• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 13 z 64
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 64

 #372090  autor: KamaZ
 27 lis 2009, 10:58
Sprawa już wyjaśniona, dzięki pomocy play4you1.
Dane zostaną zmienione z dniem 1 grudnia.

 #372096  autor: play4you2
 27 lis 2009, 11:12
KamaZ pisze:Sprawa już wyjaśniona, dzięki pomocy play4you1.
To świetnie! Cieszę się, że uzyskałeś pomoc. Właśnie też dlatego tu jesteśmy, żeby nie tylko odpowiadać na pytania, ale jeżeli to możliwe, pomóc Wam również w różnych sprawach.

Pozdrawiam serdecznie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #372113  autor: pawelpp
 27 lis 2009, 13:18
Play4you mam pytanie bardziej techniczne i niekoniecznie związane z Play. Czy posiadacie jakiś system kontrolujący jakość rozmów i ciągłość pracy sieci? Chodzi mi o coś, co monitoruje pracę BTSów, węzłów sieci? Gdzie mogę znaleźć materiały na temat budowy sieci gsm?

 #372118  autor: play4you2
 27 lis 2009, 13:59
pawelpp pisze:Play4you mam pytanie bardziej techniczne i niekoniecznie związane z Play. Czy posiadacie jakiś system kontrolujący jakość rozmów i ciągłość pracy sieci? Chodzi mi o coś, co monitoruje pracę BTSów, węzłów sieci? Gdzie mogę znaleźć materiały na temat budowy sieci gsm?
Oczywiście że posiadamy, jednak te informacje nie są podawane do wiadomości ogólnej. Związane to jest z Tajemnicą Telekomunikacyjną Sieci. Możesz uzyskać ogólne informacje na temat sieci nawet w raportach, które UKE zamieszcza na swojej stronie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #372214  autor: pawelpp
 28 lis 2009, 00:21
Kolejne problemy z Play - przez 30 min nie mogłem wysłać MMSa, mimo iż przełączałem się pomiędzy P4 i Plusem i pomiędzy 2g i 3g. Dzisiaj SMSy dostałem z godzinnym opóźnieniem... Tylko godzinnym :)

 #372220  autor: yogurcik
 28 lis 2009, 06:09
pawelpp pisze:Kolejne problemy z Play - przez 30 min nie mogłem wysłać MMSa, mimo iż przełączałem się pomiędzy P4 i Plusem i pomiędzy 2g i 3g. Dzisiaj SMSy dostałem z godzinnym opóźnieniem... Tylko godzinnym :)
Taki problem to nie problem .. Proszę pisać o poważniejszych sprawach.

 #372248  autor: pawelpp
 28 lis 2009, 11:18
yogurcik pisze:Taki problem to nie problem .. Proszę pisać o poważniejszych sprawach.
Przedwczoraj na na prawdę ważnego SMSa czekałem kilka godzin. Nie wiem czy nie dochodzenie wiadomości to taki błahy problem... Fakt bywało gorzej - czyli telefon poza zasięgiem przez pół dnia, mimo iż pokazywał pełen zasięg.

[ Dodano: 2009-11-28, 11:54 ]
Play4you, chciałbym jeszcze powrócić do kwestii rekompensaty w postaci minut. Czy taką formę rekompensaty przewiduje ustawa Prawo Telekomunikacyjne?

 #372332  autor: play4you2
 28 lis 2009, 17:44
Play4you, chciałbym jeszcze powrócić do kwestii rekompensaty w postaci minut. Czy taką formę rekompensaty przewiduje ustawa Prawo Telekomunikacyjne?
Prawo Telekomunikacyjne nie narzuca na Operatora formy rekompensaty. O tym decyduje Operator. Prawo Telekomunikacyjne przwiduje jednak, że jeżeli Operator uznaje roszczenia Klienta, powinien się z nich wywiązać. Przypominam jednak, że uznanie reklamacji nie wiąże się z uznaniem roszczeń Klienta (pisałem już o tym szerzej we wcześniejszych postach). Operator dobiera adekwatną formę rekompensaty, w stosunku do ewentualnych szkód, które zostały wyrządzone. Jednak o tym również już pisałęm szerzej. Pawelpp, zapraszam do moich wcześniejszych postów w tej sprawie, zresztą to były posty w formie odpowiedzi na pytania, które również Ty zadawałeś. Owszem, mogę Ci odpowiadać na pytania, jednak mam skromną prośbę, nie zadawaj mi ich kilka razy co "jakiś czas". Niepotrzebnie w ten sposób "zaśmiecamy" ten wątek.

