• Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 7 z 23
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 23

 #388295  autor: KamaZ
 17 lut 2010, 18:06
Dziwna sprawa z tym wszystkim. 2 numery, które podałem Play4You2 logują się do Plusa bezproblemowo a przed chwilą sprawdziłem 2 leżaki i jest problem z logowaniem do Plusa. Chyba Play ma jednak jakieś problemy z systemem albo prowadzi w nim jakieś szerokie zmiany.

Przed chwilą zauważyłem, że przychodzą do mnie powiadomienia o tym, że ktoś dzwonił do mnie jako sms (nareszcie :!: ) a nie jako zje...a wiadomość sieciowa :wink:

 #388299  autor: b@sho
 17 lut 2010, 18:34
play4you2 pisze:Szanowni Państwo, jedynie co mogę Wam powiedzieć, to Ci, którzy mają z tym problemy, niech zgłoszą to przez Play24.
Tylko, że Play24 działa jak chce po ostatnich Waszych zmianach wyglądu. Dziś nie da się na niego wejść, także uważam to za kiepski żart.

Cieszę się, że ja nie mam tego problemu co wszyscy i na sztywno mogę korzystać z plusa inaczej byłaby tragedia.

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #388304  autor: user_delete10
 17 lut 2010, 18:48
Chyba jeszcze nie padła myśl, że to Plus zaostrzył możliwość korzystania od siebie użytkownikom Playa...

 #388306  autor: KamaZ
 17 lut 2010, 18:53
Myślę, że Plus jakby się dało to chciałby obsługiwać wszystkich użytkowników Playa...

 #388310  autor: user_delete9
 17 lut 2010, 19:05
KamaZ pisze:Myślę, że Plus jakby się dało to chciałby obsługiwać wszystkich użytkowników Playa...
a skad mozemy wiedziec czy Play nie rozlicza sie z Plusem ryczaltem?

 #388311  autor: DanielR
 17 lut 2010, 19:11
fenix189 pisze:Chyba jeszcze nie padła myśl, że to Plus zaostrzył możliwość korzystania od siebie użytkownikom Playa...
A może to taki "prztyczek" za Stan Darmowy...? :D

 #388321  autor: Szymon9904
 17 lut 2010, 19:49
Na moim telefonie K510i z kartą Playa próba przejścia na zasięg Plusa kończy się po ok. 2 minutach komunikatem "Brak dost. do sieci".

Jednak to jest awaria ogólnopolska.
Ostatnio zmieniony 17 lut 2010, 19:56 przez Szymon9904, łącznie zmieniany 1 raz.

 #388324  autor: linchpin
 17 lut 2010, 19:56
W Sosnowcu dalej to samo, po ręcznym wybraniu sieci Plus komunikat na Nokii 3110c "Brak dostępu", dopiero po 5-6 razach zaskakuje. Skoro po stronie Play jest wszystko wporządku, to w takim razie Plus robi te szopki. play4you2, przecież musicie mieć wpływ na to, jak Plus obsługuje użytkowników Play? Psują wam wizerunek poprostu, bo jak ktoś ma wybieranie sieci w telefonie na automat i wyjedzie poza miasto, to zobaczy na wyświetlaczu piękne info "brak sieci", wtedy wasze reklamy o 99% pokryciu populacji będą nic nie warte.

 #388326  autor: Szalony
 17 lut 2010, 19:59
Ja to sie wam dziwie- ze wy sie dziwicie :-D Ja juz od ponad pol roku mam te "problemy" - to jest po prostu nie awaria jakas tylko celowe dzialanie operatora lub operatorow i tyle - tutaj by komisja sledcza sie przydala ;-) Play po prostu albo sam albo w zmowie z Plusem celowo ogranicza-utrudnia uzytkowanie kart Play w sieci Plusa i tyle w temacie :mrgreen: ps nie wierze w to ze te "problemy" sa z winy Plusa i Play nic o tym nie wie :-D

Era Aleksandrow Lodzki - czesc miasta zasieg zenujacy w budynkach byl przez 10lat - http://szalony2007.republika.pl/era.png . Teraz jest tak - http://img163.imageshack.us/img163/5237 ... ot0100.png Wkoncu :) Widac roznice :)

 #388329  autor: linchpin
 17 lut 2010, 20:06
Jeśli Play utrudnia logowanie do sieci Plusa na terenach, gdzie ma bardzo duże pokrycie własnym EGSM to OK, mogę to zrozumieć i przeboleć. No, ale jeśli wyjadę w trasę, gdzie EGSM Playa nie sięga i telefon nie przełączy mi się bezproblemowo w trybie automatycznym na sieć Plusa, to będzie pora, żeby pomyśleć nad zmianą operatora...

