• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #353362  autor: elkanguro
 18 sie 2009, 17:26
Witam,

co oznacza taki status zamówienia na stronach Netii?
Kod: Zaznacz cały
 Status zamówienia: WLR - odpowiedź z TP S.A. OK[01-10-2009];BSA - umowa podpisana
Dnia 3 sierpnia podpisywałem umowę na Internet + Telefon (pakiet). Przy czym telefon w TPSA mam na umowie bezterminowej a Neostradę do 10 września.

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #353403  autor: Tomo83
 18 sie 2009, 20:36
hej TP pozytywnie rozpatrzyła zamowienie na WLR czyli abonament telefoniczny a jeżeli masz jeszcze umowe na Neo w TP to Netia wysle pismo conajmniej 10 dni przed końcen Neo jezeli na oświadczeniu było wpisane do kiedy umowa z tp

tomo83

 #353407  autor: elkanguro
 18 sie 2009, 20:53
Aha, czyli z tego wynika, że telefon w Netii będę miał dopiero od 1 października, tak? A w takim razie do kiedy będę miał Neostradę i od kiedy Internet Netii?

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #353465  autor: zinkzaq
 18 sie 2009, 23:52
Tomo83 pisze:10 dni przed końcen Neo jezeli na oświadczeniu było wpisane do kiedy umowa z tp

To w neti jest tylko okres 10 dniowy w tepsie min 30 dni przed końcem umowy
elkanguro pisze:że telefon w Netii będę miał dopiero od 1 października, tak
tak , bo telefon niestety jest z miesiecznym wypowiedzeniem liczac od pierwszego dnia nastepnego miesiaca . Z tego co widzę jest jak najbardziej ok , czyli internet z neti będziesz miał jak ci się skończy neo czyli tak między 10 a 20 września a telefon od 1 października. Wypowiedziałeś sam neo ??

zmiana widzenia , teraz technik tpsa

 #353517  autor: elkanguro
 19 sie 2009, 11:16
Nie, podpisałem upoważnienie dla Netii żeby wypowiedzieli umowę (chyba zarówno o telefon jak i Internet). To dobrze czy źle?

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #353670  autor: piechu007
 19 sie 2009, 21:45
Dołączam się do powyższego pytania - czy to dobrze czy źle, że się przekazało upoważnienie dla Netii na rezygnację z przedłużenia umowy na Neo po zakończeniu czasu obowiązywania obecnej?
Zastanawia mnie ta sprawa 10 dni - czy Netia faktycznie ma jakąś umowę międzyoperatorską z TP, która jej pozwala w imieniu klientów występować tak późno o rezygnację z przedłużenia Neo? Czy TP nie wystawia potem jakichś głupich rachunków za rzekomo nieterminowe rozwiązanie umowy? Czy może lepiej jest samemu zrezygnować z przedłużenia Neo na 30 dni przed końcem umowy?

Stan zamówienia na tel i net z Netii mam taki sam jak elkanguro.

Ktoś przechodził z TP do Netii i załatwili wszystko jak trzeba?

 #354262  autor: konsultant
 22 sie 2009, 12:47
piechu007 pisze:Dołączam się do powyższego pytania - czy to dobrze czy źle, że się przekazało upoważnienie dla Netii na rezygnację z przedłużenia umowy na Neo po zakończeniu czasu obowiązywania obecnej?
Zastanawia mnie ta sprawa 10 dni - czy Netia faktycznie ma jakąś umowę międzyoperatorską z TP, która jej pozwala w imieniu klientów występować tak późno o rezygnację z przedłużenia Neo? Czy TP nie wystawia potem jakichś głupich rachunków za rzekomo nieterminowe rozwiązanie umowy? Czy może lepiej jest samemu zrezygnować z przedłużenia Neo na 30 dni przed końcem umowy?

Stan zamówienia na tel i net z Netii mam taki sam jak elkanguro.

Ktoś przechodził z TP do Netii i załatwili wszystko jak trzeba?
w przypadku gdy Klient sam rozwiązuje umowę to obowiązuje go 30 dniowy okres wypowiedzenia, natomiast jeśli robi to Netia to może wysłać wypowiedzenie do TP nawet kilka dni przed data końca umowy. Oczywiście Klient nie ponosi żadnych kar ze strony TP.

 #354468  autor: piechu007
 23 sie 2009, 12:40
Dziękuję za odpowiedź, mam nadzieję, że wszystko pójdzie u mnie bez problemów.

Ale mam jeszcze jedno pytanie - skąd Netia bierze informacje o tym, kiedy komuś kończy się umowa z TP? Bo jak do mnie dzwonili z ofertą z Netii to sami powiedzieli mi kiedy się kończy, bo ja nie znałem dokładnego dnia. Trochę się zorientowałem i wychodzi na to, że umowa na neo kończy mi się 2 dni wcześniej niż powiedzieli mi w Netii, więc skąd oni właściwie mieli swoje dane?

