• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 24 z 64
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 64

 #379517  autor: lukaszw
 09 sty 2010, 11:11
Nie wydaje mi sie żeby dali radę przenosić w parę godzin, nawet gdyby technicznie wszystko było ok to i tak jest jeszcze drugi operator.

Przy okazji odgrzeje temat faktur bo znowu ich nie otrzymuje na czas, zmiana operatora z poczty polskiej na prywatnego wyszła bokiem, dlatego zaczeli dodawać do e-awizo druk wpłaty żeby każdy mógł sobie sam wydrukować hehe.

 #379603  autor: Razerblade
 09 sty 2010, 17:03
metpablo pisze:Chyba jednak P4 odstąpi od "weryfikacji" na podstawie dokumentu: "Zdaniem Dobrzyńskiego, cały proces (MNP. przyp. mój - metpablo) można jeszcze przyspieszyć - z dnia roboczego do kilku godzin. W najbliższym czasie planowana jest obsługa przenoszenia numerów do Play za pomocą e-Shopu." źródło: http://telepolis.pl/news.php?id=17008
Zostalo to juz wprowadzone pod koniec zeszlego roku.

Jednak nie jest to ,moim zdaniem, tak szybkie. zamawiasz przez e-shop, nastepnie czekasz na kuriera z przesylka. Gdy kurier do Ciebie przyjedzie, otrzymujesz umowe do podpisania oraz formularz przeniesienia numeru(nalezy go podpisac, aby proces mogl przebiegac dalej). proces zostanie zakonczony najwczesniej, po otrzymaniu dokumentow od kuriera- co chyba nie jest, az tak szybkim rozwiazaniem:)

 #379853  autor: kubik
 10 sty 2010, 14:03
zauważyłem, że na karcie PlayFresh nie mogę sprawdzić zasięgu 'Strefy Taniego Internetu' - *140#. na karcie abonamentowej działa bez problemu. jakieś pomysły? restart nie pomaga.

Co ja pacze? Operator blokuje aktualizację!

http://facebook.com/OperatorBlokujeAktualizacje

 #379856  autor: widex
 10 sty 2010, 14:08
Telefon. U mnie na Hero działa kod, ale kolega ma kompletnie padło. Monochromatyczny wyświetlacz i nie działa.

 #379864  autor: st0larz
 10 sty 2010, 14:39
Razerblade pisze:Zostalo to juz wprowadzone pod koniec zeszlego roku.
A gdzie się na stronie Play ta usługa przeniesienia przez E-shop znajduje, bo w e-shopie nie mogę tego znaleźć, a w najbliższym czasie będę zainteresowany.

 #379882  autor: Navigare
 10 sty 2010, 16:02
Oto mały recap ze stanu mojej sprawy:

W dalszym ciągu nie została jeszcze załatwiona. Choć dzięki pomocy playforyou nabrała nieco tempa. Pierwszego stycznia zmieniono mi abonament na stary, ale w dalszym ciągu nie dokonano korekt faktur, ani nie dowiedziałem się nic o rekompensacie.

Żeby było ciekawiej znów zaczęto mnie nękać telefonami z działu windykacji o zablokowaniu terminu - jednak kolega playforyou uspokaja, że nic takiego nie będzie miało miejsca (i faktycznie telefon ciągle działa). Szkoda tylko, że w tej firmie zupełnie brakuje przepływu informacji...

Jeśli chodzi o rekompensatę to w moim przypadku oczekuję czegoś naprawdę konkretnego - bo raz, że sprawa mocno śmierdzi; dwa podejście p4 do naprawienia swojego błędu jest skandaliczne; trzy miałem aktywowane pakiet internetowy i zbieranie minut (2za1) i ciężko będzie to wszysto do porządku doprowadzić (w nowych taryfach są inne zasady rozliczania internetu i sms i nie miałem włączonego zbierania minut przed 2 miesiące).

Na pewno napiszę na forum jak sprawa się zakończyła.

