• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 31 z 96
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 96

 #375989  autor: wichura
 21 gru 2009, 13:16
Witam wszystkich

Z racji tego iż "inspiracją" do mojej rozmowy z konsultantami w Erze służyło to właśnie forum telepolisa chciałbym się pochwalić jego efektami.
Umowa kończyła mi się w styczniu 2010, poprzedni abonament płaciłem 82,5zł w tym było 200minut do wszystkich plus 4000minut na 24 miesiące do Ery i na stacjonarne. Poprzez serwis IBOA wysłałem automata o warunki nowej umowy i standardowo odpowiedź przyszła z warunkami takimi jakie miałem na stronie. Odpisałem z prośbą o zniżkę na NE80 do 60zł i Sony Ericssona W995 za 649zł obniżony za pkt Era Premia (posiadałem 1650pkt ale konsultant po rozmowie;-) z kierownikiem zgodził sie dopisać 350pkt).
Maila automata wysłałem we wtorek 15.12, w środe zadzwonił konsultant a dziś 21.12 kurier dostarczył mi telefon. Przesyłka oczywiscie bezpłatna:-).

Dzięki wszystkim za przydatne porady na tym forum a pytającym radze czytać uważnie ten wątek. Wszystko co chcecie znaleźć napewno znajdziecie. Trzeba tylko chcieć!
pozdrawiam

 #376106  autor: mllodaa2
 22 gru 2009, 10:16
Napisałam 2 maila do nich ze oferta jest dla mnie nieatrakcyjna, i finansowo nie stać mnie na utrzymanie drugiego numeru i zmuszona jestem zrezygnować z usług i dostałam taką odpowiedz:

Witam,
Dziękuję za nadesłaną korespondencję.

Oferta przedstawiona w poprzedniej korespondencji jest ostateczna i nie mam możliwości jej modyfikacji.
Proszę o ponowne przeanalizowanie przedstawionych ofert, oraz o ponowny kontakt.
Mam nadzieję, że po ponownym przejrzeniu ofert zdecyduje się Pani na dalszą współpracę

Bardzo mi przykro, iż oferty przedstawione w poprzednich korespondencjach nie spotkały się z Pani zainteresowaniem.

Jeśli rozważa Pani rozwiązanie umowy, informuję, że niezbędne będzie złożenie pisemnej dyspozycji. Wniosek dotyczący rezygnacji z usług (zawierający dane osobowe, numer telefonu oraz odręczny podpis), proszę przesłać na adres:
Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 181
02-222 Warszawa
bądź złożyć osobiście w salonie albo sklepie firmowym sieci Era (pełny wykaz placówek firmowych sieci Era znajduje się na stronie www.era.pl w zakładce "Sieć sprzedaży").

PTC Era uwzględnia również wypowiedzenia przesłane mailem. Podanie zawierające wymagane dane powinno być zeskanowane i wysłane mailem na adres [email protected] jako załącznik do korespondencji.

Umowa ulegnie rozwiązaniu po upływie 30-dniowego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na ostatni dzień cyklu rozliczeniowego następującego po dniu wpłynięcia dyspozycji..

Pragnę ponadto zawiadomić, że swój dotychczasowy numer telefonu może Pani w dalszym ciągu użytkować w systemie Tak Tak. Wystarczy taką informację dopisać w wypowiedzeniu umowy.
Liczę jednak na ponowne zainteresowanie ofertą abonamentową i dalszą korzystną współpracę.

:(

 #376109  autor: ewan_lawless
 22 gru 2009, 10:47
mllodaa2:
spróbuj zadzwonić na infolinie, może jak tam porozmawiasz z kimś innym z SUK to wtedy dostaniesz lepsza ofertę, moim zdaniem trafiłaś na bardzo upartego konsultanta (chyba że faktycznie jak już Ci dali obniżkę przy poprzednim aneksie to przy tym nie mogą, cholera ich wie:P)

 #376252  autor: osachorzow
 22 gru 2009, 22:06
Czy ktoś z forumowiczów ma PDF z warunkami oferty promocyjnej przedłużenia umowy z rabatem z SUK? Byłem w sklepie firmowym gdzie powiedziano mi, że do aneksu wynegocjowanego z SUK nie mają regulaminów, a na samym aneksie nie ma kwoty abonamentu więc podpisuje się aneks w ciemno... dla mnie to jakaś paranoja, tym bardziej że - z tego co pamiętam - forumowicze pisali, że takowy regulamin dostali wraz z aneksem przysłanym przez kuriera. Tym bardziej mnie to dziwi bo wydaje mi się, że na aneksie pisze w ramach jakiej promocji są oferty, pisze że regulamin tej oferty jest integralną częścią aneksu i pewnie własnym podpisem potwierdza się, że z takowy regulamin otrzymaliśmy. Czy może się mylę i podpisywanie aneksów w wykonaniu Ery to partyzantka?

