• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 8 z 33
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 33

 #397577  autor: osachorzow
 06 kwie 2010, 18:59
fidel29, rozwiązujesz umowę bez podania przyczyny więc nie musisz pisać czemu rezygnujesz z aneksu ;) Do aneksu wysłanego kurierem na pewno był dołączony wzór odstąpienia od umowy (mają obowiązek dołączyć wzór) więc po prosu popisz (wypełnij jeśli jakieś rubryki puste) i odeślij im telefon zgodnie z opisaną tam procedurą i po krzyku ;) Szczegóły co i jak z rezygnacją powinny się znajdować w dokumentach przesłanych przez Play, może też play4you2 napisze jak to wygląda ;) Napisz może do niego na priv na pewno wyjaśni co i jak :)

 #397597  autor: fidel29
 06 kwie 2010, 20:39
Niestety wzór odstąpienia od umowy na 100% nie był dołączony.Ok sam stworzę mądre pismo :)
Dzisiaj dostałem 3ci telefon z BOK Play po podpisaniu aneksu....chcą przedłużyć umowę :lol:
Tam to Panie mają bałagan!

 #397610  autor: Ruben
 06 kwie 2010, 22:53
Fidel, jeżeli zależy Ci na rozwiązaniu umowy, to lepiej nie pisz, że z winy operatora. Powołaj się tylko na podstawę prawną z jakiej korzystasz tj. USTAWA z dnia 2 marca 2000 r.o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Pamiętaj, żeby nie używać telefonu ponieważ stan ma być nienaruszony a w takich przypadkach mogą próbować to kwestionować.
Art. 7. 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni, ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
2. Nie jest dopuszczalne zastrzeżenie, że konsumentowi wolno odstąpić od umowy za zapłatą oznaczonej sumy (odstępne).
3. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.

 #397611  autor: ukefake
 06 kwie 2010, 23:14
osachorzow pisze:fidel29, jeśli nie minęło 10 dni od podpisania aneksu i umowa jest na osobę prywatną to możesz wycofać się z podpisanego aneksu.
dodatkowo zrobiłbym zgłoszenie w play24 informujące o twojej decyzji. Żadna reklamacja tylko krótkie info - będziesz miał ślad, że play wiedział o twojej decyzji konkretnego dnia. Na pewno nie zaszkodzi a w ekstremalnej sytuacji może się przydać. Zapisz sobie całą treść zgłoszenia oraz jego numer (tak na wszelki wypadek) i postępuj zgodnie z radami Rubena. Trzymam kciuki :)

 #397615  autor: Jedrker
 07 kwie 2010, 00:56
fidel29 pisze: a co najlepsze ZNIKNĘŁO MOJE ZGŁOSZENIE!!!
Jeśli chodzi o znikające zgłoszenia, to mam ten problem od ładnych paru miesięcy ....
:evil:
Całe szczęście że został mi tylko miesiąc umowy w Play ....
Odetchnę z ulgą :-D

 #397616  autor: kubik
 07 kwie 2010, 01:00
Jedrker pisze:
fidel29 pisze: a co najlepsze ZNIKNĘŁO MOJE ZGŁOSZENIE!!!
Jeśli chodzi o znikające zgłoszenia, to mam ten problem od ładnych paru miesięcy ....
:evil:
Całe szczęście że został mi tylko miesiąc umowy w Play ....
Odetchnę z ulgą :-D
spoko, od tygodnia mam nowe hobby - zgłoś zgłoszenie w Play - pierwsze zniknęło, to napisałem, że proszę o odpowiedź na usunięte w nieznanych okolicznościach zgłoszenie numer...., a na drugi dzień, że na zgłoszenia .... i ... ;) doszedłem na razie do dwóch, ciekawe co jutro będzie :D

