• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #355763  autor: Wieczor1
 28 sie 2009, 11:27
lukas63 pisze:
Umowę już mam podpisaną - chodzi mi o

https://zamow.netia.pl/esales/esales/checkOrder.do
Chodzi Ci o sprawdzenie statusu zamowienia... hm... pozostaje tylko BOK. Tam siedza na prawde kompetentni ludzie- zaufaj im.

"When the men lies, he murders some part of the world(...) cannot the kingdom of salivation take me home"

 #355797  autor: lukas63
 28 sie 2009, 13:04
OK - zadzwonie do niech ale tylko raz - zeby się dowiedzieć jak mieć stały dostęp do tego linku co dałem poprzednio - chciałbym co jakiś czas sprawdzić status zamówienia przez net a nie dzwonić i tracić kasę i czas na dzwonienie na BOK

 #355799  autor: Wieczor1
 28 sie 2009, 13:07
lukas63 pisze:OK - zadzwonie do niech ale tylko raz - zeby się dowiedzieć jak mieć stały dostęp do tego linku co dałem poprzednio - chciałbym co jakiś czas sprawdzić status zamówienia przez net a nie dzwonić i tracić kasę i czas na dzwonienie na BOK
Jasne- rozumiem to. Dzwon w miare mozliwosci ze stacjonarnego pod 0-801-802-803

"When the men lies, he murders some part of the world(...) cannot the kingdom of salivation take me home"

 #355907  autor: abcd
 28 sie 2009, 18:07
Na LLU jedyną możliwością uzyskania informacji o stanie umowy jest telefon na infolinię (przynajmniej dla umowy podpisywanej pod koniec maja i realizowanej od lipca), na stronie nie ma absolutnie żadnych informacji, a infolinia podaje wszystko co trzeba (w moim przypadku do terminu z infolinii trzeba było dodać jeszcze 3 dni)

 #356002  autor: lukas63
 28 sie 2009, 22:44
heheh wpisałem nr umowy, pesel a przy nr tel na którym ma być świadczona usługa tak dla jaj wpisałem byle jaki nr na komórkę i pojawił się status zamówienia :)

 #356326  autor: Wieczor1
 30 sie 2009, 11:25
No to ekstra. Czyli w przypadku sprawdzania statusu zamowienia LLU na nieaktywnym gniazdku- identyfikatora lacza nie trzeba wpisywac. Dobrze wiedziec...

"When the men lies, he murders some part of the world(...) cannot the kingdom of salivation take me home"

 #356355  autor: lukas63
 30 sie 2009, 13:23
Trzeba wpisać byle jaki nr kom - jak nie wpiszesz to system woła, że trzeba wpisać :D

 #356463  autor: elkanguro
 30 sie 2009, 21:51
A dlaczego Netia nie wysyła tych umów do TP wcześniej tylko na ostatnią chwilę?

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #356534  autor: Wieczor1
 31 sie 2009, 09:20
Netia nie wysyla umowy. Netia wysyla oswiadczenie, ktore wypelniasz wraz z kompletem dokumentow. Ma ono okreslona waznosc ale najwazniejszy jest zapis umowy miedzyoperatorskiej, w ktorym jest napisane ile dni przed koncem umowy Klienta z TP Netia moze wyslac wypowiedzenie umowy. TP rowniez ma jasno okreslony termin na odpowiedz.
W sytuacji aktywacji LLU TPSA ma bardzo jasno i sztywno (w tym przypadku) okreslony termin, w ktorym musi uwolnic petle lokalna (nie mniej, nie wiecej niz 22 dni robocze).
Wszystkie kwestie zwiazane z terminami sa bardzo jasno okreslone- z zamyslem realizowania zamowien na jasnych i przejrzystych zasadach. Oczywiscie zapisy wykorzystywane sa niekiedy przez TPSA w zupelnie i9nny sposob. W jaki?- musielibysmy zalozyc nowy temat;)

"When the men lies, he murders some part of the world(...) cannot the kingdom of salivation take me home"

 #357261  autor: lukas63
 03 wrz 2009, 16:18
Podpisywałem umowę w środę w zeszłym tygodniu (był kurier) - minął tydzień i jest czwartek a ja nadal mam status zamówienia:
Twoje zamówienie oczekuje na wysłanie do TP SA. Czas oczekiwania na odpowiedź z TP SA to 7 dni roboczych.
Czy tak trudno wysłać papiery do tpsy (chyba powinno im zależeć na czasie i klienci)? czy to normalne, że to tak długo trwa?

 #357598  autor: elkanguro
 05 wrz 2009, 00:14
Nie udało się sprawdzić statusu zamówienia.
Co się stało?

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #357604  autor: lukas63
 05 wrz 2009, 00:56
U mnie to samo więc pewnie u nich problem

tak na marginesie nie ma co zaglądać na ten status zamówienia - jak pisałem poprzednio cały czas u mnie pisało, że papiery przygotowane do wysłania do tp ale nie wysłane jeszcze a dzisiaj telefon z netii, że jest niby ok i jeszcze ma technik sprawdzić łącze na miejscu

 #358858  autor: elkanguro
 10 wrz 2009, 19:19
Status zamówienia: WLR - odpowiedź z TP S.A. OK[01-10-2009];BSA - usługa gotowa
Jak widać wyżej u mnie wszystko przebiegło prawidłowo, terminowo. Dziś rano 10 września została wyłączona usługa Neostrada. Przez kilka godzin nie miałem Internetu. Przed kilkoma minutami bez problemów wystartował Internet od Netii. Tak więc wszystko w porządku.

Co ciekawe 7 września została wystawiona faktura przez TP, która oprócz opłaty za telefon i 10 dni Neostrady zawierała jeszcze opłatę za 20 dni Neostrady poza promocją (coś około 93zł netto!!) ale dziś zadzwoniłem na 19393 i zgłosiłem reklamację.

Pozdrawiam i powodzenia wszystkim podczas zmiany operatora!

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #360114  autor: Wieczor1
 17 wrz 2009, 12:35
lukas63 pisze:U mnie to samo więc pewnie u nich problem

tak na marginesie nie ma co zaglądać na ten status zamówienia - jak pisałem poprzednio cały czas u mnie pisało, że papiery przygotowane do wysłania do tp ale nie wysłane jeszcze a dzisiaj telefon z netii, że jest niby ok i jeszcze ma technik sprawdzić łącze na miejscu
Tak jak juz pisalem wczesniej- pismo nie moze zostac wyslane wczesniej niz na 10 dni przed koncem umowy (BSA) i 22 dni robocze (LLU) wiec w zwiazku z tym status "gotowe do wysylki" moze niektorych niepokoic.

"When the men lies, he murders some part of the world(...) cannot the kingdom of salivation take me home"