• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 16 z 64
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 64

 #374161  autor: user_delete19
 09 gru 2009, 15:51
Ano właśnie, w takim razie wychodzi wadliwość systemu, bo on traktuje każdą korespondecje jako zgłoszenie reklamacyjne które po odpowiedzi jest zamykane -- babol?

 #374180  autor: play4you1
 09 gru 2009, 16:52
Nie, nie każde zgłoszenie jest traktowane jako zgłoszenie reklamacyjne -

a to, że jest zamykane przy wygenerowaniu odpowiedzi to sprawa normalna - jeżeli brakuje konkretnych informacji prosimy o ich uzupełnienie, jeżeli w nowym zgłoszeniu będą zawarte wszystkie dane potrzebne do rozpatrzenia reklamacji, to mamy 30 dni od daty otrzymania takowego zgłoszenia.

 #374318  autor: ziomq
 10 gru 2009, 12:08
Pytania do Play4you1 lub Play4you2
1.Czy jest możliwość aby telefon przełączał się szybciej z sieci macierzystej Play na roaming Plusa. Chcę aby telefon miał wybrany tryb automatyczny ponieważ domownicy co tydzień korzystają z roamingu.Wraz z rozbudową sieci automatyczne przełączanie z sieci Play na roaming Plusa może być męczące. 30 sekund to trochę za długo. W życiu są różne sytuacje.Ktoś może chcieć wezwać pogotowie ale telefon mu w tym momencie nie pozwoli

2. Czasami jak donoszą użytkownicy mimo istniejącej sieci 3G Play oraz EGSM telefon obsługujący pasmo 3G "siedzi" na 2G Playa które ma mniejszą pojemność. Czy jest możliwość skonfigurowania sieci aby 3G było preferowane. Więcej http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... c&start=90

3.Stan konta po wpisaniu kodu *101# nie zgadza się ze stanem na play24. Czy u Was jest tak samo? Chodzi mi o abonamentowców.

 #374325  autor: play4you1
 10 gru 2009, 13:29
ziomq,

1. Wydaje mi się, że czas przełączania się pomiędzy zasięgiem Play a Plus jest uzależniony od "nadajnika" do którego może się przelogować telefon... polecam ustawienie wyboru sieci "na sztywno",
2. W tej kwestii, dzięki madhunt3rowi trwa rozpoznanie sprawy, czekam na konkretne wiadomości. Oczywiście otrzymacie stosowne info
3. Jakiś czas temu faktycznie informacje o saldach różniły się w zależności od kanału (USSD, Selfcare), teraz wszystko miało grać . Jeśli możesz prześlij pls numer na privie, sprawdzę to

 #374570  autor: DS
 12 gru 2009, 09:45
play4you1 pisze:polecam ustawienie wyboru sieci "na sztywno",
Czyli jak? Ręcznie?

Kiedy w opcjach wybierz sieć zaznaczam Plus na ekranie jest dalej Play.

Moja codzienność z Play:
- brak dost. do sieci
- problem z siecią
- obecnie niedostępne
- wybrać sieć?

A czym mnie dziś zaskoczy?

 #374586  autor: Marens
 12 gru 2009, 11:57
DS pisze: Kiedy w opcjach wybierz sieć zaznaczam Plus na ekranie jest dalej Play.
Tak ma być, wybierz *140# i powinno być Nie jesteś w strefie taniego internetu dla pewności. Oznacza to, że jesteś w roamingu Plusa.
 #374595  autor: grabtom
 12 gru 2009, 13:36
Witam,
jestem abonentem Play od ponad 2 lat. Podczas pierwszej umowy nie było żadnych problemów, wszystko jak trzeba, byłem zadowolony. Jednakże po przedłużeniu umowy zaczęły się dziać dziwne szopki.
Umowę przedłużałem jakoś w sierpniu/wrześniu. W paźdzerniku przyszła mi faktura, na której miałem dodaną opłatę 2zł za usługę Poczta głosowa MMSem. Zdziwiłem się, bo nie zlecałem włączenia takiej usługi. Napisałem reklamację poprzez panel Play24, na którą otrzymałem odpowiedź, że usługa została włączona na moje zlecenie numer jakiś tam oraz, że mogę to sobie wyłączyć w Play24. Pomyślałem sobie, że może podczas przedłużania umowy w salonie, konsultant bez mojej wiedzy dorzucił mi to. Ok. 2 zł nie majątek, zapłaciłem i wyłączyłem badziew w Play24. Miesięc był spokój.

