• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 133 z 147
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 147

 #333194  autor: Kaczy
 04 maja 2009, 18:32
waeren pisze:bo jeżeli się udało to w następnym miesiącu mogę rozwiązać umowę a poprzednia zobowiązywała mnie do niewypowiadania umowy do lutego 2010
Ciekawa opcja :] Ale czy na pewno w umowie nie ma żadnych zapisów o utrzymywaniu konta lub kwocie za zerwanie umowy przed czasem?

...::: Made for loneliness :::...

 #333210  autor: waeren
 04 maja 2009, 19:35
W tej umowie Kaczy, którą podpisałem nie ma ani słowa o czasie trwania umowy lub o okresie na jaki została zawarta, poza tym pytałem kilka razy Pana w punkcie jak podpisywałem czy nie będzie żadnej kary i powiedział mi że w systemie stoi kara umowna 0 PLN i nic nie zapłacę :twisted: Ale pierwszy dzień nowego okresu rozliczeniowego to będzie telefon do BOK z pytaniem czy mogę rozwiązać umowę i kiedy?

[ Dodano: 2009-05-05, 12:05 ]
A przed chwilą dostałem smsa, dziekujemy za skorzystanie z oferty, taryfa super karta będzie aktywna od następnego okresu rozliczeniowego :-D

 #333554  autor: Sel
 06 maja 2009, 17:29
Małe pytanie nt. pisma, czy tak będzie odpowiednio sformułowane:

"Z dniem data wypowiadam umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych pomiędzy firmą X a Plus GSM z siedzibą adres." ?

Czytałem gdzieś że ktoś chciał zerwać umowę i Plus GSM naliczyl karę za zerwanie bo.. zinterpretował to jako natychmiastowe zerwanie umowy (5 dni przed końcem).

 #333570  autor: endzik
 06 maja 2009, 19:08
"Z dniem końca okresu obowiązywania umowy dla numeru telefonu (nr telefonu), to jest: (data końca umowy) rezygnuję z usług [...]"

To co napisałeś nadal może być źle zinterpretowane.

Poza tym - najlepiej będzie jak złożysz to u dilera/w salonie.
Przystawi pieczątkę i będziesz miał dowód.

 #333792  autor: MiNo
 07 maja 2009, 16:22
Zajedwabiście, w Plusie w dziale utrzymania klienta pod nr 2699 do tej pory nie wiedzą że jest oferta Rozmowna karta do wszystkich! http://telepolis.pl/news.php?id=14719

Płacę ponad 300zł na miesiąc, chcę ofertę bez telefonu i uparcie mi wciskają Taniorozmowną 300 za 105 zł netto z minutami 300 + 180 + w wielkiej łasce 360 min. na umowę 18 mies. (20 min co miesiąc) i mam sikać ze szczęścia, jak nowy człowiek z ulicy dostaje 500 min/mies. i bez żadnej łaski po 3 mies. może umowę dowolnie zmieniać.

Od poniedziałku pod 2699 konsultanci nie wiedzą że jest ta oferta dla nowych klientów, dziś już się prawie pyskówką skończyło.

 #333902  autor: homzik
 07 maja 2009, 23:09
MiNo, jakbys cos wywalczyl to daj znac, sam chcialbym skorzystac z tej promocji, a poki co jedyne wyjscie jakie widze to przejsc do simplusa z numerem, doladowac raz, a pozniej podpisac nowa umowe w tej promocji

 #333996  autor: dechomenon
 08 maja 2009, 14:16
ja dziś mialem fajną sytuacją na 2699 Plusa. Zadzwonił Pani, rozmawiałem w sumie z koleżanki telefonu chciała zobaczyć jaką dostanie ofertę. No i tam standard 50min, dodatkowo przy 55 taryfie, telefon k850 ale to juz w tej wyższej 90zł za 1zł itp itd...albo przejście na syberyjską karte bez zobowiązań terminowych z możliwością wymiany telefonu w kazdej chwili. Ja powiedziałem, że teraz decyzji nie podejmę bo musze poczytac, poznać proponowane modele telefonów. A Pani mi ładnie powiedziała, ze proszę wejśc na stronke www.telepolis.pl eeeh:) a ja do niej, znam tą stronę bo działam tam jako moderator(coś w ten deseń powiedziałem) i bardzo dziękuję za reklamę naszego portalu :) a ona do mnie tak cały czas polecam tą stronę:) bardzo miła Pani, moze to czyta:) pozdrawiam