 #397621  autor: luccicare
 07 kwie 2010, 01:58
To, że zgłoszenie zginęło z konta na portalu nie oznacza jeszcze, ze zginęło z systemu CRM Play. Ciągle coś z portalem się sypie, pewnie kwestia ustawień komunikacji między systemami, klient jednak nie może widzieć wszystkiego, w każdej firmie wewnętrzne komunikaty mogą być luźne i niekoniecznie powinien widzieć je klient ;-) Ciągle coś tam grzebią i może przegięli z widocznością zgłoszeń. Możesz potestować czy zgłoszenia rzeczywiście są rozpatrywane nawet jeśli nie widzisz ich na koncie. Warto też robić screeny na wszelki wypadek. Sam nie mam jak, jak na razie jedyny problem to logowanie się do polkomtela, dziś w pociągu zajęło mi to 3 długie próby i byłem już zdrowo wku***ony. Ale już nie chce się tego zgłaszać, polkomtel na sztywno i spokój - ten spokój w końcu nic mnie nie kosztuje, a to jednak spokój... Mam nadzieję, że innych problemów już nie będzie.

 #397631  autor: Sławek
 07 kwie 2010, 09:00
Marens pisze:Po co bawicie się z rzecznikami, BOK'ami jak macie Play4You2?
Rok temu nie bylo P4Y. Tak ciezko ruszyc glowa?
Marens pisze:Gdzie macie taki helpdesk w Erze, Plusie, Orange?
Tam on w ogole nie jest potrzebny. BOK zazwyczaj jest kompetentny. Zreszta bylem 5 lat w Erze, z czego 4 lata w abonamencie i NIGDY nie mialem potrzeby kontaktowac sie telefonicznie w sprawie reklamacji. Owszem, byly czasem jakies niejasnosci, ktore BOA blyskawicznie i kompetentnie wyjasnialo.
P4Y nie zalatwia sprawy, bo tylko niewielki procent ogolnej liczby uzytkownikow telefonow zaglada na ten portal. Niestety wiekszosc klientow tego operatora uzera sie z niekompetentnym, nieuprzejmym i nic nie mogacym zrobic BOK.
Marens pisze:Porównaj ceny i zastanów się czy warto przepłacać.
Gdyby to byla kwestia 20zl, bez wahania odpowiedzialbym, ze warto. Niestety, w gre wchodza wieksze kwoty (bardzo duzo rozmawiam w sieci), wiec w W3 moje rachunki siegalyby pewnie okolo 200zl jak nie lepiej. Nie moge sobie na to pozwolic na razie.
Marens pisze:Wiesz jak wygląda praca w Call Center?
Ja wiem, bo pracowalem kiedys na Tele2. Niestety, ale dopoki place nie beda satysfakcjonujace, a pracownicy beda pochodzic z lapanki studentow na umowe-zlecenie, to tak sie bedzie dzialo. Poza tym charakter tej pracy jest taki, ze wiekszosci ludzi ciezko w czyms takim wytrzymac dlugo. Place to nie jest problem tylko w CC, ale to juz inna bajka.

 #397640  autor: Marens
 07 kwie 2010, 09:59
Sławek pisze:Tak ciezko ruszyc glowa?
Ciężko, bo miałem też problemy.
Ich rozwiązywanie trwało nieco dłużej.
Sławek pisze:NIGDY nie mialem potrzeby kontaktowac sie telefonicznie w sprawie reklamacji. Owszem, byly czasem jakies niejasnosci, ktore BOA blyskawicznie i kompetentnie wyjasnialo.
Problemy, które miewałem w Erze, Orange załatwiałem e-mailem.
Sławek pisze:Gdyby to byla kwestia 20zl, bez wahania odpowiedzialbym, ze warto. Niestety, w gre wchodza wieksze kwoty (bardzo duzo rozmawiam w sieci), wiec w W3 moje rachunki siegalyby pewnie okolo 200zl jak nie lepiej. Nie moge sobie na to pozwolic na razie.
To jest największy problem.
Sam wybrałbym inne rozwiązanie, gdybym mniej dzwonił.
Sławek pisze:Niestety, ale dopoki place nie beda satysfakcjonujace, a pracownicy beda pochodzic z lapanki studentow na umowe-zlecenie, to tak sie bedzie dzialo.
Ja na PWA w MixPlusie.
Na identycznych zasadach, ale wtedy jako uczeń...

