DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #360233  autor: nicram
 17 wrz 2009, 19:20
bledos pisze:nicram, nieco mnie ubiegłeś :D Dostałem właśnie startówkę Orange, działam :)
Ja nie przenoszę w chwili obecnej żadnego z tych numerów :-) Chciałem tylko sprawdzić czy na innych numerach będzie się wyświetlał komunikat o błędzie na stronie GaduAIR :wink:
Ramirez pisze:Numeru nie straciłem, tylko 40 zł, w skutek niekompetencji firmy kurierskiej i być może Gadu Air.
A ja myślałem że straciłeś 40 zł wraz z numerem. Muszę nauczyć się czytać ze zrozumieniem :D

 #360234  autor: bledos
 17 wrz 2009, 19:31
Ramirez pisze:w skutek niekompetencji firmy kurierskiej
A pamiętasz może kto ich obsługuje, jaka firma?

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #360240  autor: Ramirez
 17 wrz 2009, 19:58
bledos pisze:
Ramirez pisze:w skutek niekompetencji firmy kurierskiej
A pamiętasz może kto ich obsługuje, jaka firma?
DHL, ale to szczegół ;) To wszystko zależy od konkretnego pracownika. Ten co był u mnie, zamiast skontaktować się ze mną , na numer kontaktowy, to podsuwał byle komu w domu żeby podpisać dokumenty do przeniesienia. To się nazywa weryfikacja właściciela numeru :smt005 I to kazał podpisywać imieniem i nazwiskiem osoby która odebrała... ciężki przypadek. Nie ma jak przeszkolony pracownik :smt005

 #360241  autor: bledos
 17 wrz 2009, 20:00
Pracowałem kiedyś jako kurier, wiem jak jest... Cisną żeby wszystko rozwieźć, to rzucają komu popadnie ;p a później problem... Znam "normalnego" kuriera z DHL więc powinno być w porządku :) To jeszcze do przejścia, zobaczymy co później...

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #360242  autor: knopers
 17 wrz 2009, 20:05
Właśnie z ciekawości spróbowałem tylko przenieść numer z heyah do gaduAir. Wpisałem kod, dostałem smsa, wpisałem kod i przeniosło mnie na stronę gdzie mam wpisywać dane. Oczywiście zrezygnowałem, ale w heyah idzie przenieść bez problemu :)

Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej

Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300

 #360244  autor: Ramirez
 17 wrz 2009, 20:10
Potem kurier był drugi raz wskutek reklamacji, tym razem zabrał papiery z odpowiednimi podpisami i tak czekam sobie 3 tygodnie. Z lekka wkurzony pisze do gadu air a ci po 2 tygodniach odpisują że kurier nie może się ze mną skontaktować ???? bardzo ciekawe???. Cos sie pogubili, dostali pewnie papiery, gdzieś zgubili pewnie albo kurier. Nikt nic nie wie albo głupich udają. W każdym razie nie polecam przenosin. Kupic starter ok, można , też mam jeden zwykły ,ładnie działa wszystko, internet rozlicza ładnie, na nasza korzyść :smt005 Przynajmniej tak mi sie wydaje, w bilingu po kilku dniach dopiero się połączenia z internetem pokazują.

 #360250  autor: nicram
 17 wrz 2009, 20:22
Ramirez, Wszystko zależy od tego w jakim celu przenosi się numer do GaduAIR ;-) Mi zależy tylko na tym aby mieć prosty numer GG, którego nigdy nie zapomnę :-D

 #360253  autor: bledos
 17 wrz 2009, 20:32
knopers0 pisze:ale w heyah idzie przenieść bez problemu
Nie jestem taki pewien, Bóg jeden raczy wiedzieć, co będzie później :D

Panowie, biję się w pierś, pospieszyłem się, a jeszcze nie zarejestrowałem tej karty... :/ Mam co prawda w tej chwili już zarejestrowanego TT, ale tego z kolei nie przeniosę, bo to Era Tandem (szkoda mi tego, dlatego jeszcze trzymam ten numer :D). Lekkie opóźnienie, ale mam nadzieję, że to wyjdzie tylko na zdrowie :D

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #360447  autor: nicram
 18 wrz 2009, 18:38
Era Tandem

Opis usługi
Co dwie karty to nie jedna.
Nie stawiaj wszystkiego na jedną kartę, skoro możesz mieć dwie. Skorzystaj z nowej usługi EraTandem i używaj dwóch kart SIM w dwóch aparatach telefonicznych w ramach jednego abonamentu.
W ramach nowej usługi sieci Era - EraTandem za jedyne 60 zł netto możesz mieć dwie działające karty SIM. Dzięki temu możesz swobodnie korzystać z dwóch kart SIM i dwóch aparatów, przy zachowaniu jednego numeru i rachunku! Drugą kartę SIM możesz mieć na wszelki wypadek: do innego aparatu, do aparatu w samochodzie, do organizEra, itd., itp.

Jeśli masz w swoim samochodzie zestaw głośno mówiący, pracujący z Twoim starym telefonem, a Ty chcesz kupić sobie dodatkowo najnowszy cud techniki - telefon, z którego będziesz korzystał np. w biurze, to karty EraTandem okażą się dla Ciebie idealnym rozwiązaniem.

Numer telefonu dla każdej z kart jest taki sam, choć są one niezależne i nie dzielą wspólnej pamięci, co oznacza, że numery telefonów muszą być wprowadzone osobno do spisu każdej z nich i można zmienić w nich kody PIN. Obie karty EraTandem umożliwiają naprzemienne inicjowanie i przyjmowanie połączeń. Rozmowy telefoniczne mogą być przeprowadzone z obu aparatów, ale nie jednocześnie. Pamiętaj, że tylko jeden telefon z kartą EraTandem może być używany w danym momencie.


O tym warto pamiętać.

* Karty EraTandem przeznaczone są tylko dla jednego użytkownika.
* Aby aparat z kartą EraTandem mógł przyjmować rozmowy telefoniczne, należy zawsze po włączeniu i wpisaniu kodu PIN uaktywnić go poprzez wybranie numeru 9600.
* Włączony powinien być tylko ten aparat, z którego się aktualnie korzysta.
* Pamiętaj, że powiadomienie o otrzymaniu wiadomości tekstowej SMS lub o wiadomości w Poczcie Głosowej dotrze tylko do aparatu, który jest włączony lub do tego, który w pierwszej kolejności zostanie uaktywniony przez wybranie numeru 9600.


bledos, Tyle znalazłem na stronie Ery. A teraz zamiast teorii, to jak rzecz ma się w praktyce? :-)
Z ciekawości pytam bo napisałeś że numery Ery TakTak-a nie przeniesiesz z uwagi na tą usługę ;-) Czy jest to na tyle ciekawe rozwiązanie, że nie będziesz z niego rezygnował ;-)

 #360453  autor: bledos
 18 wrz 2009, 19:09
[OT]
Kiedyś był to numer abonamentowy i wówczas nabycie kart EraTandem kosztowało mnie około 70zł. Karty są stare, mają 100 miejsc wpisów w książce, zapamiętują max. 10 wiadomości. Za czasów abo w Erze rozwiązanie było przydatne (z numeru korzystaliśmy jednocześnie z dziewczyną w dwóch różnych tel), teraz trzymam je jako perełkę w kolekcji kart SIM (czego to ludzie nie zbierają :)).
[/OT]

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #360457  autor: nicram
 18 wrz 2009, 19:45
bledos, Tak ludzie mają przeróżne zainteresowania ;-) Ja z kolei przywiązałem się do moich dwóch numerów :-) Powiedziałem sobie że już ich nigdy nie zmienię 8) Za dużo trudu i i pieniędzy w nie włożyłem hehe. Teraz chciałbym do kolekcji mieć ładny numer GG ;-) Nic co robię nie jest przypadkowe hehe, począwszy od prostych rzeczy typu konto osobiste, a skończywszy na inwestycjach długoterminowych ;-)
Odbiegam trochę od tematu, dlatego będę kończył moje refleksje :P

Długo by pisać o tym wszystkim....

Fajnie że są ludzie którzy podzielają nasze zainteresowania, to tak na koniec ;-) Pozdrawiam.

