• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 20 z 64
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 64

 #378066  autor: widex
 01 sty 2010, 21:13
Ja ogólnie z Play nie miałem wiele problemów. Zdarzyło się kilka drobnych.
Jestem przenoszącym numer z Plusa ;].

 #378068  autor: matchojs85
 01 sty 2010, 21:19
radiowiec_wawa pisze:Smieszne to wszystko co piszecie... Smieszne = straszne. Dochodze do prostego wniosku, wole placic wiecej, lub nawet duzo wiecej ale.. jakos cholera wszystko mi dziala !
Dokładnie tak.
Play to kiedyś była taniość.. ale już nie są tak bezkonkurencyjni.. ale jeśli chodzi o jakość to niestety jest daleko za każdym z W3

Pozdrawiam, matchojs85.

 #378073  autor: Gadulski
 01 sty 2010, 22:04
radiowiec_wawa, matchojs85, moi drodzy!!!

Ja tak nie sądzę... Byłbym ostrożniejszy w tego typu spostrzeżeniach!!!

Temat brzmi: Wasze przygody z PLAY te nagatywne. Wierzcie mi, że jakby powstał podobny temat o Orange, Erze czy też Plusie lektura byłaby równie interesująca... (mimo że u Nich płaci się więcej...)
Przewertujcie to forum, a sami sie przekonacie!!!

Dla mnie Play fresh jest bardzo dobrą ofertą i wyprzedza o kilka lat mojego byłego operatora czyli Simplusa... Jakieś chore pakiety, opłaty za wszystko + fantastyczne zmiany w regulaminie (m.in. wyzerowywaniu konta)...

Chciałbym zwrócić uwagę jeszcze na jeden fakt w ciągu całego roku (bo jedne z pierwszych pozwoleń PLAY E-GSM jest z 30-11-2008) we Wrocławiu powstały 44 stacje bazowe E-GSM (osobiście przeze mnie sprawdzone) - i bez wątpienia jest to najdynamiczniej rozwijająca sie sieć.

Wiem, wiem pozostali maja już własną infrastrukturę, ale to nie znaczy, że nie mają się rozwijać...

Co ciekawsze patrząc na pozwolenia UKE we Wrocławiu dla stacji bazowych Plus - w wielu miejscach stacji bazowych BRAK, lub są ale nie włączone...

Przykłady:
Wroclaw, ul.Szczytnicka 37 1800 / UMTS pozwolenie z 31-12-2008 - stacji bazowej brak
Wrocław ul. kard. B.Kominka 3-5 - UMTS pozwolenie z 31-05-2009 - stacja bazowa jest - sygnału brak
Mogę tak dalej...

Chciałbym przypomnieć abonenci płacą więcej a zasięgu danych stacji brak!


Potknięcia Play są, ale sądzę i wierzę, że z czasem bedzie ich coraz mniej...

Pozdrawiam!

Obrazek

 #378083  autor: metpablo
 01 sty 2010, 22:46
Przykro mi podbijać ten temat, ale niestety, problem jest i to spory. Od 3 dni co najmniej nie można skorzystać normalnie z Play 24.

 #378086  autor: nemo2009
 01 sty 2010, 23:08
metpablo pisze:nie można skorzystać normalnie z Play 24.
Niestety nie można dzisiaj korzystać w ogóle.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #378103  autor: radiowiec_wawa
 02 sty 2010, 07:35
Gadulski - nie moge sie zgodzic, tak w pelni. Oczywiscie, ze w pozostalych sieciach tez sa rozne problemy ale mozemy podyskutowac o skali tych problemow i skutecznosci ich rozwiazywania... Wiesz ile razy przez 10 lat Plus online nie dzialal 3 dni? NIGDY! Piszesz o beznadziejnych stawkach w simplusie czy nawet w abonamencie plusowym. Ok, pelna zgoda, ja wiem, ze to najdrozsza siec w Polsce. Ale dzialajaca siec. A to dla mnie wiekszy plus :) niz iles tam groszy na minucie polaczenia.