Dzwoniła do mnie dziś babka z 790500500, tylko mi atmosferę podgrzała.
Nie mogłem odebrać, to czerwona słuchawka, potem znowu a ta dalej dzwoni.
Musiałem wyjść i odebrać ten telefon. Skwituje to tak:

Widzę, że nie da się zerwać umowy przed czasem i przenieść do prepaida.
Teraz pozostaje mi wysłanie fax do biura dezinformacji klienta, albo przejście do salonu któregoś z operatorów i przeniesienie numeru...

To jest dobry motyw, a nóż klient zrezygnuje z wypowiedzenia umowy.

 #397649  autor: keq
 07 kwie 2010, 10:31
play4you2 pisze:
keq pisze:Lubiszewo Tczewskie. Miesci sie ono jakies 15km od Tczewa(woj.Pomorskie)
Sprawdzałem nadajniki w okolicy. Najbliższy, do którego Możesz się logować (niestety nie podałeś nr usługi, więc podejrzewam, że tu się logujesz) jest niestety mocno obciążony. Dodatkowo, odległość, którą podałeś wpływa niestety na samą jakość transferu. Owszem, zasięg łapiesz, ale jeżeli jest on słaby lub jeżeli nadajnik jest przeciążony, to niestety nic się za bardzo nie da zrobić. Jedyne, co mogę ci poradzić, to to, abyś może zainwestował w antenę zewnętrzną. Teoretycznie powinno to poprawić jakość zasięgu i tym samym może wpłynąć na jakość samej usługi. Będziesz miał mozliwość logowania się np. do dalszych nadajników, które nie są przeciążone i z nich korzystać. Jednak PODKREŚLAM, że zakup tej anteny nie GWARANTUJE z całą pewnością, że będziesz miał widoczną poprawę. Póki co, w tej miejscowości świadczone są usługi i mimo wszystko, transfer nie powinien schodzić poniżej 32 kB/s. Rozumiem, że może to nie jest szczyt marzeń, co Masz w tej chwili, ale na dzień dzisiejszy tego nie zmienimy. Jestem z Tobą szczery i stąd te informacje.
no coz co zrobic :) taki jest urok wsi. Mieszkam jeszcze przy lesie i jeziorze i to tez moze miec wplyw na zasieg. Co do anteny zew. sprawdzalem niedawno takie anteny i szczerze, jezli nie ma pewnosci,ze mi to pomoze to nie oplaca mi sie kupowac takiego sprzetu. Umowa konczy mi sie w sierpniu. Poczekamy i moze bedzie jakas ciekawa oferta. Z drugiej strony to czekam az mi poprowadza kabel z tpsa lub tez zamowie sobie cos z UPC. Zalezy mi na internecie :)

UPDATE Maly Offtop
Jeszcze mam takie jedno male pytanie. Czy to prawda,ze w trakcie trwania umowy PLAY może zmienic warunki umowy ? Spotkalem sie z wieloma klientami,ktorzy wlasnie sie skarzyli na taka sytuacje :>

 #397677  autor: pawelf
 07 kwie 2010, 13:37
UPDATE Maly Offtop
Jeszcze mam takie jedno male pytanie. Czy to prawda,ze w trakcie trwania umowy PLAY może zmienic warunki umowy ? Spotkalem sie z wieloma klientami,ktorzy wlasnie sie skarzyli na taka sytuacje :>[/quote]


Widzę iż pracujesz w Orange, bo faktycznie konsultanci z salonów Orange takie historyjki opowiadają swoim klientom.Nie znam przypadku by komukolwiek zmienili warunki promocyjne więc dziwi mnie fakt ,iż powielasz takie opowieści.U Ciebie w Orange też można bez Twojej zgody zmienić warunki promocji??

Z system się nie walczy,system trzeba omijać.

Ale z czasem ręce opadają......

