kmarcin76 pisze:Dlaczego konsultant nie mogl tego zalatwic odrazu? BOK to cos innego niz okpomocplay?
W zasazie to trochę tak. Pisząc na ok pomoc Play zgłoszenie trafia "do innego działu", dzwoniąc na *500 (lub *600 dla biznesu), łączymy się z infolinią. Konsultanci telefoniczni rzeczywiście nie mają możliwości wysyłania czegokolwiek na mail. Jednak ten konsultant mógł zrobić zgłoszenie i przesłać je do odpowiedniego działu, zbierając odpowiednie dane (adres przede wszystkim). Coż, przyznaję, w tym przypadku obsługa jak sam mówisz nie była zła, ale nie do końca zrealizowana.
Jojo1 pisze:Mam zasięg GSM i do tego Plusa. Play mam jak sobie wyjdę z domu.
Zapewne związane to jest z infrastrukturą Twojego terenu w okolicy zamieszkania i niewątpliwie odległością nadajnika.
medeline pisze:A ja z kolei mam problem z sms. Wczoraj wysłałam jeden sms do ery, dzisiaj drugi, na ten sam numer. I jak się okazało, w play24 jeden sms jest naliczany "poza abonamentem" a drugi w ramach pakietu złotówek. Jak to możliwe? (Wczoraj dopiero aktywowałam kartę i zrobiłam pierwszy raz cokolwiek)
Z Twojego opisu domniemam, że posiadasz usługę na abonament. W przypadku aktywacji karty tego samego dnia, nie masz od razu przyznanych Pakietów Złotówek (lub innych). Na aktywację trzeba poczekać do nastepnego dnia (jest to zgodne z Regulaminem Oferty). W takim przypadku, jeżeli nie masz jeszcze aktywnych pakietów, wszystkie użycia są rozliczane poza Abonamentem. Prawdopodobnie wysyłając 1 SMS właśnie tak było. Drugi SMS już był rozliczany z przyznanego Pakietu. System jest tak ustawiony, aby dodawał wszystkie Pakiety w godzinach 00:00 - 1:00 po pierwszej aktywacji. Jednak jak napisałem, nie jest to błąd, tylko normalne działanie, zgodne z Regulaminem. W takich przypadkach radzę sprawdzić stan Pakietów za pomocą kodów USSD odpowiednio do nich przypisanych (np *101#), przed wykonaniem pierwszego użycia. Jeżeli Pakietów nie ma, to będzie to naliczone poza abonamentem, jeżeli są, takiej sytuacji nie powinno być. Jeżeli jednak było inaczej w Twoim przypadku, zgłoś to na infolinię lub na
[email protected].
Pzdr.
[ Dodano: 2009-12-30, 09:18 ]
tricki pisze:do play4you2: od dwóch dni nie otrzymałem 10% premii za doładowanie ze strony play. Napisałem reklamacje do bok ale na razie cisza. Na forum czytałem ze iny użytkownik ma ten sam problem i czeka już tydzień na odpowiedź. W tej sieci wszystkiego dokładnie trzeba pilnować żeby cie nie oszukali. Nie wspomnę o problemach z MMS w okolicach Morąga i Gdańsku. Może kolega coś zaradzi w tym temacie?
Poczekaj może jeszcze na rozwiązanie tej zgłoszonej reklamacji. Zobaczysz, jaką odpowiedź uzyskasz. Z tego co mi wiadomo, ten użytkownik, który opisywał ten problem ma juz sprawę załatwioną. Jeżeli Możesz, podeślij mi tylko na PW nr tel. jaki posiadasz i to sprawdzę jeszcze, co się dzieje z Twoją reklamacją. Co do MMS, sprawdź, czy Masz prawidłowe ustawienia w telefonie i czy prawidłowo zapisały Ci się konfiguracje. Jakby co, Możesz je (konfiguracje) sam jeszcze sobie przesłać z naszej strony, ale przed ich zapisaneim, wykasuj koniecznie (lub wyłącz), te które Ci wysłaliśmy wcześniej. Należałoby również sprawdzić, czy osoba, do której wysyłasz MMS ma prawidłowe ustawienia. Jeżeli te wszystkie wątpliwości wyeliminujesz, to zgłoś wtedy reklamację lub zawiadomienie do nas.
[ Dodano: 2009-12-30, 09:18 ]
tricki pisze:do play4you2: od dwóch dni nie otrzymałem 10% premii za doładowanie ze strony play. Napisałem reklamacje do bok ale na razie cisza. Na forum czytałem ze iny użytkownik ma ten sam problem i czeka już tydzień na odpowiedź. W tej sieci wszystkiego dokładnie trzeba pilnować żeby cie nie oszukali. Nie wspomnę o problemach z MMS w okolicach Morąga i Gdańsku. Może kolega coś zaradzi w tym temacie?
Poczekaj może jeszcze na rozwiązanie tej zgłoszonej reklamacji. Zobaczysz, jaką odpowiedź uzyskasz. Z tego co mi wiadomo, ten użytkownik, który opisywał ten problem ma juz sprawę załatwioną. Jeżeli Możesz, podeślij mi tylko na PW nr tel. jaki posiadasz i to sprawdzę jeszcze, co się dzieje z Twoją reklamacją. Co do MMS, sprawdź, czy Masz prawidłowe ustawienia w telefonie i czy prawidłowo zapisały Ci się konfiguracje. Jakby co, Możesz je (konfiguracje) sam jeszcze sobie przesłać z naszej strony, ale przed ich zapisaneim, wykasuj koniecznie (lub wyłącz), te które Ci wysłaliśmy wcześniej. Należałoby również sprawdzić, czy osoba, do której wysyłasz MMS ma prawidłowe ustawienia. Jeżeli te wszystkie wątpliwości wyeliminujesz, to zgłoś wtedy reklamację lub zawiadomienie do nas.
[ Dodano: 2009-12-30, 09:18 ]
tricki pisze:do play4you2: od dwóch dni nie otrzymałem 10% premii za doładowanie ze strony play. Napisałem reklamacje do bok ale na razie cisza. Na forum czytałem ze iny użytkownik ma ten sam problem i czeka już tydzień na odpowiedź. W tej sieci wszystkiego dokładnie trzeba pilnować żeby cie nie oszukali. Nie wspomnę o problemach z MMS w okolicach Morąga i Gdańsku. Może kolega coś zaradzi w tym temacie?
Poczekaj może jeszcze na rozwiązanie tej zgłoszonej reklamacji. Zobaczysz, jaką odpowiedź uzyskasz. Z tego co mi wiadomo, ten użytkownik, który opisywał ten problem ma juz sprawę załatwioną. Jeżeli Możesz, podeślij mi tylko na PW nr tel. jaki posiadasz i to sprawdzę jeszcze, co się dzieje z Twoją reklamacją. Co do MMS, sprawdź, czy Masz prawidłowe ustawienia w telefonie i czy prawidłowo zapisały Ci się konfiguracje. Jakby co, Możesz je (konfiguracje) sam jeszcze sobie przesłać z naszej strony, ale przed ich zapisaneim, wykasuj koniecznie (lub wyłącz), te które Ci wysłaliśmy wcześniej. Należałoby również sprawdzić, czy osoba, do której wysyłasz MMS ma prawidłowe ustawienia. Jeżeli te wszystkie wątpliwości wyeliminujesz, to zgłoś wtedy reklamację lub zawiadomienie do nas.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.