Sig pisze:W praktyce to nie jest ograniczenie, bo, żeby dobić do tego wyniku, trzeba by odebrac z 550 godzin połączenia, czyli w praktyce rozmawiać non-stop z 23 DNI. Na numerze firmowym, który robi za infolinię - jest to jak najbardziej do osiągnięcia, co więcej, nie łamie warunków ZM.
ja moje minuty zbieram juz od dośc dawna przy czym ok 10x więcej odbieram niż dzwonię dlatego taka mega skarbonka się uzbierała
[ Dodano: 2012-05-18, 13:43 ]
no dobra, a jak to jest z tą nową usługa NOWE ZBIERAJ MINUTY? usługa polega na aktywacji za 3zł zbierania minut które jest ważne przez 90 dni. Usługa nie przedłuża się automatycznie po 90 dniach tylko wygasa i trzeba ją aktywować ponownie płaca znów 3zł (to nie problem
. No ale co z minutami które zebrałem? po wygaśnięciu usługi one przepadają? czy jesli np. usługa wygaśnie mi dziś a ja za kilka dni ją aktywuje ponownie to zebrane minuty bede miał ponownie?