 #376255  autor: st.konsultant
 22 gru 2009, 22:09
Nie ma regulaminów oferty SUK


Na aneksie powinien być znacznik HR1SUK

 #376257  autor: osachorzow
 22 gru 2009, 22:14
st.konsultant pisze:Nie ma regulaminów oferty SUK
Na aneksie powinien być znacznik HR1SUK
dzięki za ekspresową odpowiedź :) Trochę to dziwne, bo w takim razie skąd mam wiedzieć jak np. są rozliczane minuty? Jako że nie ma regulaminu mogę sobie przyjąć, że te dodatkowe (słynne 'oprócz play') schodzą przed minutami głównymi i przechodzą na następny okres... trochę to dziwne ze strony ery, ale w sumie to mnie już coraz mniej rzeczy dziwi ;)

 #376268  autor: st.konsultant
 22 gru 2009, 22:55
osachorzow pisze:
st.konsultant pisze:Nie ma regulaminów oferty SUK
Na aneksie powinien być znacznik HR1SUK
dzięki za ekspresową odpowiedź :) Trochę to dziwne, bo w takim razie skąd mam wiedzieć jak np. są rozliczane minuty? Jako że nie ma regulaminu mogę sobie przyjąć, że te dodatkowe (słynne 'oprócz play') schodzą przed minutami głównymi i przechodzą na następny okres... trochę to dziwne ze strony ery, ale w sumie to mnie już coraz mniej rzeczy dziwi ;)

Przypuszczam, że gdyby taki regulamin istniał, to musiałby znajdować się również na stronie, a wtedy cała oferta SUK straciłaby sens ;)

 #376275  autor: osachorzow
 22 gru 2009, 23:22
st.konsultant pisze:Przypuszczam, że gdyby taki regulamin istniał, to musiałby znajdować się również na stronie, a wtedy cała oferta SUK straciłaby sens
nie koniecznie... skoro to oferta 'dla wybrańców losu' więc i regulamin powinien być dla nich dostępny... właśnie przy podpisywaniu aneksu na tych warunkach ;) Na 99% były tu posty z informacją że ktoś takowy regulamin otrzymał od kuriera wraz z aneksem- a ktoś chyba nie i się dziwił ;)

[ Dodano: 22-12-2009, 23:29 ]
Znalazłem:
pachu pisze:U mnie na aneksie nie ma, że 40 złotych, tylko jest napisane "w ramach oferty promocyjnej HR1SUK"

thonka pisze:dostales pewnie jako zalacznik regulamin odnosnie oferty promocyjnej HR1SUK gdzie podane byly ceny poszczegolnych ofery NE.
pisalem, albo pelna kwota na aneksie, albo tekst 'w ramach oferty promocyjnej...' z dodatkowym regulaminem promocji gdzie podane sa nizsze ceny niz te wyjsciowe na przedluzeniach :)
thonka pisze:to nie ma nic do rzeczy. powinno sie dostac regulamin promocji z ktorej sie korzysta, by wiedziec jakie sa warunki tej promocji... :? przynajmniej tak mi sie wydaje.
thonka w tej kwestii ma takie same oczekiwania jak ja ;)

 #376415  autor: Adam80
 23 gru 2009, 15:45
Właśnie przegladam dokumenty pod nazwą Komplet dokumentów dla odbiorcy co kurier dostarczył i wyglada to tak:
1.Regulamin: Wymiana telefonu z dostawa do klienta (I/11) 5 stron
(standardowa oferta dla przedłuzających) w tym oferta granie na czekanie
2. Aneks do umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych 2 strony
W ramach oferty promocyjnej HR1SUK
na drugiej stronie aneks do umowy
3. faktura za telefon

Tak więc nie ma ani słowa na temat 40 zł. W zasadzie to nawet na IBOA nie ma informacji ile kosztuje konkretny abonament. jedynie telefonicznie można się tego dowiedzieć.

To jest oferta utrzymaniowa, nigdzie czy to TP, Vectrze itp nie ma regulaminów na tzw. zatrzymanie klienta.
OFF topic :)
A co do kablówki z vectry dzwonili że proponują 8 Mbit za dodatkową opłatą 8 zł, na chwilę obecna mam 1 Mb (bez aneksu do umowy itp) Tak więc za 96 zł bedę miał pakiet złoty TV oraz 8 Mbit.