Jakoś kilka-kilkanaście dni temu otrzymuję sms: Infomrujemy, że zmiany na koncie abonenckim zostały wykonane.
Myślę sobie: Jakie kurna zmiany, przecież nic nie zlecałem???. Wchodzę na Play24, przeglądam usługi, wszystko wyłączone, z wyjątkiem poczty głosowej, ale jej nie można wyłączyć, albo ja nie wiem jak. Patrzę, że jest fakturka do zapłacenia. Myślę: może teraz tak informują o fakturach. Ok, fakturkę opłaciłem i zapomniałem o sprawie.

Dzisiaj dzwoni do mnie żona i mówi: Co to za muzyczka gra u ciebie jak dzwonię?
- Jaka muzyczka?
- No jak czekałam zanim odbierzesz to coś grało.
- Nie wiem o co biega
- No to nieważne ...
Potem coś mnie tknęło, wchodzę sobie na konto Play24, a tam: Muzyka na czekanie - 2zł - Aktywna, Poczta głosowa MMSem - 2 zł - Aktywna. Ki diabeł myślę. Powyłączałem i napisałem zgłoszenie do nich, aby wyjaśnili mi dokładnie kiedy i w jaki sposób te usługi zostały włączone, bi ja ich nie włączałem. Przy okazji napisałem, żeby wyłączyli mi pocztę głosową, bo nie wiem jak mam sam to zrobić. Zobaczymy co odpiszą.

Pomny poprzedniej reklamacji już widzę fakturę w styczniu z doliczonymi 4zł za te usługi. Nie chodzi mi tutaj o ta kasę, tylko o to w jaki sposób włącza mi to się na koncie.

Miał ktoś może podobne przypadki z Play'em, bo sam nie wiem co o tym myśleć?

 #374606  autor: ciuchcia
 12 gru 2009, 15:01
to wszystko jest do wyjasnienia. Dzwon na infolinie to Ci powiedza kto, kiedy i w jakis sposob wlaczyl uslugi. Z tym ze kazdy telefon to kolejna zlotowka ... na forum sa 2 konta Playa - pisz do nich na priv to bedzie wszystko wyjasnione (bodajze Play4You)

 #374626  autor: grabtom
 12 gru 2009, 15:54
No myślę, że powinno być wyjaśnione. Na razie poczekam co mi odpowiedzą na moje zgłoszenie przez Play24.

 #374640  autor: user_delete19
 12 gru 2009, 18:08
Muzyka na czekanie była włączana "promocyjnie" i już nie była wyłączana. IMHO wybitnie sku*, ktoś nie zamwia to się nie włącza, albo chociaż *dokładnie* informuje, że coś się uruchomiło...
A czasami można mieć wrażenie, że system play żyje własnym życiem O_o

 #374643  autor: adx992
 12 gru 2009, 18:30
A mnie trapi inny problem mianowicie doładowałem sobie telefon 26 listopada za 30pln i wstrzymałem sie z wyborem darmowego numeru do 3 grudnia. tegoż dnia aktywowałem numer na sms czekałem 4godziny ale dotarł w końcu więc zatelefonowałem do wybranego numeru na 3minutki żeby sprawdzić czy działa (jednocześnie 100minut do play aktywne miałem)
Pobrało z 100minut więc uprzejmie pytam się o to w salonie czemu. Pan enigmatycznie stwierdził ze promocje się nie łączą...
no ale ok wygadałem te 100 minut pozostał mi tylko darmowy numer i dzwonię i nie zorientowałem się aż tu pomału kaska zaczęła uciekać....
W dniu wczorajszym dzwoniłem do wybranego numeru na około 20minut i pobrało mi 6zł o czym się dowiedziałem pół godziny później. Zalogowałem się na playmobile i patrzę a tu nie źle mnie z kasy złupili... od początku pobierali kasę za rozmowy z wybranym numerem ALE co ciekawe 3 połączenia były darmowe... :smt011
Dzwoniąc na infolinie PLAYA wyżaliłem się konsultantce po czym chamsko się rozłączyła...i takza kazdym razem gdy dodzwoniłem się po chwili się okazywało ze połączenie zrywa tamta strona...
Dziś w salonie pan powiedział że promocje się nie łączą to na pytanie czemu za darmowy numer musze płacic pomimo braku 100 minut do play nic nie odpowiedział...
Co zrobić?? Tacy konsultanci są do bani nic nie da się załatwić tylko umowy umią podpisać... :smt010