pawelpp pisze:Przedwczoraj na na prawdę ważnego SMSa czekałem kilka godzin. Nie wiem czy nie dochodzenie wiadomości to taki błahy problem... Fakt bywało gorzej - czyli telefon poza zasięgiem przez pół dnia, mimo iż pokazywał pełen zasięg.
Zgodnie z przyjętymi normami (o tym również pisałem), Operatorzy mają czas na dostarczenie wiadomości do 24 h, pod warunkiem, że urządzenie odbiorcy nie posiada wewnętrznych usterek, które mogą na to wpłynąć. Jeżeli chodzi o wiadomości SMS/MMS, zapewniam Cię, że w naszej sieci wszystko działa prawidłowo. Nie ma żadnych usterek z tym związanych. Sprawdź proszę, czy osoba, która wysyłała do Ciebie wiadomość miała wszystko prawidłowo ustawione, lub czy przypadkiem Twój telefon był prawidłowo skonfigurowany. Jeżeli wykluczysz wszystkie te możliwości, możliwe że nastąpiło chwilowe obciążenie sieci, co nie wpływa na jej jakość.

Pozdrawiam serdecznie

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #372395  autor: user_delete5
 28 lis 2009, 23:48
pawelpp pisze:Kolejne problemy z Play - przez 30 min nie mogłem wysłać MMSa, mimo iż przełączałem się pomiędzy P4 i Plusem i pomiędzy 2g i 3g. Dzisiaj SMSy dostałem z godzinnym opóźnieniem... Tylko godzinnym :)
Ja bardzo prosze moderatora o kasowanie postow tego SPAMERA, widze kolego ze koniecznie chcesz zaistnieć na forum. Twoje "problemy z Play" sa tak błahe tak prostackie ze az sie tego czytać nie chce... o czym napiszesz jutro??? ze w centrum miasta miales 3 kreski zasiegu a nie 4? czy moze ze na koncercie na ktorym bylo 50,000 ludzi nie mogłeś wyslać "waznego" sms'a???

Jak nie masz PRAWDZIWYCH problemow z Play to idz sobie popisać do Hyde Parku

 #372406  autor: pawelpp
 29 lis 2009, 02:06
jeżeli ci przeszkadzają moje wypowiedzi to ich nie czytaj.
przypuszczam, ze gdybyś nie mógł normalnie korzystać z telefonu z winy sieci to wkurzałby cię nawet najmniejszy szczegół.

 #372411  autor: zik
 29 lis 2009, 08:32
Jeśli można mam kilka pytań do Play4You

1. Jak długo Play będzie korzystał z usług roamingu krajowego Plusa, i czy jest możliwość że Play podpiszę umowę o roaming z inną siecią tj. Orange lub Erą?

2. Czy obecny kształt usługi cell info w 2G jest ostateczny czy też może Play planuje wprowadzić jakieś zmiany np. poprzez dodanie do nazwy miasta nazw dzielnic lub ulic? I czy kiedyć cell info pojawi się w 3G?

3. Kiedy Play poprawi zasięg w Tarnowie (130 tys. mieszkańców) gdyż w chwili obecnej w Tarnowie jest tylko ok. 5 stacji Playa, co objawia się tym że podczas rozmowy telefon często traci zasięg i rozłącza rozmowę, za chwilę logując się automatycznie do Plusa (pełen zasięg) by znów samemu za chwilę wrócić na szczątkowy zasięg Play czyli do sieci macierzystej

 #372464  autor: play4you2
 29 lis 2009, 12:37
pawelpp pisze:gdybyś nie mógł normalnie korzystać z telefonu z winy sieci to wkurzałby cię nawet najmniejszy szczegół.
Jak wspomniałem, upewnij się na początku, czy to nie wina telefonu lub ustawień w nim. Gwarantuję, że sieć działa prawidłowo i na pewno nie było w tym naszej winy.

Pzdr.

