@Nottenick
nie wiem po co tu jakiś zamęt wprowadzasz. Czy sam się zastanawiasz nad abonamentem, ale zamiast napisać wprost pytanie formułujesz zdanie typu"podobno" :]
Jak ktoś chce się upewnić proszę zadzwonić pod infolinie sklepu orange.
Pamiętaj,że korzystasz z abonamentu w formie przez ciebie wybranej np. nowy numer lub przeniesienie numeru z innej sieci i na warunkach przedstawionych na stronie internetowej.
Dodatkowym bonusem jest te 30% mniej przez 24 miesiące i tego dotyczy groupon.
Te 3 miesiące OBOWIĄZUJĄ TYLKO przy przeniesieniu numeru z innej sieci tak jak i dodatkowe minuty na cały okres umowy.
@Stig20
Przeniesienie:
zanim cokolwiek zrobisz z grouponem i kodem groupona wejdź na strone orange i dokładnie zobacz jaki abonament chcesz i jaki telefon! ważne jest to bardzo ponieważ, jeśli za długo będziesz się decydować na otwartej sesji po użyciu groupona lub wylaczysz karte to nie będziesz mógł już tego kodu użyć ponownie!
Kupujesz groupon za 19zł
postępujesz wg instrukcji po otrzymaniu kodu
po wpisaniu kodu otworzy ci się strona orange na której wybierzesz sobie wysokość i typ abonamentu następnie telefon i tyle. Uzupełniasz wszelkie potrzebne dane. Typy dokumentów jakie przedstawisz kurierowi. W podsumowaniu będzie jeszcze informacja o cenie aktywacji usługi 10zł(gdy przeniesienie numeru) lub 50zł(gdy nowy numer).
Następnie umowa zacznie ci się w dniu podpisania umowy,a faktyczne przeniesienie numeru w dniu zakończenia abonamentu u obecnego operatora.
Zachęcam jednak by kontaktować się bezpośrednio z infolinią sklepu w razie jakichkolwiek pytań.
510 100 100
lub
510 700 700
i tu ostatnia informacja INFOLINIA JEST TRAGICZNA. Dużo czasu zajęło mi to by połączyć się z konsultantem. Ponieważ ich infolinia jest stworzona tak by wysłuchać wszystkich ważnych informacji od automatycznej sekretarki.
DLATEGO wybierając numerki z klawiatury musicie wybrać jakąś sprawę, jakąkolwiek (nawet przeznaczoną typowo dla klientów orange) by połączyło was z konsultantem któremu podacie swoje pytania,a ten przełączy was do odpowiedniego działu.
UWAGA, gdy jak już zostałem przełączony do odpowiedniego działu zapytałem się czy mogą mi podać numer bezpośredni. Przekazano mi ,że nie ma takiej możliwości i mogę się z nimi połączyć tylko tak jak to uczyniłem. CHORE!