 #388330  autor: play4you2
 17 lut 2010, 20:07
b@sho pisze:Tylko, że Play24 działa jak chce po ostatnich Waszych zmianach wyglądu. Dziś nie da się na niego wejść, także uważam to za kiepski żart.
Zawsze można jeszcze napisać mail lub po prostu zadzwonić na *500 (opłata zgodna z Cennikiem). Jest wiele mozliwości kontaktu.
linchpin pisze:to w takim razie Plus robi te szopki. play4you2, przecież musicie mieć wpływ na to,
No niestety, nie jest to takie proste, jakby się wydawało. Jedynie co mozemy zrobić, to ich tylko poinformować o jakiś niedogodnościach a na dalszą realizację sprawy już nie mamy niestety wpływu.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #388341  autor: user_delete19
 17 lut 2010, 20:31
OT:
michael_dee pisze:
lwiczek pisze:Twoja teoria jest o kant 4 liter potłuc
Postaraj się napisać to jeszcze raz, ale po polsku :P.
Ale w którym konkretnie miejscu masz problem?

 #388345  autor: michael_dee
 17 lut 2010, 20:36
linchpin pisze:No, ale jeśli wyjadę w trasę, gdzie EGSM Playa nie sięga i telefon nie przełączy mi się bezproblemowo w trybie automatycznym na sieć Plusa, to będzie pora, żeby pomyśleć nad zmianą operatora...
Ten brak dostępu do sieci Plusa, zdarza się tylko w miastach, w których istnieje zarówno zasięg macierzysty Play, jak i roaming Polkomtela. Na obszarach, na których nie ma infrastruktury Play'a telefon zaloguje Ci się bez problemu do sieci Plusa.

 #388347  autor: linchpin
 17 lut 2010, 20:38
play4you2 pisze:No niestety, nie jest to takie proste, jakby się wydawało. Jedynie co mozemy zrobić, to ich tylko poinformować o jakiś niedogodnościach a na dalszą realizację sprawy już nie mamy niestety wpływu.
Ja oczywiście rozumiem, że im bezposrednio w konfiguracji sieci grzebać nie możecie, no ale jesteście ich klientem, więc naturalne dla mnie jest, że macie prawo wymagać należytego wywiązywania się z umowy. Skoro rzeczywiście u was jest wszystko ok, no to nie ma rady, usterka musi być po ich stronie. Nie sądzę, żeby to była ogólnopolska histeria :]

Dobrze by było przedstawić im konkretną sytuację, kiedy ich sieć nie wpuszcza karty sim play do siebie i niech grzebią w logach i szukają przyczyny. Jakby co to mogę podesłać na PM nr telefonu, dokładną datę, godzinę i ilość nieudanych pod rząd prób logowania do Plusa.
michael_dee pisze: Ten brak dostępu do sieci Plusa, zdarza się tylko w miastach, w których istnieje zarówno zasięg macierzysty Play, jak i roaming Polkomtela. Na obszarach, na których nie ma infrastruktury Play'a telefon zaloguje Ci się bez problemu do sieci Plusa.
Skoro tak to problem może nie jest tak duży jakby się mogło wydawać.
Ostatnio zmieniony 17 lut 2010, 20:43 przez linchpin, łącznie zmieniany 1 raz.

 #388349  autor: b@sho
 17 lut 2010, 20:42
play4you2 pisze:
b@sho pisze:Tylko, że Play24 działa jak chce po ostatnich Waszych zmianach wyglądu. Dziś nie da się na niego wejść, także uważam to za kiepski żart.
Zawsze można jeszcze napisać mail lub po prostu zadzwonić na *500 (opłata zgodna z Cennikiem). Jest wiele mozliwości kontaktu.
Jasne, ale jeśli mam złotówkę traci na to, że ktoś i tak obsłuży mnie źle, rozłączy się czy jeszcze jakiś inny numer to dziękuje. Gdyby OK był płatny, ale obsługa byłaby należyta to rozumiem, a tak to przepraszam ale z jakiej paki mam jeszcze Wam za to płacić, że coś nie działa i nie jest to załatwione... Bądźmy poważni. Chyba, że zaczniecie w końcu zatrudniać odpowiednich ludzi i odpowiednio im płacić, bo studenci na umowy zlecenia to żadni pracownicy. Dziś jest, jutro go być nie musi;)

Mail.. Zostanie wprowadzony z taką szybkością do systemu (średnio 5-7dni), że szkoda gadać, a odpowiedź nie przyjdzie na mojego maila tylko na play24, i jak to sprawdź gdy nie można na nie wejść. Status będzie zamknięty, a w odpowiedzi będzie Wasz ładny schemacik i parę zdań nie na temat.