[ Dodano: 2009-11-29, 12:47 ]
1. Jak długo Play będzie korzystał z usług roamingu krajowego Plusa, i czy jest możliwość że Play podpiszę umowę o roaming z inną siecią tj. Orange lub Erą?
Z pewnością jeszcze trochę będziemy korzystać, jednak nie jestem w stanie Ci powiedzieć ile. Ta informacja objęta jest klauzulą Tajemnicy Telekomunikacyjnej. Co do innych Umow, to trudno powiedziec. Jak bysmy kiedyś może zrezygnowali z Roamingu krajowego w Plus, to raczej nie zawieralibyśmy z innymi sieciami takich umów, ponieważ zapewne nie było by takiej potrzeby, jednak są to tylko moje przypuszczenia. Nie mam żadnych oficjalnych informacji w tym temacie.
zik pisze:2. Czy obecny kształt usługi cell info w 2G jest ostateczny czy też może Play planuje wprowadzić jakieś zmiany np. poprzez dodanie do nazwy miasta nazw dzielnic lub ulic? I czy kiedyć cell info pojawi się w 3G?
Na chwilę obecną staramy się inwestować w rozwój sieci i jej jakość, co do szczegółów estetycznych (bo takimi pozwolę sobie nazwać te informacje), myślę że zajmiemy się tym w drugim etapie rozwoju, jednak na ten temat również nie mam potwierdzonych informacji.
3. Kiedy Play poprawi zasięg w Tarnowie (130 tys. mieszkańców) gdyż w chwili obecnej w Tarnowie jest tylko ok. 5 stacji Playa, co objawia się tym że podczas rozmowy telefon często traci zasięg i rozłącza rozmowę, za chwilę logując się automatycznie do Plusa (pełen zasięg) by znów samemu za chwilę wrócić na szczątkowy zasięg Play czyli do sieci macierzystej

Stale rozwijamy infrastrukturę, a tą którą posiadamy (również w Tarnowie), ulepszamy w miarę możliwości, lub sygnałów ze strony społeczeństwa, gdyby coś nie działało na skalę masową. Jednak jeżeli masz kłopoty z naszym zasięgiem, ustaw telefon na wybór automatyczny, lub na sztywno na zasięg Plusa i nie powinno być już z tym utrudnień.

Pozdrawiam Cię serdecznie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #372476  autor: pawelpp
 29 lis 2009, 13:08
Gwarantuję, że sieć działa prawidłowo i na pewno nie było w tym naszej winy.
Nokia też mi gwarantuje, że telefon działa prawidłowo. Na podstawie własnej wiedzy i wpisów na tym i innych forach wiem, że to wina sieci.

 #372501  autor: play4you2
 29 lis 2009, 14:28
pawelpp pisze:
Gwarantuję, że sieć działa prawidłowo i na pewno nie było w tym naszej winy.
Nokia też mi gwarantuje, że telefon działa prawidłowo. Na podstawie własnej wiedzy i wpisów na tym i innych forach wiem, że to wina sieci.
Cóż, masz prawo tak sądzić. Ja nie chcę tu teraz udowadniać za wszelką cenę, kto ma rację. Oficjalna wiadomość jest taka, że sieć działa prawidłowo i nie ma żadnych usterek w tym temacie. Na tym zdaniu pozwolę sobie zakończyć naszą wspólną dyskusję odnośnie potencjalnej "usterki", gdyż takiej nie ma.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #372513  autor: Marens
 29 lis 2009, 15:23
Spróbuj na APN "mms.pl"

