15 dni temu w playu oddałam telefon na gwarancje, mieli go trzymać 14 dni... nie zostałam po informowana o sttanie jego naprawy.. i co? i kiedy go dostane? jeżeli spóźniaja sie, nie poinformowali mnie moge żądać wymiany na nowy telefon? albo cos ?
Oddałaś telefon w PLAYu, a nie bezpośrednio do serwisu (zamówienie kuriera) - to już trochę opóźnia. Serwis ma chyba miesiąc na naprawę, ale pewny nie jestem. Co to za marka telefonu? Być może wiemy, do jakiego mógł trafić serwisu i nakierujemy na jego stronę. Tam sprawdzisz dane kontaktowe, zadzwonisz i może się dowiesz. Tylko wcześniej naszykuj sobie IMEI oddanego telefonu, by nie opóźniać, jeśli spytają podczas rozmowy.
PS: Akurat w PLAY to powinnaś dostać telefon zastępczy. Idź w salonie i pogadaj, czemu nie dali. Tylko nie kłóć się zaraz ze sprzedawcą, jeśli nie da.