mcl1981, dzwonisz najpierw do nokii
Kod: Zaznacz całyPracownicy naszego Działu Obsługi Klienta Nokia Care są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:00
i pytasz sie gdzie masz odeslac telefon. czasem wystarczy najblizszy serwis, czasem serwis centralny.
polecam tez poczytac karte gwarancyjna
Kod: Zaznacz całyW celu złożenia reklamacji należy powiadomić autoryzowany serwis Nokia o podejrzewanej wadzie w rozsądnym terminie od daty stwierdzenia podejrzewanej wady Produktu, w każdym zaś przypadku nie później jednak niż przed datą wygaśnięcia Okresu Gwarancji.
W celu zgłoszenia reklamacji z tytułu Ograniczonej Gwarancji należy przedstawić:
1. Produkt (lub część, której dotyczy reklamacja),
2. oryginał dowodu zakupu, który wyraźnie określa nazwę i adres sprzedającego, datę i miejsce zakupu, rodzaj produktu oraz numer IMEI lub inny numer seryjny.
3. ważną kartę gwarancyjną.
jak juz bedziesz wiedziec gdzie wyslac paczke, napisz/wydrukuj kartke z opisem usterki wraz ze swoimi danymi kontaktowymi i IMEI telefonu, by uniknac ew. problemow z identyfikacja usterki i nadawcy.
jezeli telefon byl brany u operatora, to mozesz rowniez oddac go tam. co prawda bedzie to trwalo troche dluzej, ale nie narazi Cie na koszty zwiazane z kurierem.
trzeba tu jednak pamietac, ze salon firmowy to nie to samo co autoryzowany salon sprzedazy. autoryzowane salony zazwyczaj sa indywidualnymi firmami i naczesciej telefon zakupiony u nich, moze zostac oddany tylko i wylacznie w tym samym salonie.