DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #365615  autor: nicram
 19 paź 2009, 18:00
bledos pisze:Jedno ale: z tego, co wyczytałem w regulaminach po zaprzestaniu świadczenia usług przez AIR, konto gg (a więc i numer gg) może być dezaktywowane...
Rzeczywiście jest jakaś wzmianka w regulaminie:
Regulamin świadczenia usługi KONTO GADU-GADU
§ 8 Blokada Konta Gadu - Gadu
1. GG Network może w każdym momencie dokonać czasowej blokady
w przypadku wystąpienia którejkolwiek z poniższych okoliczności:
(a) naruszenia przez Użytkownika Regulaminu; lub
(b) stwierdzenia przez GG Network, iż Użytkownik wykorzystuje Konto Gadu - Gadu w sposób sprzeczny z założeniami, celami lub zakresem funkcjonowania Konta Gadu - Gadu; lub
(c) stwierdzenia przez GG Network, iż Użytkownik prowadzi działania naruszające lub zagrażające bezpieczeństwu Systemu Informatycznego.
2. GG Network może w każdym momencie dokonać stałej blokady Konta Gadu - Gadu,
w przypadku wystąpienia którejkolwiek z poniższych okoliczności:
(a) zaprzestania świadczenia przez GG Network Usług Telekomunikacyjnych lub Usługi Konto Gadu - Gadu; lub
(b) rozwiązania lub wygaśnięcia Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na podstawie Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych i nieskorzystanie z zapewnianej przez GG Network możliwości integracji (zespolenia) numeru Karty SIM i numeru Komunikatora Gadu – Gadu; lub
(c) z przyczyn określonych w Regulaminie Komunikatora Gadu – Gadu - w przypadku skorzystania przez Użytkownika z zapewnianej przez GG Network możliwości integracji (zespolenia) numeru Karty SIM i numeru Komunikatora Gadu – Gadu, a następnie rozwiązania lub wygaśnięcia Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych.


Mam obawy czy jest w ogóle sens w takim wypadku przenosić numer. Jakbyś bledos, w przyszłości coś takiego przetestował to poprosiłbym Cię abyś się ze mną tym podzielił :-)

 #383042  autor: regi.nrg
 25 sty 2010, 23:10
Czesc Wszystkim. Pochwale sie ze ja tez jestem w trakcie przenoszenia numeru do GaduAir. Zaczelo sie od tego, ze kupilem starter GA na probe. Po dwoch tygodniach stwierdzilem, ze w zasadzie konczy mi sie niedlugo umowa w Erze i kroja mnie z internetu bo korzystalem z nawigacji ze wspomaganiem siecia GPRS, poza tym place a nie wykorzystuje minut to czemu by nie przeniesc numeru. Numer z prefiksem 602 i prosty jak linijka. Po zgloszeniu w salonie ery i po wypelnieniu formularza na stronie GaduAir przyjechal DHL z papierami i starterem. Dostalem maila za pare dni, ze proces MNP przeszedl pozytywnie. Dzien 23 styczen 2010 to ostatni dzien z Era. Faktycznie ostatni byl bo na 24 stycznia w niedziele numer wylaczyli. Patrze na GA i jest nieaktywne. Dzwonie z mojego startera kupionego dwa miesiace wczesniej na probe, do BOKu GA i zglaszam ze mi numer nie dziala. Pani z BOK powiedziala ze sie tym zajmie. Do wieczora nic sie nie dzialo i dzwonie drugi raz i tym razem Pan to samo powiedzial, ale po rozmowie za 30min. napisal mi maila, ze jeszcze w nocy bedzie to smigalo. Poniedzialek 25 styczen po poludniu nic sie nie dzieje. Dzwonie znow do BOK i znow ten sam Pan (ale mam szczescie) mowi mi ze pamieta mnie i nawet mi moim mailem zaimponowal. Se mysle, ze chociaz mnie ma na uwadze skoro pamieta moj problem. Czekam na info lub na aktywny numer 602...... w GA. Poki co, nie ma nic. dam znac jak cos sie ruszy. Pozdro Wam

 #383046  autor: osachorzow
 25 sty 2010, 23:19
regi.nrg pisze:znow ten sam Pan (ale mam szczescie)
Ktoś tu kiedyś pisał że w telefonicznym BOK GaduAir siedzą dwie osoby więc chyba już poznałeś cały zespół ;) Powodzenia!

