• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 21 z 64
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 64

 #378214  autor: yogurcik
 02 sty 2010, 20:08
Kolejny dzień i wciąż to samo !!


Obrazek



Mnie to zaczyna irytować.

Wysłałem maila oczywiście dostałem odpowiedz :

Data wpłynięcia do P4: 2009-12-31 11:15:10
Data zamknięcia zgłoszenia: 2010-01-02 08:50:45

Szanowny Panie,

dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej
30 grudnia 2009 r., dotyczące Play24.

Uprzejmie informujemy, że w chwili obecnej trwają prace nad poprawieniem
jakości serwisu Play24, w związku z czym mogą pojawić się chwilowe
utrudnienia związane z korzystaniem z portalu. Zapewniamy, że dokładamy
wszelkich starań, aby jak najszybciej naprawić występującą usterkę.
Przepraszamy przy tym za trudności i jednocześnie prosimy o cierpliwość.

W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za
pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500
500.

Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl Znajdują się w
nim
szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz
dostępnych usług.
Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco
śledzić
status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź.

Z poważaniem,
Barbara F
konsultant back office ds. obsługi klienta
Ostatnio zmieniony 02 sty 2010, 20:40 przez yogurcik, łącznie zmieniany 1 raz.

 #378218  autor: muchakk
 02 sty 2010, 20:58
Co ma pingowanie do Play24? Przecie równie dobrze mogą wyłączyć odpowiedź na ping na swoich wszystkich serwerach ;-) Warto tutaj zauważyć, że serwer odpowiedzialny za wyświetlanie strony Play24 cały czas działa. Przecież to on zwraca komunikat błędu i informuje nas o chwilowych problemach z działaniem serwisu. Warto jeszcze dodać, że Play24 od czasu do czasu wskakuje ;-)

 #378254  autor: kmarcin76
 03 sty 2010, 09:59
yogurcik pisze:Kolejny dzień i wciąż to samo !!


Obrazek



Mnie to zaczyna irytować.

Wysłałem maila oczywiście dostałem odpowiedz :

Data wpłynięcia do P4: 2009-12-31 11:15:10
Data zamknięcia zgłoszenia: 2010-01-02 08:50:45

Szanowny Panie,

dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej
30 grudnia 2009 r., dotyczące Play24.

Uprzejmie informujemy, że w chwili obecnej trwają prace nad poprawieniem
jakości serwisu Play24, w związku z czym mogą pojawić się chwilowe
utrudnienia związane z korzystaniem z portalu. Zapewniamy, że dokładamy
wszelkich starań, aby jak najszybciej naprawić występującą usterkę.
Przepraszamy przy tym za trudności i jednocześnie prosimy o cierpliwość.

W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za
pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500
500.

Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl Znajdują się w
nim
szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz
dostępnych usług.
Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco
śledzić
status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź.

Z poważaniem,
Barbara F
konsultant back office ds. obsługi klienta
Play24 de facto leży a oni zapraszaja na play24. Paranoja!

 #378285  autor: widex
 03 sty 2010, 13:17
Ta końcówka jest dodawana jak pytamy o usługę. ;] Nawet w OK dają taką informacje.

