• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 17 z 64
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 64

 #375249  autor: play4you1
 16 gru 2009, 16:24
Navigare, Malibu, Patryk83żółwik,

wysłałem wam PW,
myślę, że wszystko da się sprawdzić i wyjaśnić.

Czekam na Waszą odpowiedź.

Pozdrawiam:)

 #375250  autor: ciuchcia
 16 gru 2009, 16:26
po co do sadu, skoro dla operatora nie sa to wielkie kwoty. Proponuje skontaktowac sie z Play4You - moze pomoze w zalatwieniu sprawy. Co do zgloszeni telefonicznych proponuje rozroznic zgloszenie od reklamacji. Standardowo po rozmowie jest przyjmowane zgloszenie, wiec nie tyczy sie tego 30 dniowy termin rozpatrywania (szczerze mowiac jest to lepsze wyjscie w wiekszosci sytuacji, bo sprawy sa rozwiazywane zazwyczaj do 3 dni i nie trzeba ich potrwierdzac pisemnie). Jesli skierowales pisemna reklamacje termin platnosci SPORNYCH kwot powinien zostac przesuniety (bezsporne musisz zaplacic) i spokojnie czekac na pisemna odpowiedz na reklamacje - mozna by sie upewnic ze maja ja w systemie - jak wysla po 30 dniach to dalej sprawa powinna byc prosta.

 #375267  autor: osachorzow
 16 gru 2009, 17:51
Navigare, jeśli nie odpowiedzieli na reklamację w ciągu 30 dni to znaczy że ją uznali i koniec ;) Jestem przekonany że z pomocą play4you1 uda Ci się sprawę wyjaśnić i zakończyć tak jak mi się udało, choć traciłem już nadzieję, że trafię na kogoś kompetentnego w p4 ;)

 #375269  autor: Navigare
 16 gru 2009, 17:54
Dzięki za wasze szybkie odpowiedzi. Przesłałem wszelkie info do playforyou1 i czekam na jego odpowiedź. Oczywiście napiszę jak sprawę udało się załatwić.

 #375370  autor: Adrjan77
 17 gru 2009, 08:36
a co z normalnymi uzytkownikami którzy nie korzystają z forum telepolis? nie mają takiej szansy załatwić tego przez p4y,
nie po to chyba jest BOK by w większości przypadków zachowywać się ostentacyjnie i tak traktowąć klienta. Zastanawia mnie czemu nie ma wyjaśnionych sytuacji DLACZEGO abonamenty są zwiększane bez zgody klientów, dlaczego cokolwiek się dzieje na koncie abonenckim bez wiedzy właściciela.
Jestem klientem sieci Plus i jeszcze nigdy nie słyszałem o jakichkolwiek problemach, a jeśli coś się już działo to klient z regóły jest traktowany poważnie.

p4y, skąd Wy bierzecie konsultantów? wiem jak jest bo siostra miała play i raz musieliśmy coś załatwić, więc ja dzwoniłem w jej imieniu na bok, zostałem potraktowany jak intruz, że niby jak to ja mogę rozmawiać w imieniu Pani A. i w końcu i tak ona rozmawiała i nic nie załatwiliśmy, po kilku tygodniach skończyła się umowa i cóż... c'est la vie. Spowrotem w plusie.
A jeśli chodzi o rozmowe w czyimś imieniu, dzwoniłem w imieniu babci do TP żeby aktywować jej funkcję wyświetlania numeru dzwoniącego, podałem tylko serie dowodu i pesel i wszystko gładko poszło.
Pozdrawiam