 #362085  autor: bledos
 27 wrz 2009, 20:59
Napisałem pod koniec zeszłego tygodnia maila przypominającego do Air, z zapytaniem, co zrobili w "mojej" sprawie. Odpowiedzi brak, co zresztą mnie nie dziwi, w większości przypadków kontakt z MVNO idzie jak po grudzie... Może ktoś jeszcze ma problem z prefixem po wpmobi, może w kupie siła? :roll:

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #362092  autor: Ramirez
 27 wrz 2009, 21:36
Bo w Gadu Air odpisują szybko tylko na łatwe pytania :mrgreen:
Raz czekałem 3 tygodnie na odpowiedź, ale najczęściej to była doba, chociaż było z raz czy dwa razy że po 10 minutach dostałem odpowiedź na maila :lol:

 #362102  autor: bledos
 27 wrz 2009, 22:19
Ramirez, zgadza się, na moje pytanie o konkretny numer GG zadane w niedziele, dział techniczny odpisał niemal natychmiast... Zaśpiewali coś koło 100 tysięcy miesięcznie, widać mieli nadzieje, że się skuszę :mrgreen:

Ws. przeniesienia:
Kod: Zaznacz cały
Poniżej przesyłamy odpowiedź na zgłoszenie nr [xxxxx]:
 
Sprawa jest badan przez dział techniczny. Nie jestem w stanie podać konkretnej daty rozwiązania problemu

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #362641  autor: nicram
 30 wrz 2009, 12:52
Mam coraz większe obawy czy będzie dało się w ogóle przenieść numer do GaduAIR. Poczekam na to jak pójdzie koledze bledos, i wtedy zobaczę czy jest jakakolwiek szansa na to przeniesienie :|

 #362785  autor: bledos
 01 paź 2009, 00:03
Mi już ręce opadają i tracę siły...
Pomyślałem, że w tak zwanym międzyczasie, zanim uporają się z wysyłaniem smsów, sprawdzę, jak wygląda kwestia zabrania od nich numeru. Wybrałem numer, podałem dane, przechodzę do płatności. Wybieram bank, zatwierdzam. Pojawia się....
Kod: Zaznacz cały
Wystąpił błąd podczas wysyłania zamówienia. Prosimy spróbować ponownie później
Wchodzę więc w Kontakt/Zgłoszenia, piszę mozolnie co i jak... Klikam wyślij... I nie zgadniecie...
Kod: Zaznacz cały
Wystąpił błąd podczas wysyłania zgłoszenia. Prosimy spróbować ponownie później
Jak można do nich przejść, skoro nawet nie można kupić przez stronę startera...?
Jestem coraz bardziej zniechęcony...

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #362840  autor: nicram
 01 paź 2009, 12:10
Tak teraz sobie wymyśliłem że jak nie będzie się dało przenieść bezpośrednio numeru Play-a do GaduAIR, to pozostaje opcja przeniesienia pierw do Plus-a, a później dopiero do GaduAIR (może jak numer będzie w sieci Plus-a to GaduAIR łatwiej sobie poradzi z procedurą przenoszenia). Szkoda tylko że sporo czasu na tą zabawę trzeba będzie poświęcić. Zdenerwuję się gdy przy przeniesionym numerze do Plus-a, problem się nie rozwiąże :evil: Ciężko jest mi tutaj cokolwiek wymyśleć :?

 #365178  autor: bledos
 16 paź 2009, 22:19
Skusiłem się, choć zarzekałem, że nie dotknę tego tematu. Muszę być bardziej konsekwentny, uniknę wielu problemów, ale cóż, stało się i trwa nadal:

5.10 - złożenie wniosku mnp na stronie GaduAir. Wreszcie się udało, przy pomocy konsultanta, który przesłał kod mailem, zamiast tego, który powinien przyjść smsem. Trochę dookoła, ale niech będzie. Przy okazji tracę (wtedy myślałem, że inwestuję) 40zł. Jak dla mnie nie logiczne, kupując nowy numer płacę 20, przenosząc - 40. Cena eksperymentu i doświadczenia...

gdzieś między 6 a 9.10 - wizyta kuriera. Podpisuję wniosek, pełnomocnictwo itd, dostaję sim, jestem na dobrej drodze...

9.10 - otrzymuję @ od GaduAir z linkiem do ankiety. Badają poziom zadowolenia klienta. Daję upust swej radości związanej z nieotrzymywaniem smsów weryfikacyjnych na mój numer do przeniesienia oraz z problemami z zamówieniem pewnego ładnego numeru (który, jak się okazało, po naprawieniu błędu w systemie, znikł jak kamfora, o czym zostałem poinformowany mailowo - żeby tak o przeniesieniu informowali...).