 #397681  autor: pawelpp
 07 kwie 2010, 13:50
Chciałbym Was zapytać co o tym sądzicie:
Pytanie:
Dlaczego telefon pokazuje, że jest w zasięgu, a osoby dzwoniące do mnie są informowane, że jestem poza zasięgiem?
Odpowiedź:
Gdy telefon przełącza się pomiędzy nadajnikami zdarza się, że zawiesza się. Oznacza to, że na ekranie telefonu widać pełny zasięg a w rzeczywistości jest jego brak. Dlatego też osoby próbujące w tym czasie się do Pana dodzwonić słyszą komunikat, że jest Pan poza zasięgiem. W takiej sytuacji konieczne jest wyłączenie i włączenie telefonu.
W odpowiedzi na pierwszą kwestię z Pana zgłoszenia pragniemy poinformować, że kwestia przełączania nadajników może powodować chwilowe zastoje w pełnym przetwarzaniu danych przez telefon i nie jest to uzależnione od Operatora, z którego w danym momencie Pan korzysta. Jednocześnie informujemy, ze zgodnie z Regulaminem świadczenia Usług Telekomunikacyjnych dla Abonentów: "§ 8. Zakres Usług 7. Operator świadczy Usługi Telekomunikacyjne w ramach istniejących możliwości technicznych,...
Dodam, że ze granica nie zaobserwowałem problemu, a przecież tam telefon co chwila zmienia operatora. Ale Play twierdzi, że jest coś nie tak z telefonem...
Właśnie otrzymałem odpowiedź od programistów Symbiana - nie ma takiej możliwości żeby telefon pokazywał zasięg a w rzeczywistości go nie miał. Co P4Y na to powie?
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2010, 14:51 przez pawelpp, łącznie zmieniany 1 raz.

 #397684  autor: keq
 07 kwie 2010, 14:11
pawelf pisze:Widzę iż pracujesz w Orange, bo faktycznie konsultanci z salonów Orange takie historyjki opowiadają swoim klientom.Nie znam przypadku by komukolwiek zmienili warunki promocyjne więc dziwi mnie fakt ,iż powielasz takie opowieści.U Ciebie w Orange też można bez Twojej zgody zmienić warunki promocji??
No wiesz to,ze jestem pracownikiem Orange nie oznacza,ze jest to mi potrzebne do pracy :) (nawet gdyby to byloby mi potrzebne to w sumie korzystne,zeby klienta w blad nie wprowadzic,a wiadomo,ze klienci zawsze maja jakies obiekcje ) sam korzystam z PLAY'a i chialabym dla wlasnej potrzeby dowiedziec sie,czy takie sytuacje maja miejsce w tej sieci. Jezeli chodzi Orange to nie ma takiej mozliwosci. Slyszalem pogloski,ze w PLAY takie sytuacje mialy miejsce i chcialbym sie upewnic :) Moze play4you2 cos na ten temat powie ?

EDIT.
Wracajac do tej pogloski. To chodzi mi o to,ze operator PLAY w trakcie trwania umowy bez zgody klienta moze zmienic warunki umowy. W umowie PODOBNO jest "haczyk" co do tej kwestii,ale oczywiscie sa to tylko pogloski :)
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2010, 14:15 przez keq, łącznie zmieniany 1 raz.

 #397685  autor: nemo2009
 07 kwie 2010, 14:11
pawelpp pisze:Gdy telefon przełącza się pomiędzy nadajnikami zdarza się, że zawiesza się. Oznacza to, że na ekranie telefonu widać pełny zasięg a w rzeczywistości jest jego brak. Dlatego też osoby próbujące w tym czasie się do Pana dodzwonić słyszą komunikat, że jest Pan poza zasięgiem. W takiej sytuacji konieczne jest wyłączenie i włączenie telefonu.
Telefon nie ma tu wiele do rzeczy,choc trzeba przyznac,że Smsungi radzą sobie gorzej od innych w tym temacie.Problem tkwi w sieci,dlatego zrezygnowałem z ich abonamentów.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #397757  autor: ciuchcia
 07 kwie 2010, 19:20
pawelf pisze:UPDATE Maly Offtop
Jeszcze mam takie jedno male pytanie. Czy to prawda,ze w trakcie trwania umowy PLAY może zmienic warunki umowy ? Spotkalem sie z wieloma klientami,ktorzy wlasnie sie skarzyli na taka sytuacje :>
Chodzi pewnie o to, ze z koncem roku 2009 Play zakonczyl kilka ze swoich promocji. Problem polega na tym, ze te pakiety posiadali ludzie z umowami, ktore jeszcze sie nie skonczyly .... Play zakonczyl je powolujac sie ze sa wazne do odwolania. Wiec zagranie brzydkie, ale zgodne z regulaminem i logika.