Nie, ja jestem uczciwy. Zapłacili za 3:0 i będzie 3:0

 #375425  autor: play4you2
 17 gru 2009, 16:44
Adrjan77 pisze:a co z normalnymi uzytkownikami którzy nie korzystają z forum telepolis? nie mają takiej szansy załatwić tego przez p4y,
Chciałbym tylko coś sprostować. Naszym zadaniem jest głównie informować Was wszystkich o pewnych zawiłościach, jakie mogą mieć miejsce. Czasami coś tłumaczymy, dlaczego się tak dzieje, a nie inaczej. Z tą pomocą, to nie tak do końca. Oczywiście, jeżeli widzimy, że ktoś ma dość poważny problem, wtedy staramy mu sie pomóc w miarę naszych mozliwości. Oczywiście zachęcamy do konatktów z BOK, jeżeli jest taka potrzeba. Zgadzam się z Wami, że nie zawsze sprawy są załatwiane należycie. Już pisałem na ten temat gdzieś na pierwszych stronach, więc pozwolicie, że nie będę jeszcze raz tego wyjaśniał.
Chcę jednak zwrócić uwagę na pewien aspekt. Otóż spraw dziennie jest zgłaszanych setki o różnej tematyce, nie tylko reklamacje. To, co tu widzimy, jest raptem ułamkiem % wszystkich spraw. Oczywiście nie bronie nikogo a w szczególności konsultantów, gdyż nie powinno mieć to miejsca, jednak niestety to się zdarza.

Póki co, jesteśmy tu dla Was i postaramy się wyjaśniać wszelkie zawiłości i oczywiście pomóc w sytuacjach problemowych.

Pozdrawiam wszystkich użytkowników :)

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #376519  autor: DS
 24 gru 2009, 00:38
Niestety, muszę znów pożalić się na Play-a. Za listopad nie otrzymałem faktury, minął termin płatności i otrzymałem ponaglającego smsa z PLAY. Zadzwoniłem do BOK by wyjaśnić sprawę i wydawało się, że wszystko jest OK, bo mieli wysłać duplikat. Tymczasem dostałem smsa, że jak nie opłacę w ciągu 5 dni to mogą wyłączyć mi usługę. O co w tym chodzi? :? Czemu klient ma ponosić odpowiedzialność za - przepraszam za wyrażenie - burdel w czyjejś firmie?

PS Oczywiście duplikatu nadal nie ma. Dziwne, bo do tej pory było bez problemu i z rachunkami i płatnościami.

Najlepiej by całkiem zerwali ze mną umowę, bo zaczynam mieć serdecznie dość tej sieci. Ale rozumiem, że tak dobrze to raczej nie będzie...

 #376527  autor: play4you2
 24 gru 2009, 08:29
DS pisze:Niestety, muszę znów pożalić się na Play-a. Za listopad nie otrzymałem faktury,
Niestety, często dostajemy takie zgłoszenia. Jednak mimo, że to my wystawiamy faktury, za dostarczenie ich odpowiada dostawca niezależny od nas. Jest to głównie Poczta Polska, lub Polska Grupa Pocztowa. Szeroko na ten temat wypowiadałem się już we wcześniejszych postach. Wiem, że możecie powiedzieć, że to nie jest Wasza sprawa i ja się z tym zgadzam, jednak nie mamy żadnego wpływu na terminowość dostarczania przesyłek. Zgłaszamy te zażalenia do dostawcy, jednak to wszystko, co możemy zrobić. Dlatego właśnie polecam e-fakturę. Tą z pewnością otrzymacie na czas. Jeszcze tylko mała uwaga, co do dostawcy. Owszem, moglibyśmy zmienić np. na firmę kurierską, jednak wiąże się to z kosztami. Nie ukrywam, że część z tych kosztów zapewne zostałoby przeżuconych na Abonentów, a to z całą pewnością by Wam się nie spodobało. Może zabrzmi to cynicznie, jednak nie potraktujcie tego w ten sposób ale Operator zgodnie z prawem ma obowiązek wystawienia faktury. W kwestji dostarczenia jej takiego obowiązku już nie ma, co oczywiście nie oznacza, że nie musi tego robić. Uff, mam nadzieję, że wszystko wyjaśniłem.