12.10 - wysyłam pierwszego po wniosku maila. Pytam, co wg GG oznacza przeniesienie w 24h (minął tydzień od złożenia wniosku) i na jakim etapie jest przeniesienie. Przy okazji dzwonię na 729 000 150 - okazuje się, że nie można się dodzwonić...

13.10 - odpowiedź na maila. 24h liczą od momentu otrzymania dokumentów, szkoda, że na stronie internetowej nigdzie o tym nie informują... Dowiaduję się, że zgoda jest na 14.10. Numer w Play jest już wyłączony od północy, ale cierpliwie czekam, przecież jutro będę w Gadu!

14.10 - numer wciąż nieaktywny. Piszę ponownie do GG. Proszą o dane, sprawdzają, po czym standardowe w ich wykonaniu:
Kod: Zaznacz cały
Badamy sprawę O rozwiązaniu problemu poinformujemy mailowo. Przepraszamy za oczekiwanie.
Zły na siebie, że dałem się nabrać i na GG, bo odcianają mi numer już drugą dobę... W Play wyszła zgoda i numer został przekazany. Piszę do UKE, informuję o opóźnieniu i pytam, czy opłata za przejście jest zasadna.

15.10 - udaje się dodzwonić na infolinię. Po podaniu numeru konsultant przyznaje, że to wina Gadu i przeprasza. Wiele mi to nie da, 3 dzień bez numeru. Dział techniczny ma się odezwać wieczorem bądź następnego dnia rano... Rzeczywiście, maila dostałem, sprawę monitorują i będą informować... Ekstra, zamierzam zaproponować im wyłączenie infolinii na 3 dni, niech poczują co to znaczy "Ograniczone usługi sieci". Wysyłam kolejnego maila z informacją, że abonentowi przysługuje odszkodowanie za każdy dzień bez możliwości korzystania z usługi.


16.10 - odpowiedź na maila. "Oczywiście, otrzyma Pan rekompensatę...". Żadne pocieszenie... UKE przekazuje sprawę do delegatury w Białymstoku - ponoć mają rejonizację i ten oddział ma się zająć tą sprawą. Dostaję maila z potwierdzeniem zgody na przeniesienie numeru. Czytam w nim o planowanej dacie aktywacji:
Kod: Zaznacz cały
Wkrótce dostaniesz mail z informacją o rejestracji Twojego numeru w GaduAIR.

Planowana data rejestracji Twojego numeru to

Po zakończeniu procesu MNP karta zostanie automatycznie aktywowana. Od tego momentu Twój Starter będzie aktywny zgodnie z obowiązującym okresem ważności
To za wiele się nie dowiedziałem. Piszę post i mam nadzieję, że coś się może zmieniło, wyłączam i włączam telefon: "Ograniczone usługi"... Nie wiem, co będzie jutro, ale każdy dzień zaczynam tak samo - wył/wł tel, nadzieja, rozczarowanie, złość i koło się zamyka.

Powiem jedno - do przeniesienia do GG trzeba mieć cierpliwość i czas... Aż się boję na myśl co będzie z powrotem tego numeru do Playa...

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #365590  autor: nicram
 19 paź 2009, 15:34
bledos, dziękuje za wyczerpujący raport :) Niestety nie jest on optymistyczny :-D Dlaczego mnie to nie dziwi :? Dzięki Twojej opinii wiem że nie mogę przenosić numeru bezpośrednio od Play-a. Sądzę że jak numer wróci do Plus-a to w ten sposób będzie łatwiej go przenieść. Hejka

 #365600  autor: bledos
 19 paź 2009, 16:46
nicram, nie sądzę, żeby problemem było przeniesienie z konkretnego operatora, w tym przypadku Play. GaduAIR przyznało, że to ich wina. 17stego w sobotę dzwoniłem do nich, żądałem konkretnej daty przeniesienia - w końcu ile można czekać. Konsultant stwierdził, że nie może mi podać terminu, bo nie jest to zależne od niego. Przy okazji dowiedziałem się, że dział MNP nie pracuje w weekend. Byłem więc przygotowany na aktywację w poniedziałek, ale w niedziele dostałem maila z info o aktywacji. Sprawdziłem kartę i rzeczywiście działa. Numer gg jest taki sam jak numer telefonu. Jedno ale: z tego, co wyczytałem w regulaminach po zaprzestaniu świadczenia usług przez AIR, konto gg (a więc i numer gg) może być dezaktywowane...

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9