• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #354661  autor: adriaanek
 24 sie 2009, 11:59
Witam,

Przeniosłem numer z TPSA do easyCall, jednak korzystalem z przeniesionego numeru tylko 30 dni, kiedy mi go skasowali, ponieważ okres ważności doładowania konta minął (spoznienie 1 dzień). Piszą mi że numer nie może juz zostac odzyskany ponieważ przepadł wraz z ważnością konta i że mogę dostać inny. Nie chce innego numeru ! Po to przeniosłem z TPSA zeby mieć ten sam co mam od 12 lat ! Co moge zrobić ?

 #354671  autor: amigo007
 24 sie 2009, 12:40
Witam w tym wypadku to jest jak w doładowaniu telefonu na kartę gdzie jest termin na rozmowy przychodzące. Mi niedawno w orange odłączyli numer bo też się spóźniłem o 1 dzień z doładowaniem. Jedyne co możesz zrobić to jeszcze raz do nich zadzwonić i poprosić o przywrócenie numeru.

 #354675  autor: adriaanek
 24 sie 2009, 12:52
jednakże w easycall jest jeden termin, za doladowanie kwota 15 zł dostaje sie ważnosc konta na 2 miechy. Obejmuje to wychodzace i przychodzace rozmowy. pisze do nich i graja na zwloke... widac jak im zalezy na dobru klienta

 #354714  autor: Marens
 24 sie 2009, 15:26
amigo007 pisze:Mi niedawno w orange odłączyli numer bo też się spóźniłem o 1 dzień z doładowaniem
Mówisz o przychodzących?
adriaanek pisze:Obejmuje to wychodzace i przychodzace rozmowy. pisze do nich i graja na zwloke...
Proponuję zainteresować się FreeConet'em.