• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 18 z 64
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 64

 #377496  autor: play4you2
 29 gru 2009, 12:16
Owszem, zgadzam się, że było ich mniej, jednak mimo wszystko w te święta też nie miałem kłopotów z połączeniami i SMS. Byłem w okolicach Wyszkowa i było ok. Nie mówię tu o wszystkich użytkownikach, bo być może niektóre osoby miały jakieś kłopoty, mówie tylko o miom przypadku. Zapewniam wszystkich, że z tego tytułu, że jestem pracownikiem Play z całą pewnością nie mam jakichkolwiek "przywilejów". W kwestji SMS z zagranicy i wysyłanych zagranicę, nie mamy masowych zgłoszeń w tej sprawie, natomiast jeżeli są kłopoty i ktoś nam zleci tą sprawę, zajmujemy się nią indywidualnie. Wiem, że może to Was nie interesować jako użytkowników, ale wiele zależy tu od sieci zagranicznej. Jedyne co w takim przypadku możemy zrobić, to zgłosić to do Operatora zagranicznego, aby zdjagnozował problem. Niestety, jeżeli komunikat (SMS) opuszcza sieć macierzystą w danym kraju, mamy już (i nie tylko my, pozostali Operaotrzy raczej również) małe mozliwości dalszego działania. Jedyne co mogę Was zapewnić, to jeszcze się nie spotkałem z przypadkiem, żeby z naszej strony taki SMS nie został wysłany. Zazwyczaj są kłopoty przy "przechwyceniu" tej wiadomości ze strony zagranicznego Operatora. Jeżeli tak jest, to zgodnie z obowiązującym prawem, reklamację nalezy wówczas składac do tego właśnie Operatora. Wiem, że może to brzmieć jak zrzucenie winy, jednak proszę Was też o pewną logikę tych działań. Z naszej strony nie mozemy odpowiadać za potencjalne błędy innego Operatora. To tak, jakby ktoś wymógł przyznanie się do winy osoby, która winna nie jest. Mam nadzieję, że moje obszerne wyjaśnienioa trochę rozjaśniły tą sytuację.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #377539  autor: kwistas
 29 gru 2009, 15:25
Jojo1 pisze:Ja akurat nie zauważyłem jakiś problemów z Play, wszystkie smsy doszły, połączenia też były realizowane ok. Zobaczymy jak będzie w sylwestra to będzie próba numer 2.
Nie mam aktualnie telefonu z 3G (w planach kupno z 3G), pewnie na 3G nie było problemu, bo sieć ma większą przepustowość niż EGSM, ja tylko pisałem o 2G.

 #377573  autor: kmarcin76
 29 gru 2009, 19:07
Dzwonie dzisiaj do BOK play w celu odzyskania zagubionego numeru PUK. Poszlo nawet gladko, konsultant zadal mi kilka pytan po czym byl w stanie podac mi numer. Prosze go wiec zeby wyslal mi na skrzynke e-mail wzor formularza rejestracyjnego a on na to, ze nie moze. Powinienem skontakowac sie z okpomocplay i wtedy ktos wysle mi ten druk. Dlaczego konsultant nie mogl tego zalatwic odrazu? BOK to cos innego niz okpomocplay?

 #377610  autor: Jojo1
 29 gru 2009, 22:30
kwistas pisze:Nie mam aktualnie telefonu z 3G (w planach kupno z 3G), pewnie na 3G nie było problemu, bo sieć ma większą przepustowość niż EGSM, ja tylko pisałem o 2G.
Mam zasięg GSM i do tego Plusa. Play mam jak sobie wyjdę z domu.