P4Y korzystam z Waszej sieci, na nadajnikach Plusa działacie dobrze (stąd wiecznie będę na nich siedział), na Waszych już gorzej. Sam zresztą powiedziałeś że nie uznajecie reklamacji dotyczących słabej jakości połączeń, skoro doszło ono do skutku to jest dla Was oka, a że ja jako użytkownik słyszę urwane literki słów bo wszystko w rozmowie urywa to już mój problem. Na Plusie tego nie ma, więc mu płaćcie. Chciałem korzystać z Waszych nadajników ale jak człowiek opisywać musi po kilka razy to samo, bo za każdym razem ktoś inny to bierze od Was z OK, mimo podania numeru wcześniejszego zgłoszenia, a sprawa jest zamykana i tak w kółko, albo na jedno pytanie dostaje odpowiedź zupełnie nijak mającą się do niego, to niestety ,ale o czym ty mi tu mówisz.

Poddałem się z OK i chyba o to Waszym pracownikom chodzi, jeśli zostanę poważnie przekręcony na czymś to są sposoby, żeby operator za to zapłacił. Żeby nawet wasi pracownicy pobieżnie regulaminów nie znali wstyd. Wciskacie w punktach sprzedaży ludziom kity i spora część ludzi zawierza w nie... Ehhh długo by można pisać.

PS. Jeszcze to dzwonienie i nakłanianie z korzystania Waszych nadajników... Szkoda słów.

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #388350  autor: McCm
 17 lut 2010, 20:45
michael_dee pisze:Ten brak dostępu do sieci Plusa, zdarza się tylko w miastach, w których istnieje zarówno zasięg macierzysty Play, jak i roaming Polkomtela. Na obszarach, na których nie ma infrastruktury Play'a telefon zaloguje Ci się bez problemu do sieci Plusa.
Akurat nie zgadzam się z tym, zalogować się nie mogłem tam gdzie zupełnie nie było nadajnika play, natomiast w Poznaniu logowanie do plusa szło dość sprawnie.
W czasie przeszłym, bo wygląda, że naprawili, przynajmniej u mnie, ale raczej jestem za tym, że jednostkowo to odblokowują, a reszta nadal będzie miała problemy.

W Poznaniu chyba zabrali się za rekonfigurację sieci, bo zasięg łapie z odległych stacji, a przy bliższych wyświetla ERR (fieldtest), no i ciągle gubi zasięg, sukcesywnie przełączając na plusa.

 #388373  autor: michael_dee
 17 lut 2010, 22:07
Jeśli ktoś ma jeszcze z tym problem, niech zrestartuje telefon - powinno pomóc.

 #388380  autor: muchakk
 17 lut 2010, 22:24
Jest ktoś wstanie mi powiedzieć w jakiej lokalizacji znajduje się nadajnik PLAY CID: 15003(3A9B) LAC: 101 (0065)


Mam dziwne wrażenie, że nadajnik z którego korzystałem został wyłączony?!


Pozdr.

 #388381  autor: Jedrker
 17 lut 2010, 22:26
michael_dee,
A w częstochowie dzisiaj Play to tragedia ...
Na własnych nadajnikach nie da się przeprowadzić normalnie żadnej rozmowy, a na zasięg plusa nie jestem w ogóle wpuszczany _ ograniczone usługi, brak dostępu do sieci.
Telefon mam nie brandowany softem operatora ...

[ Dodano: 2010-02-17, 22:27 ]
michael_dee,
telefon włączałem i wyłączałem prawie cały dzień, i jedna wielka lipa ;/

 #388384  autor: user_delete10
 17 lut 2010, 22:34
b@asho - nieźle się wyżaliłeś. Może to i prawda,no ale nie jedźmy tak po P2Y,który też jest człowiekiem i klientem jakiejś sieci i jednak coś dla nas robi.
Myślę,że pracownicy operatora są tacy sami, może trochę gorsi od tych w W3,ale winą można jedynie obarczyć system szkolenia lub, co gorsze jego brak. Dla studenta być w salonie Playa to b.dobra praca uważam. Nikt nie jest taki chamski,żeby "odwalać" i się pozbywać ludzi, ci pracownicy po prostu nic nie wiedzą.Gdyby ktoś, choćby ja wykorzystał swoją wiedzę,trochę kreatywności i wkład włożył w obsługę OK to była by ona o niebo lepsza. A tak po prostu czego oczekiwać po dziewczynach tam pracujących,które nie są wyszkolone.Raczej nie będą się znały na niczym więcej po za tym co im wkuto w głowę.
  • Strona 7 z 23
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 23
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 23