 #378301  autor: yogurcik
 03 sty 2010, 14:32
Ja napisze z czym sie zmagam ostatnio i dlaczego tak mi zalezy na 24.play ...
Zaczęło się od promocji czy usługi darmowy nr w play.
Wiec zadzwoniłem na *500 dowiedzieć sie więcej. Pan wytłumaczył mi ze jak zasilę konto w mc kwota nie mniejsza jak 30 pln mogę sobie dodać 1 nr za free. Jest on niezależnie rozliczany z innymi uslugami np 100 min play i stac. Wiec ucieszony włączyłem te usługę dla nr A i dla nr B tak aby do siebie niezależnie który dzwoni miały za free. Lecz po jakimś czasie 1 mc może więcej coś mnie tknęło jak zorientowałem się ze na koncie kasa mi znika. Ku mojemu zaskoczeniu dzwoniąc z nr A na B i odwrotnie jest pobierana kwota 29 gr za min oraz 9 gr za sms ! Po irytowany dzwonie na *500 wyjaśnić cala sprawę . Tam Pani mi tłumaczy ze obie usługi sie wykluczają , można mieć 1 włączoną wiec poprosiłem aby dla nr A i B pozostał pakiet min a usługa darmowy nr została wyłączona. Oczywiście złożyłem reklamacje na konsultanta który mi tłumaczył coś innego. Ok po kilu dniach otrzymałem odpowiedz dla nr A ze jak najbardziej reklamacja jest rozpatrzona pozytywnie ble ble ble dostane 30 min jak zadzwonię na *500. Super ale sprawdzam konto dla nr B usługa wyłączona darmowy numer ale nadal pobierane sa pieniążki z konta 0.29 gr i dla sms 9 gr mimo to ze jest pakiet min na stac i play oraz darmowe smsy ! Ponownie skladam reklamacje za pomocą 24.play potem juz dzwoniac *500 konsultant sie dziwi ze takie cos ma miejsce pisze kolejne reklamacje ktore do dzis nie sa rozpatrzone . Ponadto wczoraj na tel A i B otrzymałem smsa takiej tresci FnF numer A zostal dodany (to przyszlo na nr B) i odwrotnie nr B otrzymał smsa z trescia FnF numer B zostal dodany. Dzwonie na *500 nikt nic nie wie o co comone .
Na dana chwile zostało mi chyba czekac bo jak narazie nie mam wejscia na 24.play zobaczyc historie polaczen a przedewszystkim koszta polaczen dla nr a i b bo w zapewnienia BOK jakos juz nie wierze . Dwa czekac na rozpatrzenie reklamacji dla nr A ( dostalem 30 min Huraa gdzie moja koszta sa okolo 40 pln ) i dla nr B do dzis wydzwonione na nr A okolo 50 pln . :lol: :lol: :lol: Pozdrawiam

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej

 #378303  autor: widex
 03 sty 2010, 14:37
Regulamin jasno nakreśla, że usługa Darmowy numer dotyczy tylko połączeń (nie SMS-ów) oraz, że jak skończy się darmowy numer to płaci się 29 groszy nawet jak ma się włączone pakiety dodatkowe.

 #378312  autor: kmarcin76
 03 sty 2010, 15:05
kmarcin76 pisze:Pisalem o tym kilka postow wczesniej.Chce zarejestrowac swoj numer w Play fresh. Dzwonie wiec do BOK proszac o wyslanie mi poczta e-mail formularza rejestracyjnego. Niestety, konsultant informuje mnie ze nie moze mi go wyslac, ze powinienem wyslac taka prosbe do okpomocplay. Wysylam wiec prosbe. Otrzymuje odpowiedz, ze niestety nie ma mozliwosci rejestracji droga elektroniczna wraz z pouczeniem, ze zgodnie z prawem telekomunikacyjnym ble ble ble najpierw powinienem sie zarejestrowac. Nie wiem po co to pouczenie a moze mam to rozumiec, ze zanim bede mogl otrzymac formularz rejestracyjny powinienem sie najpierw zarejestrowac? Czy proszac o wyslanie mi formularza, ktory mam wypelniony odeslac na adres Play w Komornikach (taki dostalem od konsultanta) mam na mysli rejestracje elektroniczna?Czy moj tok rozumowania jest az tak zawily czy moze ktos z drugiej strony...Nie bede konczyl.
Wyslalem po raz kolejny maila z wyjasnieniem iz chce zarejestrowac swoj nr poprzez wypelnienie karty rejestracyjnej i odeslanie jej do Play. Otrzymuje odpowiedz, ze rejestracja jest mozliwa w punkcie play i nie jest mozliwa poprzez internet. Czy w play pracownicy nie widza roznicy miedzy poczta a internetem? A moze robia to zlosliwie bojac sie, ze kiedy zarejestruje juz ten nr uciekne z nim do konkurencji? Wytlumaczcie mi o co chodzi bo zglupialem. Powtarzam jeszcze raz: konsultant z BOK powiedzial, ze moge wyslac wypelniony formularz i bede mogl w ten sposob zarejestrowac swoj numer. Czynnosc prosta i przejzysta. Podal nawet adres na jaki mam to wyslac. Tylko co ma wyslac skoro nie ma tego cholernego formularza? Nikomu sie nie chce, za przeproszeniem, d... ruszyc i wyslac mi ten pie... formularz?