 #397804  autor: fussy
 07 kwie 2010, 23:30
ciuchcia pisze: Chodzi pewnie o to, ze z koncem roku 2009 Play zakonczyl kilka ze swoich promocji.
No ale pytanie brzmiało, czy zmienił warunki umowy. Co do usług które były do odwołania, albo nie było ich w cenniku oficjalnie - to z historii Ery i Orange - też znam takie przypadki. Ale nigdy to nie były zmiany umowy w trakcie jej trwania na czas określony.

pozdrawiam Darek

 #397807  autor: pawelf
 07 kwie 2010, 23:43
No wiesz to,ze jestem pracownikiem Orange nie oznacza,ze jest to mi potrzebne do pracy :) (nawet gdyby to byloby mi potrzebne to w sumie korzystne,zeby klienta w blad nie wprowadzic,a wiadomo,ze klienci zawsze maja jakies obiekcje ) sam korzystam z PLAY'a i chialabym dla wlasnej potrzeby dowiedziec sie,czy takie sytuacje maja miejsce w tej sieci. Jezeli chodzi Orange to nie ma takiej mozliwosci. Slyszalem pogloski,ze w PLAY takie sytuacje mialy miejsce i chcialbym sie upewnic :) Moze play4you2 cos na ten temat powie ?

EDIT.
Wracajac do tej pogloski. To chodzi mi o to,ze operator PLAY w trakcie trwania umowy bez zgody klienta moze zmienic warunki umowy. W umowie PODOBNO jest "haczyk" co do tej kwestii,ale oczywiscie sa to tylko pogloski :)
Nie kolego..Tak jak w Orange czy też w Plusie nie ma możliwości zmiany w trwającym kontrakcie między klientem a operatorem.Jednak jak zauważyłem klienci najczęściej mylą zakończenie danej promocji a obecnym abonamentem.Promocje są różne ,dzisiaj jest taka a za miesiąc będzie inna,natomiast promocja która jest w momencie podpisywania umowy obowiązuje na czas podpisania umowy .Od lutego Play wyszedł ponownie w stronę klienta i warunki promocyjne obowiązuja klienta na czas nieograniczony-czyli przez okres zastrzeżony masz gwarancję że się nic nie zmieni i to samo obowiązuje po skończonym okresie karencji.Zmienić swoje warunki możesz tylko aneksem.

[ Dodano: 2010-04-07, 23:58 ]
nemo2009 pisze:
pawelpp pisze:Gdy telefon przełącza się pomiędzy nadajnikami zdarza się, że zawiesza się. Oznacza to, że na ekranie telefonu widać pełny zasięg a w rzeczywistości jest jego brak. Dlatego też osoby próbujące w tym czasie się do Pana dodzwonić słyszą komunikat, że jest Pan poza zasięgiem. W takiej sytuacji konieczne jest wyłączenie i włączenie telefonu.
Telefon nie ma tu wiele do rzeczy,choc trzeba przyznac,że Smsungi radzą sobie gorzej od innych w tym temacie.Problem tkwi w sieci,dlatego zrezygnowałem z ich abonamentów.
W przypadku pokazywania przez telefon pełnego zasięgu a rzeczywiście jest się poza zasięgiem to tak na zdrowy rozsądek...czyja to wina?aparat czy operator?Posiadam kilka telefonów-6310-e 52 i s5230G(AVILA)...6310i-żadnych usterek inaczej mówiąc ,działa jak burza...E52-czasem przez symbiana mam ochotę go utopić, choćby za szybkie wciśnięcie przycisku czerwonego i wtedy lubi się zawiesić...a samsung,no cóż -jest niezły ale ma gorszy zasięg i ta nieszczęsna bateria.
Przy moim miesięcznym korzystaniu z telefonu ,a jest to ok 2000 -2800 minut, w innej sieci poszedł bym z torbami.
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2010, 15:56 przez pawelf, łącznie zmieniany 2 razy.