 #378109  autor: pawelpp
 02 sty 2010, 10:07
Gadulski nie zgadzam się z tobą. Niektórzy mają duże problemy i to codziennie. Najbardziej boli sposób rozwiązywania problemów przez Play. Co z tego, że stawiają masę nadajników, jak sieć P4 nie działa tak jak powinna. Spróbowałeś przestawić kiedyś swój telefon tylko w zasięg P4? Zrobienie tego w Łodzi prowadzi w najlepszym wypadku do braku możliwości dodzwonienia się do ciebie, mimo iż zasięg jest. Do tego: "sieć zajęta", przerywanie rozmów, fatalna jakość dźwięku (test UKE potwierdza).
Już parę razy zdarzyło się złe rozliczanie środków z konta (abonament). Wiesz jaka jest odpowiedź sieci? "Proponujemy pakiet 10 minut". Łącznie uzbierałem już 120 minut rekompensat. Dodam, że według mnie nie jest to zgodne z ustawą Prawo Telekomunikacyjne - jedyną przewidzianą formą rekompensaty jest zwrot środków na wskazane konto bankowe.

 #378110  autor: widex
 02 sty 2010, 10:16
Ja zgadzam się z Gadulskim, ale temat jest o przygodach z Play. Nie to kto jest lepszy.

Pamiętam jeszcze dawniej, sytuację z Orange. Walczyłem o pakiet na Internet. Co włączyłem to mi nie działało wszystko dobrze. Mówili, że to moja wina, bo mam zły profil itd. Dopiero po kilku miesiącach wyszło, że to wina coś w systemie było. Nie wiem ile w tym prawdy. W końcu zaczeło działać. 30 minut czekania na kontakt z BOK, gdzie osoba czytała mi regulamin (sam czytałem). Potrzebowałem rzeczowych informacji.

Nie planuję krytykować W3, bo oni też mają wiele zalet. Nie ma podmiotu idealnego.

 #378111  autor: pawelpp
 02 sty 2010, 10:19
Przed chwilą dzwoniłem do OK. Konsultant nie wiedział o tym, że Play24 nie działa :D hahaha

 #378112  autor: Orfi
 02 sty 2010, 10:49
To jest akurat dziwne, że nie wiedział, bo konsultantka z którą rozmawiałem 30.12.2009r. w godzinach wieczornych wiedziała o tym i podała mi kod do aktywacji pakietu 1G Playonline w telefonie na karcie Play Fresh. Stwierdziła, że jest jakiś błąd w systemie na stronie internetowej i lepiej jak aktywuję to kodem, więc nie jest tak, że nie wiedzą o tym, ale wydaje mi się , że ta wiedza jest po prostu wybiórczo dostępna.

Orfi

 #378114  autor: Marens
 02 sty 2010, 11:05
widex pisze:Ja zgadzam się z Gadulskim, ale temat jest o przygodach z Play. Nie to kto jest lepszy.
Ja też, bo nie jest aż tak źle jak tutaj kreują i piszą.
Śmiem twierdzić, że na Dolnym Śląsku P4 wyprzedziło Polkomtel pod względem 3G.
Gadulski pisze:wyprzedza o kilka lat mojego byłego operatora czyli Simplusa...
Ciągłej awarii krótkich kodów w Simplusie to nikt już nie widzi?
radiowiec_wawa pisze:Wiesz ile razy przez 10 lat Plus online nie dzialal 3 dni?
Chyba żartujesz?
Od 07.2009-10.2009 były krótkie przerwy.
pawelpp pisze:Przed chwilą dzwoniłem do OK.
Na prawdę nie można cierpliwie poczekać?
Plus/Era/Orange też mają sporo błędów a tutaj jakoś nikt nie chce zauważyć.
Korzystam z Play, pasuje mi to, działa wg. moich potrzeb i nie marudzę.

Wczoraj miałem chwilowy problem z połączeniem przez 3G, przestawiłem na 2G zadzwoniłem i co miałem się zaraz pochwalić że nie działa...

 #378126  autor: helmutthegreat
 02 sty 2010, 12:49
Od 2 dni nie jestem w stanie właczyc darmowych rozmów w play fresh.
Trochę już jestem zirytowany, ponieważ nie umiem na ich stronie znaleźć właczania tejże usługi, a w salonie nikt mi nie był w stanie pomóc.