[ Dodano: 2010-01-03, 15:13 ]
widex pisze:Regulamin jasno nakreśla, że usługa Darmowy numer dotyczy tylko połączeń (nie SMS-ów) oraz, że jak skończy się darmowy numer to płaci się 29 groszy nawet jak ma się włączone pakiety dodatkowe.
To znaczy, ze ten wybrany numer jest jakby poza prawem? W regulaminie pisze, ze 'zadeklarowany numer nie łączy sie z oferta 100 minut do sieci play i na stacjinarne..." a to mozna rozumiec, iz w trakcie polaczenia z tym nr nie przepadaja minuty z paczki 100.

 #378338  autor: yogurcik
 03 sty 2010, 17:32
widex pisze:Regulamin jasno nakreśla, że usługa Darmowy numer dotyczy tylko połączeń (nie SMS-ów) oraz, że jak skończy się darmowy numer to płaci się 29 groszy nawet jak ma się włączone pakiety dodatkowe.
Ja nie wnikałem w regulamin po to zadzwoniłem na *500 aby sie dowiedzieć a nie analizować lub przypuszczać to co wpisali w regulamin. Facet jano powiedzial ze darmowy nr jest za free mimo wlaczonych 100 min do play i stac . W praktyce wyszlo ze jest inaczej . Najgorsze ze cala procedura reklamacji ciągnie sie juz 2 mc .

 #378438  autor: play4you2
 04 sty 2010, 10:00
Uff, trochę sie nazbierało informacji od Was. Udzielę więc odpowiedzi po kolei.
yogurcik pisze:Plis zróbcie coś ze strona http://24.playmobile.pl/ przecież to jakaś KPINA !!
Nie wiem czy tylko mi się nie otwiera czy ktoś jeszcze ma problemy ??
Już opisywałem wcześniej tą sprawę, że jest usterka i problem został zgłoszony do dostawcy, jednak jeszcze dziś sprawę ponownie zgłoszę do działu odpowiedzialnego za ten portal.
kmarcin76 pisze:Pisalem o tym kilka postow wczesniej.Chce zarejestrowac swoj numer w Play fresh.
Niestety, w tym przypadku należy udać się osobiście do Salonu Play. Ciuchcia opisał dokładnie powód, dla którego nie mozna tego zrobić na odległość. Dodatkowo potrzebna jest weryfikacja na podstawie Dowodu Osobistego, Twój podpis i zatwierdzenie zgód. Rejestracja na Playmobile. pl niestety nie wystarcza do zgłaszania reklamacji i innych spraw. Wiem, że elektroniczna forma rejestracji byłaby znacznie łatwiejsza, jednak na chwilę obecną nie posiadamy takich mozliwości i od razu uprzedzam dalsze pytania, nie wiem, kiedy i czy zostaną wprowadzone takie zmiany.
pawelpp pisze:Po raz kolejny z konta zniknęły mi środki i nikt racjonalnie nie potrafił mi wytłumaczyć dlaczego. Konsultantka była wręcz bezczelna - "mam z kalkulatorkiem w ręce policzyć dla Pana koszty połączeń i SMSów z całego dnia?! Wszystkie informacje na temat połączeń są dostępne na play24." a później się rozłączyła.
Napisz mi na PW krótką historię tego zdarzenia. Dodaj jak Możesz Twój nr. tel. Sprawdzę to i udzielę dalszych informacji na Twoje PW.
lwiczek pisze:Po to jest BOk, żeby zgłaszać. p4y1/2 sami mówili, żeby zgłaszać jak najszybciej
I nadal o to prosimy. Dziękujemy za informowanie nas o wszelkich nieprawidłowych zachowaniach naszych pracowników. Dzięki takim informacjom (jak je potwierdzimy) możemy działać szybko i skutecznie.
lwiczek pisze:Pytanie - czemu w play nie można zarejestrować karty jak w Heyah (wysyłając wypełniony i podpisany skan karty rejestracyjnej via e-mail)?
Odpowiedź powyżej. Niestety, na dzień dzisiejszy nie mamy takich procedur.