 #377626  autor: medeline
 30 gru 2009, 01:34
A ja z kolei mam problem z sms. Wczoraj wysłałam jeden sms do ery, dzisiaj drugi, na ten sam numer. I jak się okazało, w play24 jeden sms jest naliczany "poza abonamentem" a drugi w ramach pakietu złotówek. Jak to możliwe? :shock: (Wczoraj dopiero aktywowałam kartę i zrobiłam pierwszy raz cokolwiek)

 #377628  autor: tricki
 30 gru 2009, 07:33
do play4you2: od dwóch dni nie otrzymałem 10% premii za doładowanie ze strony play. Napisałem reklamacje do bok ale na razie cisza. Na forum czytałem ze iny użytkownik ma ten sam problem i czeka już tydzień na odpowiedź. W tej sieci wszystkiego dokładnie trzeba pilnować żeby cie nie oszukali. Nie wspomnę o problemach z MMS w okolicach Morąga i Gdańsku. Może kolega coś zaradzi w tym temacie?

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #377636  autor: play4you2
 30 gru 2009, 09:10
kmarcin76 pisze:Dlaczego konsultant nie mogl tego zalatwic odrazu? BOK to cos innego niz okpomocplay?
W zasazie to trochę tak. Pisząc na ok pomoc Play zgłoszenie trafia "do innego działu", dzwoniąc na *500 (lub *600 dla biznesu), łączymy się z infolinią. Konsultanci telefoniczni rzeczywiście nie mają możliwości wysyłania czegokolwiek na mail. Jednak ten konsultant mógł zrobić zgłoszenie i przesłać je do odpowiedniego działu, zbierając odpowiednie dane (adres przede wszystkim). Coż, przyznaję, w tym przypadku obsługa jak sam mówisz nie była zła, ale nie do końca zrealizowana.
Jojo1 pisze:Mam zasięg GSM i do tego Plusa. Play mam jak sobie wyjdę z domu.
Zapewne związane to jest z infrastrukturą Twojego terenu w okolicy zamieszkania i niewątpliwie odległością nadajnika.
medeline pisze:A ja z kolei mam problem z sms. Wczoraj wysłałam jeden sms do ery, dzisiaj drugi, na ten sam numer. I jak się okazało, w play24 jeden sms jest naliczany "poza abonamentem" a drugi w ramach pakietu złotówek. Jak to możliwe? (Wczoraj dopiero aktywowałam kartę i zrobiłam pierwszy raz cokolwiek)
Z Twojego opisu domniemam, że posiadasz usługę na abonament. W przypadku aktywacji karty tego samego dnia, nie masz od razu przyznanych Pakietów Złotówek (lub innych). Na aktywację trzeba poczekać do nastepnego dnia (jest to zgodne z Regulaminem Oferty). W takim przypadku, jeżeli nie masz jeszcze aktywnych pakietów, wszystkie użycia są rozliczane poza Abonamentem. Prawdopodobnie wysyłając 1 SMS właśnie tak było. Drugi SMS już był rozliczany z przyznanego Pakietu. System jest tak ustawiony, aby dodawał wszystkie Pakiety w godzinach 00:00 - 1:00 po pierwszej aktywacji. Jednak jak napisałem, nie jest to błąd, tylko normalne działanie, zgodne z Regulaminem. W takich przypadkach radzę sprawdzić stan Pakietów za pomocą kodów USSD odpowiednio do nich przypisanych (np *101#), przed wykonaniem pierwszego użycia. Jeżeli Pakietów nie ma, to będzie to naliczone poza abonamentem, jeżeli są, takiej sytuacji nie powinno być. Jeżeli jednak było inaczej w Twoim przypadku, zgłoś to na infolinię lub na [email protected].

Pzdr.