[/quote]Czemu klient ma ponosić odpowiedzialność za - przepraszam za wyrażenie - burdel w czyjejś firmie?[/quote]

W tej kwestji się z Tobą nie zgodzę. Odpwoiedź szersza powyżej. dodam tylko, że w zależności od tego jaki Masz okres rozliczeniowy, to po 2 dniach od rozpoczęcia nowego okresu rozliczeniowego jest już wystawiona faktura. Następnego dnia po jej wystawieniu jest wysyłana. Radzę wam skontaktować się z BOK i sprawdzić w takich przypadkach (brak faktury), jaką macie formę wysyłki. Możecie zmienić np. na Priorytet (jest to bezpłatne), lub Polecony, ale w tym przypadku będzie trzeba zawsze osobiście podpisywać u listonosza potwierdzenie odbioru.

Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #376528  autor: radiowiec_wawa
 24 gru 2009, 08:51
Apropo problemu DS i odpowiedzi Play4you2..

Moge Wam powiedziec jak to dziala w profesjonalnej :) firmie zwanej Plus Gsm ( ha ha wiem, za okreslenie profesjonalnej niektorym pewnie adrenalina skoczy ).
Mialem dokladnie taki problem jak DS. Termin platnosci przypadal na 02.10.2009.
09.10.2009 zadzwonilem do BOK z pytaniem, gdzie moja faktura? Jak latwo policzyc bylo juz dokladnie tydzien po terminie platnosci ( zero nagabywania z Plusa ze nie zaplacilem ).
Pan w BOK - hmmm my wyslalismy za posrednictwem firmy xxx, nie dostal Pan?
Nie, nie dostalem i prosze o duplikat..
Ok, dojdzie w ciagu 10 dni, zaplaci Pan wczesniej czy dopiero jak dojdzie duplikat?
Zaplace jak dojdzie duplikat!
Ok, nie ma problemu, wpisuje do systemu, ze nowy termin platnosci to 19.10.2009 i nikt do tego czasu nie bedzie pana nagabywal o braku platnosci.
Super, dziekuje.

Duplikat faktury doszedl 18.10.2009 i dokonalem platnosci.

Mysle, ze tak to sie powinno zalatwiac drodzy Panstwo z Play :) a nie pisac, ze g..no Was obchodzi czy faktura doszla czy nie, bo taka jest konkluzja z Twojej wypowiedzi Play4you2. Wy wyslaliscie i tyle, a ze nie doszlo to niech klient sie martwi. A proponowanie elektronicznego obrazu faktury jest dobre dla zwyklych abonentow. Biznesowi musza miec fakture na papierze.

 #376538  autor: kmarcin76
 24 gru 2009, 10:15
Mialem kiedys identyczna sytuacje kiedy bylem abonentem ery. Nikt nie zwalal winy na poczte tylko wyslano duplikat faktury i po problemie. Moim zdaniem za dostarczenie faktury odpowiada tylko i wylacznie operator chocby mial ja dostarczyc w zebach ;-). Klienta to nie powinno obchodzic jak ona do niego dotrze.

[ Dodano: 2009-12-24, 10:18 ]
A co do przygod z Play do odsylam do mojego tematu "Smsy z Play do Austrii". Sprawa w dalszym ciagu nie zalatwiona.

 #376546  autor: DevilishChaos
 24 gru 2009, 11:03
tak tak a swistak zawija. Ja nie zagladam do skrzynki od 2 tyg i co mam z tego powodu nie placic? bo nie doszla do mnie faktura? smiech na sali. Masz co najmniej kilka, sposobow zeby bez wychodzeniz domu uzyskac pelne dane do faktury. Najlatwiej wpisac w telefonie: *125#

