Moje przygody z Play,są jedynie negatywne ( Play Online).Kolejna wydarzyła się 17 grudnia.
Wszystko zaczęło się 16 grudnia, od ciągłego rozłączania połączenia internetowego.Znikał zasięg,połączenie było nawiązywane na 2-3 minuty.I tak cały czas.Zadzwoniłem do BOK,tam zalecono mi wykonanie duplikatu karty sim.Udałem się do salonu,gdzie sprzedawca potraktował mnie jak intruza,który zabiera ma cenny czas.Bo jak stwierdził,wymiana karty i tak nic tu nie pomoże.Według niego tam gdzie mieszkam nie ma zasięgu.Dziwne, bo jest on i to na poziomie 75-99 % HSDPA.
Po wymianie karty,problemy z połączenie ustąpiły, ale szybkość z 1000 kb/s spadła do zaledwie 300 kb/s.Zdarza się że jest ona nawet na poziomie 100 kb/s !!!!
Zdzwoniłem do BOK.Jedyne co mi poradzono,to odinstalować modem i zainstalować go ponownie na innym porcie USB.Oczywiście to nic nie pomogło.
Następny telefon i ponownie zostałem zbyty przez konsultanta,który stwierdził że to wina mojego komputera lub modemu.Dział techniczny nie stwierdza żadnej awarii sieci,tak więc według niego nie jest to wina Play.
Po dwóch godzinach, dzwonię wkurzony ponownie.Przecież nie da się korzystać z netu,mając 100 kb/s !!!!!!!!! Jakie było moje zaskoczenie kiedy usłyszałem, że podobno od dwóch tygodni jest awaria.Pan wymienił stacje bazowe na których wprowadzono ograniczenia szybkości.Żadna nie leżała w moim sąsiedztwie.Ale jak nagle stwierdził konsultant,w moim województwie też była awaria.Już została usunięta i do północy wszystko wróci do normy.To była sobota,dziś jest czwartek i szybkość jak była żałosna tak jest nadal.
Nie wiem czy polityka Play opiera się na robieniu durnia z klienta ???!!! Ciągłym okłamywaniu go ???!!! Zbywaniu jakimiś bzdurami ???!!!
Rozumiem że jest to internet mobilny i wydajność zależy od obciążenia sieci.
Tylko ten problem zaistniał praktycznie z dnia na dzień.Do 17 grudnia szybkość wynosiła min.800 kb/s.Bez względu na porę dnia.Zresztą nie jestem jedynym,który ma ten sam problem.Na różnych forach,wiele osób opisuje dokładnie taki sam problem i też wszystko zaczęło się tego samego dnia.
Nie mam już siły użerać się z Play,bo i tak nie ma to żadnego sensu.Interwencje w BOK nie dają żadnego rezultatu.Mam dosyć ich kłamstw i robienia ze mnie idioty,któremu można wcisnąć kit !!!
Wszystko zaczęło się 16 grudnia, od ciągłego rozłączania połączenia internetowego.Znikał zasięg,połączenie było nawiązywane na 2-3 minuty.I tak cały czas.Zadzwoniłem do BOK,tam zalecono mi wykonanie duplikatu karty sim.Udałem się do salonu,gdzie sprzedawca potraktował mnie jak intruza,który zabiera ma cenny czas.Bo jak stwierdził,wymiana karty i tak nic tu nie pomoże.Według niego tam gdzie mieszkam nie ma zasięgu.Dziwne, bo jest on i to na poziomie 75-99 % HSDPA.
Po wymianie karty,problemy z połączenie ustąpiły, ale szybkość z 1000 kb/s spadła do zaledwie 300 kb/s.Zdarza się że jest ona nawet na poziomie 100 kb/s !!!!
Zdzwoniłem do BOK.Jedyne co mi poradzono,to odinstalować modem i zainstalować go ponownie na innym porcie USB.Oczywiście to nic nie pomogło.
Następny telefon i ponownie zostałem zbyty przez konsultanta,który stwierdził że to wina mojego komputera lub modemu.Dział techniczny nie stwierdza żadnej awarii sieci,tak więc według niego nie jest to wina Play.
Po dwóch godzinach, dzwonię wkurzony ponownie.Przecież nie da się korzystać z netu,mając 100 kb/s !!!!!!!!! Jakie było moje zaskoczenie kiedy usłyszałem, że podobno od dwóch tygodni jest awaria.Pan wymienił stacje bazowe na których wprowadzono ograniczenia szybkości.Żadna nie leżała w moim sąsiedztwie.Ale jak nagle stwierdził konsultant,w moim województwie też była awaria.Już została usunięta i do północy wszystko wróci do normy.To była sobota,dziś jest czwartek i szybkość jak była żałosna tak jest nadal.
Nie wiem czy polityka Play opiera się na robieniu durnia z klienta ???!!! Ciągłym okłamywaniu go ???!!! Zbywaniu jakimiś bzdurami ???!!!
Rozumiem że jest to internet mobilny i wydajność zależy od obciążenia sieci.
Tylko ten problem zaistniał praktycznie z dnia na dzień.Do 17 grudnia szybkość wynosiła min.800 kb/s.Bez względu na porę dnia.Zresztą nie jestem jedynym,który ma ten sam problem.Na różnych forach,wiele osób opisuje dokładnie taki sam problem i też wszystko zaczęło się tego samego dnia.
Nie mam już siły użerać się z Play,bo i tak nie ma to żadnego sensu.Interwencje w BOK nie dają żadnego rezultatu.Mam dosyć ich kłamstw i robienia ze mnie idioty,któremu można wcisnąć kit !!!