Z system się nie walczy,system trzeba omijać.

Ale z czasem ręce opadają......

 #397817  autor: luccicare
 08 kwie 2010, 01:48
pawelf, też spotkałem się z sytuacją, że ktoś do mnie dzwonił i byłem podobno poza zasięgiem, a miałem na tel wtedy pełny zasięg. Dzwoniąc do OK raz jakaś laska kazała mi nawet zgłosić problem do polkomtela, nie pomogły tłumaczenia, że mam podpisaną umowę z Play, nie Plusem;-) Nie jest to kwestia telefonu, w innych sieciach (era, orange) w tym samym aparacie nigdy nie miałem takich problemów. W P4 pojawiały się cyklicznie raz na jakiś czas, chociaż teraz już bardzo sporadycznie. Myślę, że to kwestia działania roamingu w polkomtelu, na sieci własnej nie spotkałem się z tym. SIM zalogowany, a coś nie grało na sygnalizacji i stąd komunikat.

 #397820  autor: pawelf
 08 kwie 2010, 07:45
luccicare pisze:pawelf, też spotkałem się z sytuacją, że ktoś do mnie dzwonił i byłem podobno poza zasięgiem, a miałem na tel wtedy pełny zasięg. Dzwoniąc do OK raz jakaś laska kazała mi nawet zgłosić problem do polkomtela, nie pomogły tłumaczenia, że mam podpisaną umowę z Play, nie Plusem;-) Nie jest to kwestia telefonu, w innych sieciach (era, orange) w tym samym aparacie nigdy nie miałem takich problemów. W P4 pojawiały się cyklicznie raz na jakiś czas, chociaż teraz już bardzo sporadycznie. Myślę, że to kwestia działania roamingu w polkomtelu, na sieci własnej nie spotkałem się z tym. SIM zalogowany, a coś nie grało na sygnalizacji i stąd komunikat.
I dochodzimy do sedna sprawa...Powiedz czy miałeś kiedykolwiek numer w sieci Plus?
Ja w tej sieci byłem 6 lat.Uwierz lub nie ,ale zrywanie połączeń -głuche telefony i pełny zasięg a po czasie sms z informacją że ktoś dzwonił to była normalka.
Nic tak jednak mnie nie dobijało jak przerywanie połączeń i rozmowa w jedna stronę.
Zawsze było to tłumaczone-niemożliwe lub awaria .
Tak naprawdę to nie dojdziesz gdzie leży wina, choć takie przypadki jak opisujesz występują u mnie, jak telefon działa z nadajnikiem Polkomtela ale przyzwyczaiłem sie do tego stanu ,więc nie zwracam na to żadnej uwagi, mimo iż telefon to moje narzędzie pracy .
Dziwię się tylko iż BOK Play komukolwiek ma prawo powiedzieć "proszę zadzwonić do sieci Plus" Świadczy to tylko o tym, iż z ta osobą nie mamy o czym rozmawiać i powinna buraki sadzić a nie udzielać informacji w sprawach, o których nie ma zielonego pojęcia.

Z system się nie walczy,system trzeba omijać.

Ale z czasem ręce opadają......

 #398061  autor: yogurcik
 09 kwie 2010, 09:39
Jak tam u Panstwa dzis siec dziala bo w konine padla na dobre raz dziala raz nie o zasiegu plusa zapomnij aby sie zalogowac ech .... :twisted: :twisted: :twisted:

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej
  • Strona 8 z 33
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 33
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 33