Navigare pisze:Ja również proszę o pomoc, bo już nie mogę dalej walczyć z tymi troglodytami z BOK. Od 1 listopada zmieniono mi plan taryfowy na najdroższy jaki jest dostępny w ofercie dla firm (firma 250) ze starego 150 (który miałem od 1,5 roku) - BEZ MOJEJ ZGODY. Sprawę dostrzegłem dopiero 11 listopada kiedy przyszła faktura.

Zgłosiłem sprawę w bok - wpierw chciano mi wmówić, że zmieniono na podstawie mojego zgłoszenie telefonicznego - po weryfikacji nagrań przyznali się do błędu. Poprosiłem o przywrócenie starej taryfy, korektę faktury, rozliczenie wszystkiego na starych zasadach (sms i interenet w ramach pakietu kwotowego).

Pismo wysłałem 13 listopada faxem, emailem (skan) oraz listem priorytetowym, poleconym, za zwrotnym potiwerdzeniem odbioru. Do dnia dzisiejszego reklamacja nie została uwzględniona, a w zeszłym tygodniu zostałem poinformowany, że w dniu dzisiejszym 16 grudnia zostanie mi odłączony telefon (nie mam zamiaru zapłacić za błędnie wystawioną fakturę).

Na bok dzwoniłem już kilkanaście razy, że każdym razem osoba wprwadzała nowe zgłoszenie i na tym sprawa się urywała. Do dnia dzisiejszego nikt nie kontaktował się ze mną (poza info o wyłączeniu telefonu - panienka powiedziała, że jest z księgowości i reklamacje ja nie interesują).

30 dniowy termin rozpatrywania reklamacji w większość zgłoszeń już minął i mają one status rozpatrzone - nie ma jednak żadnego opisu co zostało rozpatrzone, a najważniejsze dla mnie sprawy (korekta faktury, zmiana abonementu są dalej lekceważone).

Czy mogę prosić o podpowiedź co mogę dalej zrobić - czy może UKE coś może w tej sprawie zrobić. Czy takie zachowanie operatora (samodzielna zmiana abonamentu, przekroczenie terminu rozpatrywania reklamacji daje podstawę do rozwiązania umowy)?

Ja rozumiem, że pomyłki wszędzie się zdarzają i nie byłoby problemu z mojej strony gdyby szybko naprawili sprawę i dali jakiś bonus za kłopot, ale to co oni wyprawiają to jest skandal - na całą sprawę (pisanie reklamacji, dzwonienie) straciłem już kilka godzin - nikomu nie polecam tej sieci!

 #379973  autor: pawelpp
 10 sty 2010, 21:22
Navigare pisze:Jeśli chodzi o rekompensatę to w moim przypadku oczekuję czegoś naprawdę konkretnego
Dostaniesz jak wszyscy - pakiet 10 minut do wykorzystanie przez 30 dni :D. Bo Play przecież nie umie wystawić faktury korygującej ani zwrócić zgodnie z przepisami kasy na konto.

 #379974  autor: osachorzow
 10 sty 2010, 21:26
pawelpp pisze:Bo Play przecież nie umie wystawić faktury korygującej
to mnie w play najbardziej bawi... rzecz prosta i klarowna a się nie da :D Może księgowość jeszcze nie doczytała na ten temat i dlatego nie ma korekt FV ;) Z erą miałem już jakieś 5 razy problem ze złym naliczaniem opłat wtedy ładnie robili korektę FV i nie było problemów :)

 #380017  autor: pawelpp
 11 sty 2010, 02:19
widzę, że Play4you mają długi urlop :)

 #380025  autor: kkamilekk
 11 sty 2010, 09:33
Pierwszy minus.
Mi nikt w salonach oraz na BOK nie potrafił powiedzieć czy usługa zbieraj minuty jest płatna jednorazowo czy co mc, zarówno w abonamence freshu i mixie. W sumie do tej pory sam nie jestem pewien.

Drugi minus.
Tragiczny zasięg (a raczej jego brak) w warszawie , zrywanie połączeń, beznadziejna jokość połączenia (jak sie uda połączyć)...ręce opadaja.