[ Dodano: 2009-12-30, 09:18 ]
tricki pisze:do play4you2: od dwóch dni nie otrzymałem 10% premii za doładowanie ze strony play. Napisałem reklamacje do bok ale na razie cisza. Na forum czytałem ze iny użytkownik ma ten sam problem i czeka już tydzień na odpowiedź. W tej sieci wszystkiego dokładnie trzeba pilnować żeby cie nie oszukali. Nie wspomnę o problemach z MMS w okolicach Morąga i Gdańsku. Może kolega coś zaradzi w tym temacie?
Poczekaj może jeszcze na rozwiązanie tej zgłoszonej reklamacji. Zobaczysz, jaką odpowiedź uzyskasz. Z tego co mi wiadomo, ten użytkownik, który opisywał ten problem ma juz sprawę załatwioną. Jeżeli Możesz, podeślij mi tylko na PW nr tel. jaki posiadasz i to sprawdzę jeszcze, co się dzieje z Twoją reklamacją. Co do MMS, sprawdź, czy Masz prawidłowe ustawienia w telefonie i czy prawidłowo zapisały Ci się konfiguracje. Jakby co, Możesz je (konfiguracje) sam jeszcze sobie przesłać z naszej strony, ale przed ich zapisaneim, wykasuj koniecznie (lub wyłącz), te które Ci wysłaliśmy wcześniej. Należałoby również sprawdzić, czy osoba, do której wysyłasz MMS ma prawidłowe ustawienia. Jeżeli te wszystkie wątpliwości wyeliminujesz, to zgłoś wtedy reklamację lub zawiadomienie do nas.

[ Dodano: 2009-12-30, 09:18 ]
tricki pisze:do play4you2: od dwóch dni nie otrzymałem 10% premii za doładowanie ze strony play. Napisałem reklamacje do bok ale na razie cisza. Na forum czytałem ze iny użytkownik ma ten sam problem i czeka już tydzień na odpowiedź. W tej sieci wszystkiego dokładnie trzeba pilnować żeby cie nie oszukali. Nie wspomnę o problemach z MMS w okolicach Morąga i Gdańsku. Może kolega coś zaradzi w tym temacie?
Poczekaj może jeszcze na rozwiązanie tej zgłoszonej reklamacji. Zobaczysz, jaką odpowiedź uzyskasz. Z tego co mi wiadomo, ten użytkownik, który opisywał ten problem ma juz sprawę załatwioną. Jeżeli Możesz, podeślij mi tylko na PW nr tel. jaki posiadasz i to sprawdzę jeszcze, co się dzieje z Twoją reklamacją. Co do MMS, sprawdź, czy Masz prawidłowe ustawienia w telefonie i czy prawidłowo zapisały Ci się konfiguracje. Jakby co, Możesz je (konfiguracje) sam jeszcze sobie przesłać z naszej strony, ale przed ich zapisaneim, wykasuj koniecznie (lub wyłącz), te które Ci wysłaliśmy wcześniej. Należałoby również sprawdzić, czy osoba, do której wysyłasz MMS ma prawidłowe ustawienia. Jeżeli te wszystkie wątpliwości wyeliminujesz, to zgłoś wtedy reklamację lub zawiadomienie do nas.

[ Dodano: 2009-12-30, 09:18 ]
tricki pisze:do play4you2: od dwóch dni nie otrzymałem 10% premii za doładowanie ze strony play. Napisałem reklamacje do bok ale na razie cisza. Na forum czytałem ze iny użytkownik ma ten sam problem i czeka już tydzień na odpowiedź. W tej sieci wszystkiego dokładnie trzeba pilnować żeby cie nie oszukali. Nie wspomnę o problemach z MMS w okolicach Morąga i Gdańsku. Może kolega coś zaradzi w tym temacie?
Poczekaj może jeszcze na rozwiązanie tej zgłoszonej reklamacji. Zobaczysz, jaką odpowiedź uzyskasz. Z tego co mi wiadomo, ten użytkownik, który opisywał ten problem ma juz sprawę załatwioną. Jeżeli Możesz, podeślij mi tylko na PW nr tel. jaki posiadasz i to sprawdzę jeszcze, co się dzieje z Twoją reklamacją. Co do MMS, sprawdź, czy Masz prawidłowe ustawienia w telefonie i czy prawidłowo zapisały Ci się konfiguracje. Jakby co, Możesz je (konfiguracje) sam jeszcze sobie przesłać z naszej strony, ale przed ich zapisaneim, wykasuj koniecznie (lub wyłącz), te które Ci wysłaliśmy wcześniej. Należałoby również sprawdzić, czy osoba, do której wysyłasz MMS ma prawidłowe ustawienia. Jeżeli te wszystkie wątpliwości wyeliminujesz, to zgłoś wtedy reklamację lub zawiadomienie do nas.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #377644  autor: tricki
 30 gru 2009, 09:47
do play4you

konfiguracja jest ok, z innych lokalizacji mms wychodzi i dochodzi. Co do nr i nie otrzymania 10% podałem go na pw w związku z nr alarmowymi ... ... .99 koncówka