Mam nadzieję, że to tylko taki jednorazowy wybryk sieci.

Jest: BlackBerry 9700 + Nokia E51

Było: Samsung I550w, Motorola E8, Nokia E52, i200, SE K530i, Nokia E50, E590, Motorola Z6w, Motorola V3, Siemens CXV 70, Nokia 3100, Nokia 8210,



http://www.lastfm.pl/user/dzoners

 #378128  autor: muchakk
 02 sty 2010, 12:56
Musisz dzwonić do OK, u mnie już 2 usługi nie chciały się aktywować (w Mix-ie i we freshu). Zadzwoniłem i gościu włączył mi to ręcznie... ;-)

 #378139  autor: margeo
 02 sty 2010, 13:36
Znowu Play24 (nie)działa jakby chciał, a nie mógł... Kolejny dzień próbuję się zalogować i nic... Jakość techniczna konta internetowego to jedna wielka pomyłka... Ja rozumiem, że "młoda sieć", ale ile może trwać ta "młodość"? Gdyby nie to, że ceny usług są konkurencyjne i sporo znajomych ma drugi telefon w Play Fresh - nie wiem, czy bym się przekonał do Play... :( Na szczęście nie jest to mój główny numer, ale jak uruchomić usługi, skoro nic nie działa??? Kody również nie działają - "żądanie nie może być spełnione"... Tragedia... :?
Czy któryś z Panów Play4You mogłby wytłumaczyć dlaczego wciaz są trudności (zapewne nie tylko u mnie) z aktywowaniem usług, logowaniem itp? Raczej nie wpływa to pozytywnie na wizerunek firmy... :evil:
Pozdrawiam noworocznie :)
Ostatnio zmieniony 02 sty 2010, 13:47 przez margeo, łącznie zmieniany 1 raz.

**********************
POZDRAWIAM!

 #378144  autor: kmarcin76
 02 sty 2010, 13:46
W sprawie problemow technicznych w play juz dwukrotnie slyszalem odpowiedz od play iz zglosili problem do dostawcow i trzeba czekac (raz moje prywatne zgloszenie odnosnie niemoznosci wysylanie smsow do t-mobile Austria, drugi raz w sprawie wlasnie play24). Taka tez zapewne uslyszysz odpowiedz od play. PROSZE CZEKAC

[ Dodano: 2010-01-02, 13:48 ]
helmutthegreat pisze:Od 2 dni nie jestem w stanie właczyc darmowych rozmów w play fresh.
Trochę już jestem zirytowany, ponieważ nie umiem na ich stronie znaleźć właczania tejże usługi, a w salonie nikt mi nie był w stanie pomóc.

Mam nadzieję, że to tylko taki jednorazowy wybryk sieci.
Raczej nie jednorazowy. Ja tez musialem troche czekac na wlaczenie tego i nie wiem czy by to wlaczyli gdyby nie moj telefon do ich BOK.

 #378150  autor: metpablo
 02 sty 2010, 14:17
ciuchcia pisze:rejestracja numeru musi odbyc sie pisemnie ze wzgledu na wyrazenie zgodny na przetwarzanie danych osobowych
Bzdury oplatasz. Prawne wymogi dot. ochrony danych osobowych w Polsce nic nie mówią o tym, że wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych musi nastąpić na piśmie. Polkomtel jakoś potrafi rejestrować numer w Simplusie poprzez eBOK.

A karta rejestracyjna w necie jest, co prawda w formacie PDF, ale można wydrukować, wypełnić i przesłać faxem albo zeskanować i mailem. Ciekawe czy P4 przyjmuje takie rozwiązanie...
http://web.playmobile.pl/resources/pdf/ ... _fizyx.pdf

 #378171  autor: radiowiec_wawa
 02 sty 2010, 15:15
Marens pisze:
radiowiec_wawa pisze:Wiesz ile razy przez 10 lat Plus online nie dzialal 3 dni?
Chyba żartujesz?
Od 07.2009-10.2009 były krótkie przerwy.