 #354472  autor: elkanguro
 23 sie 2009, 12:45
piechu007, a kiedy Ci się kończy? Bo mi 10-09-2009. Dokładną datę możesz znaleźć na www.tp.pl po zalogowaniu. Miejmy nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze:)

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #354556  autor: konsultant
 23 sie 2009, 21:04
piechu007 pisze:Dziękuję za odpowiedź, mam nadzieję, że wszystko pójdzie u mnie bez problemów.

Ale mam jeszcze jedno pytanie - skąd Netia bierze informacje o tym, kiedy komuś kończy się umowa z TP? Bo jak do mnie dzwonili z ofertą z Netii to sami powiedzieli mi kiedy się kończy, bo ja nie znałem dokładnego dnia. Trochę się zorientowałem i wychodzi na to, że umowa na neo kończy mi się 2 dni wcześniej niż powiedzieli mi w Netii, więc skąd oni właściwie mieli swoje dane?
przy składaniu zamówienia na internet, Klient musi podać dokładną date zakończenia umowy na neostrade, na tej podstawie jest składane wypowiedzenie do TP

 #354721  autor: panasonic86
 24 sie 2009, 16:04
Witam, ja mam natomiast prośbę o wyjaśnienie statusu zamówienia:
Kod: Zaznacz cały
Status zamówienia: BSA - Odpowiedź z TP S.A. nie OK

 #354760  autor: piechu007
 24 sie 2009, 19:00
przy składaniu zamówienia na internet, Klient musi podać dokładną date zakończenia umowy na neostrade, na tej podstawie jest składane wypowiedzenie do TP
Kiedy do mnie dzwonił konsultant z ofertą to sam mi powiedział, kiedy kończy mi się umowa. Według niego to był 23 września, co mi się wydało bardzo prawdopodobne, bo sam nie pamiętałem aż tak dokładnie, a wiedziałem że po 20. Teraz jakoś mnie naszło, żeby to sprawdzić i koleżanka pracująca na obsłudze technicznej neostrady sprawdziła w systemie, że umowa kończy mi się 21 września. Więc chyba będę musiał to zgłosić w Netii.
Dokładną datę możesz znaleźć na www.tp.pl po zalogowaniu.
Nie mam konta. Jeśli teraz je założe to będę miał tam wszystkie informacje?

 #354828  autor: elkanguro
 24 sie 2009, 23:56
@piechu007: Powinieneś mieć. Może niekoniecznie historię połączeń ale okres obowiązywania umowy na pewno będzie.

@panasonic86: Nie wygląda to dobrze. Tak jakby się TP nie zgodziła.

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #355143  autor: lukas63
 26 sie 2009, 09:28
Mam nieaktywne łącze telefoniczne (z 6 lat temu miałem jeszcze tel. w Tp) - zamówiłem przez infolinie net 8mb (LLU) i jak sprawdzić status zamówienia???
Jak nr umowy mam podać? który ciąg cyfr na umowie, którą dostałem od kuriera?
i co zrobić przy wpisywaniu nr telefonu jak nie mam przecież nr.?

 #355576  autor: Wieczor1
 27 sie 2009, 16:43
lukas63 pisze:Mam nieaktywne łącze telefoniczne (z 6 lat temu miałem jeszcze tel. w Tp) - zamówiłem przez infolinie net 8mb (LLU) i jak sprawdzić status zamówienia???
Jak nr umowy mam podać? który ciąg cyfr na umowie, którą dostałem od kuriera?
i co zrobić przy wpisywaniu nr telefonu jak nie mam przecież nr.?
Zadzwon na BOK i w Clarify odnajda Cie po PESELu albo po innych danych- nie potrzebujesz podawac numeru umowy. Maja tam wszelkie informacje zwiazane ze statusem aktywacji poniewaz to za pomoca Clarify CWD wprowadza dane do systemu.

[ Dodano: 2009-08-27, 16:46 ]
elkanguro pisze:piechu007, a kiedy Ci się kończy? Bo mi 10-09-2009. Dokładną datę możesz znaleźć na www.tp.pl po zalogowaniu. Miejmy nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze:)
Jezeli masz jakiekolwiek watpliwosci co do tego czy konsultant Netii podal Ci poprawna date zakonczenia umowy z TPSA zawsze mozesz przefaxowac Netii po upewnieniu sie- gdyby ewentualnie wyszlo ze data rozni sie od rzeczywistej- zlecenie zmiany daty zakonczenia umowy. Zmiana wprowadzana jest przez CWD praktycznie natychmiast

[ Dodano: 2009-08-27, 16:47 ]
piechu007 pisze: Nie mam konta. Jeśli teraz je założe to będę miał tam wszystkie informacje?
Zadzwon na blekitna linie i zapytaj kiedy dokladnie konczy Ci sie umowa

[ Dodano: 2009-08-27, 19:09 ]
lukas63 pisze: i co zrobić przy wpisywaniu nr telefonu jak nie mam przecież nr.?
Ale gdzie Ty wpisujesz ten numer?? Mowisz o logowaniu na NOL czy o wypelnianiu papierow??