Rozumiem, że to może być uciążliwe (osobista wizyta w Salonie), jednak nie ma innej mozliwości rejestracji na chwile obecną.

Pozdrawiam wszystkich użytkowników.

[ Dodano: 2010-01-04, 10:59 ]
helmutthegreat pisze:Od 2 dni nie jestem w stanie właczyc darmowych rozmów w play fresh.
Zgłoś to na *500 i poproś o włączenie usługi. Zapoznaj się jednak proszę z Regulaminem Oferty, aby nie było nieporozumień. Pozdrawiam.
yogurcik pisze:Ponadto wczoraj na tel A i B otrzymałem smsa takiej tresci FnF numer A zostal dodany (to przyszlo na nr B) i odwrotnie nr B otrzymał smsa z trescia FnF numer B zostal dodany. Dzwonie na *500 nikt nic nie wie o co comone .
Skrót "FnF" oznacza właśnie wybrany przez Ciebie darmowy numer, który wpisałeś przy włączaniu usługi. Co do reklamacji, daj mi znać, jak otrzymasz odpowiedź na pw. Sprawdzę, czy zachowano odpowiednie procedury.
kmarcin76 pisze:To znaczy, ze ten wybrany numer jest jakby poza prawem? W regulaminie pisze, ze 'zadeklarowany numer nie łączy sie z oferta 100 minut do sieci play i na stacjinarne..." a to mozna rozumiec, iz w trakcie polaczenia z tym nr nie przepadaja minuty z paczki 100.
No niestety, zgodnie z interpretacją prawną i warunkami Regulaminu, wybrany numer w tej Ofercie nie jest rozliczany z tego Pakietu. Jak sam napisałeś" zadeklarowany numer nie łączy się z Ofertą 100 minut do sieci Play i na stacjonarne".
yogurcik pisze:Ja nie wnikałem w regulamin po to zadzwoniłem na *500 aby sie dowiedzieć a nie analizować lub przypuszczać to co wpisali w regulamin. Facet jano powiedzial ze darmowy nr jest za free mimo wlaczonych 100 min do play i stac . W praktyce wyszlo ze jest inaczej . Najgorsze ze cala procedura reklamacji ciągnie sie juz 2 mc .
Rozumiem Twoje nastawienie, jednak mimo popełnionego błędu przez konsultanta, zapisy w Regulaminie są nadrzędne i obligują do zapoznania się z jego warunkami przed skorzystaniem z usługi. Nie potraktuj tego jako wymówki, gdyż nie to miałem na celu. Chcę tylko podkreślić, jak bardzo ważnym jest zaznajomienie się z danym Regulaminem. Nie chodzi o tzw. kruczki, ale o wiedzę odnośnie do danej usługi. Zawsze macie prawo zażądać, aby konsultant zacytował Wam lub przeczytał dany Regulamin. Jest on równiez dostępny na naszej stronie intrernetowej www.plymobile.pl w zakładce "Regulaminy" na dole strony.