To chyba Ty zartujesz i nie czytasz uwaznie :) Nie napisalem, ze Plus online nie mial nigdy zadnych problemow bo takie moga pojawic sie zawsze i wszedzie. Napisalem jednak, ze Plus online nigdy nie byl popsuty przez 3 dni = 3 doby jak ma to miejsce teraz z Play online...
Najwieksze awarie polegaly na komunikacie: przepraszamy, serwis chwilo niedostepny, sprawdz pozniej, gdzie pozniej nie oznaczalo 3 dni tylko kilkanascie minut lub gora kilka godzin. Tak wiec Marens "prawie" robi wielka roznice :)

 #378196  autor: Patryk_
 02 sty 2010, 18:50
Minęły święta,więc trzeba zacząć działać w zarzuconych wcześniej sprawach ;)

Otóż w listopadzie 2009 r.uległ awarii będący w mym posiadaniu modem Huawei E160,kupiony w promocyjnym zestawie Play Online na kartę.
Urządzenie nie jest w pełni rozpoznawane po podłączeniu do komputera - pojawia się błąd sprzętowy.

Udałem się więc do punktu Play (w pasażu Tesco w Bielsku-Białej),w którym zakupiłem ów zestaw,aby złożyć reklamację.
Niestety karta gwarancyjna na urządzenie zaginęła,spięta wraz z kopią paragonu.Na szczęscie ostał się oryginał dowodu zakupu,który przechowywałem w chłodnym i ciemnym miejscu z oczywistych względów :)

Na miejscu okazało się,że Play zlikwidował swoje stoisko w rzeczonym Tesco.
No to udaję się do innego punktu Germanos w tym samym mieście - w końcu to jedna firma,na paragonie też widnieje "Germanos Polska,ul.Taśmowa 7" .
Tam sprzedawca w niezbyt przyjemny sposób (cytować nie będę :] ) stwierdził,że nie mam prawa do reklamacji z powodu braku karty gwarancyjnej i na dodatek "modem nie kupiony u nas".
Odpowiedziałem stanowczo ,ze skoro to jedna i ta sama firma Germanos,to życzę sobie naprawy,albo zwrotu pieniędzy z tytułu niezgodności towaru z umową.
Sprzedawca na to "wiem o tym,ale i tak nie mogę...",etc.,podobne koszałki-opałki mi wygłaszał.
W końcu stwierdził,że jednak przyjmie do naprawy,ale nie gwarantuje,że serwis przyjmie bez karty gwarancyjnej.
Odszedłem z kwitkiem,nie chcąc się dalej wykłócać z człowiekiem.
Masakra.
I teraz chcę sprawę kontynuować.

Co radzicie ?

 #378198  autor: sq-
 02 sty 2010, 19:02
Gwarancja i Zgodność Towaru z umową to dwie różne rzeczy. Jak zgubiłeś kartę gwarancyjną a masz dowód zakupu to możesz w ciągu 24 miesięcy od zakupu domagać się od SPRZEDAWCY doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową (wolnego od wad). Gwarancja natomiast jest sprawą PRODUCENTA i jest w zasadzie dobrowolna. Prawem wymagana jest zgodność towaru z umową.

Walcz bo w końcu to nie Twoja wina, że modem padł.

 #378208  autor: Patryk_
 02 sty 2010, 19:48
sq- pisze:Jak zgubiłeś kartę gwarancyjną a masz dowód zakupu to możesz w ciągu 24 miesięcy od zakupu domagać się od SPRZEDAWCY doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową (wolnego od wad).
Też właśnie domagam się tego,ale w Germanosie twierdzą,że "jak kupione w innym Germanosie,to nie przyjmiemy".
A tego konkretnego,w którym dokonałem zakupu,już nie ma było to zwyczajne stoisko - "stół i dwa krzesła" na pasażu hipermarketu.

Na paragonie stoi,że sprzedawcą jest "Germanos Polska",więc chyba obojętnie gdzie powinni mi przyjąć w ramach niezgodności z umową ?
  • Strona 20 z 64
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 64
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 64