 #376565  autor: play4you2
 24 gru 2009, 12:39
radiowiec_wawa pisze:Mysle, ze tak to sie powinno zalatwiac drodzy Panstwo z Play a nie pisac, ze g..no Was obchodzi czy faktura doszla czy nie, bo taka jest konkluzja z Twojej wypowiedzi Play4you2. Wy wyslaliscie i tyle, a ze nie doszlo to niech klient sie martwi. A proponowanie elektronicznego obrazu faktury jest dobre dla zwyklych abonentow. Biznesowi musza miec fakture na papierze.
Zdecydowanie nie zgadzam sie z Twoją wypowiedzią, choć szanuje Twoje zdanie. To, że mamy obowiązek wysłania faktury, wcale nie oznacza, że nas nie interesuje, czy nasi Abonenci ja otrzymali lub nie. Oczywiście, robimy co można, aby były one dostarczane. Moje wyjaśnienia są tylko i wyłącznie w oparciu o przepisy prawne, co nie oznacza, że nie robimy czegoś więcej w tym temacie.
Co do Twojej odpowiedzi odnośnie do biznesu, otóż jesteś w błędzie. Biznes również może posiadać taka fakturę w formie elektronicznej. Wówczas ona zapisywana jest w innym formacie pliku niż podgląd, a właśnie ten drugi plik (który nawet po otwarciu nic wam nie powie, gdyż jest zbiorem "cyferek") odsyła się do urzędu skarbowego (lub 12 takich plików). Jest to zgodne z obowiązującym prawem podatkowym. Klient biznesowy może sobie wydrukować ten podgląd, który od nas otrzymuje, ale UWAGA to nie jest faktura, którą powinien odesłać do urzędu. To jest tylko informacja dla Klienta, za jaki okres i na jaką kwotę była wystawiona dana faktura, no i oczywiście za jakie użycia.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #377156  autor: krtl
 27 gru 2009, 16:34
Witajcie! Postanowiłem napisać ten post w tym temacie, w większości odnosi się on do tego co napisał Pawrzes i inni w temacie "Świąteczne obciązenie sieci".


W dniu 24.12 mnie i nie tylko mnie spotkały mega problemy z wysyłaniem sms'ów. Na telefonie komunikat, że sms nie został wysłany, więc "ponów", "ponów", "ponów" i tak w kółko aż w końcu raz na jakiś czas się udawało. Jak kolega wyżej napisał, raportów oczywiście żadnych no bo de facto smsy nie zostały wysłane. Jak sie potem dowiaduje od znajomych, niektórzy dostali po 10, 20 a nawet i po 30 takich samych sms'ów. Wieczorem jak zaczęły spływać raporty, to po kilka / kilkanaście odnośnie jednego wysłanego sms'a. Paranoja! To już 3 raz kiedy jestem bardzo zawiedziony z usług P4, walka z nimi i biurem obsługi klienta nie ma sensu i nie daje rezultatów o czym miałem już okazję się przekonać. Choć raz udało mi się wygrać ale to tylko dlatego, że napisałem maila do Pana Gruszki, sprawe załatwili w około 12 godzin (a więc jednak można), wcześniej nie potrafili przez ponad miesiąc.

Ale wracając do tematu sms'ów. W tym konkretnym przypadku akurat reklamacje postanowiłem sobie odpuścić (szkoda nerwów) ponieważ kilka dni wcześniej doładowałem konto co przekłada się na darmowe sms'y, więc za żaden nie zapłaciłem. Za to w innej sytuacji jest np. mój znajomy który ma abonament. Sytuacja ta sama, tylko jego podliczyli za każdego sms'a. Jak zadzwonił do "obsługi klienta" to mu powiedzieli żeby sie zalogował do play24 i tam sprawdził jak to wygląda. I teraz rzecz najlepsza, tam jest odnotowanych tylko kilka wysłanych sms'ów, czyli jak sie można domyślać żadna reklamacja nie ma sensu, no bo przecież to ile wysłałem sms'ów widnieje w play24. A to że ciągle są tam straszne przekłamania to już inna bajka. Zaciekawiony, zalogowałem się na swój numer do play24 i... według nich w święta wysłałem tylko kilka sms'ów. No po prostu komedia, a w telefonie po wejściu w "wysłane wiadomości" mam ich kilkadziesiąt, które wysłałem do znajomych z życzeniami.
O jakości innych usług można pisać opowiadania. Sytuacja z dzisiaj... Telefon leży obok mnie włączony, full zasięg a po godzinie dostaje info "na wyświetlaczu", że taki i taki numer prubował się ze mną skontaktować, jak nie zapiszesz sobie tego numeru na kartce albo nie zapamiętasz to już d*pa, bo komunikatu nie da sie zapisać a co nie wciśniesz, zniknie. Po skontaktowaniu się z osobą, która prubowała się do mnie dodzwonić dowiaduje się, że "abonent był niedostępny" czy coś z tych rzeczy. A jak napisałem wyżej tel był włączony i miał pełny zasięg, więc dlaczego ktoś nie mógł się do mnie dodzwonić. Nie pierwszy raz taka sytuacja miała miejsce.

