Użytkownik
Ranga
Stary wyjadacz
Posty
1257
Rejestracja
08 kwie 2009, 14:20
Lokalizacja
chorzow
Art. 7. 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni, ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
2. Nie jest dopuszczalne zastrzeżenie, że konsumentowi wolno odstąpić od umowy za zapłatą oznaczonej sumy (odstępne).
3. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.
dodatkowo zrobiłbym zgłoszenie w play24 informujące o twojej decyzji. Żadna reklamacja tylko krótkie info - będziesz miał ślad, że play wiedział o twojej decyzji konkretnego dnia. Na pewno nie zaszkodzi a w ekstremalnej sytuacji może się przydać. Zapisz sobie całą treść zgłoszenia oraz jego numer (tak na wszelki wypadek) i postępuj zgodnie z radami Rubena. Trzymam kciukiosachorzow pisze:fidel29, jeśli nie minęło 10 dni od podpisania aneksu i umowa jest na osobę prywatną to możesz wycofać się z podpisanego aneksu.
spoko, od tygodnia mam nowe hobby - zgłoś zgłoszenie w Play - pierwsze zniknęło, to napisałem, że proszę o odpowiedź na usunięte w nieznanych okolicznościach zgłoszenie numer...., a na drugi dzień, że na zgłoszenia .... i ...Jedrker pisze:Jeśli chodzi o znikające zgłoszenia, to mam ten problem od ładnych paru miesięcy ....fidel29 pisze: a co najlepsze ZNIKNĘŁO MOJE ZGŁOSZENIE!!!
![]()
Całe szczęście że został mi tylko miesiąc umowy w Play ....
Odetchnę z ulgą
Rok temu nie bylo P4Y. Tak ciezko ruszyc glowa?Marens pisze:Po co bawicie się z rzecznikami, BOK'ami jak macie Play4You2?
Tam on w ogole nie jest potrzebny. BOK zazwyczaj jest kompetentny. Zreszta bylem 5 lat w Erze, z czego 4 lata w abonamencie i NIGDY nie mialem potrzeby kontaktowac sie telefonicznie w sprawie reklamacji. Owszem, byly czasem jakies niejasnosci, ktore BOA blyskawicznie i kompetentnie wyjasnialo.Marens pisze:Gdzie macie taki helpdesk w Erze, Plusie, Orange?
Gdyby to byla kwestia 20zl, bez wahania odpowiedzialbym, ze warto. Niestety, w gre wchodza wieksze kwoty (bardzo duzo rozmawiam w sieci), wiec w W3 moje rachunki siegalyby pewnie okolo 200zl jak nie lepiej. Nie moge sobie na to pozwolic na razie.Marens pisze:Porównaj ceny i zastanów się czy warto przepłacać.
Ja wiem, bo pracowalem kiedys na Tele2. Niestety, ale dopoki place nie beda satysfakcjonujace, a pracownicy beda pochodzic z lapanki studentow na umowe-zlecenie, to tak sie bedzie dzialo. Poza tym charakter tej pracy jest taki, ze wiekszosci ludzi ciezko w czyms takim wytrzymac dlugo. Place to nie jest problem tylko w CC, ale to juz inna bajka.Marens pisze:Wiesz jak wygląda praca w Call Center?
Ciężko, bo miałem też problemy.Sławek pisze:Tak ciezko ruszyc glowa?
Problemy, które miewałem w Erze, Orange załatwiałem e-mailem.Sławek pisze:NIGDY nie mialem potrzeby kontaktowac sie telefonicznie w sprawie reklamacji. Owszem, byly czasem jakies niejasnosci, ktore BOA blyskawicznie i kompetentnie wyjasnialo.
To jest największy problem.Sławek pisze:Gdyby to byla kwestia 20zl, bez wahania odpowiedzialbym, ze warto. Niestety, w gre wchodza wieksze kwoty (bardzo duzo rozmawiam w sieci), wiec w W3 moje rachunki siegalyby pewnie okolo 200zl jak nie lepiej. Nie moge sobie na to pozwolic na razie.
