tak jest nadal. Jeżeli zawierasz umowę "poza lokalem przedsiębiorcy" (np. poprzez infolinię 0801321123), to zawsze masz prawo do odstąpienia od tej umowy w ciągu 10 dni od jej podpisania bez konsekwencji i bez podawania powodu (wynika to z ustawy - prawo konsumenckie). A przechodząc na neo+tv umowa na dotychczasową neo wygasa automatycznie. Tak więc odstępując od neo+tv pozbywasz się neo bez kar.
Jedno ale - w tej chwili żeby przejść na neo+tv poprzednia umowa musi trwać przynajmniej 180 dni!! Brzmi dziwnie, ale za to o ile mniej błędów w systemach...
darkangel pisze:
A jakbym zerwał to pewnie sporo kary bym zapłacił za 2Mbity przez te 5-6 miesięcy...
Opłata dodatkowa za zerwanie umowy nie jest naliczana od czasu ile ci zostało do końca umowy, tylko za czas który już upłynął od początku jej obowiązywania. Zatem jeżeli umowa była zawarta na 24 mies i do jej końca zostało Ci 6 mies, zapłacisz wyrównanie za 18 mies - często to kwoty rzędu 2,5-3 tys.
O ile minęło już co najmniej 6 mies. od początku twojej umowy na neo, możesz wypróbować tę opcję z przejściem na neo+tv i rezygnacją.
ALE UWAŻAJ! Może zdarzyć się tak, że pomiędzy zamówieniem a dostarczeniem umowy zostaniesz przekrosowany na inny port i wtedy jesteś bez neo do podpisania nowej umowy. A jak odstąpisz od umowy na neo+tv, teoretycznie będziesz mógł złożyć nowe zamówienie na neo w nowej promocji, ale wprowadzenie zamówienia do systemu będzie możliwe po zwolnieniu zasobów przez neo+tv. W tym przypadku zamówienie na odłączenie często się wywala, błąd systemowy, problem globalny itp. Będziesz sobie czekaaaaaaał... Wtedy ani prośbą ani groźbą

Oczywiście nie mówię, że tak musi być, ale może!