DAJ CYNK
  • Wszystko, co związane z Bada OS
Wszystko, co związane z Bada OS

Moderator: Moderatorzy

 #510489  autor: manius
 21 paź 2011, 17:21
Witam! mam problem bo chciałem kupić Samsunga Wave, na aukcji internetowej znalazlem taki który by mnie interesował, ale po skontaktowaniu się ze sprzedawcą okazało się że telefon jest prawie nowy z sieci Tmobile ale gościu nie posiada do niego karty gwarancyjnej, jedynie fakture vat na ktorej niby pisze ze jest dokumentem poswiadczającym o gwarancji na ten telefon, czy aby można było korzystac z tej gwarancji nie trzeba mieć dodatkowo tej karty gwarancyjnej Samsunga - chodzi mi o taką małą karteczkę (Warranty Card) którą zawsze dają do zestawu - zazwyczaj nie wypełnioną?
Ostatnio zmieniony 21 paź 2011, 21:46 przez manius, łącznie zmieniany 1 raz.

Było: Sony Ericsson K510i, Sony Ericsson K770i, Nokia E52, Sony Ericsson K550i, Nokia E72, Sony Ericsson C902 Samsung i8510,
Jest: Samsung Galaxy SII

 #510559  autor: bob
 22 paź 2011, 00:00
ta karta gwarancyjna nic nie daje, bo gwarancja jest i tak na podstawie faktury. A jak sie uprzesz to mozesz isc do tmobile po duplikat gwarancji - albo napisac do samsunga. Min. dlatego te gwarancje nie sa wypelniane, bo 99% salonów nie przyjmie fona bez faktury na ktorej i tak sa wszystkie dane.

Było: w595; Wave 533; i5800; ZTE Blade; Moto e8; SE Xperia X8; e1170; 5230 Navi; x2; Ch@t 335; Galaxy Mini; Sagem Puma; s8530 Wave II; e72; i8510; Nokia500; SGS; m8800; HTC 7 Mozart, RBM One, Nokia c5-00, N900, i550; RBM One;
Jest: HTC Desire

 #510561  autor: gaskabalbinka
 22 paź 2011, 00:14
Dokładnie tak jak mówi bob. Kartę gwarancyjną wypełnia się tylko przy sprzedaży bezpośredniej, przy zamawianiu telefonu przez kuriera zawsze dostaje się zaplompowane pudełko z nieruszoną kartą gwarancyjną więc faktura w zupełności wystarczy.

 #510562  autor: wtd
 22 paź 2011, 00:21
Prawdę mówiąc, to nie potrzebujesz chyba gwarancji - po prostu jak coś się zepsuje to oddaj do salonu T (chyba musi być ten co sprzedawał, ale nie jestem pewien) i powiedz że żądasz naprawy na podstawie zgodności towaru z umową. Wtedy naprawa telefonu i ew. użeranie się z serwisem jest na ich głowie + jeżeli nie odpowiedzą ci w ciągu 14 dni to automatycznie oznacza to że zgadzają się na spełnienie twoich żądań co do naprawy/wymiany/zwrotu kasy.

 #510569  autor: kerim36
 22 paź 2011, 08:24
wtd pisze:podstawie zgodności towaru z umową
raczej NIEzgodnosci :-D

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #510581  autor: wtd
 22 paź 2011, 09:55
kerim36 pisze: raczej NIEzgodnosci
dokładnie tak, drobny błąd :p