• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #360583  autor: szyman12
 19 wrz 2009, 13:55
Witam

Czy wiecie może ile czasu trzeba czekać na drukarkę od TP - czy te 30 dni wg. TP czy może krócej?

I druga rzecz. Kiedyś czytałem, że TP musi zapewnić 70% deklarowanej prędkości łącza, bo jak poniżej to można składać reklamację. Czy to nadal obowiązuje i czy jest to 70% czy może inne procenty?

 #360586  autor: maniek
 19 wrz 2009, 14:20
Usługi ADSL czyli np. netia, multimo, neostrada nie maja gwarantowanej przepustowosci lacza(UBR).

 #360587  autor: noved
 19 wrz 2009, 14:26
Myślę, ze czas oczekiwania na drukarkę jest zależny od kuriera czy innej firmy dostarczającej takie rzeczy. Niestety ostatnio się przekonałam ze firmy kurierskie lobią robić psikusy.

 #360600  autor: abcd
 19 wrz 2009, 15:43
Jeśli przez jakiś czas nie uda ci się uzyskać zakupionej prędkości łącza (ale np. coś takiego będzie przez tydzień - niezależnie od serwera będziesz miał zaniżoną prędkość) to oczywiście, możesz reklamować. Ale nie łudź się, że z każdego serwera będziesz ściągał z pełną prędkością łącza.

 #360605  autor: szyman12
 19 wrz 2009, 16:14
abcd pisze:Jeśli przez jakiś czas nie uda ci się uzyskać zakupionej prędkości łącza (ale np. coś takiego będzie przez tydzień - niezależnie od serwera będziesz miał zaniżoną prędkość) to oczywiście, możesz reklamować. Ale nie łudź się, że z każdego serwera będziesz ściągał z pełną prędkością łącza.
Wiesz, ja ogólnie chciałbym zgłosić reklamację, bo z tym łączem coś się złego dzieje, i mam właśnie pretekst :(

 #360608  autor: abramek92
 19 wrz 2009, 16:21
Powiem tak,
mam Neostradę od jej początków.
Przeszedłem też cztery przeprowadzki etc.
Przez tyle lat miałem może 3 awarie do 24h bez Internetu.
Teraz na 800102102 naprawdę nie ma problemu wg mnie z problemem reklamacji.
Mam 2 mega i speedtesty pokazują 1900-2150 kb/s
pingi są też ok [polskie serwery od 11 do 30 ms?]

 #360612  autor: Kaczy
 19 wrz 2009, 16:47
Podepnę się pod temat: czy przedłużając umowę na Neostradę prezent (np. drukarkę) odbiera się w salonie, czy później ją przesyłają, po wypełnieniu jakiegoś formularza na stronie tp.pl

...::: Made for loneliness :::...

 #360613  autor: kamil1221
 19 wrz 2009, 16:49
Strona www.

 #360625  autor: abramek92
 19 wrz 2009, 18:39
Kaczy pisze:Podepnę się pod temat: czy przedłużając umowę na Neostradę prezent (np. drukarkę) odbiera się w salonie, czy później ją przesyłają, po wypełnieniu jakiegoś formularza na stronie tp.pl
Z czego kojarzę to kurier do domu ją dostarcza, nigdzie jej nie odbieramy.

 #360633  autor: krystian1022
 19 wrz 2009, 19:41
to przyłącze się do tematu... przez jaki czas musi być zaniżony transfer, aby netia z przyczyn technicznych rozwiązała umowę?
bo obecnie mam tak...
godz.23-17 ok. 2,2 MB/s
godz 17-23 ok. 0,6 Mb/s czyli zaniżenie ok. 70%
po stronie tepsy wszystko OK.

 #360640  autor: maniek
 19 wrz 2009, 20:27
krystian1022 pisze:godz.23-17 ok. 2,2 MB/s
godz 17-23 ok. 0,6 Mb/s czyli zaniżenie ok. 70%
po stronie tepsy wszystko OK.
Maja przeciazony fps czyli styk z tp. Nie jest to moim zdaniem powodem do rezygnacji bez kary. W tej sprawie tp jest czysta :wink:

 #360781  autor: abcd
 20 wrz 2009, 16:12
Nie jest to moim zdaniem powodem do rezygnacji bez kary.
Ale żeby napisać do UKE jak najbardziej ;)

 #360783  autor: maniek
 20 wrz 2009, 16:22
abcd pisze:Ale żeby napisać do UKE jak najbardziej
Mozesz napisac i do prezydenta tylko to nic nie da :wink:

 #360857  autor: szyman12
 20 wrz 2009, 23:19
Dzięki za odpowiedzi w tych sprawach :)

A nie wiecie może, czy TP przyśle jakiegoś maila lub SMSa, że wysłali przesyłkę, czy też zrobią 'surprise'? :lol: