Ze zdziwieniem czytałem negatywne opinie o firmie Play ale i na mnie przyszedł czas
Przedstawię tutaj pismo reklamacyjne jako wystosowałem do Pleya które przedstawia moje zmagania z tą firmą.Może ktoś podpowie gdzie jeszcze można złożyć skargę na działanie tego operatora???Wprawdzie suma o jakiej jest mowa to ok.70zł ale jest....dla jednych mało dla innych dużo.Chodzi o sam fakt.Wspomniane pismo reklamacyjne:
W dniu 08.09.2009 skontaktowałem się z BOK Play celem wyłączenia pakietu internetowego 5MB oraz CAŁKOWITEJ!!! możliwości korzystania z internetu z karty sim dla numeru telefonu 79X XXX XXX.W czasie rozmowy z konsultantką BOK panią DXXXX Magdaleną zostałem poinformowany że całkowite wyłączenie usługi internetowej skutkuje brakiem możliwości otrzymywania i wysyłania wiadomości MMS. Jako że nie jestem zainteresowany funkcją MMS w telefonie prosiłem o całkowitą dezaktywację możliwości połączenia z internetem. Zostałem poinformowany ,że całkowite wyłączenie internetu zajmie max.24 godziny .Po otrzymaniu f-ry za miesiąc wrzesień zorientowałem się że konsultant nie zrealizował mojego żądania .Po raz kolejny zadzwoniłem na płatny numer BOK w dniu 06-10-2009 zatem po prawie miesiącu po pierwszym zgłoszeniu i ponownie prosiłem o wyłączenie CAŁKOWITE!!! internetu oraz korektę f-ry za miesiąc wrzesień gdyż połączenia po dacie 09-09-2009 wynikały z niedbalstwa konsultanta .Pani konsultant potwierdziła ,że rzeczywiście nie zostało zablokowane na karcie sim możliwość korzystania z internetu i sprawa została przekazana w dniu 09-09-2009 do działu technicznego Play .W dniu 15-10-2009 otrzymałem odpowiedz na moja prośbę związaną z korektą f-ry cyt" zgodnie ze zgłoszeniem klienta usługa WAP została dezaktywowana ".Toż to kpina!!!!Po takim okresie oczekiwania nie ma jednego zdania odnośnie korekty f-ry!!!Reasumując: na odpowiedz z Państwa strony czekam już ponad 40 dni i jak widzę nie zapowiada się na szybkie rozwiązanie problemu. Żądam zatem korekty wszystkich połączeń z internetem jakie zostały wykonane z kart sim dla numeru telefonu
xxx xxx xxx po dacie 09-09-2009 oraz kosztów wszystkich połączeń do BOK Play tylko w tej jednej sprawie gdyż ww. wynikały z błędu i rażącego niedbalstwa pracownika Biura Obsługi Klienta firmy Play.
Niestety Play nie przyznaje się do winy więc dzisiaj stworzyłem nowe pismo:
W odpowiedzi na moją reklamację otrzymałem odpowiedz ,że jest ona niezasadna przy czym operator Play powołuje się na regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych cyt:
Operator nie ponosi odpowiedzialności za :
B)zabezpieczenie danych oraz oprogramowania używanego przez Abonenta ,znajdujących się w Telefonie oraz urządzeniach do niego przyłączonych;
c)szkody wynikłe z braku stosowania przez Abonenta zabezpieczenia danych oraz oprogramowania Telefonu oraz urządzeń do niego przyłączonych;
Ten sam regulamin mówi natomiast o odpowiedzialności operatora w przypadku cyt:
1. Operator ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usługi Telekomunikacyjnej, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie nastąpiło wskutek siły wyższej, winy Abonenta lub nieprzestrzegania przez Abonenta postanowień Regulaminu, Umowy albo wymagań związanych z Ofertami Promocyjnymi.
Powyższy regulamin obowiązuje obie strony do jego przestrzegania. Przypominam iż w dniu 08.09.2009r zgłosiłem w BOK Play dezaktywowanie możliwości korzystania z internetu z mojej karty sim. Zostałem zapewniony przez pracownika BOK ,że funkcja ta zostanie wyłączona najpóźniej w terminie 24godzin od momentu zgłoszenia. Niestety tak się nie stało---wynikało to z rażącego niedbalstwa Państwa pracownika. Na wyłączenie funkcji korzystania z Internetu czekałem ponad 40 dni wielokrotnie interweniując w telefonicznym biurze obsługi klienta ponosząc koszty połączeń z BOK. Logiczne jest zatem ,że gdyby pracownik wykonał rzetelnie swoje zadanie telefon nie łączyłby się z Internetem i nie byłoby tematu reklamacji. Dlaczego zatem to ja mam ponosić koszty wynikające z błędu i nieporadności pracownika Biura Obsługi Klienta?!Przecież w dniu 06-10-2009r podczas kolejnej rozmowy konsultant przyznał(proszę sprawdzić rozmowy telefoniczne które przecież nagrywacie) ,że zlecenie z dnia 08-09-2009 nie zostało zrealizowane i przekazał sprawę do Działu Technicznego firmy Play!!!Zapytam po raz kolejny dlaczego ja mam ponosić koszta nieporadności i zaniedbania ze strony Biura Obsługi?!Od dnia 09-09-2009 czyli 24h po zgłoszeniu telefonicznym w BOK karta sim nie miała prawa połączyć się z internetem a łączyła się jeszcze 40 dni!!!
Proszę zatem dokładnie przeanalizować moje zgłoszenie ,sprawdzić daty zgłoszeń i kontaktów moich z Biurem Obsługi Klienta. Proszę również o korektę wszystkich połączeń z Internetem jakie zostały wykonane z mojej karty sim jak i połączeń z BOK Play tylko w tej jednej sprawie po dacie 09-09-2009.
I tak się pewnie będę boksował dalej z nimi

ale nie popuszczę!!!Może ktoś podpowie gdzie można złożyć na nich skargę??Przepraszam za bałagan w poscie ale mnie trzęsię