Ja na PWA w MixPlusie.Sławek pisze:Niestety, ale dopoki place nie beda satysfakcjonujace, a pracownicy beda pochodzic z lapanki studentow na umowe-zlecenie, to tak sie bedzie dzialo.
no coz co zrobicplay4you2 pisze:Sprawdzałem nadajniki w okolicy. Najbliższy, do którego Możesz się logować (niestety nie podałeś nr usługi, więc podejrzewam, że tu się logujesz) jest niestety mocno obciążony. Dodatkowo, odległość, którą podałeś wpływa niestety na samą jakość transferu. Owszem, zasięg łapiesz, ale jeżeli jest on słaby lub jeżeli nadajnik jest przeciążony, to niestety nic się za bardzo nie da zrobić. Jedyne, co mogę ci poradzić, to to, abyś może zainwestował w antenę zewnętrzną. Teoretycznie powinno to poprawić jakość zasięgu i tym samym może wpłynąć na jakość samej usługi. Będziesz miał mozliwość logowania się np. do dalszych nadajników, które nie są przeciążone i z nich korzystać. Jednak PODKREŚLAM, że zakup tej anteny nie GWARANTUJE z całą pewnością, że będziesz miał widoczną poprawę. Póki co, w tej miejscowości świadczone są usługi i mimo wszystko, transfer nie powinien schodzić poniżej 32 kB/s. Rozumiem, że może to nie jest szczyt marzeń, co Masz w tej chwili, ale na dzień dzisiejszy tego nie zmienimy. Jestem z Tobą szczery i stąd te informacje.keq pisze:Lubiszewo Tczewskie. Miesci sie ono jakies 15km od Tczewa(woj.Pomorskie)
Odpowiedź:Dlaczego telefon pokazuje, że jest w zasięgu, a osoby dzwoniące do mnie są informowane, że jestem poza zasięgiem?
Gdy telefon przełącza się pomiędzy nadajnikami zdarza się, że zawiesza się. Oznacza to, że na ekranie telefonu widać pełny zasięg a w rzeczywistości jest jego brak. Dlatego też osoby próbujące w tym czasie się do Pana dodzwonić słyszą komunikat, że jest Pan poza zasięgiem. W takiej sytuacji konieczne jest wyłączenie i włączenie telefonu.
Dodam, że ze granica nie zaobserwowałem problemu, a przecież tam telefon co chwila zmienia operatora. Ale Play twierdzi, że jest coś nie tak z telefonem...W odpowiedzi na pierwszą kwestię z Pana zgłoszenia pragniemy poinformować, że kwestia przełączania nadajników może powodować chwilowe zastoje w pełnym przetwarzaniu danych przez telefon i nie jest to uzależnione od Operatora, z którego w danym momencie Pan korzysta. Jednocześnie informujemy, ze zgodnie z Regulaminem świadczenia Usług Telekomunikacyjnych dla Abonentów: "§ 8. Zakres Usług 7. Operator świadczy Usługi Telekomunikacyjne w ramach istniejących możliwości technicznych,...
No wiesz to,ze jestem pracownikiem Orange nie oznacza,ze jest to mi potrzebne do pracypawelf pisze:Widzę iż pracujesz w Orange, bo faktycznie konsultanci z salonów Orange takie historyjki opowiadają swoim klientom.Nie znam przypadku by komukolwiek zmienili warunki promocyjne więc dziwi mnie fakt ,iż powielasz takie opowieści.U Ciebie w Orange też można bez Twojej zgody zmienić warunki promocji??
Telefon nie ma tu wiele do rzeczy,choc trzeba przyznac,że Smsungi radzą sobie gorzej od innych w tym temacie.Problem tkwi w sieci,dlatego zrezygnowałem z ich abonamentów.pawelpp pisze:Gdy telefon przełącza się pomiędzy nadajnikami zdarza się, że zawiesza się. Oznacza to, że na ekranie telefonu widać pełny zasięg a w rzeczywistości jest jego brak. Dlatego też osoby próbujące w tym czasie się do Pana dodzwonić słyszą komunikat, że jest Pan poza zasięgiem. W takiej sytuacji konieczne jest wyłączenie i włączenie telefonu.
Chodzi pewnie o to, ze z koncem roku 2009 Play zakonczyl kilka ze swoich promocji. Problem polega na tym, ze te pakiety posiadali ludzie z umowami, ktore jeszcze sie nie skonczyly .... Play zakonczyl je powolujac sie ze sa wazne do odwolania. Wiec zagranie brzydkie, ale zgodne z regulaminem i logika.pawelf pisze:UPDATE Maly Offtop
Jeszcze mam takie jedno male pytanie. Czy to prawda,ze w trakcie trwania umowy PLAY może zmienic warunki umowy ? Spotkalem sie z wieloma klientami,ktorzy wlasnie sie skarzyli na taka sytuacje :>
No ale pytanie brzmiało, czy zmienił warunki umowy. Co do usług które były do odwołania, albo nie było ich w cenniku oficjalnie - to z historii Ery i Orange - też znam takie przypadki. Ale nigdy to nie były zmiany umowy w trakcie jej trwania na czas określony.ciuchcia pisze: Chodzi pewnie o to, ze z koncem roku 2009 Play zakonczyl kilka ze swoich promocji.