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #377647  autor: radiowiec_wawa
 30 gru 2009, 09:58
Hmmm tak troche zaczepnie ale chce to zrozumiec :)
Czy zadowolony klient Play to tylko taki klient ktory jest obecny na tym forum i ktorego sprawami zajmuje sie play4you2??????????? I jak to wogole dziala... klient x sklada reklamacje gdzie trzeba. Czeka, czeka, czeka i nic. Ale wchodzi na telepolis.pl, zaczepia play4you2 i nagle rach ciach ciach i sprawa zalatwiona, czyli jednak mozna. No to pojawia sie pytanie jak BOK Play musi miec wszystkich i wszystko gdzies.

p.s.
Szkoda, ze nie ma podobnych watkow dotyczacych pozostalych sieci :) Twoj wlasny konultant na telepolis.pl :wink:

 #377653  autor: play4you2
 30 gru 2009, 10:26
radiowiec_wawa pisze:Czeka, czeka, czeka i nic. Ale wchodzi na telepolis.pl, zaczepia play4you2 i nagle rach ciach ciach i sprawa zalatwiona, czyli jednak mozna. No to pojawia sie pytanie jak BOK Play musi miec wszystkich i wszystko gdzies.
Ooo to trochę wyolbrzymiarz, choć dziekuję za słowa uznania. Z całą pewnością tak nie jest. Już pisałem we wcześniejszych wątkach, że reklamacje są zgłaszane w znacznie większej ilości, niż "niezadowolonych" Klientów na tym forum. Odsetek reklamacji, które były zamknięte niewłaściwie (ma na mysli niezgodnie z Regulaminem Oferty itp) jest znikomy. Dopiero odsetek tego odsetka jest czasami przez nas (play4you2 i play4you1) sprawdzany i zgłaszany do ponownego rozpatrzenia. Jednak nie jest to tak, że mamy "nadludzkie" mozliwości i jesteśmy swego rodzaju gwarancją na pozytywne rozpatrzenie sprawy. My to tylko przesyłamy do dalszej realizacji z dodanymi czasami naszymi uwagami co do zgłaszanej sprawy. Osoby, które otrzymują te zgłoszenia na nowo, rozpatrują je od początku. Jednak, jeżeli mimo wszystko ktoś zgłasza problem i niestety jednak nie ma racji, to sprawa mimo wszystko nadal będzie rozpatrzona negatywnie dla niego. Chcę zaznaczyć, że jesteśmy tu głównie po to, żeby wyjaśniać Wam niektóre wątpliwości i udzielić tzw. "pierwszej pomocy". Zaznaczam, że nadal głównym kanałem do kontaktu z siecią Play jest mimo wszystko BOK.
radiowiec_wawa pisze:p.s.
Szkoda, ze nie ma podobnych watkow dotyczacych pozostalych sieci Twoj wlasny konultant na telepolis.pl
Dziękuję. Chcieliśmy wyjść na przeciw naszym Klientom i stworzyć coś nowego, czego nie mają inne sieci. Jeżeli pomysł przypadł Wam do gustu, tym bardziej nas (sieć Play) to cieszy. Chcę tylko coś sprostować. Jesteśmy konsultantami (owszem), ale dla Was wszystkich. Chcemy pomagać wszystkim, którzy tej pomocy potrzebują (pomoc - czyt. powyżej), z całą pewnością nie będziemy tylko konsultantami dla pojedyńczych osób.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #377655  autor: radiowiec_wawa
 30 gru 2009, 10:32
Play4you2 - wybrales sobie ze mnie to najlepsze dla Ciebie, hehehe. Ale zwracalem tez uwage na problem ktory Wy jako siec niewatpliwie macie. Mowisz, ze to odsetek jakiegos odsteka itp te sprawy ktorymi tu sie zajmujesz. I zapewne to prawda. Tyle tylko, ze niemal kazda sprawa ktora tutaj ktos Ci zglosi jest ruszana i to jest ruszana przewaznie pozytywnie. A ten ktos zaczepil tutaj Ciebie tylko dlatego, ze normalna droga nic nie zdzialal. Wiec co jest nie tak i gdzie? No bo musi byc cos nie tak.

