salon operatora) uznają zwykle 5 dni w tygodniu (pon-pią) więc wychodzą od 18 do 20 (zależnie od dnia oddania) dni zwykłych, a jak są święta to jeszcze więcej.

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"
 #983927  autor: Bulsky
 16 mar 2018, 16:45
W przypadku gwarancji Play jest jedynie pośrednikiem, jakiekolwiek roszczenia czy skargi powinieneś kierować do gwaranta którym jest producent sprzętu albo do serwisu. Termin 14 dni nie obowiązuje ponieważ zgodnie z prawem jest to 14 dni chyba że gwarant ustali inaczej, a większość producentów ustala "najszybciej jak to możliwe"