 #334877  autor: chriss
 12 maja 2009, 16:52
witam.
mama ma telefon w plusie firmowy z abonamentem cos okolo 100 zl. umowa konczy sie w listopadzie. czy mozna do nich zadzwonic, powiedziec ze otrzymalem informacje ze od lipca jest nowy regulamin i ze moglbym wypowiedziec umowe bez ponoszenia konsekwencji, ale ja bym chcial tylko przedluzyc umowe,bo mi sie telefon popsul. czy jest szansa spora ze na to pojda i zgodza sie przedluzyc umowe, na te pol roku przed koncem ?

 #334982  autor: wujo
 13 maja 2009, 11:01
mircoch pisze:Mi przy taryfie 55 po 4 latach zaproponowali tak standardowo 90 min + 40 (w sumie 130) do wszystkich na całą umowę, do tego wybrałem sobie ten śmieszny pakiet do 5 ludzi w Plusie 400min/miesiąc na 18m i do tego Nokia E51 z 1zł
Czy to naprawdę jest możliwe? Mi nic nie zaproponowali a jestem już 6 lat w plusie(ostatnie dwa to abonament 75), teraz podpiszę umowę na kolejne 2 w czerwcu. Nigdy jakoś bardzo mi nie zależało na jakiś promocjach ale skoro chcieliby dać +40 minut i e51 za złotówkę? Nic tylko brać. A jak myślicie do ilu zeszli by z ceny e71? Normalnie w 75-tce to chyba 699pln.
Pozdrawiam.

 #334985  autor: sumix
 13 maja 2009, 11:20
Przy godzinach poza abo zmniejszonym o 50% w przypadku Godzin 40 i 55 dodadzą Ci 40 min co miesiac do wszystkich. (bez telefonu)

co CI da 100 min za 20 pln

mozesz sobie wykupic za 10 pln 60 min do plusa 180 min do plusa i na stacjonarne wieczorami lub 300 min do swojaków

Składaj wypowiedzenie i słuchaj co CI proponuja.

 #334986  autor: wujo
 13 maja 2009, 11:23
Wypowiedzenie ich postraszy trochę?

 #334993  autor: sumix
 13 maja 2009, 13:04
Po złożeniu wypowiedzenia zajmie sie Tobą dział rezygnacji :) oni potrafią więcej :P

 #335129  autor: wujo
 14 maja 2009, 09:59
No to cóż. Jak zadzwoni do mnie ktoś z działu obsługi powiem co chciałbym uzyskać, jeśli powie, że to niemożliwe złożę wypowiedzenie :mrgreen: . Raczej nie mam nic do stracenia.

 #335502  autor: kubik
 16 maja 2009, 15:03
jak myślicie, co Dział Utrzymania ma w rękawie dla klientów iPlusa z netbookiem, którzy rezygnują z powodu nowego RŚUT? ;) a może tak, co mógłbym wytargować? :)

Co ja pacze? Operator blokuje aktualizację!

http://facebook.com/OperatorBlokujeAktualizacje

 #335700  autor: mardall
 17 maja 2009, 14:09
Miał już ktoś do czynienia z tą ofertą na 12 miesięcy z telefonem dla odchodzących z powodu zmiany regulaminu?