Inna sprawa ma sie z pomyłką konsultanta. Jeżeli odsłuch rozmowy rzeczywiście potwierdzi jego błąd, powinieneś otrzymać jakąś rekompensatę, ale z tytułu popełnionego błędu.

Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #378467  autor: kmarcin76
 04 sty 2010, 12:22
Play4you2 napisał:"Niestety, w tym przypadku należy udać się osobiście do Salonu Play. Ciuchcia opisał dokładnie powód, dla którego nie mozna tego zrobić na odległość. Dodatkowo potrzebna jest weryfikacja na podstawie Dowodu Osobistego, Twój podpis i zatwierdzenie zgód. Rejestracja na Playmobile. pl niestety nie wystarcza do zgłaszania reklamacji i innych spraw. Wiem, że elektroniczna forma rejestracji byłaby znacznie łatwiejsza, jednak na chwilę obecną nie posiadamy takich mozliwości i od razu uprzedzam dalsze pytania, nie wiem, kiedy i czy zostaną wprowadzone takie zmiany."

W zwiazku z tym mam dwa pytania:
1. Dlaczego konsultant BOK mowi, ze dostane formularz rejestracyjny kiedy zglosze to do okpomocplay i podaje mi adres na ktory powinienem to wyslac?
2. Kiedys kupilem zestaw play na karte w ktorym to znalazlem formularz rejestracyjny gotowy do wypelnienia i wyslania do play?Dlaczego po raz kolejny wciskacie sie z rejestracja elektroniczna kiedy ja ani razu ani slowem nie wspominam o checi zalatwienia tego przez internet?

 #378469  autor: play4you2
 04 sty 2010, 12:32
kmarcin76 pisze:1. Dlaczego konsultant BOK mowi, ze dostane formularz rejestracyjny kiedy zglosze to do okpomocplay i podaje mi adres na ktory powinienem to wyslac?
2. Kiedys kupilem zestaw play na karte w ktorym to znalazlem formularz rejestracyjny gotowy do wypelnienia i wyslania do play?Dlaczego po raz kolejny wciskacie sie z rejestracja elektroniczna kiedy ja ani razu ani slowem nie wspominam o checi zalatwienia tego przez internet?
W takim razie w przypadku 1, konsultant albo popełnił błąd, albo zrozumiał, że chodziło o rejestrację na Play 24. Niestety, nie mam odsłuchu rozmowy, więc trudno mi sie do tego ustosunkować.

Jeżeli chodziło o wysłanie tego formularza, to bardziej dotyczyło (jak dobrze pamiętam) rejestracji na stronie internetowej. Z tego co pamiętam, zawsze należało udac sie osobiście do Salonu Sprzedaży Play w celu zarejestrowania usługi. Formularz Możesz sam zobaczyć w pdf. z naszej strony internetowej, jednak jak byś go nawet wydrukował i wysłał, będzie brakowało podstawowych danych, takich jak podpis Sprzedawcy i pieczęć Salonu. Przykro mi, ale nie ma innej mozliwości zarejestrowania usługi.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #378478  autor: kmarcin76
 04 sty 2010, 13:19
play4you2 pisze:
kmarcin76 pisze:1. Dlaczego konsultant BOK mowi, ze dostane formularz rejestracyjny kiedy zglosze to do okpomocplay i podaje mi adres na ktory powinienem to wyslac?
2. Kiedys kupilem zestaw play na karte w ktorym to znalazlem formularz rejestracyjny gotowy do wypelnienia i wyslania do play?Dlaczego po raz kolejny wciskacie sie z rejestracja elektroniczna kiedy ja ani razu ani slowem nie wspominam o checi zalatwienia tego przez internet?
play4you2 pisze:W takim razie w przypadku 1, konsultant albo popełnił błąd, albo zrozumiał, że chodziło o rejestrację na Play 24. Niestety, nie mam odsłuchu rozmowy, więc trudno mi sie do tego ustosunkować.

