Użytkownik
Ranga
Ostrożny rozmówca
Posty
182
Rejestracja
14 paź 2009, 15:29
Lokalizacja
warszawa
Chciałbym tylko coś sprostować. Naszym zadaniem jest głównie informować Was wszystkich o pewnych zawiłościach, jakie mogą mieć miejsce. Czasami coś tłumaczymy, dlaczego się tak dzieje, a nie inaczej. Z tą pomocą, to nie tak do końca. Oczywiście, jeżeli widzimy, że ktoś ma dość poważny problem, wtedy staramy mu sie pomóc w miarę naszych mozliwości. Oczywiście zachęcamy do konatktów z BOK, jeżeli jest taka potrzeba. Zgadzam się z Wami, że nie zawsze sprawy są załatwiane należycie. Już pisałem na ten temat gdzieś na pierwszych stronach, więc pozwolicie, że nie będę jeszcze raz tego wyjaśniał.Adrjan77 pisze:a co z normalnymi uzytkownikami którzy nie korzystają z forum telepolis? nie mają takiej szansy załatwić tego przez p4y,
Niestety, często dostajemy takie zgłoszenia. Jednak mimo, że to my wystawiamy faktury, za dostarczenie ich odpowiada dostawca niezależny od nas. Jest to głównie Poczta Polska, lub Polska Grupa Pocztowa. Szeroko na ten temat wypowiadałem się już we wcześniejszych postach. Wiem, że możecie powiedzieć, że to nie jest Wasza sprawa i ja się z tym zgadzam, jednak nie mamy żadnego wpływu na terminowość dostarczania przesyłek. Zgłaszamy te zażalenia do dostawcy, jednak to wszystko, co możemy zrobić. Dlatego właśnie polecam e-fakturę. Tą z pewnością otrzymacie na czas. Jeszcze tylko mała uwaga, co do dostawcy. Owszem, moglibyśmy zmienić np. na firmę kurierską, jednak wiąże się to z kosztami. Nie ukrywam, że część z tych kosztów zapewne zostałoby przeżuconych na Abonentów, a to z całą pewnością by Wam się nie spodobało. Może zabrzmi to cynicznie, jednak nie potraktujcie tego w ten sposób ale Operator zgodnie z prawem ma obowiązek wystawienia faktury. W kwestji dostarczenia jej takiego obowiązku już nie ma, co oczywiście nie oznacza, że nie musi tego robić. Uff, mam nadzieję, że wszystko wyjaśniłem.DS pisze:Niestety, muszę znów pożalić się na Play-a. Za listopad nie otrzymałem faktury,
Zdecydowanie nie zgadzam sie z Twoją wypowiedzią, choć szanuje Twoje zdanie. To, że mamy obowiązek wysłania faktury, wcale nie oznacza, że nas nie interesuje, czy nasi Abonenci ja otrzymali lub nie. Oczywiście, robimy co można, aby były one dostarczane. Moje wyjaśnienia są tylko i wyłącznie w oparciu o przepisy prawne, co nie oznacza, że nie robimy czegoś więcej w tym temacie.radiowiec_wawa pisze:Mysle, ze tak to sie powinno zalatwiac drodzy Panstwo z Play a nie pisac, ze g..no Was obchodzi czy faktura doszla czy nie, bo taka jest konkluzja z Twojej wypowiedzi Play4you2. Wy wyslaliscie i tyle, a ze nie doszlo to niech klient sie martwi. A proponowanie elektronicznego obrazu faktury jest dobre dla zwyklych abonentow. Biznesowi musza miec fakture na papierze.
Teraz wysłałem 2G Plus -> 2G Era i doszło bez problemowo.play4you2 pisze:W kwestji MMS, to ciekawe co piszesz, bo w tej dziedzinie akurat nikt nam nie zgłaszał żadnych utrudnień
O w tej kwestii, to mogę wypowiedzieć się prywatnie, że w tamtym roku byłem na Sylwestra w miejscowości Ciechanowiec i korzystając z mojej prywatnej usługi w Play, jak tylko minęła północ, bez żadnego kłopotu mogłem się dodzwonić do różnych osób. Powiem Wam szczerze, że sam jestem ciekawy, czy w tym roku również mi się uda. Teoretycznie nie powinno być z tym żadnych kłopotów. Czasami to zależy również od obciążenia sieci, do której staramy się dodzwonić. Nie zawsze wina leży po stronie Operatora od którego staramy sie wykonac połączenia. Na szczęście, jeżeli już nawet nastąpi taka sytuacja, trwa góra 3 - 4 minuty i dalej nie powinno być kłopotów.Jojo1 pisze:Zobaczymy jak będzie w sylwestra to będzie próba numer 2.