DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #392916  autor: boro166
 13 mar 2010, 14:50
Cześć, mam taki problem. Dzisiaj zadzwonił do mnie ktoś z numeru domowego na komórkę. W słuchawce usłyszałem tylko dwa "piknięcia". Po kilku minutach z 5,50 zł na koncie zostało mi 0,82 zł. Za chwilę mój stan konta był już na minusie. Teraz sprawdzając co chwilę, debet ciągle się powiększa. Proszę o szybką pomoc !!!

 #392928  autor: aizo
 13 mar 2010, 15:33
Może złapałes zasięg za granicy i byłeś w romingu?

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #392930  autor: boro166
 13 mar 2010, 15:38
Nie to jest raczej niemożliwe, bo ja nie byłem zagranicą ani nie mam włączonego roamingu.

Obrazek

 #392931  autor: aizo
 13 mar 2010, 15:41
Kiedyś była też taka sprawa(było na forum)
Ktoś ci puszczał sygnał. Ty oddzwaniasz i placisz za kilka zloty. Tylko masz info.przed połączeniem o cenie. A dlaczego ty zapłaciłeś tyle za połączenie do Ciebie to nie wiem

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #392933  autor: boro166
 13 mar 2010, 15:50
No ale do mnie ktoś zadzwonił, ale ja nie oddzwaniałem. Tylko za kilka minut przyszedł mi SMS o niskim stanie konta, a za chwilę drugi SMS o tym, że nie mam nic na koncie. No a teraz cały czas rosną mi pieniądze na minusie.

Obrazek

 #392936  autor: mariusz9a
 13 mar 2010, 15:53
Wyresetuj telefon. I problem zgłoś do BOK, bo my tu raczej niewiele pomożemy - bardzo specyficzny problem.

 #392937  autor: boro166
 13 mar 2010, 15:54
No ale w jaki sposób mam go zresetować ?

Obrazek

 #392938  autor: Pijo
 13 mar 2010, 15:55
Platforma Simplusowa wczoraj leżała cały dzień , pewnie znowu znikają pieniądze bez powodu .
Korzystałeś z internetu wczoraj w komórce?

Składaj reklamację.
Ostatnio zmieniony 13 mar 2010, 15:55 przez Pijo, łącznie zmieniany 1 raz.

 #392939  autor: aizo
 13 mar 2010, 15:55
Jak się taki stan utrzymuje dzwon do Boku. Być może aktyw. Jakoś dziwna usługę. Nie koniecznie od operatora ta usługa a raczej od jakiegoś naciągacza

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #392941  autor: boro166
 13 mar 2010, 15:56
Nie korzystałem. Poza tym miałem tylko wykupiony pakiet SMS za 1gr. No i nie mam z Simplusa tylko z Mix Plusa.

Obrazek

 #392948  autor: mariusz9a
 13 mar 2010, 16:12
Wyłącz i włącz. Skontaktuj się z BOK i tyle. Nic więcej nie poradzisz.

 #392953  autor: Pijo
 13 mar 2010, 16:22
boro166 pisze:Nie korzystałem. Poza tym miałem tylko wykupiony pakiet SMS za 1gr. No i nie mam z Simplusa tylko z Mix Plusa.
Simplus czy Mixplus bez znaczenia , ta sama platforma bilingowa.

 #392962  autor: boro166
 13 mar 2010, 16:53
Ale wygląda na to, że problem ustał. Ponieważ od dłuższego czasu kwota spadła na -2,60 zł i nie zmienia się.

Obrazek

 #394209  autor: Sirmark
 19 mar 2010, 12:56
boro166 pisze:Ale wygląda na to, że problem ustał. Ponieważ od dłuższego czasu kwota spadła na -2,60 zł i nie zmienia się.
jak problem niby ustal? jesli zniknely ci pieniadze, a nie wiesz czemu, to trzeba to wyjasnic.
Dzwon do BOK-u.
A potem napisz tutaj co sie dzialo.

--
Masz juz 18 lat? Oddaj Krew

 #394448  autor: premier
 20 mar 2010, 17:15
a przekierowanie połączeń? robią tak ze stacjonarnymi, dzwonią do klienta, krótka melodyjka i przekierowuje na numer płatny. przykre, ale prawdziwe
przymusowo zgłoś do BOK-u może jakoś się wyjaśni, mi kiedyś jak w heyah znikneła kasa, dokładnie ~15pln zadzwoniłem do bok, oddali hajs i jeszcze koszt telefonu na infolinie ;D jakiś błąd sieci był

 #394458  autor: Klusek
 20 mar 2010, 17:54
premier pisze:a przekierowanie połączeń? robią tak ze stacjonarnymi, dzwonią do klienta, krótka melodyjka i przekierowuje na numer płatny. przykre, ale prawdziwe
przymusowo zgłoś do BOK-u może jakoś się wyjaśni, mi kiedyś jak w heyah znikneła kasa, dokładnie ~15pln zadzwoniłem do bok, oddali hajs i jeszcze koszt telefonu na infolinie ;D jakiś błąd sieci był
Z tym, że za taki myk płaci nie przekierowywany a ten, który przekierowuje numer.

Obrazek
Obrazek