Jeżeli chodziło o wysłanie tego formularza, to bardziej dotyczyło (jak dobrze pamiętam) rejestracji na stronie internetowej. Z tego co pamiętam, zawsze należało udac sie osobiście do Salonu Sprzedaży Play w celu zarejestrowania usługi. Formularz Możesz sam zobaczyć w pdf. z naszej strony internetowej, jednak jak byś go nawet wydrukował i wysłał, będzie brakowało podstawowych danych, takich jak podpis Sprzedawcy i pieczęć Salonu. Przykro mi, ale nie ma innej mozliwości zarejestrowania usługi.
Czy aby napewno dobrze zrozumiales co napisalem? Sugerujesz, ze konsultant zrozumial, ze chodzi mi o rejestracje na play24 i ...podaje mi adres na ktory mam wyslac wypelniony formularz?!

 #378479  autor: play4you2
 04 sty 2010, 13:33
kmarcin76 pisze:Czy aby napewno dobrze zrozumiales co napisalem? Sugerujesz, ze konsultant zrozumial, ze chodzi mi o rejestracje na play24 i ...podaje mi adres na ktory mam wyslac wypelniony formularz?!
Tak jak napisałem, pomysły konsultantów są na prawdę różne. Nie moge jednak stwierdzić, czy był błąd, czy nie. Z Twojego jednak opisu, jestem skłonny uwierzyć, że jednak konsultant popełnił błąd przy wyjaśnianiu sprawy.

Rozumiem, że to może być dla Ciebie bardzo debnerwujące, że otrzymałeś takie informacje, jednak nie ma innej możliwości rejestracji karty, niż ta, którą opisałem. Mogę Cię tylko przeprosić w imieniu firmy za błędnie przekazaną wiadomość.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #378682  autor: metpablo
 05 sty 2010, 11:00
play4you2 pisze:
kmarcin76 pisze:Pisalem o tym kilka postow wczesniej.Chce zarejestrowac swoj numer w Play fresh.
Niestety, w tym przypadku należy udać się osobiście do Salonu Play. Ciuchcia opisał dokładnie powód, dla którego nie mozna tego zrobić na odległość. Dodatkowo potrzebna jest weryfikacja na podstawie Dowodu Osobistego, Twój podpis i zatwierdzenie zgód. Rejestracja na Playmobile. pl niestety nie wystarcza do zgłaszania reklamacji i innych spraw. Wiem, że elektroniczna forma rejestracji byłaby znacznie łatwiejsza, jednak na chwilę obecną nie posiadamy takich mozliwości i od razu uprzedzam dalsze pytania, nie wiem, kiedy i czy zostaną wprowadzone takie zmiany.
Zmieńcie prawników. Jakoś w innych sieciach rejestracja zawsze była możliwa poprzez samodzielne wypełnienie i odesłanie formularza rejestracyjnego. Poza tym obowiązujące w Polsce przepisy dot. ochrony danych osobowych (ustawa, rozporządzenia wykonawcze) w żadnym miejscu nie dyktują sposobu, w jaki wyraża się zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Już pisałem - Polkomtel dla Simplusa mógł wprowadzić elektroniczną rejestrację.

Przykro to pisać, bo mam do Playa sporo sympatii, ale w niektórych sprawach P4 nie wykazuje odpowiednio dużo dobrej woli.

PS. Nie działa nie tylko Self Care. Zarządzanie kontem poprzez kody też padło. Od godziny próbuję aktywować Darmowy Numer. Komunikaty - "Odpowiedź sieci nierozpoznana". Było też coś w stylu "Zarządzanie kontem chwilowo niemożliwe. Spróbuj później". Wychodzi na to, że Darmowy mogę mieć za 1 PLNa jak do OK zadzwonię...

EDIT: po godzinie prób wreszcie po wklepaniu kodu pojawiła się prośba o podanie numeru. Niestety po podaniu i zatwierdzeniu komunikat to - Odpowiedź sieci nierozpoznana :evil:

EDIT2: Po ponownym wklepaniu kodu komunikat - Usługa w trakcie zmiany. Więc jednak zadziałało :-D To teraz czekam na aktywację.

