Witam !!!
Oddałam do naprawy telefon Samsung D900i z powodu bardzo słabej baterii, zrywania połączeń i bardzo słabej jakości połaczeń. Było to w dniu 27 czerwca. Dziś jest 20 lipca. Czyli minęło 21 dni kalendarzowych i 15 dni roboczych od dnia dostarczenia telefonu przez salon Ery do serwisu. W warunkach gwarancji jest napisane, że telefon zostanie naprawiony w ciągu 14 dni - bez sprecyzowania czy są to kalendarzowe czy robocze dni. Z serwisem nie można się skonkaktować telefonicznie, bo nikt nie odbiera. Odpowiadają tylko na maile. Ja chcę w końcu odzyskać naprawiony telefon, a oni nawet nie potrafią mi odpowiedzieć na pytanie co się z nim dzieje i kiedy zostanie naprawiony oraz odesłany. Co mogę zrobić, żeby jak najszybciej odzyskać mojego Samsunga? Pisałam do nich 2 maile, prosiłam, żeby ustosunkowali się do zacytowanych zapisów w warunkach gwarancji i żeby podali orientacyjną datę zwrotu telefonu i otrzymałam taką odpowiedź:
Witam,
Uprzejmie informuję, iż z powodu dużej liczby połączeń przychodzących
czas
oczekiwania na połączenie uległ wydłużeniu. Zapewniam, iż wszystkie
połączenia są odbierane.
Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.
351*************** - telefon znajduje się w dziale technicznym. Na obecną
chwile nie posiadam bliższych informacji na temat procesu serwisowego tego
urządzenia.