 #377656  autor: tirimoti
 30 gru 2009, 10:33
Dobra, skoro się już zarejestrowałem na tym forum to i ja opiszę "hocki klocki" z Playem. W lipcu, po burzy przestały mi się wysyłać smsy, później pojawił się również problem z ich odbieraniem ( dochodziły z kilkugodzinnym opóźnieniem), Z rozmowami natomiast nie było problemu. Oczywiście problem został zgłoszony w BOK przez dwie osoby, ja - mój nr i siostry na jej numer. Moja siostra złożyła reklamację pisemną, gdyż usterka występowała dalej przez kolejny miesiąc, mimo zgłoszeń. Otrzymała pismo , iż reklamacja została nieuznana i wszystko działa poprawnie, tymczasem smsy albo się nie wysyłały albo wysyłał się ten sam po 5-10x lub też dochodziły z kilkugodzinnym opóźnieniem. Pomogło później wybranie sieci domyślnej na Plus GSM, z nadajnikiem Playa dalej były problemy. (Początkowo z Plusem też)
Jeśli coś mi się przypomni to dopiszę.

 #377664  autor: play4you2
 30 gru 2009, 11:15
radiowiec_wawa pisze:Play4you2 - wybrales sobie ze mnie to najlepsze dla Ciebie, hehehe. Ale zwracalem tez uwage na problem ktory Wy jako siec niewatpliwie macie. Mowisz, ze to odsetek jakiegos odsteka itp te sprawy ktorymi tu sie zajmujesz. I zapewne to prawda. Tyle tylko, ze niemal kazda sprawa ktora tutaj ktos Ci zglosi jest ruszana i to jest ruszana przewaznie pozytywnie. A ten ktos zaczepil tutaj Ciebie tylko dlatego, ze normalna droga nic nie zdzialal. Wiec co jest nie tak i gdzie? No bo musi byc cos nie tak.
Ok, zgadzam się, że nasza obsługa klienta nie zawsze działa tak, jak powinna (pisałem już o tym we wcześniejszych wątkach). Niemniej jednak, robimy co możemy, aby to poprawić. Co do kwestji związanej z moją pomocą, owszem, akurat tak sie złozyło, że wszystkie sprawy jakie zgłosiełm do realizacji, były rozpatrzone pozytywnie, co jednak nie oznacza, że zawsze tak jest. Problemem częstym, z którym sie spotkałem w odpowiedziach "standardowej" reklamacji było często niezrozumienie tematu lub interpretacja niewłaściwego Regulaminu, stąd były udzielane odpowiedzi niezgodnie ze zgłaszaną sprawą. Zapewniam Cię, że to nie wynika ze złośliwości osoby rozpatrującej lub z jej niewiedzy tematu. Najnormalniej w świecie nastapił ogólnie rozumiany "błąd ludzki". Nie oznacza to jednak, że tak powinno być i nic z tym nie nalezy robić. Takie sprawy są zgłaszane i zazwyczaj osoby te, są na nowo szkolone lub zwracana jest im na to uwaga (w zależnosci od skali popełnionego błędu). W najgorszym przypadku mogą stracić pracę, choć powiem szczerze spotkałem się z tym 2 razy i to dość dawno temu (a już trochę pracuję w Play 8) ). Coż mogę więcej powiedzieć, nasze działania zmierzają do jak najlepszej obsługi klienta i mam nadzieję, że w dość szybkim czasie uda nam się uzyskać ten cel.
tirimoti pisze:Otrzymała pismo , iż reklamacja została nieuznana i wszystko działa poprawnie, tymczasem smsy albo się nie wysyłały albo wysyłał się ten sam po 5-10x lub też dochodziły z kilkugodzinnym opóźnieniem. Pomogło później wybranie sieci domyślnej na Plus GSM, z nadajnikiem Playa dalej były problemy. (Początkowo z Plusem też)
Powiedz mi, czy problem nadal występuje? Jak pamiętasz numer sprawy, to podeślij mi go na PW, lub podaj nr tel. (Twój i siostry, jeżeli można). Zobaczę, czy wszystko zostało zrobione prawidłow i zweryfikuję, czy otrzymana odpowiedź była zasadna. Odpowiem Ci na PW.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #377669  autor: lukaszlew77
 30 gru 2009, 11:36
Mam pytanie, może wy mi odpowiecie, bo na infolinię nie mam siły dzwonić. Zleciłem przejście z abonamentu na Fresha i ma się to stać 1.1.2010. I teraz mam pytanie w pozycji Saldo niezapłaconych faktur i kwoty wydanej po za abonamentem widnieje 1 zł, a tam gdzie są faktury jest napisane, że do zapłaty mam 0 zł. Jak mam to wszystko rozumieć, nie chce, żebyście przedłużyli okres abonamentu o jeden bo jest mi to wybitnie nie na rękę. Ta złotówka nie mam pojęcia też skąd się wzięła, bo telefon leży w szufladzie ostatnio w ogóle nie używany. Czy w związku z tym puścić przelew na ten 1 zł dla świętego spokoju ?