Mitshubishi Truim=>nokia 3310=>nokia 5510=>siemens SL42=>sony cmd-j7=>nokia 7650=>samsung c100=>motorola t720i=>philips 162=>LG u800=>samsung avila=>samsung galaxy 9003 SCL

 #380038  autor: surfer73
 11 sty 2010, 12:01
Witam!

Niestety dołączyłem do grona naciąganych przez Play. Przez 2 lata trwania pierwszej umowy było cacy. Polecałem tę sieć znajomym, kliku skorzystało z tych rad. Nastał czas aneksu do umowy i zaczęły się jaja.

W październiku podpisałem aneks, przedłużający umowę o kolejne 12 miesięcy na zasadach promocji RePlay Extra dla biznesu - w skrócie: niższe stawki abonamentu. Według zapewnień konsultantki sprawa miała zacząć obowiązywać od kolejnego okresu rozliczeniowego, czyli od listopada. W grudniu jednak otrzymałem fakturkę według starych stawek, a w panelu na stronie Playa widzę, że w dalszym ciągu jestem rozliczany niezgodnie z umową. 2 reklamacje pisemne, jedna telefoniczna... chodziło o proste wysłanie korekty faktury.

Odpowiedź nr 1
Informujemy, że reklamacja została uznana za zasadną. Zapewniamy, iż sytuacja wspomniana przez Pana nie była spowodowana działaniem celowym. Przepraszamy za wszystkie niedogodności z tym związane. Sytuacja spowodowana była błędem systemowym. Zmiana na koncie zgodnie z podpisanym aneksem nastąpi 1 stycznia 2010 roku.


Odpowiedź nr 2
Zapewniamy, że Pana sprawa została ponownie zweryfikowana. Nie ulega wątpliwości, że 22 października 2009 roku podpisał Pan Aneks numer UM04/E002009130/000167420. Przepraszamy za opóźnienia związane z aktywacją postanowień niniejszego Aneksu. Zaistniała sytuacja miała charakter incydentalny i nie była spowodowana działaniem celowym. Z racji tego, że warunki Aneksu obowiązują dopiero od 1 stycznia 2010 roku, faktura numer F/10113775/12/09 została wystawiona prawidłowo zgodnie z obowiązującą taryfą. W związku z powyższym Pana odwołanie zostało uznane za niezasadne.

Odpowiedź nr 3 to juz copy+paste poprzedniej. Generalnie mam spadać na drzewo, ich żadne umowy nie obowiązują, wystawiamy faktury jak chcemy a jak mam dalsze wątpliwości to mogę iść do sądu :)

Szczerze przyznam, że w życiu nie spotkałem tak bezczelnie naciągającej firmy. Jestem prawie pewien, że jest to działanie celowe... skusić promocją, a potem przeciągać wejście w życie nowych stawek. Historie takie jak moja czy opisana tutaj: http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/ar ... 1/76563040
niestety nie są odosobnione.

Swoją drogą jak lekkomyślnym trzeba być, aby pozwalać sobie najpierw na wywalanie kupy kasy na reklamy przyciągające ludzi, a później rujnować swoją reputację w tak głupi sposób. W dobie internetu głos niezadowolonych słychać dość głośno...

Pal ich licho... Skarga do UKE już wysłana, zastanawiam się jeszcze czy w przypływie dobrego humoru nie udać się ze skargą do Urzędu Skarbowego z donosem na przestępstwo skarbowe jakim jest wystawianie nierzetelnych faktur i niewystawianie faktur korygujących (art. 62 § 1 kks)... ;)

Pozdrawiam

 #380044  autor: Marens
 11 sty 2010, 12:39
kkamilekk pisze:Mi nikt w salonach oraz na BOK nie potrafił powiedzieć czy usługa zbieraj minuty jest płatna jednorazowo czy co mc, zarówno w abonamence freshu i mixie.
Abonament - płatne 5zł/mies
Fresh - płatne 3zł/jednorazowo
kkamilekk pisze:Tragiczny zasięg (a raczej jego brak) w warszawie , zrywanie połączeń, beznadziejna jokość połączenia (jak sie uda połączyć)..
Coś podobnego, Plus nie ma przypadkiem roamingu?
Ostatnio zmieniony 11 sty 2010, 15:58 przez Marens, łącznie zmieniany 1 raz.