Sagem MC815->Motorola M3228->Sagem MYx-1->Siemens a65->Sony EricssonK700i->Sony Ericsson K550i->Samsung u900 Soul->Nokia 5730 XpressMusic->Nokia 5800 XpressMusic->HTC Desire->Sony Xperia P( jeszcze Motorola v3x ,LG c3310,Sony Ericsson K750,Nokia 3120CLS)

 #374646  autor: marcinb
 12 gru 2009, 18:50
adx992 pisze:A mnie trapi inny problem mianowicie doładowałem sobie telefon 26 listopada za 30pln i wstrzymałem sie z wyborem darmowego numeru do 3 grudnia.
Niestety trochę pokręciłeś. :(
Doładowanie i wybór numeru darmowego musi nastąpić w tym samym miesiącu kalendarzowym.
Przeczytaj punkty 4 i 6 regulaminu.
Tylko szkoda, że tego konsultanci w sklepach nie wyjaśnili.

[ Dodano: 2009-12-12, 19:00 ]
Jeszcze napiszę dziwny przypadek w salonie Play.
Pojechałem z osobą z mojej rodziny aby przenieść jej numer do Fresh-a.
Pierwsze co mnie trochę poirytowało - siedzi sobie młody latino żel lover a w koło niego porozkładane umowy - pewnie klientów. Sterty umów, nawet przy ścianach telefonami - można pooglądać słuchawki i dane osobowe klientów. :)
Ale nic to.
Mówię co chodzi. Przystępujemy do zrobienia formalności. Gdy przenosiłem swój numer, miła pani w innym mieście i salonie o wszystko pytała np. jakim kanałem chce być informowany o procesie itd. ten kolo nic. Wpisywał wszystko po swojemu - standardowo smsem.
Końcówka przenosin, sięga po starter i mówi że to jest od nas starter za który muszą państwo zapłacić 9 zł.
Było to 10 listopada.
O nieeee.... Mówię mu że nic z tego, może kiedyś się płaciło teraz jest bezpłatnie. Ale płaci się. Nie nie płaci bo sam przenosiłem swój numer ze 2 tyg. wcześniej i nic nie płaciłem Sprawdzę. I zaczął niby klikać myszką, wpatrzony w monitor. Po chwili o przepraszam rzeczywiście się nic nie płaci, a do tej pory od wszystkich pobieraliśmy 9 zł powiedział latino.
Na koniec co jeszcze było dziwnego - dostałem smsa, że proces przenoszenia powinien się zakończyć... 10 listopada - czyli tego samego dnia! Jednak ostatecznie karta była aktywna po około 27 godzinach, dopiero 11 listopada.

:arrow: Na forum Telepolis od 29.01.2006.

 #374647  autor: adx992
 12 gru 2009, 19:00
to czemu system nie odrzuca tego?
Konsultanci potakiwali głową...

Sagem MC815->Motorola M3228->Sagem MYx-1->Siemens a65->Sony EricssonK700i->Sony Ericsson K550i->Samsung u900 Soul->Nokia 5730 XpressMusic->Nokia 5800 XpressMusic->HTC Desire->Sony Xperia P( jeszcze Motorola v3x ,LG c3310,Sony Ericsson K750,Nokia 3120CLS)

 #374649  autor: marcinb
 12 gru 2009, 19:05
Jakiej treści smsa dostałeś po aktywacji darmowego numeru?
Jezeli pobieralo Ci z pakietu 100 minut to widac ze usluga darm. numeru nie dzialala. :cry:

:arrow: Na forum Telepolis od 29.01.2006.

 #374650  autor: adx992
 12 gru 2009, 19:07
"Darmowy numer został aktywowany,rozmowy masz do ...." dokładnej treści nie pamiętam - niestety skasowałem wiadomość.
Dodatkowo oburzające jest to iż konsultantka się rozłączyła.
W reklamacji zostanie to napewno uwzględnione :evil:

Sagem MC815->Motorola M3228->Sagem MYx-1->Siemens a65->Sony EricssonK700i->Sony Ericsson K550i->Samsung u900 Soul->Nokia 5730 XpressMusic->Nokia 5800 XpressMusic->HTC Desire->Sony Xperia P( jeszcze Motorola v3x ,LG c3310,Sony Ericsson K750,Nokia 3120CLS)

 #374912  autor: play4you1
 14 gru 2009, 15:25
grabtom,
W przypadku gdyby z "muzyką na czekanie" byłyby jakieś problemy, albo odpowiedz z Obsługi Klienta nie byłaby satysfakcjonująca, napisz do mnie.
 #375167  autor: patrix-83
 15 gru 2009, 23:03
Wysłałem ci wiadomość na prive dotyczącą problemu nie uwolnienia mojego numeru przez sieć Play do sieci MBank Mobile i podawania fikcyjnych powodów przez Play dotyczących odrzucenia takiego wniosku o przeniesienie numeru.