BTW. Ten Play24 działa tak żałośnie, że aż się nóż w kieszeni otwiera. Strony otwierają się jak na połączeniu modemowym, albo wcale.

Obrazek

Ericsson T10->Ericsson T28s->Sagem MW3026->SE K750i->SE W880i->Nokia E51

Idea->Plus->Era->Play

 #377681  autor: play4you2
 30 gru 2009, 12:18
lukaszlew77 pisze:Ta złotówka nie mam pojęcia też skąd się wzięła, bo telefon leży w szufladzie ostatnio w ogóle nie używany. Czy w związku z tym puścić przelew na ten 1 zł dla świętego spokoju ?
Nie znam dokładnie sprawy, ale może to wynikać z Twojego bieżącego użycia. Wychodzi na to, że w bieżącym Okresie Rozliczeniowym już dzwoniłeś na BOK, a to połączenie liczone jest zawsze 1 PLN poza Abonamentem. Saldo opłaconych fv się powinno w takim przypadku zgadzać, bo skoro opłaciłeś bieżącą fv, to nie ma podou, aby dawać Ci informację, że masz coś nieuregulowane. Faktura, jaka zostanie do Ciebie przesłana w styczniu najprawdopodobniej nie będzie zawierała już opłaty Abonamentowej (gdyż rozwiązujesz Umowę), ale będzie zawierała opłaty za okres grudniowy (za użycia) i to te, które wykonałeś poza Abonamentem. Jeżeli nie będzie więcej użycia poza Abo, to najpewniej otrzymasz tylko fv na tą kwotę, czyli 1,00 PLN. To akurat nie jest powód do przedłużenia Umowy i ponownego naliczenia Abonamentu.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #377689  autor: lukaszlew77
 30 gru 2009, 12:34
Ok, dzięki. Rzeczywiście dzwoniłem na BOK, a myślałem, że połączenie jest bezpłatne.

