DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #496388  autor: siosiunia5665
 13 sie 2011, 20:22
Witam.

Dzisiaj kupiłem starter Play Fresh, od razu zmieniłem taryfę na "Darmowe SMSy do wszystkich sieci" i doładowałem konto za 30zł. I oto problem: gdy chcę kupić pakiet przez play24 25mb za 3zł wyskakuje komunikat "Usługa chwilowo niedostępna - spróbuj później" próbowałem wiele razy i za każdym razem to samo również przy próbie wykupienia pakietu przez kod *111*212*1# :(

Czy wie ktoś może co jest tego przyczyną? Jeśli tak proszę o pomoc.

Pozdrawiam Siosiunia.

 #496391  autor: michalus
 13 sie 2011, 20:41
Odczekaj 24 godziny od zmiany taryfy i ponow probe (jutro).

 #496393  autor: MK_
 13 sie 2011, 20:43
Czy wie ktoś może co jest tego przyczyną?
Jedno mogę powiedzieć na pewno - przyzwyczaj się do takich komunikatów i witaj w Play :-D Będziesz je oglądała bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo często.

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #496395  autor: Spamer ;)
 13 sie 2011, 20:56
siosiunia5665 pisze:Czy wie ktoś może co jest tego przyczyną?
Przeciążona platforma billingowa Play. Zrób zgłoszenie na Play24 by Ci aktywowali ten pakiet i po sprawie. Mi aktywowali po 2 godzinach od zgłoszenia ostatnio.

 #496397  autor: siosiunia5665
 13 sie 2011, 21:08
Spamer ;) pisze:
siosiunia5665 pisze:Czy wie ktoś może co jest tego przyczyną?
Zrób zgłoszenie na Play24
Od dzisiaj korzystam z strony Play i za bardzo nie co masz na myśli, jakbyś mógł napisać coś więcej to byłbym wdzięczny :smt006

/michalus & MK_ dzięki za szybkie odpowiedzi :smt045

 #496402  autor: jacguszi
 13 sie 2011, 21:14
Mnie pomaga restart telefonu i wtedy wszystko działa. :wink:

 #496404  autor: mkowalski
 13 sie 2011, 21:16
siosiunia5665 pisze:Od dzisiaj korzystam z strony Play i za bardzo nie co masz na myśli, jakbyś mógł napisać coś więcej to byłbym wdzięczny
W po zalogowaniu do zarządzania kontem (zakładka "Play24" na górze strony głównej) będziesz miał kartę "Zgłoszenia" - w ten sposób możesz komunikować się z biurem obsługi.

 #496405  autor: MK_
 13 sie 2011, 21:16
Mnie pomaga restart telefonu i wtedy wszystko działa. :wink:
Na niemożliwość aktywacji nawet przez Play24 (WWW) niestety restart nie pomaga :P

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc
 #937640  autor: 2040xx
 09 lip 2017, 09:34
Witajcie.

Niestety znowu nie działa wtedy kiedy trzeba menu kodów USSD *111# konkretnie opcja 2: Usługi / Promocje od wczoraj sob. 8.7 od godz. ok. 13.30. Również nie można nic zrobić w Play24 nie ma wylistowanych usług, w ogóle nie ma zakładki usług na pasku głównym jedynie piktogramy usług ale nic pod nimi właśnie nie ma - napis brak dostępnych usług a jak działa to przecież jest ich lista. Dziś nadal nie działa i nie można nic aktywować.

Mam pytanie czy u Was też nie działa *111# > opcja 2 Usługi / Promocje ?
czy jest po wysłaniu kodu USSD komunikat usługa "chwilowo" niedostępna spróbuj później.

Nie można uruchomić, nie działa o co głównie mi chodzi RWK kodem *111*692*1#
nie działa również sms na 111 o treści START.692 ani Play 24. Po prostu znowu nic nie działa w kodach usług i to NIE PIERWSZY RAZ !!! :evil:

Te chwilowo trwa niemal dobę i nadal nie widać żeby miało działać, interesuje mnie czy u Was też teraz tak jest z kodami usług i promocji.

Pozdrawiam.