Nie kolego..Tak jak w Orange czy też w Plusie nie ma możliwości zmiany w trwającym kontrakcie między klientem a operatorem.Jednak jak zauważyłem klienci najczęściej mylą zakończenie danej promocji a obecnym abonamentem.Promocje są różne ,dzisiaj jest taka a za miesiąc będzie inna,natomiast promocja która jest w momencie podpisywania umowy obowiązuje na czas podpisania umowy .Od lutego Play wyszedł ponownie w stronę klienta i warunki promocyjne obowiązuja klienta na czas nieograniczony-czyli przez okres zastrzeżony masz gwarancję że się nic nie zmieni i to samo obowiązuje po skończonym okresie karencji.Zmienić swoje warunki możesz tylko aneksem.No wiesz to,ze jestem pracownikiem Orange nie oznacza,ze jest to mi potrzebne do pracy(nawet gdyby to byloby mi potrzebne to w sumie korzystne,zeby klienta w blad nie wprowadzic,a wiadomo,ze klienci zawsze maja jakies obiekcje ) sam korzystam z PLAY'a i chialabym dla wlasnej potrzeby dowiedziec sie,czy takie sytuacje maja miejsce w tej sieci. Jezeli chodzi Orange to nie ma takiej mozliwosci. Slyszalem pogloski,ze w PLAY takie sytuacje mialy miejsce i chcialbym sie upewnic
Moze play4you2 cos na ten temat powie ?
EDIT.
Wracajac do tej pogloski. To chodzi mi o to,ze operator PLAY w trakcie trwania umowy bez zgody klienta moze zmienic warunki umowy. W umowie PODOBNO jest "haczyk" co do tej kwestii,ale oczywiscie sa to tylko pogloski
W przypadku pokazywania przez telefon pełnego zasięgu a rzeczywiście jest się poza zasięgiem to tak na zdrowy rozsądek...czyja to wina?aparat czy operator?Posiadam kilka telefonów-6310-e 52 i s5230G(AVILA)...6310i-żadnych usterek inaczej mówiąc ,działa jak burza...E52-czasem przez symbiana mam ochotę go utopić, choćby za szybkie wciśnięcie przycisku czerwonego i wtedy lubi się zawiesić...a samsung,no cóż -jest niezły ale ma gorszy zasięg i ta nieszczęsna bateria.nemo2009 pisze:Telefon nie ma tu wiele do rzeczy,choc trzeba przyznac,że Smsungi radzą sobie gorzej od innych w tym temacie.Problem tkwi w sieci,dlatego zrezygnowałem z ich abonamentów.pawelpp pisze:Gdy telefon przełącza się pomiędzy nadajnikami zdarza się, że zawiesza się. Oznacza to, że na ekranie telefonu widać pełny zasięg a w rzeczywistości jest jego brak. Dlatego też osoby próbujące w tym czasie się do Pana dodzwonić słyszą komunikat, że jest Pan poza zasięgiem. W takiej sytuacji konieczne jest wyłączenie i włączenie telefonu.
I dochodzimy do sedna sprawa...Powiedz czy miałeś kiedykolwiek numer w sieci Plus?luccicare pisze:pawelf, też spotkałem się z sytuacją, że ktoś do mnie dzwonił i byłem podobno poza zasięgiem, a miałem na tel wtedy pełny zasięg. Dzwoniąc do OK raz jakaś laska kazała mi nawet zgłosić problem do polkomtela, nie pomogły tłumaczenia, że mam podpisaną umowę z Play, nie Plusem;-) Nie jest to kwestia telefonu, w innych sieciach (era, orange) w tym samym aparacie nigdy nie miałem takich problemów. W P4 pojawiały się cyklicznie raz na jakiś czas, chociaż teraz już bardzo sporadycznie. Myślę, że to kwestia działania roamingu w polkomtelu, na sieci własnej nie spotkałem się z tym. SIM zalogowany, a coś nie grało na sygnalizacji i stąd komunikat.