• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #349051  autor: chriss
 28 lip 2009, 10:31
witam.
czy dzwoniac na blekitna linie chcac np. przedluzyc umowe musze podawac jakies dodatkowe hasla, ktore byc moze kiedys ustalalem itp. czy po prostu podaje imie i nazwisko, pesel i takie podstawowe dane identyfikacyjne ?

 #349078  autor: Vieslav
 28 lip 2009, 12:57
Przed połączeniem z konsultantem podajesz numer telefonu i PIN dla tego numeru. Potem, podczas rozmowy, konsultant może zapytać o imię, nazwisko, adres, PESEL, a jeśli ma wątpliwości co do tożsamości dodatkowo o numer ewidencyjny (na rachunku) oraz kwotę ostatniej faktury.
Tak było, gdy miałem jeszcze telefon w TP, być może teraz się coś zmieniło.

 #349084  autor: chriss
 28 lip 2009, 13:08
dzieki. a ten numer pin to jak moge ustalic jesli go nie pamietam ? na blekitnej mi go podadza ? :)

 #349092  autor: Vieslav
 28 lip 2009, 13:48
Po dokładnej weryfikacji właściciela ustalają nowy pin. Czyli zapytają o wszystko co wyżej napisałem + dodatkowe pytania, np. od kiedy linia jest podłączona, ilu było właścicieli itp (przynajmniej mnie o to pytali).

 #349115  autor: tajniak
 28 lip 2009, 15:47
... czy jest polecenie zapłaty (o to mnie pytali).

 #349122  autor: roni_
 28 lip 2009, 16:01
Jeśli masz PIN to wystarczy. Jeśli nie to zawsze możesz go sobie założyć. Pytania są różne, losowo wybierane przez system i dotyczą abonenta lub samej usługi. Plus ew. numer ewidencyjny.