Nokia 3210 - Siemens S35 - Siemens C75 - SE k550i- LG GT500 (firmówka SE T630)

 #376421  autor: osachorzow
 23 gru 2009, 16:34
Odcinek z cyklu spychologia stosowana:
Ja pisze: W dniu dzisiejszym w Sklepie Firmowym chciałem zapoznać się z regulaminem oferty promocyjnej z dodatkową zniżką (na wzór regulaminu HR_Punkt_NE_02112009 dotyczącego oferty bez dodatkowych zniżek) jednak poinformowano mnie, że nie punkty nie dysponują takim regulaminem. Uzyskałem również informację, że kwot abonamentu nie ma w aneksie co z brakiem regulaminu oznacza de facto podpisanie aneksu w ciemno - dysponując jedynie szczątkowymi informacjami nt. oferty przesłanej przez Panią we wcześniejszej korespondencji. Mam jednak nadzieję, że przekazane mi informacje wynikają z braku dostępu lub wiedzy o istnieniu tego regulaminu. W związku z powyższym proszę o przesłanie regulaminu oferty z dodatkowym upustem, abym mógł zapoznać się ze szczegółami tej oferty.
SUK pisze:W odpowiedzi na Pana korespondencję uprzejmie informuję iz nie mam możliwości przesłania Panu regulaminu. Może Pan to zrobić w sklepie firmowym bądź też salonie Ery. Informuję iż konsultanci pracujący w tych punktach mają obowiązek udostępnic Panu regulamin.
 #376665  autor: raffde
 24 gru 2009, 23:44
Na przedłużenie umowy? Interesuje mnie kwota już do zapłacenie około 80zł. Wczoraj jakaś pan i z działu rezygnacji zaproponowała mi taryfę Firma 215 - 75zł brutto lub Firma 325 za 105zł. Ale co dziwne telefony droższe jak w ofercie dla nowych klientów oraz w jej propozycji nie było rozmów do ery za 0zł.
Umowa kończy sie w połowie stycznia.
Z góry dziękuje za udzielenie odpowiedzi.
Pozdrawiam Świątecznie wszystkich czytających ;)

PS
czy są rabaty na telefon ,bo twierdziła ,ze nie ma takiego czegoś.
PPS
Posiadam też drugi telefon na firmę ale umowa kończy sie za rok.
 #376673  autor: st.konsultant
 25 gru 2009, 00:45
raffde pisze:
PS
czy są rabaty na telefon ,bo twierdziła ,ze nie ma takiego czegoś.
PPS
Posiadam też drugi telefon na firmę ale umowa kończy sie za rok.


PS

nie ma, tylko za punkty EP

PPS

to nie ma najmniejszego znaczenia przy ofercie

[ Dodano: 2009-12-25, 00:52 ]
raffde pisze:Na przedłużenie umowy? Interesuje mnie kwota już do zapłacenie około 80zł. Wczoraj jakaś pan i z działu rezygnacji zaproponowała mi taryfę Firma 215 - 75zł brutto lub Firma 325 za 105zł. Ale co dziwne telefony droższe jak w ofercie dla nowych klientów oraz w jej propozycji nie było rozmów do ery za 0zł.
Umowa kończy sie w połowie stycznia.
Z góry dziękuje za udzielenie odpowiedzi.
Pozdrawiam Świątecznie wszystkich czytających ;)

To że ceny telefonów są czasem niższe dla nowych to już było nie raz wyjaśniane.
Przedłużając umowę można uzyskać spore rabaty na abonament. Operator nie działa charytatywnie więc w jakiś sposób te rabaty wyrównuje.
 #376675  autor: raffde
 25 gru 2009, 01:46
[quote="st.konsultant"][/quote]

dziękuje za odpowiedź. Mam jednak pytanie dodatkowe. Na jakie upusty w ofercie przedłużeniowej mogę liczyć w taryfie 215 i 325. Pomijam już kwestię aparatów telefonicznych.

 #376683  autor: Adam80
 25 gru 2009, 09:42
osachorzow coś się tak uparł na ten regulamin, może po prostu go wogóle nie ma :) dają upust i to jest ważne, a regulamin masz standardowy - zmienia sie tylko kwota abonamentu.

Nokia 3210 - Siemens S35 - Siemens C75 - SE k550i- LG GT500 (firmówka SE T630)

 #376693  autor: yagi
 25 gru 2009, 11:29
Adam80 pisze:osachorzow coś się tak uparł na ten regulamin, może po prostu go wogóle nie ma :) dają upust i to jest ważne, a regulamin masz standardowy - zmienia sie tylko kwota abonamentu.
Ja tez tak uwazam.

