• Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #608350  autor: severus
 16 sty 2013, 22:53
Co jakiś czas pojawia sie komunikat 'odświeżanie karty" i albo tel sie restartuje, albo blokuje i wylacza i dopiero po chwili mozna go wlaczyc. mozna to jakos usunac czy reklamacja ? fon ma jakiś miesiac.
Ostatnio zmieniony 19 sty 2013, 23:22 przez severus, łącznie zmieniany 1 raz.

Moja historia:
c35 - 2600 - t230 - k510i - k800i - 6020 -SPV M2000- k810i - w810 - SPV m3100- e8 - touch pro - blade - c905 - e71 - rbm one - 6030 - asha 201 - DESIRE - Ace 2 -Lumia 620

 #608720  autor: kowcio
 19 sty 2013, 23:23
W jakiej sieci masz telefon? W Play, tak jak wpisałeś w profilu? Ja bym poszedł do Play i poprosił o wymianę karty SIM. Niestety niektóre telefony nie chcą współpracować ze starszymi kartami SIM tego operatora. Sam mam taką i jak włożę do Samsunga E1200 to czasami wywala mi błąd SIM, zaś np. model E1230 już nie, działa ok... Dlatego bym zaczął od tego. Wymiana karty SIM w Play jest bezpłatna i wystarczy jedna wizyta w salonie tego operatora.

 #608834  autor: severus
 20 sty 2013, 15:50
Owszem - mam w play'u, lecz karta jest nówka z sierpnia tego roku, wiec raczej sprawna..

Moja historia:
c35 - 2600 - t230 - k510i - k800i - 6020 -SPV M2000- k810i - w810 - SPV m3100- e8 - touch pro - blade - c905 - e71 - rbm one - 6030 - asha 201 - DESIRE - Ace 2 -Lumia 620

 #608859  autor: kowcio
 20 sty 2013, 20:58
Spróbuj wpisać kod na reset całości, *2767*3855#, tylko uważaj, bo wszystkie dane zostaną skasowane z pamięci telefonu, jak i wszystkie ustawienia. Telefon będzie po wpisaniu tego kodu jak wyciągnięty z pudełka i pierwszy raz włączony.
Jeśli nie, to niestety pozostaje serwis :-(