W życiu się nie spodziewałem, że będę tak niezadowolony z przeniesienia numeru. Załatwienie czegokolwiek z biurem obsługi klienta graniczy z cudem. Najbardziej współczuje tym, którzy są w abonamencie. Ja tylko czekam na nowy rok i przenosze numer, bo wiadomo też jak to bywa koło świąt i sylwestra. Żebym przypadkiem nie został z "wyłączonym numerem", postanowiłem poczekać z przeniesieniem do nowego roku i bye bye Play.

Pozdrawiam i przy okazji życzę Wszystkim wszystkiego dobrego w nowym roku.

 #377213  autor: Marens
 27 gru 2009, 22:43
Zaczniemy od pozytywów, ładnie zasięgiem Playa jest już pokryta krajowa 8 z Wrocławia do Polanicy. Co prawda są dziury, ale zaczyna mi się podobać coraz ambitniejsze pokrycie terenu :wink:

Zawiesiło mi się "Play24", nie wyświetla historii połączeń od wigilii.
Można podejrzeć przez wap.playmobile.pl 5 ostatnich połączeń :-D
Patrząc się po stanie konta to liczy użycie online. Podejrzewam, że kwestia kilku dni na "aktualizacje" danych gdyż nie mam również dostępu do podglądu e-faktury.

Przyznam, że jest problem z MMS w roamingu Plusa. Po kilku próbach udało mi się wysłać i nie doszło... Wysyłałem później testowo 3G PLAY -> 3G Era i doszło natychmiast. Pomijam kwestę, że do tej pory jeszcze nie podliczyło.

 #377277  autor: play4you2
 28 gru 2009, 10:37
krtl, mozliwe, że w okresie świątecznym było przeciążenie, to tak jak w nowym roku. Ja również wysyłałem sporo SMS w tym okresie i nie napotkałem się na jakieś większe trudności. Owszem, raz też wyświetlił mi się komunikat, czy wysyłanie ma zostać powtórzone, jednak najlepszym rozwiązaniem tej sytuacji jest anulowanie wysyłki i na nowo utworzenie wiadomości i grupy odbiorców. Za drugim razem nie powinno juz być takich kłopotów. Co do samych wiadomości i raportów. Czasami tak bywa, że otrzymujesz kilka raportów dostarczenia, gdy wyślesz jedną wiadomość, natomiast nie oznacza to, że tyle, ile otrzymasz raportów, to tyle wysłałeś tych wiadomości (no chyba że tak było). Rzadko spotykałem się z sytuacjami, w których samoczynnie zostały wysłane SMS. Zazwyczaj związane to było z ustawieniami telefonu. Chcę tylko przypomnieć, że w zależności od modelu, jeżeli kilka razy wcisnąłeś "ponów", to telefon tyle razy mógł wysłać tą wiadomośc do tej osoby (lub osób) i wtedy, rzeczywiście Twoi odbiorcy otrzymywali po kilka (kilkanaście) SMS. Jednak to już jie wina sieci, tylko kwestia ustawień w telefonach. PRzypomianm, że PRoducenci domyślnie ustawiają tak konfiguracje, aby były korzystne dla użytkownika. My (w rozumieniu sieć) nie ingerujemy w te ustawienia. Warto to sprawdzić, przed złożeniem reklamacji. Jeżeli jednak jesteście pewni, że wszystko jest ok z ustawieniami, warto nas poinformować, żebyśmy to sprawdzili i to w każdym przypadku, nie ważne, czy macie usługę na kartę, czy Abonament.

