DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #397287  autor: OmniaHD
 05 kwie 2010, 13:33
Witam, to mój pierwszy post..

No cóż, od jakiegoś czasu mam Nokię 6120 classic, wykupiłem w play fresh pakiet za 5zł, kasę zjadło, a gdy próbuję się połączyć z internetem
to łączy mi się przez T-Mobile Internet i mi wyskakuje coś takiego:

Pakiety danych:
Połączenie pakietowe niedostępne.

acha i jak sprawdzam stan konta MB, to mi pisze, że jest 0, do wykorzystania do jakiejś daty...

Czekam na odpowiedź, bo się trochę wnerwiłem :)

 #397290  autor: Marens
 05 kwie 2010, 13:51
OmniaHD pisze:łączy mi się przez T-Mobile Internet
Ustawić telefon, bo to nie jest wina PLAY.
https://konfiguracja.playmobile.pl/
acha i jak sprawdzam stan konta MB, to mi pisze, że jest 0, do wykorzystania do jakiejś daty...
Pakiet przyznawany jest w godzinach 00:00 - 1:00.

 #397292  autor: Orfi
 05 kwie 2010, 13:57
Problem jest nie z usługą Play a z Twoim źle skonfigurowanym telefonem. Pobierz konfigurację WAP i Internet dla Twojego modelu telefonu, ze strony Play a następnie ustaw tą konfigurację w telefonie jako wybraną do połączeń z siecią za pomocą przeglądarki telefonu.

Orfi

 #397297  autor: amigo007
 05 kwie 2010, 14:20
OmniaHD a jak sprawdzasz stan tego pakietu? Bo pod *108# nie widać pakietu 100mb za 5zł. Ten pakiet można sprawdzić na stronie playmobile.pl po zalogowaniu się na swoje konto, lub na stronie play wap w telefonie pod play24.

 #397318  autor: OmniaHD
 05 kwie 2010, 16:22
Dzięki serdecznie za pomoc,
amigo, ja wpisuję *111# a następnie wchodzę w konto i tam chyba pakiety czy cos takiego.