 #372746  autor: le.woj
 30 lis 2009, 21:35
Ja w każdym razie (chyba) się cieszę, że przenosiny do Playa zakończyły się na poziomie "salonów" tej firmy. Stawki są oczywiście istotne, jednak równie ważna jest jakość obsługi (niedoszłego) klienta. A miało być tak fajnie abonament 65 (+NokiaE51, podobno, ja wynikałoby ze strony internetowej, przez nich promowana) i 2 numer na Freshu. . Okazało się jednak, że umowa nie może zostać podpisana (dyspozycja przeniesienia numeru pocz października, ponieważ „nie mam teraz tego telefonu", „jest u nas inwentaryzacja do niedzieli i do tego terminu nic nie będę wiedział". Po kolejnej rozmowie dostałem obietnicę telefonu „we wtorek" tj. 13.10 z informacją, kiedy będziemy mogli sfinalizować umowę. Jak się domyślacie, żadnego telefonu nie było. Próba telefonicznego skontaktowania się z Punktem Sprzedaży zakończyła się niczym, bo telefon nie odbiera. Rozumiem, że sprzedawca mógł być zajęty, ale żeby telekom nie oddzwaniał (znał mój numer). Po 3 tygodniach czekania udałem się do innego przedstawiciela firmy Play, który poinformował, że strona Playa to po części atrapa i że wybrany przeze mnie model na stronie wprawdzie jest, w rzeczywistości nie ma (patrz: hasło kampanii reklamowej "mamy wszystkie modele telefonów!"). Po moich doświadczeniach z siecią Play inne hasło - o przenoszeniu nr-u w 1 dzień - też wydaje mi się nieco na wyrost. Wracając do interesującego mnie modelu telefonu, sprzedawca zobowiązał się, że do 6 listopada poinformuje mnie telefonicznie, kiedy będziemy mogli podpisać umowę. Jest 30 listopada i jak Państwo przypuszczacie personel Playa po raz wtóry okazał się równie wiarygodny co strona internetowa. Aż strach pomyśleć, co byłoby po podpisaniu umowy.
 #372762  autor: fidel29
 30 lis 2009, 22:24
Ze zdziwieniem czytałem negatywne opinie o firmie Play ale i na mnie przyszedł czas :(
Przedstawię tutaj pismo reklamacyjne jako wystosowałem do Pleya które przedstawia moje zmagania z tą firmą.Może ktoś podpowie gdzie jeszcze można złożyć skargę na działanie tego operatora???Wprawdzie suma o jakiej jest mowa to ok.70zł ale jest....dla jednych mało dla innych dużo.Chodzi o sam fakt.Wspomniane pismo reklamacyjne:


W dniu 08.09.2009 skontaktowałem się z BOK Play celem wyłączenia pakietu internetowego 5MB oraz CAŁKOWITEJ!!! możliwości korzystania z internetu z karty sim dla numeru telefonu 79X XXX XXX.W czasie rozmowy z konsultantką BOK panią DXXXX Magdaleną zostałem poinformowany że całkowite wyłączenie usługi internetowej skutkuje brakiem możliwości otrzymywania i wysyłania wiadomości MMS. Jako że nie jestem zainteresowany funkcją MMS w telefonie prosiłem o całkowitą dezaktywację możliwości połączenia z internetem. Zostałem poinformowany ,że całkowite wyłączenie internetu zajmie max.24 godziny .Po otrzymaniu f-ry za miesiąc wrzesień zorientowałem się że konsultant nie zrealizował mojego żądania .Po raz kolejny zadzwoniłem na płatny numer BOK w dniu 06-10-2009 zatem po prawie miesiącu po pierwszym zgłoszeniu i ponownie prosiłem o wyłączenie CAŁKOWITE!!! internetu oraz korektę f-ry za miesiąc wrzesień gdyż połączenia po dacie 09-09-2009 wynikały z niedbalstwa konsultanta .Pani konsultant potwierdziła ,że rzeczywiście nie zostało zablokowane na karcie sim możliwość korzystania z internetu i sprawa została przekazana w dniu 09-09-2009 do działu technicznego Play .W dniu 15-10-2009 otrzymałem odpowiedz na moja prośbę związaną z korektą f-ry cyt" zgodnie ze zgłoszeniem klienta usługa WAP została dezaktywowana ".Toż to kpina!!!!Po takim okresie oczekiwania nie ma jednego zdania odnośnie korekty f-ry!!!Reasumując: na odpowiedz z Państwa strony czekam już ponad 40 dni i jak widzę nie zapowiada się na szybkie rozwiązanie problemu. Żądam zatem korekty wszystkich połączeń z internetem jakie zostały wykonane z kart sim dla numeru telefonu xxx xxx xxx po dacie 09-09-2009 oraz kosztów wszystkich połączeń do BOK Play tylko w tej jednej sprawie gdyż ww. wynikały z błędu i rażącego niedbalstwa pracownika Biura Obsługi Klienta firmy Play.

Niestety Play nie przyznaje się do winy więc dzisiaj stworzyłem nowe pismo:

W odpowiedzi na moją reklamację otrzymałem odpowiedz ,że jest ona niezasadna przy czym operator Play powołuje się na regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych cyt:

Operator nie ponosi odpowiedzialności za :
B)zabezpieczenie danych oraz oprogramowania używanego przez Abonenta ,znajdujących się w Telefonie oraz urządzeniach do niego przyłączonych;
c)szkody wynikłe z braku stosowania przez Abonenta zabezpieczenia danych oraz oprogramowania Telefonu oraz urządzeń do niego przyłączonych;

Ten sam regulamin mówi natomiast o odpowiedzialności operatora w przypadku cyt:

1. Operator ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usługi Telekomunikacyjnej, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie nastąpiło wskutek siły wyższej, winy Abonenta lub nieprzestrzegania przez Abonenta postanowień Regulaminu, Umowy albo wymagań związanych z Ofertami Promocyjnymi.
Powyższy regulamin obowiązuje obie strony do jego przestrzegania. Przypominam iż w dniu 08.09.2009r zgłosiłem w BOK Play dezaktywowanie możliwości korzystania z internetu z mojej karty sim. Zostałem zapewniony przez pracownika BOK ,że funkcja ta zostanie wyłączona najpóźniej w terminie 24godzin od momentu zgłoszenia. Niestety tak się nie stało---wynikało to z rażącego niedbalstwa Państwa pracownika. Na wyłączenie funkcji korzystania z Internetu czekałem ponad 40 dni wielokrotnie interweniując w telefonicznym biurze obsługi klienta ponosząc koszty połączeń z BOK. Logiczne jest zatem ,że gdyby pracownik wykonał rzetelnie swoje zadanie telefon nie łączyłby się z Internetem i nie byłoby tematu reklamacji. Dlaczego zatem to ja mam ponosić koszty wynikające z błędu i nieporadności pracownika Biura Obsługi Klienta?!Przecież w dniu 06-10-2009r podczas kolejnej rozmowy konsultant przyznał(proszę sprawdzić rozmowy telefoniczne które przecież nagrywacie) ,że zlecenie z dnia 08-09-2009 nie zostało zrealizowane i przekazał sprawę do Działu Technicznego firmy Play!!!Zapytam po raz kolejny dlaczego ja mam ponosić koszta nieporadności i zaniedbania ze strony Biura Obsługi?!Od dnia 09-09-2009 czyli 24h po zgłoszeniu telefonicznym w BOK karta sim nie miała prawa połączyć się z internetem a łączyła się jeszcze 40 dni!!!
Proszę zatem dokładnie przeanalizować moje zgłoszenie ,sprawdzić daty zgłoszeń i kontaktów moich z Biurem Obsługi Klienta. Proszę również o korektę wszystkich połączeń z Internetem jakie zostały wykonane z mojej karty sim jak i połączeń z BOK Play tylko w tej jednej sprawie po dacie 09-09-2009.

I tak się pewnie będę boksował dalej z nimi :x ale nie popuszczę!!!Może ktoś podpowie gdzie można złożyć na nich skargę??Przepraszam za bałagan w poscie ale mnie trzęsię :smt011
Ostatnio zmieniony 01 gru 2009, 17:41 przez fidel29, łącznie zmieniany 2 razy.

 #372779  autor: osachorzow
 30 lis 2009, 23:04
fidel29, najpierw usuń swój numer telefonu z posta ;)

Możesz skontaktować się z UKE, ale dopiero po wyczerpaniu drogi reklamacyjnej w P4, czyli po odpowiedzi na Twoje odwołanie od ich pierwszej decyzji. Do idiotycznych odpowiedzi od pierwszej linii konsultantów radzę się przyzwyczaić - jest (ciut) większa szansa, że na Twoje odwołanie odpisze ktoś bardziej kompetentny. Może sprawą zajmą się też play4you(1 lub 2) i jakoś uda się to załatwić... mi się udało za ich pośrednictwem zakończyć ponad czteromiesięczny spór. Co do zwrotu opłaty za połączenia z OK to bym nie liczył... to jest opłata za połączenie, a nie za kompetencje...

Musisz się uzbroić w cierpliwość i nie irytować się odpowiedzią, która nijak nie ma się do zgłoszenia (wiem, to trudne, ale nie ma sensu, zdrowie ważniejsze). To takie rady weterana reklamacyjnego w play (choć mam nadzieję, że już nie dają mi powodów do reklamacji).

