• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #354246  autor: yagi
 22 sie 2009, 11:43
Zawsze zmiany sa wprowadzane od polnocy a potem przychodzi na fakturze rozliczenie proporcjonalne...

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #354248  autor: osachorzow
 22 sie 2009, 11:53
yagi, jak już pisałem tak mi się też wydawało ale w sklepie firmowym (nie franczeza) facet (który pracuje już długo w tym punkcie) mówił że od nowego okresu i nawet to gdzieś sprawdził... pracownikom ery już strach wierzyć :( zaczyna się robić jak w play?

Ja chcę zawiesić komórkę od 17.10 i równocześnie żeby od tego dnia ED zmieniła się w NED... wybieram się na dniach do tego punku i mam nadzieję że przyjętą dyspozycję potwierdzą na piśmie bo mam pewne obawy czy będą w stanie sami to w systemie wyklikać i czy czegoś nie spieprzą przy okazji :(

 #354251  autor: Marens
 22 sie 2009, 12:24
Tak aby nikt nie miał wątpliwości
Obrazek

 #354256  autor: osachorzow
 22 sie 2009, 12:29
Marens, ja tam Ci wierzę bo sprawdziłeś na własnej skórze - teraz jestem po prostu ciekawy co odpisze BOK :) i w ogóle jestem ciekaw czy era sprosta zadaniu zmiany ED na NED w wyznaczonej przez abonenta dacie ;)

 #354358  autor: st.konsultant
 22 sie 2009, 18:03
Ja jak pracownik BOK :D mogę potwierdzić, że taryfa zmienia się po północy a abonament jest rozliczany proporcjonalnie :)

 #354372  autor: osachorzow
 22 sie 2009, 18:47
st.konsultant ech... czyli coraz mniejsze zaufanie do pracowników w salonach jest w pełni uzasadnione :( ciekawe czy doczekamy się w tym kraju czasów gdzie będzie można spokojnie iść do dowolnej instytucji (telekom/bank/urząd/sklep/cokolwiek) i być profesjonalnie obsłużonym... obecnie trzeba znać się na wszystkim, przeczytać wszelkie regulaminy/przepisy/informacje na temat rzeczy którą chcemy załatwić i dopiero iść w to miejsce i spróbować coś załatwić :/