• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 23 z 64
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 64

 #379153  autor: jaco
 07 sty 2010, 13:55
Moje przygody z Play,są jedynie negatywne ( Play Online).Kolejna wydarzyła się 17 grudnia.
Wszystko zaczęło się 16 grudnia, od ciągłego rozłączania połączenia internetowego.Znikał zasięg,połączenie było nawiązywane na 2-3 minuty.I tak cały czas.Zadzwoniłem do BOK,tam zalecono mi wykonanie duplikatu karty sim.Udałem się do salonu,gdzie sprzedawca potraktował mnie jak intruza,który zabiera ma cenny czas.Bo jak stwierdził,wymiana karty i tak nic tu nie pomoże.Według niego tam gdzie mieszkam nie ma zasięgu.Dziwne, bo jest on i to na poziomie 75-99 % HSDPA.
Po wymianie karty,problemy z połączenie ustąpiły, ale szybkość z 1000 kb/s spadła do zaledwie 300 kb/s.Zdarza się że jest ona nawet na poziomie 100 kb/s !!!!
Zdzwoniłem do BOK.Jedyne co mi poradzono,to odinstalować modem i zainstalować go ponownie na innym porcie USB.Oczywiście to nic nie pomogło.
Następny telefon i ponownie zostałem zbyty przez konsultanta,który stwierdził że to wina mojego komputera lub modemu.Dział techniczny nie stwierdza żadnej awarii sieci,tak więc według niego nie jest to wina Play.
Po dwóch godzinach, dzwonię wkurzony ponownie.Przecież nie da się korzystać z netu,mając 100 kb/s !!!!!!!!! Jakie było moje zaskoczenie kiedy usłyszałem, że podobno od dwóch tygodni jest awaria.Pan wymienił stacje bazowe na których wprowadzono ograniczenia szybkości.Żadna nie leżała w moim sąsiedztwie.Ale jak nagle stwierdził konsultant,w moim województwie też była awaria.Już została usunięta i do północy wszystko wróci do normy.To była sobota,dziś jest czwartek i szybkość jak była żałosna tak jest nadal.
Nie wiem czy polityka Play opiera się na robieniu durnia z klienta ???!!! Ciągłym okłamywaniu go ???!!! Zbywaniu jakimiś bzdurami ???!!!
Rozumiem że jest to internet mobilny i wydajność zależy od obciążenia sieci.
Tylko ten problem zaistniał praktycznie z dnia na dzień.Do 17 grudnia szybkość wynosiła min.800 kb/s.Bez względu na porę dnia.Zresztą nie jestem jedynym,który ma ten sam problem.Na różnych forach,wiele osób opisuje dokładnie taki sam problem i też wszystko zaczęło się tego samego dnia.
Nie mam już siły użerać się z Play,bo i tak nie ma to żadnego sensu.Interwencje w BOK nie dają żadnego rezultatu.Mam dosyć ich kłamstw i robienia ze mnie idioty,któremu można wcisnąć kit !!!

 #379156  autor: yogurcik
 07 sty 2010, 14:16
jaco pisze:Moje przygody z Play,są jedynie negatywne ( Play Online).Kolejna wydarzyła się 17 grudnia.
Wszystko zaczęło się 16 grudnia, od ciągłego rozłączania połączenia internetowego.Znikał zasięg,połączenie było nawiązywane na 2-3 minuty.I tak cały czas.Zadzwoniłem do BOK,tam zalecono mi wykonanie duplikatu karty sim.Udałem się do salonu,gdzie sprzedawca potraktował mnie jak intruza,który zabiera ma cenny czas.Bo jak stwierdził,wymiana karty i tak nic tu nie pomoże.Według niego tam gdzie mieszkam nie ma zasięgu.Dziwne, bo jest on i to na poziomie 75-99 % HSDPA.
Po wymianie karty,problemy z połączenie ustąpiły, ale szybkość z 1000 kb/s spadła do zaledwie 300 kb/s.Zdarza się że jest ona nawet na poziomie 100 kb/s !!!!
Zdzwoniłem do BOK.Jedyne co mi poradzono,to odinstalować modem i zainstalować go ponownie na innym porcie USB.Oczywiście to nic nie pomogło.
Następny telefon i ponownie zostałem zbyty przez konsultanta,który stwierdził że to wina mojego komputera lub modemu.Dział techniczny nie stwierdza żadnej awarii sieci,tak więc według niego nie jest to wina Play.
Po dwóch godzinach, dzwonię wkurzony ponownie.Przecież nie da się korzystać z netu,mając 100 kb/s !!!!!!!!! Jakie było moje zaskoczenie kiedy usłyszałem, że podobno od dwóch tygodni jest awaria.Pan wymienił stacje bazowe na których wprowadzono ograniczenia szybkości.Żadna nie leżała w moim sąsiedztwie.Ale jak nagle stwierdził konsultant,w moim województwie też była awaria.Już została usunięta i do północy wszystko wróci do normy.To była sobota,dziś jest czwartek i szybkość jak była żałosna tak jest nadal.
Nie wiem czy polityka Play opiera się na robieniu durnia z klienta ???!!! Ciągłym okłamywaniu go ???!!! Zbywaniu jakimiś bzdurami ???!!!
Rozumiem że jest to internet mobilny i wydajność zależy od obciążenia sieci.
Tylko ten problem zaistniał praktycznie z dnia na dzień.Do 17 grudnia szybkość wynosiła min.800 kb/s.Bez względu na porę dnia.Zresztą nie jestem jedynym,który ma ten sam problem.Na różnych forach,wiele osób opisuje dokładnie taki sam problem i też wszystko zaczęło się tego samego dnia.
Nie mam już siły użerać się z Play,bo i tak nie ma to żadnego sensu.Interwencje w BOK nie dają żadnego rezultatu.Mam dosyć ich kłamstw i robienia ze mnie idioty,któremu można wcisnąć kit !!!
Opisz wszytsko na papierze wyslij do nich pismo listem poleconym mozesz napisac ze w przeciwnym razie rozwiazujesz umowe ( choc nie wiem czy mozesz ) itp czekaj co ci odpisza .Popros play4you moze cos ci pomoze w twojej sprawie .....

 #379166  autor: tricki
 07 sty 2010, 15:12
mam podobny problem co jakiś czas z Playonline. Sprawa staje się cykliczna. Na mail z info o sytuacji, BOK odsyła pełen zestaw pytań na które trzeba odpowiedzieć.

Szanowny Panie,
dziękujemy za zgłoszenie dotyczące niedogodności z Play Online, które wpłynęło do nas za pośrednictwem maila 4.01.2010 roku.
Abyśmy mogli dokładnie zapoznać się z opisywaną przez Pana sprawą prosimy o przesłanie odpowiedzi na poniższe pytania:
•Numer MSISDN abonenta Play Online:
•Jaka jest wersja oprogramowania (Narzędzia->Diagnostyka…)?
•Jaka jest wersja sprzętu (Narzędzia->Diagnostyka…)?
•Lokalizacja, w której występuje problem (miasto, ulica, nr domu):
•Czy lokalizacja jest objęta zasięgiem Play Online (zgodnie z informacją na stronie WWW)?
•Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak, to gdzie)?
•Model modemu:
•Czy restart modemu pomaga?
•Czy modem był sprawdzany (tak - czy OK? / nie)?
•Czy karta SIM była sprawdzana / wymieniana (tak - czy OK? / nie)?
•Kody i opis błędów, które pojawiają się na ekranie monitora (jeżeli występują):
•Od kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr):
•Czy spadki transferu występują cały czas, czy jakiś określonych godzinach (jakich)?
•Jaki transfer był przed wystąpieniem problemu a jaki obecnie?
•W jaki sposób klient określił spadek transferu danych (jakie wykorzystywał programy testowe)?
•Jakiej usługi dotyczy problem (przeglądanie stron www, przesyłanie danych (p2p, FTP), działania komunikatorów, inna)?
•Jaki jest system operacyjny na komputerze?
•Czy był zasięg WCDMA czy HSDPA i ile kresek?
•Czy po przełożeniu modemu do innego komputera problem występuje (tak / nie / brak próby) ?
•Jeżeli klient posiada kartę PLAY - to czy usługi głosowe działają poprawnie?
•KRÓTKI OPIS PROBLEMU:

Prosimy również o podanie hasła abonenckiego oraz numeru telefonu, którego sprawa dotyczy.


Wymiękam jak widzę to po raz kolejny...

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #379172  autor: jaco
 07 sty 2010, 15:46
Dzień w którym rozwiąże umowę z Play,będzie chyba najszczęśliwszym dniem mojego życia.
Niestety, ten dzień nastąpi dopiero za szesnaście miesięcy.Nie widzę innego rozwiązania,jak skorzystać z oferty innego dostawcy.Internet w Play to jakaś kpina i żenada!!! Od samego początku są jedynie problemy.Nie sądzę aby wysłanie reklamacji na piśmie coś dało.Pisałem i dzwoniłem w tej sprawie i jedyne co Play ma do powiedzenia,to brak winy z ich strony.Winny jest komputer albo modem.Co mam myśleć o tym jak traktują abonenta,kiedy tego samego dnia słyszę dwa różne i całkowicie sprzeczne tłumaczenia.

 #379178  autor: kerim36
 07 sty 2010, 17:12
jaco pisze:Dzień w którym rozwiąże umowę z Play,będzie chyba najszczęśliwszym dniem mojego życia.
Niestety, ten dzień nastąpi dopiero za szesnaście miesięcy.Nie widzę innego rozwiązania,jak skorzystać z oferty innego dostawcy.Internet w Play to jakaś kpina i żenada!!! Od samego początku są jedynie problemy.Nie sądzę aby wysłanie reklamacji na piśmie coś dało.Pisałem i dzwoniłem w tej sprawie i jedyne co Play ma do powiedzenia,to brak winy z ich strony.Winny jest komputer albo modem.Co mam myśleć o tym jak traktują abonenta,kiedy tego samego dnia słyszę dwa różne i całkowicie sprzeczne tłumaczenia.
napisz przynajmniej jakiej lokalizacji dotyczy ten problem i moze ktos z pobliza sie znajdzie i napisze jak u niego wyglada

 #379181  autor: jaco
 07 sty 2010, 17:24
Bolesławiec, woj.dolnośląskie.

 #379192  autor: kmarcin76
 07 sty 2010, 18:20
W zwiazku z "przygodami" z Play zapraszam do tematu nizej SMSY Z PLAY DO AUSTRII.Sprawa sie ruszyla ale nie ze strony Play.

 #379357  autor: dzazik
 08 sty 2010, 17:38
Ten internet mobilny to we wszystkich sieciach szfankuje niestety. Moi znajomi mają z Orange, Ery, iPlusa i też strasznie narzekają. Internet mobilny jest tylko mobilny w reklamie:)

 #379362  autor: user_delete19
 08 sty 2010, 17:47
dzazik, nienienie, nie znasz się, to tylko w Play działa źle :-D

 #379384  autor: metpablo
 08 sty 2010, 18:44
Ludzie piszący regulaminy (prawnicy?) to chyba z Orange przeszli do Playa...

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #379385  autor: kwistas
 08 sty 2010, 18:47
Zgadzam się w całej rozciągłości, czasami po pierwszym razie przeczytania regulaminu nie można pojąć o co im chodzi, często jeden zapis zaprzecza się innemu, kiedyś były proste regulaminy w Play teraz to zaczyna się obracać w Orange. A co do spadochroniarzy z Orange do Play to prawda sporo osób przeszło z pomarańczy, zwłaszcza dział techniczny stacji bazowych, rwie tak samo połączenia jak w Orange.

 #379408  autor: Orfi
 08 sty 2010, 20:04
Mam ostatnio chyba jakiegoś pecha jeżeli chodzi o Play albo trafiam na jakiś niefrasobliwych konsultantów. Tym razem Playonline, modem na próbę zamówiony i niezamówiony jednocześnie. 30.12.2009 r. w trakcie rozmowy z konsultantką OK Play dałem się namówić na zawarcie umowy na testowanie internetu w Play a być może pozostawienie go na 18 miesięcy umowy. Konsultantka sprawdziła moje dane, po czym zatwierdziła usłyszawszy moją zgodę i kazała czekać na kontakt telefoniczny z kurierem ( miał się ze mną skontaktować w ciągu 7 dni roboczych). Siedem dni roboczych mija dzisiaj i jak do tej pory kurier się ze mną nie skontaktował, więc ja zadzwoniłem do OK Play. Konsultant na OK podał mi numer do E-shop Play, gdzie miła pani sprawdziła co dzieje się, z tym zamówieniem, poprosiła o numer PESEL, podałem a po chwili usłyszałem, że takiego zamówienia i takiej umowy nie ma w ogóle zarejestrowanej w systemie. Szczerze mówiąc zaskoczyło mnie to bardzo i dalej nie wiem co o tym sądzić. Konsultantka sugerowała mi, że to może z powodu jakiejś niezapłaconej w Play faktury a usłyszawszy, że mam tylko Play Fresh przyznała, że to faktycznie niemożliwe. Następny mały kamyczek wrzucony do ogródka tej sieci, która ceny ma już niezłe i niestety poza ceną niewiele do zaoferowania.

Orfi

 #379455  autor: pawelpp
 08 sty 2010, 23:07
Dzisiaj wróciłem z "wycieczki" po Europie. W Czechach telefon przez dłuższy czas nie mógł się połączyć z żadną siecią. Kiedy już znalazłem się w Słowacji wszystko było OK. Kiedy znalazłem się z Bukareszcie, musiałem zrestartować telefon. Pojawił się komunikat "Tani Roaming włączony". Nie miałem pojęcia co to jest, ale pomyślałem, że skoro ma być coś tańszego to OK. Kiedyś w Erze miałem taką usługę i polegała ona na tym, że połączenia były wykonywane przez Internet, były gorszej jakości, ale były wiele tańsze. Myślałem, że to coś takiego. Kilka godzin później musiałem zadzwonić. Na telefonie wyświetlił się komunikat "Play odrzucono". Nie skojarzyłem, że może chodzić o tani roaming. Restartowałem telefon, przelogowałem się do innych sieci, wszędzie to samo. Gdyby nie pomoc osób, które były ze mną (ktoś wykonał ten telefon za mnie), straciłbym kilkadziesiąt tysięcy złotych! Okazało się, że kiedy wyłączyłem Tani Roaming wszystko wróciło do normy. Uważam, że komunikat "odrzucono" jest zbyt lakoniczny. Skąd mogłem wiedzieć o co chodzi? Poza tym co to za tani roaming, gdzie w strefie euro nie ma żadnych różnic w cenie?

 #379465  autor: Marens
 08 sty 2010, 23:34
Poza tym co to za tani roaming, gdzie w strefie euro nie ma żadnych różnic w cenie?
Tani roaming to ściema, teoretycznie połączenia miały być tańsze a wyszło na to że musiałem dzwonić ponownie. Testowałem w Chorwacji i 3,75zł/min to ściama bo jakość połączenia jest tragiczna. Co ciekawe jak dzwoniłem za 5zł/min to już problemów nie było...

 #379469  autor: pawelpp
 08 sty 2010, 23:43
Dodam jeszcze, że napisałem zgłoszenie na play24: "Mimo iż mam włączony roaming, nie mogę wykonywać połączeń. Aktualnie znajduję się w Rumunii. Prosiłem o jak najszybszą reakcję. Do tej pory nie otrzymałem pomocy. Nie bede mial dostepu do internetu dlatego proszę o telefon lub SMS"
Odpowiedź:
"Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 6 stycznia 2010 r., dotyczące trudności z usługami roamingowymi. Uprzejmie prosimy o podanie daty, godziny oraz numeru z którego się Pan z nami kontaktował, w celu sprawdzenia czy owe zgłoszenie miało zostać przygotowane."
To jest poważne traktowanie klienta...

 #379472  autor: metpablo
 08 sty 2010, 23:46
Marens pisze:
Poza tym co to za tani roaming, gdzie w strefie euro nie ma żadnych różnic w cenie?
Tani roaming to ściema, teoretycznie połączenia miały być tańsze a wyszło na to że musiałem dzwonić ponownie. Testowałem w Chorwacji i 3,75zł/min to ściama bo jakość połączenia jest tragiczna. Co ciekawe jak dzwoniłem za 5zł/min to już problemów nie było...
Klientowi nie opłaca się korzystać z "taniego roamingu" w strefie Euro. Poza nią, i owszem. BTW ostatnio testowałem roaming w Hiszpanii i w sieci Vodafone (bodajże) wszystko hulało bezproblemowo.

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #379476  autor: Marens
 09 sty 2010, 00:10
Jeśli się nie mylę to Hiszpania jest w UE.
Może ja nie mam szczęścia do taniego roamingu, ale w moim przypadku na pewno był droższym roamingiem niż zwykły. Więcej wydałem niż bym wydał dzwoniąc po tradycyjnej stawce. Zadzwońcie przez tani roaming i zalogujcie się do serwisu transakcyjnego banku. Życzę powodzenia, nie działa wybieranie tonowe przy call backu.

 #379486  autor: pawelpp
 09 sty 2010, 02:01
Jeszcze jedno: wczoraj w nocy na telefonie miałem info że rejestracja karty sim zakończona niepowodzeniem. pomógł restart telefonu... Tylko czy ja musze patrzeć na swój telefon co parę minut żeby upewniać się że on działa?

 #379487  autor: metpablo
 09 sty 2010, 02:39
play4you2 pisze:Jednak i tak należy dokonac weryfikacji, tzn. kurier przyjeżdza i ma obowiązek odebrania skanu Dowodu Osobistego (robicie go na własny koszt), oraz podpisujecie Umowę przy kurierze, którą to potem dostarcza do nas. W tym przypadku weryfikacja jest i nie przebiega poprzez internet.
Chyba jednak P4 odstąpi od "weryfikacji" na podstawie dokumentu: "Zdaniem Dobrzyńskiego, cały proces (MNP. przyp. mój - metpablo) można jeszcze przyspieszyć - z dnia roboczego do kilku godzin. W najbliższym czasie planowana jest obsługa przenoszenia numerów do Play za pomocą e-Shopu." źródło: http://telepolis.pl/news.php?id=17008

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #379489  autor: krzykos
 09 sty 2010, 07:43
Ta.... w parę godzin??? Mnie przenosili numer w 3 dni.... (w tym tygodniu.....)... więc jak chcą robić to w parę godzin?
  • Strona 23 z 64
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 64
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 64