 #375188  autor: Malibu
 16 gru 2009, 06:28
Może play4u wyjaśni mi dlaczego p4 trzyma moje dane bez mojej zgody przy numerze którzy przeszedł już jakiś czas temu na pre-paid w playu, na podstawie tych danych pozostawionych po numerze post-paidowym konsultanci chcą mnie weryfikować na początku rozmowy natomiast w momencie kiedy pytam na jakiej podstawie te dane są przetwarzane przez p4 słyszę, że muszę się najpierw zarejestrować, żeby firma miala moje dane a później mogę na to złożyć reklamację.

2ga sprawa, przeniesiono na mnie numer playonline, złożyłem już kilkanaście reklamacji na tym numerze a mimo to dostaję odpowiedzi nijak nie związane z treścią reklamacji które składam, składam odwołania znowu to samo, wysyłam kolejne zgłoszenie, droga postępowania reklamacyjnego wyczerpała się. czy firma ma na prawdę klientów za idiotów, czy to jest jakaś strategia na pozbywanie się klientów? Czy po prostu czekacie na sprawę w polubownym sądzie konsumenckim albo zgłoszenie do rzecznika praw konsumentów?

 #375219  autor: Navigare
 16 gru 2009, 13:16
Ja również proszę o pomoc, bo już nie mogę dalej walczyć z tymi troglodytami z BOK. Od 1 listopada zmieniono mi plan taryfowy na najdroższy jaki jest dostępny w ofercie dla firm (firma 250) ze starego 150 (który miałem od 1,5 roku) - BEZ MOJEJ ZGODY. Sprawę dostrzegłem dopiero 11 listopada kiedy przyszła faktura.

Zgłosiłem sprawę w bok - wpierw chciano mi wmówić, że zmieniono na podstawie mojego zgłoszenie telefonicznego - po weryfikacji nagrań przyznali się do błędu. Poprosiłem o przywrócenie starej taryfy, korektę faktury, rozliczenie wszystkiego na starych zasadach (sms i interenet w ramach pakietu kwotowego).

Pismo wysłałem 13 listopada faxem, emailem (skan) oraz listem priorytetowym, poleconym, za zwrotnym potiwerdzeniem odbioru. Do dnia dzisiejszego reklamacja nie została uwzględniona, a w zeszłym tygodniu zostałem poinformowany, że w dniu dzisiejszym 16 grudnia zostanie mi odłączony telefon (nie mam zamiaru zapłacić za błędnie wystawioną fakturę).

Na bok dzwoniłem już kilkanaście razy, że każdym razem osoba wprwadzała nowe zgłoszenie i na tym sprawa się urywała. Do dnia dzisiejszego nikt nie kontaktował się ze mną (poza info o wyłączeniu telefonu - panienka powiedziała, że jest z księgowości i reklamacje ja nie interesują).

30 dniowy termin rozpatrywania reklamacji w większość zgłoszeń już minął i mają one status rozpatrzone - nie ma jednak żadnego opisu co zostało rozpatrzone, a najważniejsze dla mnie sprawy (korekta faktury, zmiana abonementu są dalej lekceważone).

Czy mogę prosić o podpowiedź co mogę dalej zrobić - czy może UKE coś może w tej sprawie zrobić. Czy takie zachowanie operatora (samodzielna zmiana abonamentu, przekroczenie terminu rozpatrywania reklamacji daje podstawę do rozwiązania umowy)?

Ja rozumiem, że pomyłki wszędzie się zdarzają i nie byłoby problemu z mojej strony gdyby szybko naprawili sprawę i dali jakiś bonus za kłopot, ale to co oni wyprawiają to jest skandal - na całą sprawę (pisanie reklamacji, dzwonienie) straciłem już kilka godzin - nikomu nie polecam tej sieci!

 #375241  autor: Claudec
 16 gru 2009, 15:48
Nic tylko do sądu ich podać dla przykładu.
  • Strona 16 z 64
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 64
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 64