 #380058  autor: Gadulski
 11 sty 2010, 14:18
kkamilekk, w przypadku Play Fresh za usługę "Zbieraj minuty" pobierana jest jednorazowa opłata 3 zł. i to jest jedyna opłata za tą usługę:

http://www.playmobile.pl/pl/play-karta/ ... ndex1.html

Może występować problem z zasięgiem gdy wychodzisz z roamingu Plusa i logujesz sie do stacji Playa i odwrotnie... Proponuję wybrać Plus w ręcznym ustawieniu sieci...

Obrazek

 #380060  autor: kkamilekk
 11 sty 2010, 14:23
we freshu to juz doświadczyłem ze jednorazowo a mix i abonament?
Juz przełączyłem tel na plusa. Zobacze czy to coś da.

Temat nie do porad ale świadczy to o sprzedawcach w salonach i BOK którzy sami nie rozumieją regulaminów ktore wciskaja.

 #380063  autor: play4you1
 11 sty 2010, 14:51
pawelpp,
Nie, nie mamy urlopów,

cały czas działamy :)

[ Dodano: 2010-01-11, 14:59 ]
surfer73,

Prześlij mi proszę prywatną wiadomość z podaniem numeru telefonu oraz hasła, postaram się Ci pomóc

 #380124  autor: kmarcin76
 11 sty 2010, 18:27
play4you1, mysle, ze widziales moje ostatnie posty w sprawie niedochodzacych smsow do T-mobile Austria i roznych wyjasnien ze strony Play. Jakbys sie do nich ustosunkowal?Ta sama sprawa, dwa rozne numery Play i...dwie rozne przyczyny (wg specow z P4).

 #380170  autor: Tabaluga
 11 sty 2010, 22:12
play4you1, mógłbyś zajrzeć do tego tematu .

 #380186  autor: DS
 11 sty 2010, 23:44
Dziwne rzeczy się u mnie dzieją z tym Play. Np mimo, że zasięg wskazuje 100% to wyswietla mi sie komunikat "brak dost. do sieci". Często dzieje się tak w centrum handlowym czy biurze.

Moja codzienność z Play:
- brak dost. do sieci
- problem z siecią
- obecnie niedostępne
- wybrać sieć?

A czym mnie dziś zaskoczy?

 #380201  autor: radiowiec_wawa
 12 sty 2010, 08:50
Wydaje sie, ze odsetek niezadowolonych z Play jest bardzo duzy w porownaniu z innymi operatorami ( tak wynika po analizie tego forum ) ale ja nie wiem co w tym dziwnego. Niska cena uslugi oznacza slaba jakosc tej uslugi i w sumie to normalna rzecz. Gdyby tak nie bylo to najdrozszy Plus nie mialby najwiecej klientow. Tylko najwiecej mialby ich najtanszy Play. Jesli ktos chce placic malo to musi sie liczyc z tym, ze czasem cos nie dziala i tyle. Ja place duzo jak cholera ale praktycznie nie moge napisac, ze cos w Plusie nie dziala bo dziala. Ot cala roznica, jak kto woli.

 #380205  autor: kkamilekk
 12 sty 2010, 09:16
Marens pisze:
Coś podobnego, Plus nie ma przypadkiem roamingu?
zmieniłem ustawienia w telefonie na łaczenie się tylko z siecią plusa zasięg znacznie sie poprawił i da sie wykonywac połączenia choć jakość rozmowy nie jest zadowalająca.

Gdyby nie forum traciłbym pieniądze i nerwy. Dzięki :-)
  • Strona 24 z 64
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 64
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 64