• Chińskie telefony i inne mniej lub bardziej egzotyczne marki, a także dyskusja ogólna, ponad podziałami według producentów.
Chińskie telefony i inne mniej lub bardziej egzotyczne marki, a także dyskusja ogólna, ponad podziałami według producentów.
 #520630  autor: bp121
 06 gru 2011, 18:47
Witam serdecznie,
W dniu dzisiejszym wrócił z serwisu w-support telefon siostry - SE W595.
Stwierdzono, że telefon nie może byc naprawiony i moze zostac wymieniony przez sprzedawcę/dystrybutora.
Jako, że telefon był kupiony w mPunkcie, to wysłałem maila do Salonu Firmowego z odpowiednimi danymi,oraz skanem ekspertyzy. Mail zostal przekazany do Cyfrowego Polsatu,który teraz odpowiada za to.
Facet z CP oddzwonił do mnie i poinformował, że musze im podrzucić do ich punktu w Poznaniu caly komplet - pudełko, akcesoria itp.

Proszę mi powiedzieć, czy ja mam prawo wyboru pieniądze bądź wymiana telefonu?
Czy zalezy to glownie teraz od CP?
Nie chciałbym, aby mi wymienili na ten sam model, bo wiem ze byly/są wadliwe tak jak W715.

 #520720  autor: Kamil_K
 07 gru 2011, 08:55
Możesz zgodzić się na wymianę (ja czekałem na to jakieś 1,5 miesiąca pisania reklamacji i chodzenia po Rzecznikach Praw Konsumenta, i po interwencji UOKiK otrzymałem Nokię E52 za Motorolę VE66 :P), jednak sądzę, że aby przyspieszyć postępowanie, lepiej poprosić nie o wymianę w trybie zwykłym, a o postępowanie ws. niezgodności telefonu z umową.

 #520734  autor: tytanowy_janusz
 07 gru 2011, 10:29
kuwejt pisze:w959
takiego to chyba nigdy nie było ;)
kuwejt pisze:o nie gorszych parametrach
podbijam kuwejta ;) muszą dać Ci telefon który dzisiaj jest wart nie mniej niż reklamowany W595 w dniu zakupu. Czyli przy odrobinie szczęścia wpadnie Ci coś ciekawego ;)

Nokia 6310i-Nokia 3310-SE T230i-Nokia 3510i-Siemens C65-Siemens S65-SE K510i-SE C702-Nokia N81-Nokia N82-Nokia 5530XM-SE XPeria X10-Samsung GT-S8500-HTC Desire-LG Black-SGS 2-Lumia 800-Motorola Atrix

 #520742  autor: bp121
 07 gru 2011, 12:08
Kamil_K pisze:Możesz zgodzić się na wymianę (ja czekałem na to jakieś 1,5 miesiąca pisania reklamacji i chodzenia po Rzecznikach Praw Konsumenta, i po interwencji UOKiK otrzymałem Nokię E52 za Motorolę VE66 :P), jednak sądzę, że aby przyspieszyć postępowanie, lepiej poprosić nie o wymianę w trybie zwykłym, a o postępowanie ws. niezgodności telefonu z umową.
Jest ekspertyza serwisu. Wiec nie musze pisac o niezgodnosc. Nawet byloby ciezko o niezgodnosc, bo to musisz zalatwic tam gdzie sie kupilo. A mPunkt juz nie istnieje.
Dlatego pisalem bezposrednio do Salonu Firmowego w Poznaniu.
Teraz tylko musze podrzucic do CP caly zestaw i zobaczymy co powiedza.

Ktos sie orientuje, ile maja czasu na taka wymiane?
Tak samo, jak w przypadku niezgodnosci - 14dni?

 #520843  autor: Kamil_K
 07 gru 2011, 22:40
I tu jest kłopot - w moim przypadku Plus twierdził, że ich wewnętrzne procedury nie przewidują maksymalnego czasu ;). Dopiero po interwencji pewnych urzędów okazało się, że grubo ponad miesiąc to nieco za dużo :).

 #521041  autor: bp121
 08 gru 2011, 23:41
Z tego, co ja wiem to na niezgodnosc musza wymienic w 14 dni.

 #521094  autor: bob
 09 gru 2011, 13:06
przy gwarancji to gwarant wybiera sposób rekompensaty. przy niezgodnosci my mozemy go wybrac

Było: w595; Wave 533; i5800; ZTE Blade; Moto e8; SE Xperia X8; e1170; 5230 Navi; x2; Ch@t 335; Galaxy Mini; Sagem Puma; s8530 Wave II; e72; i8510; Nokia500; SGS; m8800; HTC 7 Mozart, RBM One, Nokia c5-00, N900, i550; RBM One;
Jest: HTC Desire

 #521130  autor: Kamil_K
 09 gru 2011, 15:34
bp121 pisze:Z tego, co ja wiem to na niezgodnosc musza wymienic w 14 dni.
Ale Twój przypadek to jeszcze nie niezgodność ;). O to musiałbyś się osobno ubiegać.