[ Dodano: 2009-08-27, 19:15 ]
piechu007 pisze: Kiedy do mnie dzwonił konsultant z ofertą to sam mi powiedział, kiedy kończy mi się umowa. Według niego to był 23 września, co mi się wydało bardzo prawdopodobne, bo sam nie pamiętałem aż tak dokładnie, a wiedziałem że po 20. Teraz jakoś mnie naszło, żeby to sprawdzić i koleżanka pracująca na obsłudze technicznej neostrady sprawdziła w systemie, że umowa kończy mi się 21 września. Więc chyba będę musiał to zgłosić w Netii.
Tak jak mowie- fax do Netii ze zleceniem zmiany daty realizacji zamowienia... Reakcja od razu- oswiadczenia jeszcze nie wyslali.

[ Dodano: 2009-08-27, 19:17 ]
elkanguro pisze: @panasonic86: Nie wygląda to dobrze. Tak jakby się TP nie zgodziła.
Jest jeszcze opcja ze chodzi o NWF... wtedy wszystko bedzie ok- wystarczy tylko takie jedno oswiadczenie- o poprawnosci danych na oswiadczeniu (dziwnie brzmi)

"When the men lies, he murders some part of the world(...) cannot the kingdom of salivation take me home"

 #355629  autor: krystian1022
 27 sie 2009, 19:32
mam takie małe pytanko, jak tam z obsługą i jej szybkością jest w Netii, bo do tej pory zauważyłem ,że nie najlepiej a ja mam status:
Zamówienie BSA zostało wysłane do TP SA
a umowa na Neostradę jutro się kończy i w sobotę mam być w Netii

Wyrobią się :? :?

 #355638  autor: Wieczor1
 27 sie 2009, 19:53
krystian1022 pisze:mam takie małe pytanko, jak tam z obsługą i jej szybkością jest w Netii, bo do tej pory zauważyłem ,że nie najlepiej a ja mam status:
Zamówienie BSA zostało wysłane do TP SA
a umowa na Neostradę jutro się kończy i w sobotę mam być w Netii

Wyrobią się :? :?
Zadzwon do BOK i dowiedz sie dokladnie o co chodzi. Gdy pracowalem w tamtejszym BOK zdarzalo sie ze oswiadczenie wyslane przez Netie w imieniu Klienta wisialo jakis czas bez odezwu od TPSA. Oni maja wielki burdel w papierach i w zwiazku z tym wydaje mi sie ze nie wiedza o niektorych oswiadczeniach ktore do nich dotarly.
Druga z opcji moze byc taka, ze TPSA po prostu da odpowiedz na ostatnia chwile i wszystko bedzie ok.

"When the men lies, he murders some part of the world(...) cannot the kingdom of salivation take me home"

 #355677  autor: elkanguro
 27 sie 2009, 21:58
Skoro mi się kończy 10.09.09 to 10 dni wcześniej wypada 31.08 czyli wówczas wniosek zostanie dopiero złożony do TP, tak? W takim razie, jeśli o wniosku nie zapomną to w jakim terminie normalnie podejmują decyzję?

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #355753  autor: Wieczor1
 28 sie 2009, 10:58
elkanguro pisze:Skoro mi się kończy 10.09.09 to 10 dni wcześniej wypada 31.08 czyli wówczas wniosek zostanie dopiero złożony do TP, tak? W takim razie, jeśli o wniosku nie zapomną to w jakim terminie normalnie podejmują decyzję?
TPSA ma na odpowiedz na oswiadczenie dokladnie tyle ile Netia moze je wyslac wczesniej= 10dni... W zwiazku z tym odpowiedz moze przyjsc na ostatnia chwile. Jesli masz jakiekolwiek watpliwosci co do zachowania przez Netie odpowiedniego terminu- zadzwon do BOK i powiedz zeby zrobili zadanie do BOS_Druki na wysylke do Ciebie "potwierdzenia wysylki oswiadczenia do TPSA". Kopii oryginalu nie otrzymasz ale takie potwierdzenie jak najbardziej.

"When the men lies, he murders some part of the world(...) cannot the kingdom of salivation take me home"

 #355756  autor: lukas63
 28 sie 2009, 11:03
Ale gdzie Ty wpisujesz ten numer?? Mowisz o logowaniu na NOL czy o wypelnianiu papierow??
Umowę już mam podpisaną - chodzi mi o

https://zamow.netia.pl/esales/esales/checkOrder.do