 #335777  autor: Orfi
 17 maja 2009, 22:05
@Wujo miałem podobny przypadek, tyle, ze taryfa dla indywidualnych- Kubali100. W ofercie z telefonem proponowali na przedłużenie przejście na Syberyjską 90 i Nokię e66 za 187 zł. brutto (to oczywiście przez 2699, bo standartowo życzą sobie coś koło 600 zł.). Po przemyśleniu sytuacji zdecydowałem się na przedłużenie bez telefonu i tutaj niestety zonk, bo telefonicznie wynegocjowałem abonament za 12,50 zł. gdzie miało być 55 minut do wszystkich sieci i umowa na 12 miesięcy. Po przyjeździe kuriera okazało się, że na umowie jest zapis o 30 minutach za 12,50 zł. Umowy nie podpisałem i złożyłem wypowiedzenie na tym numerze. Trochę niefajnie, że takie kanty wstawiają, bo przecież liczy się zapis na umowie a nie to, co pani konsultantka z 2699 powie.

[ Dodano: 2009-05-17, 22:25 ]
Do tej w/w sytuacji dochodzi jeszcze jedna sprawa. Po złożeniu wypowiedzenia za pierwszym razem oddzwonila pani z 2699 i zaproponowała to, co powyżej opisywałem,ale że nie dotrzymała słowa(umowa pisemna nie zgadzała się z jej słowami) , to wypowiedzenie poszło drugi raz. Teraz mam pytanie; jak będą to liczyć ? Czy od pierwszego złożenia, które poszło do nich na 30 dni przed końcem umowy, czy od drugiego, które trafiło 2 tygodnie później ?Jeżeli od drugiego, to zarobią jeszcze dodatkowo 100 zł.

Orfi

 #335784  autor: rafael96
 17 maja 2009, 22:31
Kolego, 30 minut masz standardowo zapisane w umowie, natomiast dodatkowy pakiet 25 minut mimo iż nie był na umowie napewno zostałby uruchomiony. To jest pakiet lojalnościowy. Sam ostatnio podpisałem umowę na Godziny 55 i do tego rabat 50% co z samego abonamentu dawalo mi 90 minut, natomiast obiecano mi jeszcze 40 minut które nie było zapisane w umowie, a jednak działa. Tak więc niepotrzebnie panikowałes choć rozumiem że mogłeś poczuć się oszukany.

 #335785  autor: kubik
 17 maja 2009, 22:35
takie dodatkowe pakiety są w załącznikach do umowy.

Co ja pacze? Operator blokuje aktualizację!

http://facebook.com/OperatorBlokujeAktualizacje

 #335804  autor: Orfi
 18 maja 2009, 00:55
Dokładnie tak było, tyle, że umowę przeglądałem w obecności kuriera, który się śpieszył przez max 5-6 minut. Nie zauważyłem żadnego załącznika, gdzie mogło to być zapisane, ale nie przeczę, że był. Czemu nie zawierają takich zapisów w głównej części umowy? Teraz to już przysłowiowe popij wodą, bo nie sadzę, żeby ponownie mi coś zaproponowali. Po tym pierwszym wypowiedzeniu usiłowałem skontaktować się z konsultantką, która ze mną rozmawiała, ale nie mogłem jej zastać w pracy ( dzwoniłem pod 2699, z tego co pamiętam każdy konsultant ma tam przydzielone numery, którymi opiekuje się w ramach przedłużenia) i po kilku razach dałem sobie, z tym spokój. W sumie trochę szkoda, ale trudno niech już tak zostanie skoro musi.

Orfi

 #336354  autor: kojot78
 20 maja 2009, 23:06
Potwierdzam słowa przedmówców. Jestem niemal w 100 % przekonany, że otrzymałbyś umówiony pakiet minut. Tak było w moim przypadku przy przedłużeniu przez 2699.
Nowej umowy nie powinieneś wypowiedzieć a co najwyżej nie podpisać jej lub podpisać i od niej odstąpić. Czas wypowiedzenia więc myślę że liczy się od raz złożonego skutecznie wypowiedzenia.

A w głównej części nie zawierają takich rzeczy ponieważ takie rzeczy są tylko dla trudnych ;) czyli dla tych którzy przedłużają umowy na 2699 ;)

pozdr.
  • Strona 133 z 147
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 147
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 147