 #383052  autor: Marens
 25 sty 2010, 23:32
osachorzow pisze:BOK GaduAir
BOK jest postawiony na VoIPie z CallCenter (chyba Freeconet)

 #383055  autor: osachorzow
 25 sty 2010, 23:38
Nie ma to jak profesjonalne rozwiązania :D

 #383365  autor: regi.nrg
 26 sty 2010, 23:56
dobra dobra...wy tu smiechy hihy, a ja mam 602...... juz w GaduAir :)) dzisiaj tj. 26 styczen dostalem maila o 14:26 ze moj numer 602...... jest juz aktywny w GA. Dosc mnie w tym czasie nie bylo przy internecie i nie wiedzac o tym mailu zadzwonilem do BOKu GA, natrafiajac na jeszcze nie znanego mi Pana, ktory stwierdzil, ze powinno byc juz OK. Ja mu ze nie jest, a on mi ze ktos za chwile zadzwoni do mnie z dzialu technicznego. Po rozmowie lece do fona i go wylaczam i wlaczam i patrze a tu kurna JEST JEST ! ale jazda no bo jest. ciesze sie jak glupi a tu telefon z Warszawy dzwoni. Odbieram i cieply glos meski grubym tenorem oswiadcza mi ze siec juz jest. Ja mu mowie ze ciesze sie i sprawdze bo nie wierze. On mi mowi ze poczeka. Ja wtedy licze do dziesieciu w myslach, ze niby sprawdzam i mowie mu, ze faktycznie jest. On cieszy sie ze mna i razem jestesmy zadowoleni :).
Tak wiec strachu nie ma, a przenoszenie numeru jest mieszanka uczuc, uniesien i eufori w wielkim finale :)
ufff ... jak fajnie ze mam tanie minuty i neta na fonie prawie za free. wszystko w jednym :)

 #383569  autor: darkangel
 27 sty 2010, 23:36
Czy w tym GaduAIR po rozmowie dostaje się informacje tak jak np. Simplusie o koszcie przeprowadzonej właśnie rozmowy po zakończeniu połączenia?.

 #383592  autor: regi.nrg
 28 sty 2010, 09:25
nie ma takiej opcji poki co, ale jest bezplatny numer pod ktory dzwonisz i automat informuje ile zostalo na koncie. oprocz tego na stronie GA mozesz sie zalogowac na swoj numer i masz dostep do rozbudowanych informacji co masz w pakiecie i ile tego jest. mozesz rowniesz dokupic szereg opcji dodatkowych w tym np. numer stacjonarny bezterminowo na twoj telefon.

 #383665  autor: darkangel
 28 sty 2010, 13:59
regi.nrg pisze:mozesz rowniesz dokupic szereg opcji dodatkowych w tym np. numer stacjonarny bezterminowo na twoj telefon.
Mógłbyś podać jakieś szczegóły tego wynalazku :)?

Rozumiem że starter moge zamówić za darmo na ich stronie z kwotą doładowania 20zł...

 #383757  autor: bledos
 28 sty 2010, 20:17
darkangel pisze:Rozumiem że starter moge zamówić za darmo na ich stronie z kwotą doładowania 20zł...
Nie widzę takiej opcji...

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #383805  autor: darkangel
 29 sty 2010, 00:18
I już wszystko wiem, strona wprowadza troszke w błąd, tam pisze darmowy nr i darmowa wysyłka kurierem ale jak przychodzi do zamówienia to każą płacić 20zł, więc zrezygnowaałem i zamówiłem na Allegro 2x taniej i że smyczą :)

 #383929  autor: arek1969
 29 sty 2010, 19:10
Witam
Jaki jest koszt aktywacji wybranych 5 numerów?
Bo na stronie nic o tym nie pisze, zreszta dość dziwna ta strona

edit:
w regulaminie pisze jedynie o opłacie aktywacyjnej, regulamin odsyła w tym względzie do cennika
a w cenniku cisza, nic o opłacie nie ma

 #384005  autor: darkangel
 30 sty 2010, 03:08
arek1969 pisze:Witam
Jaki jest koszt aktywacji wybranych 5 numerów?

Ktoś wspominał że 3zł, ale głowy nie dam uciąć bo jeszcze nie mam GG AIR, właśnie czekam, w poniedziałek będę miał to moge sprawdzić :).

 #385323  autor: arek1969
 04 lut 2010, 08:19
darkangel pisze:
arek1969 pisze:Witam
Jaki jest koszt aktywacji wybranych 5 numerów?

Ktoś wspominał że 3zł, ale głowy nie dam uciąć bo jeszcze nie mam GG AIR, właśnie czekam, w poniedziałek będę miał to moge sprawdzić :).
juz sprawdzilem
3 zlote pobiera za aktywacje pierwszego numeru, reszte nr mozna wpisac już bez opłaty

 #385517  autor: darkangel
 05 lut 2010, 00:21
arek1969 pisze:juz sprawdzilem
3 zlote pobiera za aktywacje pierwszego numeru, reszte nr mozna wpisac już bez opłaty