Obrazek

Ericsson T10->Ericsson T28s->Sagem MW3026->SE K750i->SE W880i->Nokia E51

Idea->Plus->Era->Play

 #377695  autor: play4you2
 30 gru 2009, 12:41
lukaszlew77 pisze:Ok, dzięki. Rzeczywiście dzwoniłem na BOK, a myślałem, że połączenie jest bezpłatne.
Proszę bardzo :wink:. Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #377714  autor: kmarcin76
 30 gru 2009, 16:04
A ja od rana probuje zalogowac sie na play24. Loguje, loguje, loguje i nic... Moze wypadaloby z tym cos zrobic. A gdybym napisal jakas notke na okpomocplay zapewne otrzymalbym odpowiedz, ze prosza mnie o stosy danych, a jesli okazaloby sie, ze nie mam zarejestrowanego telefonu, ze nie moga niestety pomoc.

Wczoraj wyslalem im prosbe o formularz rejestracyjny i otrzymalem odpowiedz (dzisiaj) ze otrzymali zgloszenie i ze jego status mozna sprawdzic logujac sie na play24 z tym ze nie wiem co i gdzie mam sprawdzac bo numeru telefonu im nie podalem. Poza tym numer fresh mam niezarejestrowany.

Kolejna sprawa, o ktorej pisalem w osobnym temacie to te nieszczesne smsy do Austrii. Przyznali mi racje, ze jednak nie docieraja, na pocieszenie dali 40 minut wiec wyslalem reklamacje dot. tej samej sprawy ale innego numeru play, z ktorego tez wysylalem smsmy do tej nieszczesnej T-mobile. Powolalem sie na nr sprawy ktora zostala (czesciowo) rozwiazana myslac, ze to przyspieszy tą sprawe. Otrzymuje od nich odpowiedz z prosba o...wszystkie dane i info jakie mozna tylko od abonenta wyciagnac. Pytam: PO CO? skoro juz cala sprawe u siebie maja i wiedza co i jak. Nie mozna odtworzyc calej korespondencji skoro podaje nr sprawy, abonent ten sam, problem identyczny? Takie sa procedury? A gdzie spryt i chec szybszego rozwiazanie problemu? Powiem to jeszcze raz: Żałuje, ze zostawilem ere przechodzac do play. Tam obsluga przypominala szwajcarski zegarek, tu najwyzej zegarek rumuński ;-)

 #377721  autor: play4you2
 30 gru 2009, 16:56
kmarcin, w sprawie SMS złozyłemm już w miarę obszerne wyjaśnienia bodajże na 23 lub 22 stronie. Co do obsługi... Ech... Też już się wypowiadałem..

Powiem tak. Te dane są nam bardzo potrzebne, gdyż nie możemy operować danymi z poprzednich zgłoszeń (zwłaszcza w sprawach technicznych). Jeżeli np. nie możecie się połączyć, podajecie datę maksymalnie 4 dji wstecz. Starsze połączenia są juz trudniejsze do przeanalizowania w dziale technicznym. Niestety, w ciągu 5 dni od daty połączenia jesteśmy w stanie precyzyjnie określić, co mogło być ewentualnie przyczyną błędu. Później pewne dane zanikają i możemy je odczytać z plików systemowych, ale już nie zrobimy w oparciu o to testów. Wiem, że to może być uciążliwe, ale zapewniam Was, że te nasze prośby o daty i inne informacje nie są po to, aby utrudnić Wam sprawę, tylko żeby Wam lepiej pomóc.
Zgadzam się, że samą treść można odtworzyć i tak zazwyczaj się robi, ale dane potrzebujemy aktualne. Jeżeli Klient zgłasza nam że nadal jest ten sam kłopot, co opisał wcześniej, to nie pytamy się już o szczegóły (bo to już posiadamy we wcześniejszych zgłoszeniach), tylko o aktualne dane.

Co do Play24, też juz mówiłem, że sprawa zgłoszona jest do dostawcy. Na razie nie mamy informacji co może być przyczyną tych okresowych błędów portalu.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #377730  autor: blady_zl
 30 gru 2009, 18:55
Witam. Ja również nie mogę się zalogować do play24 żeby sprawdzić biling itp. Dzieje się to od jakiś 3/4 miesięcy :roll:
  • Strona 18 z 64
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 64
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 64