 #378694  autor: play4you2
 05 sty 2010, 12:10
Witam. Otrzymałem informację, że "Play24" powinno już działać. Sprawdzcie proszę jak możecie, czy Wam to działa.

Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #378697  autor: user_delete19
 05 sty 2010, 12:17
Przed chwilą jeszcze dostałem błąd, ale teraz wygląda, że nawet działa ;)

 #378710  autor: Malibu
 05 sty 2010, 13:26
znowu niedziała

 #378714  autor: metpablo
 05 sty 2010, 13:41
Zalogować się można, natomiast próba wejścia w zakładkę usługi kończy się komunikatem:

"Błąd


Wystąpił błąd. Spróbuj zalogować się ponownie później.
Kod błędu: 1244642072539SCBF400"

Krótkie kody (ostatnio walczę z *111*10*4#) raz działają, raz nie. Na przemian komunikaty "Odpowiedź sieci nierozpoznana", "Przepraszamy. Zarządzanie kontem chwilowo niemożliwe. Spróbuj później." oraz co jakiś czas normalny komunikat o statusie usługi. Ale to losowo wychodzi ;-)

EDIT: o, teraz jeszcze miałem komunikat "Poza zasięgiem sieci" :-D Normalnie cuda wianki (Otwock, roaming krajowy Polkomtela 2G).

Jeszcze odnośnie ochrony danych osobowych w związku z rejestracją. Czy możliwość przeniesienia numeru bez wychodzenia z domu, o której Marcin Gruszka napisał tu: http://ludzie.playmobile.pl/partner/11/ ... +domu.html działa? Bo w procesie MNP wyraża się zgodę na przetwarzanie danych i okazuje się, że tu jakoś można zrobić to przez internet... Będę wdzięczny za wyjaśnienie tej zagadkowej sprawy... :wink: :twisted:

 #378720  autor: play4you2
 05 sty 2010, 14:24
metpablo pisze:Jeszcze odnośnie ochrony danych osobowych w związku z rejestracją. Czy możliwość przeniesienia numeru bez wychodzenia z domu, o której Marcin Gruszka napisał tu: http://ludzie.playmobile....nia+z+domu.html działa? Bo w procesie MNP wyraża się zgodę na przetwarzanie danych i okazuje się, że tu jakoś można zrobić to przez internet... Będę wdzięczny za wyjaśnienie tej zagadkowej sprawy...
Już wyjaśniam. W kwestji MNP, to co opisał Marcin na swoim blogu, to wygląda następująco:
Marcin może trochę niejasno to wyjaśnił.
Poprzez tą stronę http://web.playmobile.pl/pl/advisor-NEW.html istnieje mozliwość przeniesienia numeru. Polega to na tym, że Wy zostawiacie kontakt do siebie, my się z wami kontaktujemy. Jednak i tak należy dokonac weryfikacji, tzn. kurier przyjeżdza i ma obowiązek odebrania skanu Dowodu Osobistego (robicie go na własny koszt), oraz podpisujecie Umowę przy kurierze, którą to potem dostarcza do nas. W tym przypadku weryfikacja jest i nie przebiega poprzez internet. Informacje na temat przebiegu całego procesu dostępne są w Regulaminie "MNP jedna wizyta w Telesprzedaży" na naszej stronie internetowej http://web.playmobile.pl/pl/pomoc/dokum ... egulaminy/ w zakładce Cenniki i Regulaminy Sprzedaży na odległość.

Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #378858  autor: ziomq
 05 sty 2010, 21:41
W Play24 należy poprawić następujący drobiazg - wybieramy finanse i saldo następnie jakiś numer na karte i klikamy info przy "Doładowania w Promocji Darmowy Numer". Widać wyraźnie że formatowanie się "zlewa"
  • Strona 21 z 64
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 64
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 64