• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #356693  autor: elkanguro
 31 sie 2009, 21:23
Czy te taryfy poza ilością bezpłatnych minut w abonamencie się czymś różnią? Wiem, że w 1 godzina PLUS są dostępne pakiety z dodatkowymi minutami a przy umowie na czas określony są one bezpłatne. Czy te opcje są jeszcze aktywne, tzn. czy mając 1 godzina PLUS można zmienić na 2 godziny PLUS?

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #356787  autor: krystian1022
 01 wrz 2009, 11:17
chyba już nic nie zmienisz, bo tele2 przejęła Netia i albo jedziesz na tym abo z tele2, albo chcąc zmienić musisz zmienić na abo Lepszy telefon 50

 #357008  autor: elkanguro
 02 wrz 2009, 12:53
Tak właśnie to widziałem, i stąd moje pytanie, czy jest obecnie możliwość zmian planu taryfowego, czy tak jak pisał krystian1022, trzeba już podpisać umowę na Lepszy Telefon 50?

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #357035  autor: tajniak
 02 wrz 2009, 14:18
Zadzwoń na (bardzo) czasochłonną infolinię to Ci powiedzą na pewno. :mrgreen: