Witam!
Posiadam telefon Playset oraz Play FRESH. Niedawno przestałem otrzymywać raporty sms-ów (dochodziły!), kilka dni później sms-ów nie dostawałem wcale. Dzwoniłem do Biura Obsługi, lecz nie potrafili mi pomóc. W salonie Play próbowano naprawić usterkę (sms "play" na nr 9999 - nie pomogło). Włożyłem do Playseta inną kartę (też z fresha) i wszystko było ok. Wina karty SIM - salon Play bezpłatnie wymienił na nową (ten sam nr). Wszystko było ok, lecz 6 dni później ta sama sytuacja. Znów SIM została wymieniona. 5 dni później (dziś) znowu karta padła.
Co się dzieje? W czym tkwi problem (telefon, karta SIM...)???
Pozdrawiam
Posiadam telefon Playset oraz Play FRESH. Niedawno przestałem otrzymywać raporty sms-ów (dochodziły!), kilka dni później sms-ów nie dostawałem wcale. Dzwoniłem do Biura Obsługi, lecz nie potrafili mi pomóc. W salonie Play próbowano naprawić usterkę (sms "play" na nr 9999 - nie pomogło). Włożyłem do Playseta inną kartę (też z fresha) i wszystko było ok. Wina karty SIM - salon Play bezpłatnie wymienił na nową (ten sam nr). Wszystko było ok, lecz 6 dni później ta sama sytuacja. Znów SIM została wymieniona. 5 dni później (dziś) znowu karta padła.
Co się dzieje? W czym tkwi problem (telefon, karta SIM...)???
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 01 sie 2009, 22:03 przez kamilo93, łącznie zmieniany 2 razy.