DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #379559  autor: DanielR
 09 sty 2010, 14:16
Kilka dni temu znów chyba "grzebali" w Play 24 Menu...
Gdy chcę sprawdzić stan konta, w miejscu daty ważności kont - głównego i promocyjnego - zamiast daty ważności jest wyświetlana kwota.
Ja zauważyłem ten błąd dwa dni temu.

Pzostalo Ci 21,94 zl do wykorzystania do 21,94. Dodatkowo w ramach srodkow promocyjnych masz 21,94 zl do wykorzystania do 21,94

 #379569  autor: kerim36
 09 sty 2010, 15:01
bardzo tresciwe :)

tez tak mam

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #379571  autor: DanielR
 09 sty 2010, 15:15
kerim36 pisze:bardzo tresciwe :)
To znaczy co masz na myśli? Co miałem jeszcze napisać? Miałem opisywać całą "procedurę" potrzebną do sprawdzenia stanu konta? Przecież tutaj każdy wie jak to zrobić. :)
Przeszedłem więc od razu do problemu, który jest treścią założonego tematu.

Mogę jedynie dodać że błąd występuje na obydwu przeniesionych przeze mnie numerach.
Napisałem, że "grzebali", bo wydaje mi się, że oprócz tego feleru dodali opcję: 0 Wyjście. Wcześniej można było tylko "powrócić przez 9".

 #379579  autor: osachorzow
 09 sty 2010, 15:39
jojo, bardzo treściwie odnosi się pewnie do play, który 4x podaje tą samą kwotę ;) Pewnie żeby wbić ją do głowy użytkownikowi :D

 #379586  autor: DanielR
 09 sty 2010, 15:55
jojo, bardzo treściwie odnosi się pewnie do play, który 4x podaje tą samą kwotę ;) Pewnie żeby wbić ją do głowy użytkownikowi :D
Jeżeli źle zrozumiałem, to przeprasiam. :mrgreen:

 #379609  autor: kerim36
 09 sty 2010, 17:22
nie szkodzi

a chodzilo mi o play oczywiscie :)

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #379759  autor: kowcio
 09 sty 2010, 23:48
U mnie wyświetla normalnie :)

 #379766  autor: DanielR
 10 sty 2010, 00:06
A u mnie niestety wciąż "nienormalnie". :evil:

 #380510  autor: Artur051
 13 sty 2010, 21:22
U mnie problem też występował, ale na dzień dzisiejszy widzę że już jest normalnie ;)

 #380552  autor: ezaq
 13 sty 2010, 23:21
U mnie nadal błędnie wyświetla:

Obrazek

A przy okazji wspomnę o czymś czego mi brakuje w menu Playa dostępnym pod *111#, a jest w Twoim Menu w Orange. Mianowicie, dla przykładu, aby sprawdzić stan konta można bezpośrednio wybrać *100*1*1#, zamiast po kolei *100*# następnie 1 i ponownie 1. W Play to nie działa. Trzeba przebijać się przez każdy poziom menu za każdym razem.

 #380556  autor: osachorzow
 13 sty 2010, 23:43
ezaq pisze:A przy okazji wspomnę o czymś czego mi brakuje w menu Playa dostępnym pod *111#, a jest w Twoim Menu w Orange. Mianowicie, dla przykładu, aby sprawdzić stan konta można bezpośrednio wybrać *100*1*1#, zamiast po kolei *100*# następnie 1 i ponownie 1. W Play to nie działa. Trzeba przebijać się przez każdy poziom menu za każdym razem.
w abo Ery pod *100# też nie działa to uproszczenie i też się trzeba przebijać przez kolejne pozycje menu :/ podzielam opinię.. to jest wkurzające :/

 #380558  autor: DanielR
 13 sty 2010, 23:55
W PTC (Era, Heyah - pre-paid, nie wiem jak abonament), pod USSD *100# jeszcze inna nazwijmy to "funkcjonalność" jest dość uciążliwa.
Gdy np. "wchodzisz" głębiej w kolejne podmenu danego menu, to chcąc powrócić o poziom "wyżej" nie jest to możliwe, bo zostajesz cofnięty od razu do menu głównego. Mnie to nie za bardzo pasowało.
Dobrze, że chociaż P4 w Play podszedł do tego tematu normalnie.
Tu na szczęście nie ma takich problemów.

A co do głównego wątku...
U mnie też wciąż problem występuje. :?

 #380560  autor: osachorzow
 14 sty 2010, 00:06
jojo pisze:Gdy np. "wchodzisz" głębiej w kolejne podmenu danego menu, to chcąc powrócić o poziom "wyżej" nie jest to możliwe, bo zostajesz cofnięty od razu do menu głównego.
w abonantowym *100# Era pozwala cofnąć się o jeden poziom (wybierając 8 ) .

 #382547  autor: Artur051
 23 sty 2010, 22:09
Na świeżo przeniesionym numerze z TakTaka do pf widzę znów ten błąd w Play24 menu zamiast daty jest powtórzenie ile mam na koncie, natomiast na *101# wszystko działa jak należy.

 #382579  autor: DanielR
 24 sty 2010, 00:01
Artur051 pisze:Na świeżo przeniesionym numerze z TakTaka do pf widzę znów ten błąd w Play24 menu zamiast daty jest powtórzenie ile mam na koncie, natomiast na *101# wszystko działa jak należy.
Mnie się już czekanie znudziło.
Właśnie wczoraj wysłałem im w tej spawie zgłoszenie przez Play24, dziś kolejne (na wniosek Pani, która jest konsultantką back office ds. obsługi klienta) o uzupełnienie danych potrzebnych do przesłania do "odpowiedniego" działu.
Zobaczymy co odpowiedzą... :|

U mnie wszystko wróciło już do normy.
:)

 #383732  autor: Artur051
 28 sty 2010, 18:57
No do mnie wczoraj już dzwonił gość z Playa (za sprawą Play4u2) i powiedział, że awaria jest ogólna i że prawdopodobnie w ciągu tygodnia to naprawią (a przynajmniej takie info dostał z działu technicznego).

 #383777  autor: ezaq
 28 sty 2010, 21:32
Wygląda na to, że problem został rozwiązany, ponieważ u mnie już się wyświetla poprawnie.

 #383816  autor: Artur051
 29 sty 2010, 08:23
ezaq pisze:Wygląda na to, że problem został rozwiązany, ponieważ u mnie już się wyświetla poprawnie.
U mnie już też ;)

 #387545  autor: brajd_htc
 14 lut 2010, 18:29
To był chyba chwilowy błąd, ale nie wiem, czemu wy tak mieliście. Ja cały czas miałem wszystko normalnie, patrząc od nowego roku