Ziomek alenumer, wprowadziłem 5 nr w tej usłudze prze strone, pobrało 3zł, dostałem SMSa że usługa aktywowanai date zakończenia tej usługi za miesiąc, po 10minutach zadzwoniłem do koleżanki na nr z Orange, rozmowa trwała ponad 12 min, wchodze na dostępne środki i zapłaciłem za rozmowe bagatela ponad 3,09zł.
Czyli pobrało mi standardową opłate za ten nr chociaż jest na liście i teraz patrzyłem czy się zgadza co do cyferki...
Czy to możliwe żeby oni tego odrazu nie aktywowali? tylko mieli na to ileś tam godzin? w regulaminie wyczytałem że odrazu jak opłate wezmą jest aktywowane, jest to otyle dziwne że po kilku sekundach dostałem SMSa z ifno że już jest i tak samo na stronie były te nr w liście i 3zł pobrało mi za aktywacje.
Łącznie straciłem ponad 6zł.
Reklamować to?

 #385526  autor: arek1969
 05 lut 2010, 07:20
darkangel
najlepiej będzie jak wejdziesz w historie konta
jest tam krok po kroku zapisane co sie dzieje z kontem
kazdy wpisany numer jest odnotowywany, czy wprowadzenie jego zakonczylo sie sukcesem czy nie, mnie jedną taka próbe odrzucilo
np. ja wprowadzilem nr o 11,37 a o 11,39 wykonalem połączenie i policzylo tak jak mialo policzyc czyli 10 groszy/min, czyli mozna dzwonic od razu

tak wiec sprawdź sobie to, jesli będziesz mial najpierw aktywacje taniego numeru a pozniej połączenie do niego - pisz reklamacje

chyba, że problem polega na czyms innym
może byc jeszcze jedna sytuacja
ten numer z orange, zostal np przeniesiony do Play, gdzie ta promocja nie obowiązuje, wtedy bylo by ok policzone

pozdrawiam

 #385575  autor: darkangel
 05 lut 2010, 14:20
Ten nr na 100% należy do Orange koleżanka mi tak mówiła a na dodatek sprawdziłem teraz na stronie do jakiej sieci należy i też wyszło ze Orange.
W histori jest tak że zakupiłem tanie numery skasowało 3zł i w statusie "Wybrane numery
Status : Zakończona sukcesem." a jakieś 15 min później wykonana rozmowa do tego wybranego nr i Czas: 00:12:01 ,Zużycie:
główne środki: 3.09 pln

Więc oszukali mnie, napisze reklamacje

 #385586  autor: mijo
 05 lut 2010, 15:44
Mam takie pytanie względem przeniesienia numeru do sieci Gaduair. Mój numer 514 *** ***, najpierw był w pop, potem abonament orange. Potem był w simplus i teraz jest w play. To tak w dużym skrócie napisałem. Przejdę do sedna sprawy. Chcę przenieść numer do w/w sieci, a na stronie gaduair po wpisaniu telefonu i kodu z obrazka, wyskakuje błąd aplikacji na ich stronie internetowej. Rozumiem że może to być spowodowane tym że numer był wcześniej przenoszony. Dlatego ich system go odrzuca. Czy dało by się to ominąć w ten sposób. Przejść na chwile do orange, a potem jeszcze raz spróbować przenosin na stronie gaduair.

 #399925  autor: Calamity Jane
 20 kwie 2010, 13:50
Ramirez pisze:A ja tam nie polecam przenosin do gadu Air. Niestety niekompetencja części pracowników BOK jest odczuwalna...nie potrafią prostych spraw załatwić, na dodatek ta procedura podpisywania dokumentów przez kuriera- tragedia. Przyjeżdża taki, nie wie co trzeba podpisać, nic nie wie.. :evil:

Ale poza tym jest ok, działa to dobrze. Normalny starter można sobie kupić

A ja mam zupelnie odmienne odczucia. Jestem bardzo milo zaskoczona. Wlasnie przenioslam numer do tej sieci. Troche sie stresowalam, znajac negatywne opinie na temat BOK w Gadu. Ale albo nastapila tam epokowa przemiana albo grubo przesadzacie.

W zadnym BOK nie zostalam jeszcze tak szybko, milo i fachowo zalatwiona. Pani pomogla mi z uzeraniem sie z kurierem (to faktycznie, jedyny minus... ale do przejscia). Udzielila fachowych informacji, przyspieszyla sprawe, zebym nie musiala dofinansowywac starego operatora (era).

Odpowiedz mialam najczesciej tego samego dnia. Poza tym samo przeniesienie odbylo sie zupelnie bez problemow. Pare chwil po tym jak era mi numer wylaczyla toztal on aktywowany w sieci Gadu. Jestem pod wrazeniem :)

 #399926  autor: piokuk
 20 kwie 2010, 14:02
Ja również nie miałem najmniejszych problemów ze sprawnym przeniesieniem numeru do gaduair. Nie jest to co prawda demon szybkości (cała akcja zabrała ok. 2 tygodnie), ale można przeżyć.