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #376695  autor: st.konsultant
 25 gru 2009, 11:33
yagi pisze:
Adam80 pisze:osachorzow coś się tak uparł na ten regulamin, może po prostu go wogóle nie ma :) dają upust i to jest ważne, a regulamin masz standardowy - zmienia sie tylko kwota abonamentu.
Ja tez tak uwazam.

I tak właśnie jest :)

 #376721  autor: osachorzow
 25 gru 2009, 13:37
no skoro tak jest to chyba oprócz stwierdzenia, że to jest bardzo dziwna praktyka nic mi nie pozostaje ;) Bo sami przyznacie, podpisywanie umowy w ciemno bez jasno określonych warunków (załączonych do tej umowy) jest ryzykiem ;) Jeśli na coś umawiam, to chciałbym mieć te warunki zawarte w umowie, a nie do odsłuchania przez telefon jak to jest teraz ;) Jak wrócę po nowym roku to przejdę się podpisać aneks do salonu lub sklepu firmowego i może tam uda się jakoś wyczarować, żeby warunki oferty stały się częścią umowy - jak być powinno ;)

Może jestem przewrażliwiony ale nauczony smutnym doświadczeniem po zabawie z play, gdzie notorycznie powoływano się na jakiś regulamin, który mnie nie obowiązywał (nowszy o kilka miesięcy, niż ten który powinien), a ten 'mój' nie był dostępny na stronie (bo po co jak jest nowszy) i gdybym nie zachował go na dysku to nie miałbym jak dochodzić moich praw, które były łamane przez operatora.

 #376861  autor: Krisu6230i
 26 gru 2009, 09:40
ewan_lawless pisze:trafiłeś akurat na miła kobiete, nie każda osoba tam taka jest, stąd te filozofie negocjacyjne właśnie, niektórych trzeba wziąść sposobem
nie, po prostu dla mnie wszystkie kobiety są miłe... ;)
plustik pisze:NE80 za 40/70pln - czyli średnia wychodzi 55pln + 5pln sieć rodzinna?

Bo słyszałem o innej opcji: NE80 za 60pln - + 5pln sieć rodzinna... (65pln NE80)

Czyli lepiej wziąć opcję 40/70pln z telefonem za 55pln+5pln = 60pln NE80
tak takie coś mi zaproponowano i lepiej wziąc abo asymetryczny a płacić ciągle po 55 tylko saldo obserwować!

/*Boris the Blade, or Boris "the Bullet Dodger." As bent as the Soviet's sickle, and as hard as the hammer that crosses it. Apparently, it's impossible to kill the bastard.*/
http://ag.bocznica.org/

 #377245  autor: nerd
 28 gru 2009, 01:06
też mnie męczyła kwestia tych regulaminów widmo wraz z ofertą SUK, no, ale wychodzę z założenia, że skoro przedłużałem drogą mailową i mam tam wyraźnie napisane warunki na jakich przedłużam to przy ewentualnych "nieporozumieniach" mam jakąś deskę ratunku ;] ale oczywiście niesmak pozostaje, szczególnie, że operatorzy mają tendencję do skrupulatnego realizowania zapisów umów gdy sytuacja jest dla nich korzystna... a w drugą stronę to regulamin jest, ale nie wiadomo gdzie się zapodział... w każdym bądź razie skończył mi się okres rozliczeniowy, to się niedługo okaże, czy faktycznie mam tę zniżkę :P

a mam jeszcze pytanie... jak to jest z tymi dodatkowymi usługami? wg maila na włączenie promocyjnej sieci rodzinnej/minut do wybranego numeru/weekendów mam 60 dni... a na pozostałe mniej promocyjne usługi? np paczkę smsów? też musze to włączyć w ciągu tych 60 dni, bo później nie będę mógł? czy mogę co miesiąc włączać/wyłączać?

 #377255  autor: Milon
 28 gru 2009, 07:28
nerd pisze:a mam jeszcze pytanie... jak to jest z tymi dodatkowymi usługami? wg maila na włączenie promocyjnej sieci rodzinnej/minut do wybranego numeru/weekendów mam 60 dni... a na pozostałe mniej promocyjne usługi? np paczkę smsów? też musze to włączyć w ciągu tych 60 dni, bo później nie będę mógł? czy mogę co miesiąc włączać/wyłączać?
to co masz w promocji możesz aktywować w niższej cenie przez 60 dni, inne usługi i cuda normalnie wg cennika :!:
  • Strona 31 z 96
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 96
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 96