czekam do końca tygodnia.. nie będzie odpowiedzi no to będę do nich dzwonić jak to nie da no to hmmmm
się jednym słowem xxxxxxxx...
Kod: Zaznacz całyWitamy Państwa
Informacja z dnia 25.02.2011r.
Otrzymaliśmy zawiadomienie od producenta iż wszystkie paczki zamówione
po 20.01.2011r. dojdą do klientów z końcem miesiąca marzec, a część
paczek z początkiem miesiąca kwiecień. (dotyczy również przesyłek
reklamacyjnych wysłanych po tym okresie) Nie znamy dokładnej przyczyny
opóźnienia z tego tytułu wstrzymaliśmy sprzedaż na Polskę. Jesteśmy na
etapie wyjaśniania zaistniałej sytuacji. Przepraszamy Państwa za
opóźnienie i prosimy o wyrozumiałość.
Informujemy również iż infolinia jest nieczynna wszelkie pytania
prosimy kierować drogą elektroniczną.
Dziękujemy za skontaktowanie się z naszą obsługą. Ze względu na duże
zainteresowanie oraz dużą ilość zadawanych pytań odpowiedź zostanie
udzielona w przeciągu 24h. Prosimy o wyrozumiałość. Każde z pytań
zostanie rozpatrzone indywidualnie, aby byli Państwo w pełni
usatysfakcjonowani z udzielonej odpowiedzi.
dziękujemy i pozdrawiamy
zespół Future Phones
taki automat dostałem ale już dawno tyle czasu mineło ehh
Jak miałem kiedyś problemy z baterią no to odpisali bardzo szybko
11.02.2011 - mail wysłany z problemem o baterii
12.02.2011 - odpowiedź żeby go gdzieś wysłać ale potem już sobie poradziłem ( kupiłem baterie od nokii )
więc jakiś tam adres mam ale cholera wie czy to jest nadal aktualne
Kod: Zaznacz całyW dniu 2011-02-12 14:03, Future Phones pisze:
> Witamy Państwa
>
> W takim przypadku konieczna jest reklamacja telefonu.
> Prosimy o odesłanie go na adres naszego serwisanta:
>
> Mateusz Wawrzonkiewicz
> ul. M.C. Skłodowskiej 7
> 41-206 Sosnowiec
>
> listem poleconym priorytetowym.
>
> Do paczki prosimy załączyć w formie pisemnej informację na temat wady telefonu - przyspieszy to proces reklamacji.
>
> pozdrawiamy
> zespół Future Phones
To jeden ze starych maili i teraz mam dylemat - wysłać czy czekać na potwierdzenie czy to dalej aktualny adres...