W sprawie Play 24. Już pisałem wcześniej, że są pewne kłopoty z widocznością niektórych pozycji. Póki co staramy się ustalic przyczyne tych kłopotów, jednak jest o tyle trudno, że te usterki są chwilowe i pojawiają sie w najróżniejszym okresie. Póki co zostało zgłoszone do dostawcy, aby zajął sie tą usterką w trybie pilnym.

Marens, tak, masz rację. Naliczanie jest w czasie rzeczywistym i takie też informacje są zamieszczane na Play 24. Cała historia też powinna byc dostępna, jednak jeżeli użycia było bardzo duzo, to powinna pojawić się nastepnego dnia.
W kwestji MMS, to ciekawe co piszesz, bo w tej dziedzinie akurat nikt nam nie zgłaszał żadnych utrudnień. Generalnie nie otrzymujemy zwiekszonej ilości zgłoszeń. Zazwyczaj zgłaszane sprawy są szybko rozwiązywane, gdyż chodzi głównie o nieprawidłowe konfiguracje.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #377291  autor: Marens
 28 gru 2009, 12:18
play4you2 pisze:W kwestji MMS, to ciekawe co piszesz, bo w tej dziedzinie akurat nikt nam nie zgłaszał żadnych utrudnień
Teraz wysłałem 2G Plus -> 2G Era i doszło bez problemowo.
Podejrzewam, że stacja Plusa była zapchana i nie dopuszczała transmisji danych co się czasami zdarza w tamtych rejonach gdzie byłem.

 #377331  autor: kwistas
 28 gru 2009, 16:34
Jedynie co w 2G nie chodziło w Play w okresie świątecznym to smsy i rozmowy, sporadycznie dało się wykonać połączenie czy wysłać sms, internet i mmsy chodziły normalnie.

 #377428  autor: Jojo1
 28 gru 2009, 23:42
Ja akurat nie zauważyłem jakiś problemów z Play, wszystkie smsy doszły, połączenia też były realizowane ok. Zobaczymy jak będzie w sylwestra to będzie próba numer 2.

 #377469  autor: play4you2
 29 gru 2009, 10:32
Jojo1 pisze:Zobaczymy jak będzie w sylwestra to będzie próba numer 2.
O w tej kwestii, to mogę wypowiedzieć się prywatnie, że w tamtym roku byłem na Sylwestra w miejscowości Ciechanowiec i korzystając z mojej prywatnej usługi w Play, jak tylko minęła północ, bez żadnego kłopotu mogłem się dodzwonić do różnych osób. Powiem Wam szczerze, że sam jestem ciekawy, czy w tym roku również mi się uda. Teoretycznie nie powinno być z tym żadnych kłopotów. Czasami to zależy również od obciążenia sieci, do której staramy się dodzwonić. Nie zawsze wina leży po stronie Operatora od którego staramy sie wykonac połączenia. Na szczęście, jeżeli już nawet nastąpi taka sytuacja, trwa góra 3 - 4 minuty i dalej nie powinno być kłopotów.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #377486  autor: b@sho
 29 gru 2009, 11:33
play4you2 tylko ile wy w tamtym roku mieliście użytkowników ;) wprowadziliście play fresh dopiero w marcu tego roku i skoro w wigilię były takie jaja, to co dopiero w sylwestra. Swoją drogą macie spore problemy z dochodzeniem smsów wysłanych za granicę. Widzę, że nie tylko problem jest z T-mobile jak już ktoś wcześniej pisał, ale także ze Stanami... Ale co tam, przecież u Was jest wszystko ok Waszym zdaniem...

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'
  • Strona 17 z 64
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 64
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 64