 #372813  autor: play4you2
 01 gru 2009, 09:39
le.woj pisze: o przenoszeniu nr-u w 1 dzień - też wydaje mi się nieco na wyrost. Wracając do interesującego mnie modelu telefonu, sprzedawca zobowiązał się, że do 6 listopada poinformuje mnie telefonicznie, kiedy będziemy mogli podpisać umowę. Jest 30 listopada i jak Państwo przypuszczacie personel Playa po raz wtóry okazał się równie wiarygodny co strona internetowa. Aż strach pomyśleć, co byłoby po podpisaniu umowy.
Mam prośbę, napisz mi na priva, co się dokładnie zadziało (lub nie). Owszem, przeczytałem całą Twoją wypowiedź, jednak chciałbym się dowiedzieć, np. w jakim mieście to było i jaki nr tel. chciałeś przenieść. Zapewniam Cię, że żadnych utrudnień byś nie miał. Jeżeli nadal jesteś zainteresowany przeniesieniem numeru, to daj mi info, postaram Ci się pomóc w pełni tego słowa znaczeniu. Co do przenoszenia w 1 dzień. Owszem, jest to mozliwe, jednak pragnę, abyście zrozumieli, że w tym aspekcie wiele zależy od Operatora od którego ten numer ma być przeniesiony. My nie możemy nakazać oddanie tego numeru w ciągu jednego dnia. To, że jesteśmy gotowi na takie operacje w 1 dzień, nie oznacza, że pozostali również. Jednak zapewniam Cię, jeżeli nie ma żadnych przeciwskazań, a pozostali Operatorzy chcą płynnie współpracować w tym temacie, przeniesienie numeru w 1 dzień jest absolutnie mozliwe.
fidel29 pisze:I tak się pewnie będę boksował dalej z nimi ale nie popuszczę!!!Może ktoś podpowie gdzie można złożyć na nich skargę??Przepraszam za bałagan w poscie ale mnie trzęsię
Bardzo Cię proszę o kontakt na priva, powiem Ci co dalej zrobić. Postaram Ci się pomóc. Z pewnością jie pozostaniesz sam w swojej sprawie.

Teraz tak z innej beczki, ale jednak pozostając w temacie ;-). Co do odpowiedzi, które otrzymujecie od naszych pracowników. Absolutnie nie mam zamiaru nikogo usprawiedliwiać, zwłaszcza, jak popełni błąd. Pisałem już wielokrotnie o obsłudze tutaj na forum i o tym, abyście dali nam jeszcze czasu, aby dojść do takiego poziomu, aby Wasze posty były już tylko "wspomnieniem" o nierzetelnej Obsłudze. Jeszcze raz powiem, że TYLKO dzięki Wam jesteśmy w stanie wyłapać jakieś nieprawidłowości. Tu moja prośba, jak jesteście przekonani, że odpowiedź którą otrzymaliście godzi w dobre imię i opinie o naszej firmie (Play), napiszcie chociaż mail na playmobile.pl z informacją, co się stało i dlaczego uważacie, że dany konsultant nie zajął się tą sprawą rzetelnie. Mam tylko prośbę, napiszcie to w sposób merytoryczny (wiem, że czasami nerwy puszczają). Im więcej otrzymamy informacji przekazanych w sposób spójny, tym lepiej będziemy mogli zrozumieć zaistniałą sytuację i co spowodowało, że tak się stało.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #372826  autor: shadow
 01 gru 2009, 11:25
Witam forumowiczów.

Ja tez mam problemy z tą siecią komórkową - złożyłem już pismo skarge do UKE na nich i czekam.

Skoro Play ma problemy ze strona playmobile.pl oraz połączeniami głosowymi jak i SMS to po co oferują komercyjnie usługi skoro nie są gotowi w pełni do działania.

Prosty przykład jak ktoś coś sprzedaje to nie sprzedaje prototypu typu produkt sprawdzony.

PS. doszły mnie nieoficjalne wieści ,iz PLAY ma iść na sprzedaz bardzo fajnie by było jakby ktoś z 3 opow kupil ICH - moze skonczy sie "olewanie" klientow na kazdym kroku.
  • Strona 13 z 64
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 64
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 64